ولي فقيه دیکتاتور بدنام ما به دیگران درس آزادی می دهد!
اضافه شده در تاریخ: 2/6/2011 2:28:50 AM
Bookmark and Share              Balatarin

یک یار گوشه نشین امام خمینی

ویژۀ سنی نیوز: به عنوان یک روحانی شیعه و یک طلبه مظلوم شیعه بسیار شرمنده شدم و خجالت کشیدم هنگامی که دیروز در خطبه های نماز جمعه ولی فقیه ما که روی تمام دیکتاتورهای تاریخ را سیاه کرده برای اولین بار به عربی خطبه خواند.

او با کمال بی حیایی گویا از جایگاه ولی امر مسلمین جهان! با ملت های مصر وتونس سخن گفت! بنده ادعای زیادی ندارم اما مثل من حد اقل صدها هزار روحانی و طلبه حوزه شیعه هستند که طعم تلخ مهروزی های نظام ولایت فقیه را چشیده ایم و داریم می چشیم.

ما که هم شیعه و هم روحانی و هم مسئولان سابق و بسیاری از ما از یاران و شاگردان امام راحل هستیم امروز فقط بخاطر مخالفت با جناب ولی فقیه آنهم نه مخالفت دینی و مذهبی بلکه مخالفت سیاسی و سلیقه ای بعضی در انزوای مطلق و بعضی در زندان و بخش دیگری مورد تهمت و پیگرد قرار داریم! و به ما فتنه جو و رئوس فتنه می گویند و ما را به دشمنان حضرت امیر تشبیه می کنند, مگر گناه ما چیست؟!.

فقط بخاطر اینکه با ذوق و سلقیه نور چشمی های رهبر! و بیت رهبری! موافقت نکرده ایم و از دیکتاتوری مطلق العنان ایشان حمایت نکرده ایم امروز کار به جای رسیده که حتی بیت امام راحل ره و فرزندان و  نوادگان ایشان و نزدیک ترین یاران و شاگردان ایشان نیز متهم به فتنه جویی هستند.

کسانی که حد اقل از 15 خرداد 43 تا 13 خرداد 68 که امام وفات کردند یک لحظه از ایشان جدا نشده اند و شب و روز در خدمت ایشان بوده اند نیز امروز در جناج فتنه نامیده می شوند, اما رهبر و بیت رهبری و یاران امروز ایشان که حد اقل می توان گفت بسیاری از آنان یک لحظه جبهه جنگ را ندیده اند, و بعضی از اوباش کوچه و محله ایشان در مشهد و بعضی دیگر از اوباش لبنان و فرصت طلبان دیگر هستند چنان یار جانی و دلسوز ایشان شده اند که جای تمام یاران امام راحل را گرفته اند!.

علت این است که یاران امام می دانند که ایشان اگر طراحی و برنامه ریزی جناب آقای هاشمی رفسنجانی نبود امروز رهبر نبودند اما شگفت انگیز است که حتی جناب هاشمی نیز امروز متهم است و ایشان و بیت ایشان در صدد حذف آقای هاشمی هستند!.

چونکه هاشمی و سایر یاران و شاگردان امام ایشان را خوب می شناسند و نفس طماع ایشان را خیلی خوب شناخته اند و می دانند که سید علی و نور چشمی و ولی عهد ایشان سید مجتبی و برادرانش میثم و مصطفی و دختران و عروسها و دامادها و سایر خاندان شاهی ولایت فقیه چون حداد عادل و خاندان لاریجانی و غیره با آن زندگی شاهانه و قصرها و ماشین های میلونی و حساب های بانکی و شرکتهای میلیاردی در داخل و خارج را جز در پرتو دیکتاتوری ولایت مطلقه فقیه نمی توانند اشباع شوند.

آخر اگر بنده و امثال بنده سایر فتنه جویان ـ که روزی مورد اعتماد امام راحل بودیم هنگامی که سید علی از آن جمع معتمدین در آن آخر صف دیده و شناخته هم نمی شد ـ امروز مطرح باشیم و انگ فتنه و فتنه گری به ما نخورد و فرصت پیدا شود که مردم آزادانه رأی بدهند و با تشخیص خود انتخاب کنند جناب سید علی نه تنها رهبر نخواهد شد که محاکمه خواهد گردید!

شگفتی من و امثال من از خطبه عربی دیروز سیدعلی این بود که ایشان چنان با اعتماد به نفس سخن می گفت و چنان درس آزادی را نشخوار می کرد که انگار نه انگار که مردم دنیا ایشان را می شناسند! و می دانند که دیکتاتوری مطلق العنان ایشان با عمر نسبتا کمی که نسبت  به دیکتاتوری حسنی مبارک و بن علی دارد قدرت و ثروتی اندوخته است که اصلا قابل مقایسه با آنان نیست.

آیا واقعا ایشان فکر می کنند که مردم تونس و مصر و سایر مسلمانان عرب و غیر عرب اینقدر خنگ هستند که نمی فهمند دیکتاتوری جناب سید علی که به نام دین و خدا پیامبر بر مردم ایران مسلط شده صدها درجه از دیکتاتوری های افراد لائیک و بی دین و ضد دینی چون بن علی و مبارک شدید است و ظلم و ستم و جور و جفایی که چماق بدستان سید علی در ایران به مردم روا می دارند بسیار خشن تر و شدید تر از کردار دیکتاتوری های لائیک عرب است؟!

اگر جناب سید علی اینگونه فکر می کند بسیار خام و ساده است اما کسانی که مثل بنده با سید علی آشنایی چندین ساله داریم و ایشان را از نزدیک می شناسیم می دانیم که ایشان خوب می داند که در خارج آبرویی ندارد و عرب و عجم رسوایی های اشان و نظام مطلق العنان ایشان را به خوبی شناخته اند اما ایشان به دلایل مختلفی خود را به نادانی می زند و از جایگاه ولی امر مسلمین جهان به خود حق می دهد که از روی قصد و تعمد اینگونه سخن بگوید که گویا از چیزی خبر ندارد و گویا از کهکشان دیگری آمده است حقا که  حب ریاست و ثروت و شهوت انسان را کور می کنند.

 

نمایش تعداد بازديد
7675

Bookmark and Share              Balatarin
 
یکشنبه 12 مارس 2017 - 22 اسفند 1395 - 09:03:46 به وقت تهران
محمد حسن 
اگه شما واقعا پیرو قرآن بودید این عکس توهین آمیز رو نمی ذاشتید
یکشنبه 12 مارس 2017 - 22 اسفند 1395 - 09:03:40 به وقت تهران
محمد حسن 
خوبه مردم دشمنان رهبر رو بشناسند:آمریکا،اسراییل،وهابیون(سنی نیوز)
یکشنبه 12 مارس 2017 - 22 اسفند 1395 - 09:03:49 به وقت تهران
در جواب آقای عقل 
تو اگه واقعا طرفدار قرآن بودی به ناموس شیعیان توهین نمی کردی در ضمن علمای شیعه با قرآن می تونند علمای اهل سنت رو شکست بدند
پنج شنبه 23 فوريه 2017 - 5 اسفند 1395 - 07:02:56 به وقت تهران
احمدالاهوازی 
فکر کنم وحدت با برادران خوکی کافی باشه وباید. جلوگیری کنیم از فحاشی های شما درقبال ایات عظام ما ....لعن الله خامنئی و روحانی و مجلسی و قزوینی و غیره رافضی ها
دوشنبه 14 فوريه 2011 - 25 بهمن 1389 - 02:02:38 به وقت تهران
بي طرف 
بين حق و باطل 4انگشت فاصله هست گوش وچشم.اينا همه شنيدنيهاي كه ما برعكسش راهم خيلي شنيديم هاتوا برهانكم ان كنتم صادقين اهل شام هم زياد شنيده بودن علي نماز نميخونه ولي همش دروغ بود
سه شنبه 8 فوريه 2011 - 19 بهمن 1389 - 02:02:22 به وقت تهران
ابوبکر 
خطاب به سنی نیوز(خواهشمنداست پاسخگو باشید):

من به شما و همه اهل تسنن حق می دهم که از دست سران این رژیم ناراحت باشند و می دانم گاهی اوقات سخنان سخیفانه بعضی اعصاب آدم را بهم می ریزد و باور دارم که القاب بسیار زشت تری سزاوار قامت برازنده رهبری است. اما به این نکته ایمان دارم که تاثیر سخنان نرم و بدون بکار بردن القاب زشت بسیار بیشتر است.
برای مثال همین عکسی که به کار برده اید، که احساس می کنم وجهه سایت را خراب می کند. اگر پاسخ دهید ممنونی شوم.
دوشنبه 7 فوريه 2011 - 18 بهمن 1389 - 08:02:49 به وقت تهران
احمد 
منفور از آیت الله چیزی در هیچ کجای دنیا وجود ندارد. همه نوع و رنگ و جنسش همه آنها نفرت انگیز هستند. از خمینی تا سیستانی
یکشنبه 6 فوريه 2011 - 17 بهمن 1389 - 09:02:42 به وقت تهران
آقای عقل 
اگر آخوند ها واقعاً خیر خواه شما شیعیان بیچاره میبود، پس از شما خمس نمیگرفت ، و به نام صیغه از ناموس شما سو استفاده نمیکرد!!!
آخوند های شیعه چرا حاضر نیستند توسط قرآن با علماء اهل سنت استدلال کنند؟؟؟ چرا بحث نمیکنند قرآن که کلام الله هست ، قران که در آن هیچ شکی وجود ندارد، قرآن که راه نمای پرهیزگاران هست ! چرا با قرآن حاضر نیستند استدلال کنند، فقط استدلال شان با چند کتاب تاریخی که انسان عاقل نمیتواند به این کتاب های تاریخی که همواره در حال تخریب اند استدلال میکنند ؟؟؟ چرا همیشه جنگ صفین و خوارج را در میان میآورند و اصحاب رسول خدا را توهین میکنند ؟؟؟ چرا حاضر نیستند همراه با قرآن استدلال مذهبی به راه بیندازند این آخوند های که حقی بازی میکنند؟؟؟
یکشنبه 6 فوريه 2011 - 17 بهمن 1389 - 01:02:53 به وقت تهران
ت.ک 
جناب نویسنده نامه سخنان شما در مورد ولی فقیه جهان و حومه کاملا صحیح است .اما این را عرض کنم که شما هم زمانی با تمام وجود دولت ظلم وجور را یاری رسانده اید .وحالا که سهمتان را بالا کشیده اند دادتان درامده مگر اقای هاشمی که شما تلویحا از او دفاع نمودی در زمان جنگ ودر زمان ریاست جمهوری چه جنا یت ها بنسبت اهل تسنن انجام ندادند.مگر قتلهای زنجیرهای بدستور ایشان انجام نگرفت که بسیاری از بزرگان اهل تسنن را بشهادت رساندند. وشما که شاید اقای کروبی یا موسوی باشید خیال می کنید کارنامه حکو متیتان انقدر سفیداست .حالا مظلوم نمایی می کنید .مگر در زمان نخست وزیری اقای موسوی اسوه مقاومت اهل تسنن در زندان شکنجه کش نمی شدند.دههاو هزاران مورد دیگر .ومی دانی علت درد های انسانی انسان نه کمبود کتا ب ویا ضعف فرهنگی ویا حتی کمبود اموزش اخلاقی است.علت نبودن تزکیه است وتزکیه تنها از دین ساخته است . تنها نکته فراموش شده در بین امم اسلامی همین نبود تزکیه است .که ان را هم حکیم دلسوزو فهیم دنیای اسلام عامه مفتی زاده به فراست در یافته اند. ومی بینیم در دنیای اسلام ان همه دیکتاتور مشابه هم بوجودامده وخواهد امد .تا زمانی که دوباره به برنامه اسلام واقعی برگردند.مطمئن باشید مطا بق وعده الهی حکومت اسلامی مجددا بردنیا حکم فرما خواهد شد.
یکشنبه 6 فوريه 2011 - 17 بهمن 1389 - 10:02:53 به وقت تهران
جعفر موسوی ـ قم 
پیش بسوی انقلابی سازنده که کاخهای ولایتیهای دیکتاتور را سرنگون می کند..
یکشنبه 6 فوريه 2011 - 17 بهمن 1389 - 06:02:26 به وقت تهران
یکتاپرست 
سلام به خداوندم که نورش هدایت است ورحمتش سربلندی.
البته این آقاکوتاهی کرده!همین امام راحل بودکه ازبدوورودش دروغ گفت ونیرنگ کردوخدعه!لطف کنیدودست ازاین القاب اضافه ومظلوم نمایی برای آقای هاشمی رفسنجانی که درفتنه گری وچپاول بیت المال ازهمان اول کوتاهی نکرد، بردارید.چهرۀ امام شمابه سیاهی دل علی خامنه ایی است.شماهادین مردم رابه لجن کشیدیدوعاقبتشان راجهنمی کردید.اخلاق مردم فسادطلبگی گرفته(رشوه ومظلوم نمایی ونیرنگ ونفرت ازهم)اینهادرسهای شماآقایان دراین سی سال بوده.شمادرس شیطانپرستی خواندیدوبه مردم خودراتسلیم خدانشان دادید!چه تسلیمی؟؟شمافراموش کردیدکه خدای عزیزم ازنهان وآشکارتان آگاه است ووای به روزی که رسوایتان سازدکه هیچ قدرت وپولی قادرنیست نجاتتان دهد!شمادراین سی سال کاری باملت کردیدکه مغلول وتاتارنکرد!ازتجاوزبه مال وناموس ودین مردم گرفته تاکشتارهای دسته جمعی!به نام خداکه ایکاش می دانستیدازچه نامی سواستفاده می کنید!آری ازخمینی گرفته تاخامنه ایی همه دستشان درخون مظلومان رنگین است.دست نگه دارید ودراین آشفته بازار برای فروش کالای دروغین خودکسب اعتبارازقاتلانی چون هاشمی وخمینی نکنید.که هردورسوای عالمند.هیچ فرقی درآنان نیست که بالاترین گناه دروغ بستن به خدای عالمیان است که خمینی درنهایت وقاحت این کارراکردوکارخانه ولایت علم کرد.خودراولی خدابه روی زمین خواندووصیی مردم بالغ وعاقل.به چه حق؟مگرخدای عزیزم کوتاهی کرددردستگیری بشرکه شماهاشدیدوکیل مردم؟؟خداوندعزیزم درکتاب نورفرموده:هیچ کاستی برای شماقرارندادم!!می فهمیدیعنی چی؟؟یعنی هرکس خودبایدکلام الله سبحان رابخواندوپندبگیردورشدکند!نمی فهمیدزیرادستگاه سلطنتتان باطل می شوداگربخواهیدبفهمید.چه بدمعامله ایی با آخرت خودکردید!شماهادرآن حوزه های شیطانی چه دروسی می خوانیدکه اینگونه ازخودبیخودمی شویدوتحت فرمان شیطان قرارمی گیرید؟لعنت خدابرهمگی شما بادکه درتفرقه وبازی باشرف مردم ازهیچ چیزنمی گذرید!
خدایاپناه می برم به ذات اقدست که عظیمی وبخشنده وستایش تنهاشایسته توست وبندگی تنهاوتنها برازنده تو!دوستت دارم ای بزرگترین بزرگها.
 
نام:  
متن: 
 
      
 
 
 
لغو عضویت
عضویت
 
  عجب جیره خوران حرامی اعراب دم از چه میزنند اسلامی که حالا بعد از اینهمه تمدن برسم کهن زنان و کودکان را به بردگی میبرند و مردان را سر میبرند کجای دین از نبی خدا اینهمه خشوند رقم زده؟؟؟ ای وهابی تند رو بجای ریا بهتر نیست کمی عاقل باشی تا کی سر سپردگی به دیگران میکنی ذاتت اگر از این سرزمین مادریست کمی بر خاکت و ناموست غیرت داشته باش هر چند میدانم اینقدر خداوند در وجودت زوال عقل را گذاشته که از گذاشتن این پست پرهیز میکنی اما برادر شیعه برادر سنی چقد زیباست بگوییم برادر مسلمان بیایم باهم متحدباشیم


  ماکرون با هدف ارائه راهکارهای نادرست و ویران کننده سعودیها از سوی ما ماموریت دارد انچه نمایش حریری و موگرینی و ... دیگران نتیجه نداد به نتیجه برساند و جنگ زرگری علیه ما هم با همین هدف و جلب اعتماد سعودیها راه انداخته ایا در نبوغ سران ما در ویرانی حهان شک دارید!!!!!!!