یک استاد حوزه قم امام جمعه اهل سنت زاهدان را به مذهب تشیع دعوت کرد
اضافه شده در تاریخ: 10/8/2013 8:43:32 PM
Bookmark and Share              Balatarin

سنى نيوز: محمد امیری سوادکوهی از اساتید حوزه علمیه قم، مولوی عبد الحمید اسماعیل زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان را به مذهب تشیع دعوت کرد.

مولانا عبد الحمید اسماعیل زهی بزرگترین رهبر مذهبی اهل سنت بلوچستان و عضو اتحادیه جهانی علمای اسلام است.

به گزارش العربیه.نت، در پیام سواد کوهی به مولوی عبد الحمید آمده است: ''به امید آن روز که همه مسلمانان امر خدا و رسول را به گوش جان خریده و همگان وارد مذهب اهل بیت علیهم السلام (که جز آن را طبق قرآن مجید، خدای متعال از احدی نمی پذیرد) شوند و یک پارچه و یک دست گشته و شاهد آن باشیم که طنین دل انگیز اشهد ان علی ولی الله از گلدسته های همه مساجد کشورمان و کشورهای جهان و علی الخصوص مسجد مکّی و مدنی طنین انداز شود و ندای آن گوش جهانیان را نوازش دهد و فضای عالم را به نور عدل و قسط منور فرماید.''

مولانا عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان و مدیر بزرگترین حوزه علمیه اهل سنت ایران است. وی پس از فوت مولانا عبدالعزیز ملازاده، امامت و مدیریت این حوزه را به عهده گرفت.

جمعیت مسلمانان در سال ۲۰۰۹، ۲۳٫۲٪  از جمعیت ۶٫۷۹ میلیاردی جهان، یعنی ۱٬۵۷ میلیارد نفر است. نزدیک‌ به ۶۰٪ از مسلمانان جهان در آسیا زندگی می کنند. از این شمار نزدیک‌ به ۲۰۰ میلیون نفر شیعه و بقیه سنی هستند.

بر اساس آمارهاى غیر رسمی اهل سنت بيش 25 درصد از جمعیت 75 میلیونی ایران را تشکیل می دهند که بیشتر آنها در استان های کردستان، سیستان و بلوچستان، گلستان، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی، فارس، هرمزگان و بوشهر زندگی می کنند.

نمایش تعداد بازديد
15245

Bookmark and Share              Balatarin
 
سه شنبه 22 نوامبر 2016 - 2 آذر 1395 - 11:11:58 به وقت تهران
محمدحسن 
مولوی عبدالحمید اگه راست میگه بیاد یه مناظره با یکی از علمای شیعه همچون آیت الله العظمی مکارم بکنه تا همه اهل سنت ایران ببینند چجوری فرقه ضاله ی اونا جلوی اسلام واقعی(شیعه)شکست میخوره.
سه شنبه 29 سپتامبر 2015 - 7 مهر 1394 - 07:09:04 به وقت تهران
محمد  
علماء اهل تشیع مردم راتشویق به مطالعه مذاهب مختلف میکنند چرا علماء سنت مردمشان را ازاینکار منع میکنند ازمذهبتان خاطرجمع نیستید؟که بامراجعه عوام به کتب تشیع متوجه حفره های مذهبتان شوند؟اگرعوام اهل سنت قدری ازعقاید شیعه رامیدانستند اینقدر خنده دار به تشیع تهمت امامزاده پرستی ومشرک و...نمیزدند. ازگناه تهمت چیزی نمیدانید. من کتب زیادی ازاهل سنت رومطالعه کردم وبااعتقادات شان آشنایی کامل دارم وهیچگونه تهمت دروغی رانسبت به این بزرگواران نمیپذیرم. واقعاً نترسید اگرواقعا اعتقاد راسخ به مذهبتان دارید باخواندن کتب تشیع به قول علماء تان گمراه نمیشوید
شنبه 27 ژوئن 2015 - 6 تیر 1394 - 10:06:23 به وقت تهران
تقریب  
جناب شیخ دعوت شده خب نهایتا میگه نه شما بچه داعشی ها خودتون جر ندین !
یکشنبه 10 مه 2015 - 20 اردیبهشت 1394 - 07:05:05 به وقت تهران
مسلمان 
هيچ سني شيعه نخواهد شد و خداشو به بي خدا نمي فروشه
پنج شنبه 8 ژانويه 2015 - 18 دی 1393 - 02:01:34 به وقت تهران
و بجاست تا مادامی که (جیمی) کار‌تر سر کار هست این امتیاز را ایران به کار‌تر بدهد برای اینکه پیروزی انقلاب ما تقریبا به واسطه این بود که جو را کار‌تر مساعد کرد. ‬ این امتیاز را، به عقیده من، جایش هست که دولت ایران به کار‌تر بدهد و گروگان‌ها را آزاد کند. ‬ ایشان فرمودند که این غیب‌هایی که تو می‌گویی که کار‌تر بهتر از (رونالد) ‌ریگان هست، ما این غیب‌ها را بلد نیستیم. ‬ یک تعبیری ما آخوند‌ها داریم و می‌گوییم السلق شلغ یعنی سلیقه‌ها شلوغ است. هر کسی به نوعی یک سلیقه‌ای دارد.
دوشنبه 14 اکتبر 2013 - 22 مهر 1392 - 04:10:44 به وقت تهران
حميد 
بياييد همه باهم قمه بزنيم وامامزاد ه بپرستيم و دروغ بگوييم
جمعه 11 اکتبر 2013 - 19 مهر 1392 - 01:10:58 به وقت تهران
مسلمان موحد 
سلام .. اولا مشرک قمی غلط کرد که چنین جسارتی کرد ... دوما منتظر پاسخ دندان شکن مولانا عبدالحمید هستیم ... شیعه دین بدتر از یهود ما موحدان را به شرک دعوت می کنه ؟؟؟
پنج شنبه 10 اکتبر 2013 - 18 مهر 1392 - 09:10:19 به وقت تهران
معاویی امام علی 
السلام علیکم انها کور خوندا مهالی که انجونر سنها شیعه بشن انشا الله
پنج شنبه 10 اکتبر 2013 - 18 مهر 1392 - 09:10:21 به وقت تهران
نعمان 
يک دعوت خوشايند و زيبا برای جهنم
پنج شنبه 10 اکتبر 2013 - 18 مهر 1392 - 09:10:25 به وقت تهران
طالب حق 
با سلام
البته تا جایی که من اطلاع دارم جناب مولاناعبدالعزیز در مراسم حج شرکت کرده اند اما امیدواریم پس از مراجعه از حج به ندای این عالم شیعه پاسخ دهند و همگی با چنگ زدن به ریسمان الهی که اهل بیت علیهم السلام هستند بتوانیم با اتحاد و انسجام شیعه و سنی در مقابل دشمن مشترک خودمان که وهابیت ملعون است بایستیم و آنها را از پای درآوریم
به امید چنین روزی
چهار شنبه 9 اکتبر 2013 - 17 مهر 1392 - 06:10:52 به وقت تهران
محمد 
حضرت شيخ الاسلام بايد جواب دندان شکنى به اين ياوه گو مشرک بده که شيعه اصلا مسلمان نيستند وهمان جمله زيباى رسول الله ص را که فرمودند اگرخورشيد را در دست راست وماه را در دست چپم بگذاريز هرگز دست از دعوتم برنمىدارم را ايشان بيان کنند
چهار شنبه 9 اکتبر 2013 - 17 مهر 1392 - 08:10:38 به وقت تهران
حیدر 
خوب جوابشو بده اگه دروغ میکه!؟؟؟؟
 
نام:  
متن: 
 
      
 
 
 
لغو عضویت
عضویت
 
  عجب جیره خوران حرامی اعراب دم از چه میزنند اسلامی که حالا بعد از اینهمه تمدن برسم کهن زنان و کودکان را به بردگی میبرند و مردان را سر میبرند کجای دین از نبی خدا اینهمه خشوند رقم زده؟؟؟ ای وهابی تند رو بجای ریا بهتر نیست کمی عاقل باشی تا کی سر سپردگی به دیگران میکنی ذاتت اگر از این سرزمین مادریست کمی بر خاکت و ناموست غیرت داشته باش هر چند میدانم اینقدر خداوند در وجودت زوال عقل را گذاشته که از گذاشتن این پست پرهیز میکنی اما برادر شیعه برادر سنی چقد زیباست بگوییم برادر مسلمان بیایم باهم متحدباشیم


  ماکرون با هدف ارائه راهکارهای نادرست و ویران کننده سعودیها از سوی ما ماموریت دارد انچه نمایش حریری و موگرینی و ... دیگران نتیجه نداد به نتیجه برساند و جنگ زرگری علیه ما هم با همین هدف و جلب اعتماد سعودیها راه انداخته ایا در نبوغ سران ما در ویرانی حهان شک دارید!!!!!!!


  عربستان نه یک دشمن بلکه یک مانع برای کشورگشایی ما در منطقه است


  جرم مردم نادان کم از ظالم نیست ، اگر روزی دستم رسد آخوند و آخوند پرست را یکجا آتش میزنم، به امید انروز


  اگر کسی بخواد سنی بشه چکار باید بکنه ، خسته ایم از دروغ و دغل های رژیم حرامی و فاسد آخوندی ، کاری کنید ، هر چه بشود از این وضع بدتر که نیست