حادثه عاشورا وبيست سوال بي جواب
اضافه شده در تاریخ: 10/11/2016 2:37:04 PM
Bookmark and Share              Balatarin

حادثه عاشورا وبيست سوال بي جواب

سالهاس كه براي اين گريه وزاري ها ذهن مرا مشغول كرده !!

١: سوال اول : مگر مسلمانان به زندگي بعداز مرگ معتقد نيستند ،مگر مطابق دين اسلام اين زندگي دنيايي زندگي فاني رفتني نيست وبا مرگ زندگي ابدي باقي شروع نمي شود

پس اين گريه ها براي چيه؟؟؟

٢: سوال دوم: امام حسين شهيد شده  وجاي شهدا در بهشت مگر نيست يعني در حقيقت در حادثه عاشورا زندگي ابدي امام حسين در بهشت آغاز شده ،آيا اين گريه داره ؟؟؟

٣: سوال سوم: چرا به مناسبت اين حادثه جشن گرفته نمي شود يعني بالاخره براساس داستان هاي نوشته شده از اين واقعه يكي پيدا شده به جاي اينكه بگويد بله قربان وبه جاي اين كه چشم را روي حقيقت ببنده وبه جا ومقام برسد،گفت نه!

پاي عقيده اش هم جانش را خرج كرد.

٤: چند نَفر امروز هستند از جان كه هيچ بلكه از يه مشت پول به خاطر انسانيت وحق مي گذرند؟؟؟

٥: در كتب رواياتي صحيح مگر نه اينكه حسين به زينب مي گوييد من كشته شدم ،لباس سياه نپوش ،گريبان پاره نكن،وا ويلا سرنده، آيا زينب بيشتر به برادر نزديك تَر است يا ما؟؟؟

٦: در صحيح ترين سند چرا پيامبر اسلام گفته بيش از سه روز عزا داري نكنيد اما ملايان وخرافات چيان مذهبي سه روز را به هفته وچهلم و سالگرد تبديل كردند؟؟؟

٧: چرا فرزندان حسين فقط علي اصغر علي اكبر وعباس برادرش اسم دارند بقيه ٧٢اسمي ندارند وآيا فرزندي به گواهي تاريخ به اسم علي اصغر وجود داشته يانه ؟ وچرادر بازار ملا اسمي از اين ياران گفته نمي شود ؟؟؟

٨: چرا همانند حسين گفت اگر دين نداريد آزاد مرد باشيد لااقل زندانيان سياسي را آزاد نمي كنيد كه آزادمرد باشيد شما ها كه نه آزاده هستيد نه دين داريد؟؟؟

٩: چرا ٣٦٠روز سال مثل يزيد زور گفته مي شود ،پول جمع مي شود وبخاطر يه مشت پول هم هر حقي پنهان مي شود؟؟؟

١٠: آيا با اين پنج روز عزاداري وگريه كه همه مي دانيم واقعي نيست ، تمام ظلم و قضاوت هاي آخوندها توجيح مي شود؟؟؟

١١: آيا در كشوري كه اين همه آدم در كنار خيابان ها زندگي مي كنند وكليه فروشي وتن فروشي و بي كاري و وجنايت ومواد مخدر و بسياري ديگر كه مثنوي هفتاد پند مي شود

نيازي به اين همه عزاداري مي باشد؟؟؟

١٢: آيا نيازي نيست كه ما براي كشور خود عزاداري كنيم كه از جهان عقب افتاده ايم ، كشوري كه مركز مهد وتمدن چند هزار ساله بوده؟؟؟

١٣: آيا يزيد بيشتر كشت يا ملايان صفوي وامروزي ولايت فقيه ؟؟؟

١٤: آيا حسين براي پدر ومادر خويش هم اينطور عزا داري مي كرد؟

١٥:آيا سند صحيحي وجود دارد؟كه يك امام آن زمان بازي هاي امروزي را نمايش داده باشد ؟؟؟

١٦: آيا حسين كه در روز عاشورا نه آب داشت نه غذا شمايي كه خود را شيعه او مي دانيد اون روز حاضر هستيد نه آب بخوريد نه غذا ، يا به دليل گوشت نخوردن در يك سال آن روز را گوشت مي خورديد !!!!

١٧: آيا خامنه ايي وسران يزيد اين زمان همچون اسد وپوتين و حزب الله ومقتدا صدر و نوري مالكي ورهبر كره شمالي و مراجع شكر فروش قم ومشهد ونجف وكربلا و آخوندها واطلاعات وجاش هاي امروزي وسايرين دزدان نجومي

آيا تا به حال گذاشته اند كسي از آنهاانتقادي كوچك داشته باشند؟؟؟يا همانند شمر سر مي برند ؟؟؟ واگرم كسي انتقاد داشته همان طور نبوده كه با اعدام وجنايت وآدم كشي وزنداني طولاني مدت همراه بوده!!!

١٨: آيا ميلياردها خرج و مصارفي كه در اين ده روز دُكان داري مصرف مي شود خرج بازسازي كشور كنند بهتر است يا خرج مداح عرعركننده  ؟؟؟

١٩: آيا بچه هاي امروزه در خاورميانه كه كشت مي شوند توسط شما ويارانتان همانند فرزندان حسين هم مگر نيستند كه بي گناه توسط استكبار از بين مي روند؟؟؟

٢٠: آيا واکنش حوزه به اختلاسهای به املاک نجومی، به فساد اداری به رشوه خواری ها به  فقر و فلاکت به کلیه فروشی ، به داستان سرایی های جنسی یالثارات به فحاشی های زنجیره ای مداحان چگونه بوده؟؟؟ آیا شما سراغ دارید که این آخوند های حکومتی اشاره ای گذرا به فساد، فاسدان حاکم بکنند و از ما بخواهند که حسینی عمل کنیم،؟

قطعا این گونه نبوده و این گونه نخواهد شد.

التماس تفكر!!!

( احسان فتاحي)

https://www.facebook.com/sunninewsfa/posts/1407630999266028

 

 

نمایش تعداد بازديد
3320

Bookmark and Share              Balatarin
 
چهار شنبه 15 فوريه 2017 - 27 بهمن 1395 - 03:02:54 به وقت تهران
در پاسخ به جواب دانشجو 
شکر که فهمیدم حکمت گوساله سامری چه بود خدایا فهمم را بیشتر کن.
پنج شنبه 1 دسامبر 2016 - 11 آذر 1395 - 12:12:23 به وقت تهران
محمود 
ایا زمان ان نرسیده که دلار های وهابی را نخورید و بین شیعه وسنی اختلاف درست نکنید؟؟
پنج شنبه 27 اکتبر 2016 - 6 آبان 1395 - 10:10:00 به وقت تهران
سید 
سلام همیشه باید از کسی که جاهل است و به جهالت خود جاهل وخود را عالم میداند ترس شدید داشت
چهار شنبه 26 اکتبر 2016 - 5 آبان 1395 - 12:10:19 به وقت تهران
علی 
اولا خرج امام حسین مردمی است نه دولتی
ثانیا شیعه به دفاع از مظلوم برخاسته که میبینید
ثالثا گریه حکمت دارد
رابعا حوزه همیشه اولین کس بوده که در مقابل وقایع جهان عکس العمل نشان داده
خامسا شما که از پیروان واقعی پیامبر میدانید آیا پیامبر به کسی تهمت میزدند؟
مشکل اصلی چیز دیگری است بهجای بجان هم افتادن بریم جلوی مستکبران بایسیم
یاعلی
دوشنبه 24 اکتبر 2016 - 3 آبان 1395 - 05:10:12 به وقت تهران
به جواب داشجو  
دانشجو تو کجا عقل داری که به آن رجوع کنی اگر عقل می داشتی نخست در باره خمینی لعین فکر میکردی که چرا جانشین تعین نکرد!! اصلا شیعه عقل دارند؟! اگر میداشتند به مقدسات دین اسلام توهین نمی کردند و در کله پوک شان اینچنین افکار غلط خطور نمی کرد.. اگر عقل می داشتند و می تواسنتند به آن رجوع کنند اینهمه شرکیات و کفریات و خزعبلات و سر و کله زدن را انجام نمی دادنند پس معلومدار است که عقل ندارند
سه شنبه 18 اکتبر 2016 - 27 مهر 1395 - 11:10:53 به وقت تهران
دانشجو 
شما در روز فوت و کشته شدن خلفاتون بزنید برقصید و شادی کنین!!!! ما بر سرنوشت نوه پیامبر میگرییم چون معتقدیم که قرار بود با امامت افرادی همچون ایشان جامعه اسلامی به اوج شکوفایی برسد شکوفایی که هدف پیامبر و خدای پیامبر بود ولی مسیر اسلام به جایی رسید که امروز داعش هم دعوی خلیفه بودن دارد!! به عقل خودم رجوع کردم، اگر پیشوایانتان در حقتان ظلم نکرده اند پس معاذالله خدایی که جامعه اسلامی را بعداز آنهمه سختی صدر اسلام بدون رهبر رها کند ظالم است!
شنبه 15 اکتبر 2016 - 24 مهر 1395 - 12:10:00 به وقت تهران
مهران 
درکل سوالات شایدیکی دوسوال که مربوط به فساد و اختلاس و بی سرو سامانی کشورهستش و همه هم میدانند, در تعجبم که چرا این سوالات مسخره که بیشتر اعتقادات مسلمانان را به مسخره میگیره در سایت سنی نیوز آمده؟ آیا برای خراب کردن شیعیان حاضرید که زندگی پس از مرگ و معنی شهادت و جانبازی در راه خدا و تمام روایات صحیحه که به نقل از برادران اهل تسنن هم هست و.... به مسخره گرفته شوند؟دراینکه در برگزاری این مراسم درطول زمان بنابه شدت و فشارهایی که وارد شده خرافات هم وارد شده است شکی نیست ولی راه حذف آنها این نیست
پنج شنبه 13 اکتبر 2016 - 22 مهر 1395 - 10:10:29 به وقت تهران
عمر 
مگر حسین ابن علی(رضی الله عنه) دربرابر ظلم نیستاد.واین نشانه این نیست که اسلام بایددربرابر ظلم بایستند. ودیگراینکه حسین(ع)جان خودواهل بیت خودوعزیزان خودرادربرابرظلم وستم یزیدنابکاردرراه خداوند( عزواجل)داد.شما چطور این سوالات بیفکرانه رامطرح می کنید.
پنج شنبه 13 اکتبر 2016 - 22 مهر 1395 - 08:10:16 به وقت تهران
محراب 
انچه اعتقادات را بشکل غیر عقلانی و صرفا احساسی شکل میدهد گشایش مشکلات در توسل به افراد خاص است و بسیاری از شیعیان هرگز به حقیقت ماجرای اشورا و هدف امام حسین توجه ندارند اما این ماجرا دست امیز بسیار خوبی برای حرکتهای خشونت امیز سیاسی است که تقریبا همیشه موفق بوده و خواهد بود
چهار شنبه 12 اکتبر 2016 - 21 مهر 1395 - 02:10:08 به وقت تهران
احسان  
با سلام درود بر شما برادران عزیز اهل سنت و موحد:

حقیقت آن است که آخوند های بی شرم و حیا برای حسین علیه السلام اشک تمساح می ریزند

این جماعت ریاکار و عوام فریب فقط از احساسات مردم ساده لوح و ناآگاه سواستفاده کرده و ایشان را شستشوی مغزی می دهند فقط برای مقاصد سیاسی و کثیف خودشان.

ای شیعیان محترم کشور عزیزم ایران...به خدا قسم این اعمال خرافی،تعالیم اهل بیت علیهم السلام نیست...فریب اینان را نخورید،،،،، اینان مشتی دزد و راهزن دینی هستند،،، به عقل و خرد خویش رجوع کنید،،،
از بند اینان خود را برهانید
 
نام:  
متن: 
 
      
 
 
 
لغو عضویت
عضویت
 
  شما یک انسان نادان هستید که همه اطلاعاتت در مورد برنامه نظامی ایران غلط و نادرست،ایران اونقدر در زمینه نظامی دانشمند دارد که حتی میتوان به جرات گفت که جز 5 کشور قدرتمند دنیاست،موشک های عراق همه موشک های درپیتی شوروی قدیم بودن که تکنولوژی اونها همون به درد صدام هم نخورد چه برسه به ایران.


  برادر جان کورش نه به عنوان یک ایرانی مورد تمجید دشمنان ایران است بلکه سوژه ای است به نظر تازه که شاید می تواند کمی ایجاد اختلاف کند و یا جوان ما را از دین و فرهنگش جدا! گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل؟


  بخدا قسم من هدايت يافته به اهل سنت هستم


  اگرخداوند متعال و حضرت رسول به امامت حضرت علی فرمان داده بودند. پس حضرت علی باید به هرقیمتی بعد ازرحلت پیامبر دنبال اجرای این فرمان الهی میرفت و چون فرمان خدا بوده حتما خداوند نیز دراین راه ازاو پشتیبانی و وی را بر نااهلان وغاصبان پیروز میکرد همانگونه که پیامبرش را برمشرکان وکافران پیروز کرد. اینکه میگویند حضرت علی بخاطر وحدت مسلمین کوتاه آمد وفرمان خدارا اجرا نکرده علاوه براینکه عذربدتر ازگناه است شک کردن به قدرت خداوند متعال است که نمیتوانسته فرمانش را اجرا و حضرت علی را به رهبری امت بگمارد!!


  روافض خود را اماده ی جنگ با اهل سنت میکنند و صلیبیها کمونیستها هم در کنار انهاست امریکا بعد از سقوط بغداد عراق را دو دستی به شیعیان داد در صورتیکه بیشتر از شصت درصد عراق تنها در دست عربهای سنی هست در سوریه اکثریت قاطع جمعیت را اهل سنت تشکیل میدهند در یمن هم هفتاد درصد اهل سنت هستند حکومت رافضی ایران باید منتظر حمله از طرف همسایگان سنی خود باشد و در ان زمان ببینید که باز کفار و کمونیستها به یاری اینها خواهند امد