جماعتی سنی برای آزادی اهواز، یک جنگ تمام عیار خیابانی را فرا خوان کرد
اضافه شده در تاریخ: 4/25/2010 3:49:33 AM
Bookmark and Share              Balatarin

پایگاه اطلاع رسانی اخبار جهان اسلام: جماعت سنی اهواز برای جنک تمام عیار خیابانی و گسترش مبارزه مسلحانه بر ضد رژیم ایران فراخوان کرد؛ واین به منظور آزادسازی اهواز واعلان استقلال استشیخ خزعل بن جابر کعبی امیر عربستان (شیخ اهواز) که در سال 1925 توسط حکومت ایران دستگیر شد.

جماعت اسلامی سنی اهواز به مناسبت پنجمین سالگرد شروع انتفاضه 15 اوریل 2005 گفت:همه پیروزی های پشت سرهم سال گذشته وتا امروز ، فقط عکس العملی بود در مقابل آنچه که ملت اهواز در سال 2005 وسالهای بعد از آن تقدیم کره بود آن هدیه ی بی پایانی که برای استقلال و بازگرداندن حقوق ملی و قومی غصب شده از سال 1925 تا امروز بود.

وجماعت ملت عرب اهواز از داخل وخارج اهواز خواست تا تمام نیروهایشان را در همه ی زمینه ها برای رسیدن به وحدت فرا گیرملی وبرپایی دولت اهواز آزاد واعلان استقلال تجدید  کنند.

وخواستار افزایش مبارزات مسلحانه بر ضد همه ی تشکیلات نظامی و شبه نظامی دولت غاصب واستعمارگر ایران بر ضد اهواز مقدس ووارد کردن ضربات مهلک بر پیکر رژیم و مبارزه با همه ی اهداف معادی ثابت و متحرک در اهواز اشغالی، شد.

و جماعت با اشاره به دعوت برای افزایش مبارزات مسلحانه گفت که این خواسته ی ما موازی با قوانین بین المللی است که به هر ملتی حق دفاع از خود را میدهد که زیر چکمه ی اشغالگر باشد.

همچنانکه برای خارج شدن و تظاهرات مردمی در دفاع از جنبش مردمی اهواز وفشار بر دشمن ایرانی در برابر جامعه ی جهانی ، وهمچنین در پاسخ فریادهای همه ی گروهای جدایی طلب اهوازی خواستار خروج برای تظاهرات سلمی در تبعیدگاهها برای رساندن پیام جنبش اهواز به جامعه ی بین المللی شدند.

گفته می شود که اهواز از سال1925 از جانب ایران بعد از اسیر کردن رهبر اهواز شیخ "خزعل الکعبی"اشغال شده.

ایران ملت سنی اهوازی را مورد ظلم و زور قرار میدهد به طوری که علمایش را دستگیر می کند و آنان را به دادگاههایی صوری پیش می برد و حکم اعدام یا زندانهای طولانی مدت را برای آنها قرار می دهد.

از جانب دیگر ، سپاه باسداران مانورهای نظامی دریای و زمینی و هوایی را روز پنج شنبه آغاز کرده وسه روز طول می کشد، واین مانور را برای آزمایش موشکها و تسلیحات نظامی ساخت ایران در خلیج فارس و تنگه ی هرمز بر پا می کند و این تحرکات ناخوشنودی کشورهای همسایه را  در برابر تهدیدات ایران بر می انگیزد.

ژنرال حسین سلامی معاون سپاه پاسداران گفت: یگانهای زمینی و هوایی و دریایی در این مانورها شرکت میکند و هدف از این مانورها حفظ امنیت خلیج فارس و تنگه ی هرمز و خلیج عمان است.

وافزود: در این مانورها از موشکهای ایرانی و اسلحه های دیگر به منظور آزمایش قدرت دفاعی ایران  استفاده می شود.

تنگه ی هرمز در دهانه ی خلیج فارس بین حکومت سلطنتی عمان، در شبه جزیره عربی قرار دارد و ایران در ساحل روبرو قرار دارد، این تنگه گلوگاهی استراتیژی محسوب میشود که نزدیک به 40%نفط جهانی از این تنگه عبور می کند.

نمایش تعداد بازديد
4123

Bookmark and Share              Balatarin
 
چهار شنبه 20 اوريل 2011 - 31 فروردین 1390 - 04:04:21 به وقت تهران
sonya 
آریو جان
جالبه که شما کرد و بلوچ و عرب و ترک و ترکمن رو با 70% جمعیت جزغاصب میدونی اونوقت خودتو ایرانی میدونی؟اون کسی که اشغالگره شما هستید که خوزستان رو اشغال کردید کردستان رو اشغال کردید بلوچستان و غیره این شما هستید که غاصب هستید جالبه طلبکار هم شدید چرا وقتی جنگ خرمشهر بود و ما مرز نشین عرب کشته میدادیم غاصب نبودیم؟
چهار شنبه 20 اوريل 2011 - 31 فروردین 1390 - 04:04:47 به وقت تهران
سونیا 
ایرانی جان
درد شما فارسها اینه که ایران و ملیتهای دیگر رو انکار میکنید حلا چرا نباید گفت خلیج کردی یا بلوچی؟مگه ایران فقط فارس داره؟
30% ایران فارسه بقیه آدم نیستن؟ واقعا شما فارسها در دیوار فاشیسم گرفتارید و فاشیسم شیعه هم که بهش اضافه شده.اون کورش کبیر هم پسر ماندانا و کرد است و اصلش ماد بوده که شما تحریفش کردید فقط مکان مرگش شیرازه تولدش کردستان قدیمه شماها هیچ چیزی نداری غیر ار تحریف ملیت و مذاهب در ضمن خلیج مال فارسها نیست شاید مال بلوچ و یا عرب باشه اما مال شیرازی و ... نیست
شنبه 21 اوت 2010 - 30 مرداد 1389 - 06:08:19 به وقت تهران
آریو 
عربای غاصب برگردید به بیابانهای عربستان امدید توی این سرزمین خوردید کنگر انداختید لنگر دو قرطو نیمتون هم باقی . خیلی پرو هستید
یکشنبه 2 مه 2010 - 12 اردیبهشت 1389 - 05:05:07 به وقت تهران
mohammad bradar shoma 
salamalaikum bradran azizam man ham az allah bray shoma azizan doa mikonm v sabry jazil khahanm be omid rozy ke ahwaz markz din bish v mish aza allah mishe az makhlogh ke iran bashe hich chizy namishe v nkhahd ham shod allah naghdartan
دوشنبه 26 اوريل 2010 - 6 اردیبهشت 1389 - 11:04:55 به وقت تهران
حمزه 
برادران احوازی ما اگرچه بسیار مورد ظلم واجحاف قرار گرفتند ولی حداقل درنتیجه بی عدالتی ها وخرافات آخوندهای شیعی به بطلان آن پی بردند و دسته دسته به مذهب آباء واجدادشان بازگشتند. هیچ کاری ازکارهای خدا بی حکمت نیست.
دوشنبه 26 اوريل 2010 - 6 اردیبهشت 1389 - 02:04:45 به وقت تهران
احوازی سنی عربی 
بعدش هم برو با آدماوانسانهای موحد بگرد تا توحید رو یادبگیری _ با ای آخوندا نشین که فقط به فکر خودشون و شکم و هوسشونن و شمارو خر کردن فهمیدی احمق
ما که الحمدلله فهمیدیم که اونا چین و تموم دیگه قبولشون نداریم
دوشنبه 26 اوريل 2010 - 6 اردیبهشت 1389 - 02:04:12 به وقت تهران
احوازی سنی عربی 
بعدش برو ای سایتها رو ببین تا بفهمی ما عرب اهوازیم یا ایرانی _ عرفت یا دایخ
http://www.maysan-news.net/index.php?tid=2009120501
http://www.alahwaz.nl/
http://al-ahwazarabi.blogspot.com/
http://lidali.maktoobblog.com/1613472/%D8%AA%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%88%D8%A7-%D8%B9%D9%84%D9%8A-%D9%85%D9%88%D9%82%D8%B9-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D9%84-%D9%85%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9-%D8%A7%D9%84/
دوشنبه 26 اوريل 2010 - 6 اردیبهشت 1389 - 02:04:45 به وقت تهران
سنی اهوازی عرب 
این دو تا لینک هم ببین تا بفهمی ما سنی هستیم یا شیعه.
http://www.sunnatalahwaz.com/
http://www.sonnaalahwaz.org/

در ضمن " اتحداک" اگه آخوندهاتون جرات دارن بیان و تو اهواز ما حتی تو حسینیه ها به خلفای راشدین و امهات المومنین بد بگن .
دوشنبه 26 اوريل 2010 - 6 اردیبهشت 1389 - 02:04:03 به وقت تهران
اهوازي سني 
اول برو اين مقاله رو بخون بعدا حرف بزن ولك _
ادب رو هم ياد بگیر بی ادب
http://www.sunni-news.net/fa/articles.aspx?selected_article_no=6952
دوشنبه 26 اوريل 2010 - 6 اردیبهشت 1389 - 02:04:04 به وقت تهران
ايراني 
احمق عربهاي خوزستان همه شيعه هستند.در ضمن همه هم ايراني هستند .
یکشنبه 25 اوريل 2010 - 5 اردیبهشت 1389 - 10:04:26 به وقت تهران
ایرانی 
خوبه خودم بچه منطقه غرب استان هرمزگان هستم . هیچ وقت کسی خواستار جدایی طلبی نبوده و نیست و بماند استان بوشهر و فارس و خود خوزستان. همه خودشون رو ایرانی و جزی از ایران می دونند . ولا همیشه مطالب شما رو دنبال می کنم لطفا به اینگونه اخبار رو در سایت سنی نیوز قرار ندهید کیفیت سایت میاد پایین..
یکشنبه 25 اوريل 2010 - 5 اردیبهشت 1389 - 09:04:41 به وقت تهران
ایرانی 
بابا خجالت بکشد! این چه وضعشه بجای اصلاح ایران دارید دعوت به خشونت و جدایی طلبی و قوم گرایی می کنید. بسیار هم در این راه بی انصاف هستید. در این که این حکوکت رو ظالم و خائن به ملت می دونیم شکی نیست. ولی شما دارید تبلیغ پاره پاره کردن ایران رو می کنید. یک روز پلوچستان رو می خواید کشور کنید و یک روز اهواز یک روز کردستان . ظاهرا شما دوست ندارید ترکیب جمعیتی ایران رو بدونید. اون چه نقشه ای هست که برای مطلب انتخاب کردیید. نقشه رو کشوندید تا بندر عباس یعنی کل این منطقه عرب هستند. خجالت داره بابا
سنی نیوز : اولا : اینگونه برخورد شما تنها نشان دهنده شخصیت شما می باشد .
ثانیا : ما هر گز مشوق جدایی طلبی وخشونت واز این قبیل حرفها نیستیم بلکه این خبر از سایت دیگری به ما ارسال شده که منبع نیز در اول مطلب درج شده است .
ثالثا :این نقشه ساخته و پرداخته ما نیست بلکه سالها و شاید دهه هاست که اکثریت برادران اهوازی (خوزستانی) این نقشه را برگزیده اند.
رابعا : فراموش نکنید کاربر محترم که کار ما تنها خبر رسانیست.
خامسا :اگر به منبع اصلی خبر باز گردید به جای خلیج فارس نوشته خلیج عربی ،اما ما آنرا به خلیج فارس تغییر دادیم.
سادسا:اکثریت ساحل نشینان هرمزگان و بوشهراصلیتی عربی دارند و بعضی از انها تا به امروز با زبان عربی سخن میگویند.
سابعا :هرگز انصاف را فراموش نکنیم.
 
نام:  
متن: 
 
      
 
 
 
لغو عضویت
عضویت
 
  خوبه خدا رو شکر اهل رده هم از پیجتون بازدید میکنند جای شکر دارد خوشحال باشید نظرشون زیاد مهم نیست چون از کوزه همان طراود که در اوست


  وحدت حقیقی هیچ وقت نمیاد وقتی اخوندا چهار دس و با چسبیده ب ایران و دارای مردم و ول کن مردم نیستند اخه کدوم حکومت اسلامی چنین کارای کثیفی میکنه این اخوندای ملهون میکنند یکی ب من بگه اونم با اسم اسلام واقعا شرم هم حدی داره این اخوندای دنیا برست حدو گذراندن و سنی در ایران بایین ۱۵میلیون نیسن یک سنی ب ریس جمهوری سهله ب یک مقام کوچیکی هم نرسیده این سوال ب ذهن ادم میاد ایا رسول خدا این چنین بود???نه هرگز بس ب این نتیجه میرسیم این اخوندا نه این که تمام نزاعای خاورمیانه زیرسرشون است و اونم سو استفاده با اسم اسلام و باید بدونن قبل شما هیتلرها و شمر ها و فرعون های هم بودن و رفتن و یک روز نوبت شماست و من از شیعه های ک طرفداری چنین خوکای را میکنند واقعا تعجب میکنم اخه این اخوندا چی رو ب من و تو و به ملت دادن ???تو ۳۴سال چکار کردن ک طرفداریشون میکنی ???اونم ایرانی با داشتن معادن و منابع ب این فراوانی که و بدون هیچ زحمتی این بولی ک بدست میارن مگه نباید خرج ابادانی خاک ایران و ملت بکنه ای بدبختا خوابید دارن سرمایه ایرانه با عظمت میبرن سوریه بچه های کوچیک و زنارو سر میبرن دارن سرمایه مردم ایرانو میبرن میدن ب حماس و دارن سرمایه ایرانو میدن ب روسیه تا کی چشمتون بر روی حقیقت میبندین


  واقعا همینه...خودشونم باورشون شده دارن این کارارو واسه اسلام میکنن! پس ما هم باید بگیم: فیلم بازی کردن تا کی؟مرگ بر شیعه و ایرانی چرا؟ کیه که ندونه آل سعود با اسراییل هم پیمانه؟!