آقای آخوند، وقاحت هم حدی دارد
اضافه شده در تاریخ: 10/10/2013 11:13:06 PM
Bookmark and Share              Balatarin

سنى نيوز: چند روز پیش یک آخوند مجهول الهویه در اقدامی وقیحانه و مضحک، حضرت شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید حفظه الله را به پذیرفتن مذهب تشیع دعوت نمود.

وی در نامه خود -که متن آن فورا در سایتها منتشر شد- آرزوی مضحکی کرده است که «طنین دل انگیز اشهد ان علی ولی الله از گلدسته های همه مساجد کشورمان و کشورهای جهان و علی الخصوص مسجد مكی و مدنی طنین انداز شود»!!

اولا: به این آخوند باید یادآور شد که سن و سال شما کمتر از آن است که شخصیت بزرگی همچون شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید را خطاب قرار داده و به زعم خود اتمام حجت کنید. آیا جایگاه علمی و مقبولیت عمومی شما با حضرت شیخ الاسلام برابری می کند که به خود اجازه چنین جسارتی را داده اید؟!

جایگاهی که مولانا عبدالحمید در بین اهل سنت دارند همچون جایگاه آیت الله سیستانی و دیگر مراجع بزرگ شیعه در بین شیعیان است.

ثانیا: آیا شما فکر می کنید مولانا عبدالحمید از مسایلی که در کتب اهل سنت و شیعه وارد شده و از موارد اختلافی شیعه و سنی خبر ندارند که با یک نامه شما (که البته با هدفی خاص نوشته شده) در اعتقاد حقه و صحیح خود دچار تزلزل شده و به معتقدات شما تمایل پیدا کنند؟!

ثالثا: آیا اگر یکی از علمای اهل سنت چنین نامه ای به یکی از مراجع بزرگ شیعه می نوشت و او را به پذیرفتن مذهب اهل سنت دعوت می کرد، آقایون چه واکنشی به آن نشان می دادند؟ مسئولین محترم چطور؟ آیا آن قضیه را جسارت قلمداد نمی کردند؟

رابعا: این نامه حکایت از اوج تنگ نظری و تعصب این آقایان دارد که کوچک ترین صدای مخالف ایده و فکر خود را برنمی تابند و تلاش دارند همه باید مثل آنان فکر کنند و بیاندیشند.

مورد آخر -که بیشتر صاحب نظران این مورد را ترجیح می دهند- اینکه آقایان از کمبود شدید شهرت رنج می برند و در تلاش و تکاپوی شدید هستند تا به هر طریقی اسم و رسم و شهرتی از خود به جای بگذارند و خود را مطرح نمایند، و مدتی است به این نتیجه رسیده اند که نوشتن مطالب بر علیه حضرت شیخ الاسلام و ایجاد هیاهو و جنجال رسانه ای در این زمینه، بهترین روش جلب توجه عموم مردم به سوی خود است.

در راستای این هدف، دهها سایت و وبلاگ زنجیره ای از طرف افراد معلوم الهویه راه اندازی شده است که در واقع گردانندگان پشت پرده آنها یک مجموعه و با مشوره افراد خاص می باشد که افترا و تهمت به حضرت شیخ الاسلام در دستور کار اصلی آنها قرار دارد.

این سایتها و شبکه های ماهواره ای ظاهرا خود را مصون از هر نوع بازخواست می بییند و به همین خاطر دست به هر نوع تهمت و افترا می زنند.

جای بسی تعجب است که وقتی یکی از سایتهای اهل سنت در صدد جواب دادن به افتراهای سایتهای افراطی بر می آید فورا با قهر کمیته فیلترینگ مواجه می شود، اما سایتهای تفرقه افکن آزادانه به فعالیت تخریبی خود ادامه می دهند!!

در آخر باید به این آخوند گفت:

برو این دام بر مرغ دگر نه   ***   که عنقا و بلند است آشیانه

نمایش تعداد بازديد
18579

Bookmark and Share              Balatarin
 
شنبه 3 ژانويه 2015 - 13 دی 1393 - 03:01:45 به وقت تهران
ایرانی  
واقعا برای همه چه شیعه وجه سنی متاسفم واقعا همه تون هیزم به اتش دشمن اصلی می زنید آیا میدانید از روزی که این تفرقه اندازها متولد شده اند شیطان بیکار شده وشماها که چشم دیدن ایران آباد ومتحد وبرادر را نداریداز خدا بترسید و کمی عاقلانه فکر کنید ودست از تفرقه وتبعیض بکشید که عاقبت ظلم نابودی است خداوند همه را ازادخلق کرده است واز کسی نپرسیده است که شما فارس ویا ترک ویا کرد ویا سنی ویا شیعه مشوید همه را آژاد خلق کرده است ِ تنگ نظر ها خداوند همه را آزاد خلق کرده است پس آزادِی را از ما نگیر
یکشنبه 17 نوامبر 2013 - 26 آبان 1392 - 06:11:25 به وقت تهران
علیرضادرجواب امیرحسین شاهرودی 
برادرعزیزتودرست میگویی که اگر از خر سئوال کنند گوید اهل سنت حق است چون نظرتوهم باخریکیست وهم جنس وهم نظریددرثانی مگرفقط خرشماراتاییدکندوبه تاییدخرمویدگردیدوثالثاخداوندشماراباخرمحشورکندچون طرزفکروهابی شمادرحدخروحتی بسیارپایین ترازن است....
جمعه 15 نوامبر 2013 - 24 آبان 1392 - 06:11:49 به وقت تهران
امیرحسین شاهرودی 
اشکالی ندارە ،بیچارە بچە سیغەای است ، اگر از خر سئوال کنند گوید اهل سنت حق است چون از یە میلیارد و سیصد میلیون فقط دویست میلیون مرتد هستند پس الاغ هم میداند کە شیعە مرتد است . بیست سال مرتد و کافر بودم اما اینک مسلمانم و سنی و افتخار میکنم از تاریکی و جهل رهائی یافتم
یکشنبه 10 نوامبر 2013 - 19 آبان 1392 - 04:11:09 به وقت تهران
مهدی 
سلام
منطق این اخوندها فقط اعدام شکنجه است دیگه اینها یک کلمه حرف ر حق نمیدانند که بگویند از حماقت انها همین بس که پیامبرص متهم میکنند همسران ویاران بی دین و تقوا داشته وبه دیگران توصیه میکند که فقط همسران ویاران بادین وتقوا را اختیار کنید مگه خداوند نفرموده لم تقولون مالا تفعلون انچه خود عمل نمی کنی چرا بدیگران میگویید.
شنبه 9 نوامبر 2013 - 18 آبان 1392 - 04:11:58 به وقت تهران
بشير 
سلام بارها مقام معظم رهبري فرموده اند كه دنبال شيعه كردن سنيان نيستيم .هردو مذهب بايد با كرامت وقوي در كنارهم مانند خاري باشيم در چشم دشمنان اسلام وقرآن..هم جناب شيخ السلام براي دين لازم وميد هستند وهم مراجع شيعه اگر همين بزرگان نباشند چيزي از دين باقي نخواهد ماند والسلام.
دوشنبه 28 اکتبر 2013 - 6 آبان 1392 - 02:10:13 به وقت تهران
علی 
وحدت شیعه وسنی خیلی جالبه ،یکی میگه سگدونی،یکی میگه اشغال خونه،اجب ادبیات درستی،مگه نمیشه مثل دوتا آدم با شعور باهم صحبت کرد.
نوشتن نامه اشکال نداره،اما مثل این میمونه که یک ملا از توی یک کوره دهات به آیت الله مکارم نامه بده ،بعد بهش بگه بیا سنی شو،دراصل قضیه مشکل هست دوست عزیز،درخواستی که داره فقط برای تخریب و به سخره گرفتن شخصه،وگرنه خودش هم میدونه که جواب چیه ،ایشون اگه خیلی دست دارن سنی هارو شیعه کنند میتونند یک برنامه تلویزیونی توی شبکه های ماهواره ای اجرا کنند که تاثیرگذار باشه.
چهار شنبه 23 اکتبر 2013 - 1 آبان 1392 - 09:10:45 به وقت تهران
عبدالمالک ریگی 
با عرض سلام خدمت تمام دست اندر کاران و زحمت کشان سایت، عید غدیر مبارک.
دوشنبه 21 اکتبر 2013 - 29 مهر 1392 - 10:10:28 به وقت تهران
طالب حق 
با سلام خدمت آقایان خالد و امیر
بنده اصلا همانطور که در نظراتم نیز بیان شده است، هدفم این بوده که شیعه و سنی، اتحاد چندین و چند ساله خود را مجددا بدست آورد و در برابر دشمن مشرک خودشان که همانا وهابیت خبیث است بایستند.(خود اهل سنت نیز می داند که سنی از وهابی جداست) این وبلاگ رو برای دوستان معرفی کرده ام تا عزیزان اهل سنت هم این مطب را بدانند که علمای اهل سنت، نظرات محمدبن عبدالوهاب را قبول ندارند. اما متاسفانه سایت سنی نیوز این آدرس رو از قسمت نظرات من حذف کرده است.
00000000
یکشنبه 20 اکتبر 2013 - 28 مهر 1392 - 08:10:30 به وقت تهران
بلوچ غیور 
با سلام جناب دوستدار مرتضی علی که البته حیف اسم آن بزرگوار که شما ازش سو استفاده می کنید ای ابوجهل های زمان بشنوید جواب ملت غیور بلوچ را بخدا واحد و قهار قسم که نه تو گنده تر از تو جرعت ندارند که یک خشت از مسجد مکی رو بردارند انشالله جلوی چشم شما روز به روز ان را گسترش میدهیم و خواهید دید که ما پشت سر علمامون چند مرده حلاجیم اگر به میل شما بود شما خیلی وقت پیش مارا خورده بودید ولی افسوس که دستتون به ما نمی رسه چونکه الله پشتیبان ماست اگر زیاد اسرار داری که قدرت مندید یه خورده برگرد به عقب برگرد.
جمعه 18 اکتبر 2013 - 26 مهر 1392 - 06:10:06 به وقت تهران
امیر 
باسلام جناب طالب حق و...اولا باید عرض کنم اون وهابیه که شماازش دم میزنی همان سنی هستش که پیرو پیامبروخلفاءالراشیدین هستش ثانیاچرامیگیدوهابی چرانمگید محمدی شایدازاسمش وحشت میکنید که میگید وهابی چون اسمش محمدهستش اسم پدرش عبد الوهاب بوده درآخر فقط میتونم بگم که براتون متاسفم جناب طالب حق بهت توصیه میکنم که زندگی استادشهیددکتر حجت السلام رادمهر روبخونی شایدازخواب غفلت بیدار شوی
وسلام علیکم
پنج شنبه 17 اکتبر 2013 - 25 مهر 1392 - 06:10:13 به وقت تهران
فارض 
يعنى شما ميگيد مقام مولوى عبداحميد از مقام حضرت ختمى مرتبت بالاتره؟در تفاسير خودتون راجع به آيه عبس و تولى به پيامبر نسبت داديد كه وقتى يك پيرمرد نابينا نزد ايشان آمد وسؤالى داشت پيامبر اخم كرد و روى برگردانيد و..سپس خداوند در مذمت ايشان اين آيه را نازل فرمود اگر چه اعتقاد شيعه اين نيست اما ميبينيد كه نه مقام جناب مولوى از پيامبر بالاتره ونه موقعيت اين جوان روحانى -كه به نوشته خودتون استاد حوزه علميه است -از آن پيرمرد نابينا كمتره حالا چرا شما به اين روحانى طالب اتحاد تاخته ايد الله اعلم
دوشنبه 14 اکتبر 2013 - 22 مهر 1392 - 03:10:35 به وقت تهران
فارض 
متاسفم براتون من دو روزه كه ذيل همين مطلب نظر دادم چرا منتشر نمى كنيد از چى ميترسيد؟شماهم مثل عقيل بى عقل از صداى مخالف وحشت داريد
دوشنبه 14 اکتبر 2013 - 22 مهر 1392 - 12:10:50 به وقت تهران
عاشق مرتضي علي 
اولاً كه شما خودت چند سالته كه به خودت اجازه ميدي گنده تر از دهنت حرف بزني و به يك روحاني شيعه نسبت هايي رو بدي كه در شان خودت و اون مولوي هاتونه؟!ثانيا به جاي ياوه سرايي اگر ميتوني جواب بده اگر هم نمي توني لال شو. سوما عبدالحميد اصلا در حد آيت الله العظمي سيستاني نيست. پس حرف دهنت رو بفهم. چهارما ما يقين داريم كه عبدالحميد از حقيقت دين با خبر هست ولي چون نوكر عربستانه كينه ي شيعه كورش كرده. خيلي هم حرف مفت بزنين اون مسجد مكي سگ دوني رو سرتون خراب مي كنيم. اگر مردين جواب علمي بدين بي سواد ها!
یکشنبه 13 اکتبر 2013 - 21 مهر 1392 - 11:10:17 به وقت تهران
جواد 
لعنت برخامنه اي و خميني مجهول الهويه ولدالزنا
جواد IP --- 38.99.121.219
یکشنبه 13 اکتبر 2013 - 21 مهر 1392 - 11:10:44 به وقت تهران
فارض 
چيه زورتون اومده كه يه روحانى معمولى-اونهم باعتقاد خودتون استاد حوزع علميه- به جناب مولوى نامه نوشته؟اين چه اعتقاد مسخره ايست كه چون مقام مخاطب رعايت نشده پس فلان وبهمان!على كرم الله وجهه ميفرمايد: انظرو من قال ...پس زياد منطقى نيست .تازه مه شبكه كلمه رو نميبينيد مجرى بى سوادش-عقيل بى عقل-هر روز و هرساعت اعلام ميكنه كه منتظر تماس مراجع و پاسخ اونهاست حالا چرا يك بام دو هوا بايد سنى نيوز پاسخ بده.البته من اميدى به انتشار ندارم ولى همينكه خودتون هم بخونيد كافيه
یکشنبه 13 اکتبر 2013 - 21 مهر 1392 - 08:10:06 به وقت تهران
خالد 
به طالب حق
درحالی که جناب محمد بن عبدالوهاب با دیدگاهای پدرش مخالف بود چون عبدالوهاب موافق گنبد بارگا وقبر وپیرو..بود.
بعدش اگه هدف اتحاد شیعه وسنی است چرا شیعیان مثل اهل سنت اذان نمیدهند ومثل اهل سنت فکر نمیکنند درحالی که 90درصد مسلمانان سنی هستند.بعدش به گواهی کتاب های خودتان گفتن اشهدان علی ولی الله مخالف سنت وحرام وگوینده آن لعنت شده اگه به کتابهای اسلافتون نگاه کنیین متوجه میشین
والسلام علی من تبع الهدی
یکشنبه 13 اکتبر 2013 - 21 مهر 1392 - 07:10:21 به وقت تهران
خالد 
به جناب طالب حق
شما طالب حق نیستی طالب باطلی ،اولا که وهابیتی وجود ندارد ومذهب حنبلی که یکی ازمذاهب چهارگانه اهل سنت است نسبت به مسائل شرک آمیز از قبیل گنبدوبارگاه وقبرپرستی نسبت به سه مذهب دیگر سخت گیر است البته نه این که سه مذهب دیگر نرمش وملایمت نشان می دهند نه ، به خاطر حرکت اصلاحی حضرت محمد بن عبدالوهاب ،مجدد دوران توسط استعمار پیر وشیاطین انگلیسی ودست نشانده های آنان درممالک اسلامی وبا توجه به یک فرقه تاریخی از خوارج که وهابیت نامیده میشدند ، این حرکت وهابی نامیده شد تا مردم را گمراه کنند
یکشنبه 13 اکتبر 2013 - 21 مهر 1392 - 03:10:51 به وقت تهران
فارض 
برادر سنى نيوز شما چرا زورتون مياد؟ خب مثل آدم ومحترمانه بهش جواب بديد.
شنبه 12 اکتبر 2013 - 20 مهر 1392 - 10:10:46 به وقت تهران
حامد 
برادر گرامی این صفوی منش ها در حوزه علمیه قم سلامت روحی روانی شان از دست میدهند حرکات غیر طبیعی اینها سالهاست که منو در فکر فرو برده است حالا به یقین رسیدم که این جماعت از سلامت روانی برخوردارنیستند در واقع عذابی الهی ست
اینها در ایران جلوی چشم یک بچه هم مضحک هستند .
با این وضع هیچ وقت در فکر ترمیم حیثیت از دست رفته خود نیستند .
شنبه 12 اکتبر 2013 - 20 مهر 1392 - 10:10:42 به وقت تهران
حامد 
برادر گرامی این صفوی منش ها در حوزه علمیه قم سلامت روحی روانی شان از دست میدهند حرکات غیر طبیعی اینها سالهاست که منو در فکر فرو برده است حالا به یقین رسیدم که این جماعت از سلامت روانی برخوردارنیستند در واقع عذابی الهی ست
اینها در ایران جلوی چشم یک بچه هم مضحک هستند .
با این وضع هیچ وقت در فکر ترمیم حیثیت از دست رفته خود نیستند .
شنبه 12 اکتبر 2013 - 20 مهر 1392 - 08:10:18 به وقت تهران
طالب حق 
با سلام خدمت نویسنده محترم
اولا که دعوت شخصی به یک مکتب یا مذهب شرط سنی نمی خواهد که شما خطاب به ایشان گفته اید سن و سال شما کمتر از آن است که بخواهید چنین کسی را به شیعه دعوت کنید
ثانیا بنده در کل نسبت به اینکه آیا کار این جوان شیعه درست بوده یا نه نظر نمی دهم اما مهم این است که ایشان اتحاد مجدد شیعه و سنی را در جامعه امروزی از جناب مولانا طلب کرده است تا بتوانیم در برابر دشمن مشترکمان که وهابیت خبیث است بایستیم و کسی این تهمت را به اهل سنت نزند که اهل سنت همان وهابیون هستند. با تشکر
 
نام:  
متن: 
 
      
 
 
 
لغو عضویت
عضویت
 
  عجب جیره خوران حرامی اعراب دم از چه میزنند اسلامی که حالا بعد از اینهمه تمدن برسم کهن زنان و کودکان را به بردگی میبرند و مردان را سر میبرند کجای دین از نبی خدا اینهمه خشوند رقم زده؟؟؟ ای وهابی تند رو بجای ریا بهتر نیست کمی عاقل باشی تا کی سر سپردگی به دیگران میکنی ذاتت اگر از این سرزمین مادریست کمی بر خاکت و ناموست غیرت داشته باش هر چند میدانم اینقدر خداوند در وجودت زوال عقل را گذاشته که از گذاشتن این پست پرهیز میکنی اما برادر شیعه برادر سنی چقد زیباست بگوییم برادر مسلمان بیایم باهم متحدباشیم


  ماکرون با هدف ارائه راهکارهای نادرست و ویران کننده سعودیها از سوی ما ماموریت دارد انچه نمایش حریری و موگرینی و ... دیگران نتیجه نداد به نتیجه برساند و جنگ زرگری علیه ما هم با همین هدف و جلب اعتماد سعودیها راه انداخته ایا در نبوغ سران ما در ویرانی حهان شک دارید!!!!!!!


  عربستان نه یک دشمن بلکه یک مانع برای کشورگشایی ما در منطقه است


  جرم مردم نادان کم از ظالم نیست ، اگر روزی دستم رسد آخوند و آخوند پرست را یکجا آتش میزنم، به امید انروز


  اگر کسی بخواد سنی بشه چکار باید بکنه ، خسته ایم از دروغ و دغل های رژیم حرامی و فاسد آخوندی ، کاری کنید ، هر چه بشود از این وضع بدتر که نیست