اطلاعيه جديد جنبش مقاومت مردمي ايران(جندالله)
اضافه شده در تاریخ: 12/15/2010 5:13:03 PM
Bookmark and Share              Balatarin

بسم الله الرحمن الرحيم

و من المومنين رجال صدقوا ما عاهدوا الله عليه فمنهم من قضي نحبه و منهم من ينتظر

بدينوسيله جنبش مقاومت مردمي ايران (جندالله) به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ايران مي رساند كه امروز دو فرزند سلحشور و غيور بلوچستان در دو عمليات استشهادي در شهر چابهار و در برابر فرمانداري شهر دهها تن از مزدوران و پاسداران رژيم جهل و جور و سفاهت را به جهنم واصل نمودند و عمليات انتقام 2 را با موفقيت به اجرا در آوردند.

اين دو فرزند مومن و غيور بلوچستان با نامهاي سيف الرحمان چابهاري و حسان خاشي با فدا كردن جان خود توانستند قدرت و جبروت و غرور متجاوزان جنايتكار ولايت سفيه را بشكنند و پرچم حق را در اين نقطه بلوچستان بلند كنند.

اين عمليات در حقيقت انتقام اعدام رهبر جنبش امير عبدالمالك و ديگر شهداي جندالله مي باشند كه وحشيانه و بدون هيچگونه دادگاه عادلانه اي به دار زده شدند چنانچه طي چند ماه اخير بيش از 160 تن از جوانان بي گناه بلوچ و اهلسنت اعدام شدند و جنبش مقاومت قبلا اعلام كرده بود كه در برابر اعدامهاي بي رويه رژيم جنايت پيشه متجاوزان و بيگانگان اشغالگر ساكن در بلوچستان را هدف قرار خواهد داد.

اين عمليات هشداري است براي رژيم ايران كه به دخالتهاي خود در امور ديني و مذهبي اهلسنت پايان دهد و دست از اعدام و جنايت بردارد و اسراي زنداني را آزاد كند در غير اين صورت عملياتهاي استشهادي با شدت بيشتري ادامه خواهد يافت و تمامي بيگانگان ساكن در بلوچستان هدف قرار خواهند گرفت.

هدف از اين عملياتها اخراج متجاوزان از بلوچستان و رسيدن مردم مسلمان بلوچ به حقوق حقه خود در سايه حكومت منطقه اي مي باشد و بايد متجاوزان و جنايتكاران مزدور ولايت سفيه بلوچستان را ترك كنند و اختيار بلوچستان را به مردم بلوچ واگذار نمايند ورنه فرزندان اين مرز و بوم اجازه راحت زيستن به بيگانگان نخواهند داد.

اين عمليات در شهر چابهار و مركز اقتصادي بلوچستان انجام گرفت كه مي تواند قطب اقتصادي آسيا شود اما اين منطقه اقتصادي به استثمار كامل بيگانگان در آمده است به اندازه اي كه مردم اصلي اين سرزمين از كوچكترين اختياري در شهر چابهار برخوردار نيستند و تمامي اختيارات در دست بيگانگان است و در حالي كه در اين شهر هيچ شيعه و فارسي وجود نداشته است امروز و پس از سي سال از انقلاب ننگين خميني اين شهر تبديل به يك شهر شيعه نشين شده است و رژيم همانند اسرائيل در حال شهرك سازي و فراهم آوردن امكانات رفاهي براي شيعيان در اين شهر مي باشد و اين روند رو به رشد است و اين عمليات هشداري است براي بيگانگان كه هرچه زودتر اين شهر را تخليه نمايند.

جنبش مقاومت جندالله خواهان با عزت زيستن مردم بلوچستان مي باشد و از رژيم مي خواهد كه به اين خواسته مشروع جنبش جامه عمل بپوشاند و به جنگ و خونريزي پايان دهد زيرا كه آغازگر اين جنگ خونين رژيم بوده است و الان هم مي تواند با عملي نمودن خواسته هاي مشروع جنبش به اين جنگ پايان دهد در غير اين صورت اين جنگ پايان نمي يابد.

جنبش مقاومت براي دفاع از مردم بلوچستان بپاخواسته است و دفاع را حق مشروع خود مي داند و اين جنبش نيست كه به ايرانيان حمله نموده است بلكه اين رژيم ولايت جهل است كه جنگ و خونريزي را آغاز نموده است و فرزندان معصوم و بي گناه بلوچ را تيرباران و اعدام نموده است و مردم را از حقوقشان محروم نموده است و الان راهش اين است كه رژيم به تجاوز و تعدي پايان دهد تا جنگ پايان يابد.

جنبش مقاومت مردمي ايران (جندالله)

 

انفجارهاي چابهار دهها کشته و زخمی برجای گذاشته است

نمایش تعداد بازديد
5879

Bookmark and Share              Balatarin
 
سه شنبه 8 مارس 2011 - 17 اسفند 1389 - 12:03:10 به وقت تهران
مسعود.ج 
مرگ بر ضد ولایت فقیه امریکاواسراعیل هیچ غلتی نمیتوانند بکنند
چهار شنبه 9 فوريه 2011 - 20 بهمن 1389 - 09:02:05 به وقت تهران
ایرانی 
عجب عظمتی دارید شما !!! اگر جرات دارید مثل فتنه گر های 88 به مرکز کشور بیایید . به چه چیزتون مینازید ؟ سلاحتون ؟؟؟ جوون های بلوچستان را خام نقشه های شومتون میکنید.
الحق که جند الشیطان نام برازنده ای است
پنج شنبه 3 فوريه 2011 - 14 بهمن 1389 - 08:02:39 به وقت تهران
ع. ب 
این اخوندان رافضي از تحت و تاجشان ميترسند بنظرم بايد مهرهاي شيطان كه همين اخوندان هستند و بجه هاي صيغه اي درست و مملكت را با اينها كه هيج بوي از انسانيت ندارند با افكار بليدشان انسانهارا كمراه نموده اند بايد هدف قرار داد نه مردم بيكناه را اكر يك نفر از اين بجه صيغه ايان كشته شود همه مردم خوشحال ميشوند اما بايد هدف فقط اخوند رافضي باشد نه مردم مظلوم برادران نه تنها سني ها ازاين حكومت شكايت دارند برو زندانها را نكاه كن شايد بيشتر عالمان اهل شيعه در زندان ها و زير شكنجه اين بجه صيغيها قرار دارند
جمعه 28 ژانويه 2011 - 8 بهمن 1389 - 07:01:28 به وقت تهران
سلمان تایباد 
کجایید .خراسان دارد به شما نیاز پیدا میکند.بیایید ما هستیم .سنی های این منطقه رو فشارن.درود به دلیران
چهار شنبه 22 دسامبر 2010 - 1 دی 1389 - 05:12:20 به وقت تهران
یک مسلمان منطقی 
انشاالله این دو نفر فعلا در جوار عمر و ابوبکر و معاویه و یزید و... از فضای گرم جهنم استفاده خواهند کرد تو این سرما حال میده نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چهار شنبه 22 دسامبر 2010 - 1 دی 1389 - 12:12:03 به وقت تهران
ملا بلوچ 
من به عنوان یک طلبه بلوچ از این تروریستی اعمال اعلام انزجار میکنم و اعلام میکنم این گروهک کثیف در بین مردم مسلمان بلوچ جایی ندارد. و لعنه الله علی قوم الظالمین.
سه شنبه 21 دسامبر 2010 - 30 آذر 1389 - 09:12:53 به وقت تهران
مكران 
جوانان غيور بلوج دست بدست همدهيد بلوجستان را از سوسك زابل باك كنيد بلوجستان خاك باك وملك شماست نه زابلي كاري نكنيد فردا مثل فلسطينيها بشيمان شويد انها يهوديها رادرخاك شان جاه دادند امروزتمام نسل بدبخت
سه شنبه 21 دسامبر 2010 - 30 آذر 1389 - 09:12:52 به وقت تهران
مكران 
دوستان ازمنطق وادم كشي ظلم حرام جرم خون ريزي جند شيطان زبان مياريد ودليل ازقران ميخواهيد؟ ظلمي كه حكومت زابلي اخوندي شيطاني ابوجهلي فرعوني يهودي ايراني به مردم بلوج ميكنند كدام منطق؟ كجاي قران نوشته كه بلوج كشتن حلاله؟ يااينكه خداوندجبرائيل را به علي شيراي نازل كرده كه بلوج كشتن حلاله؟ نفرين ولعنت خدابر دشمن بلوج
یکشنبه 19 دسامبر 2010 - 28 آذر 1389 - 12:12:26 به وقت تهران
اکبر 
ای حرامیان آدم باشید و دست از جهل و نفاقتان بر دارید و به ریسمان الهی جنگ بزنید تا دشمنان(آمریکا اسراییل و انگلیس پلید) بر مسمانان غلبه نکند
یکشنبه 19 دسامبر 2010 - 28 آذر 1389 - 12:12:06 به وقت تهران
حاجی کابلی 
السلام وعلیکم ورحمت الله وبرکاته!

اللهم لک الحمد کله ولک الشگر کله امین......

لاتطلمون ولاتطلمون....
ماشاالله! چه فغان ودادو واویلاها...... هنوزنو لست نویسی ها به لطف ویاری الله سبحانه و تعالی اغازوشروع بکار کرده است؟!!! مگرایا حال هم باید به حرف قران باور کرد یانه؟ که ظلم نکن تا ظلم نبینی..... الله سبحانه وتعالی از این بدترش بگردانی امین یا رب العلمین
.....وسلام
شنبه 18 دسامبر 2010 - 27 آذر 1389 - 07:12:51 به وقت تهران
محمد حسين 
درود بر ملت بلوج مرك بر رزيم اخوندي صفوي
جمعه 17 دسامبر 2010 - 26 آذر 1389 - 10:12:15 به وقت تهران
حسین 
من از این حادثه خیلی ناراحت شدم و به این عزیزان تسلیت عرض میکنم. و فقط از خدا می خواهم که عاملان این جنایت را مثل همونهای که امام حسین (ع) را کشتن در همین دنیا روسیا کند. در ضمن ازکسانی که دارند به صحابه و ام مومنین عایشه توهین مکنن امیدوارم که خداوند هدایتشان کنه.
جمعه 17 دسامبر 2010 - 26 آذر 1389 - 07:12:15 به وقت تهران
محمد 
شما را به خدا به چهره های خبیثشان بنگرید. جز جای بوسه شیطان چه می بینید. چند احمق عقب افتاده ذهنی. خدا لعنت کند موساد و سیا را که این مفلوکین منگل را به جهنم فرستاد و صدها بی گناه را به خاک و خون کشید. تف بر این دینی که شما دارید. اگر لاسمح الله اسلام این است که شما دارید، تف بر این اسلام. درود بر مسیحیت و بودایی و حتی یهود. اسرائیلی عا با فلسطینی ها این نمی کنند که شما حرام زاده های اموی ناصبی می کنید. بغض علی و ال علی را از پشت پدران حرام لقمه و مادران زنا پیشه تان به ارث برده اید.
ساحت اهل سنت از شما موش های حقیر بری است. تف بر ان شیر کثافتی که خورده اید. خاک بر سر نیروی انتظامی و امنیت کشور که مجال تنفس به شما داده است. بایستی تک به تک شما را چون خنزیر زیر پا له کرد.
جمعه 17 دسامبر 2010 - 26 آذر 1389 - 03:12:06 به وقت تهران
محسن از شیراز  
هیچ انسان آزاده نمیتواند قبول کند که این گونه اعمال خداوند را خوشنود میسازد
این کارها تنها عده ای مردم بیگناه را به خاک و خون مبکشد و هیچ چثیز از این رژیم منهوس صفوی کم نمیکند
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 11:12:33 به وقت تهران
علی 
خاک توی سر خود و جنبش تان، دو تا بچه ی روانی آورده اید، از قیافه هاشن داد می زنند که یک جو عقل و شعور ندارند و افسار کثیف شان را دست شما متجاوزان داده اند، خدا لعنت کند این سگ های پلید را.
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 10:12:36 به وقت تهران
رضا 
وای خدای من در کجای قرآن نوشته آدم بکشید؟خجالت نمیکشین یه بچه دو ماهه هم اون وسط شهید شده,تف به هر چی سلفی و وهابیه,برید افتخار کنید بچه دو ماهه رو کشتین.
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 09:12:23 به وقت تهران
فریدون 
حدااقل تو شیعیان خیلی کمتر از این ترویستا در میاد
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 09:12:07 به وقت تهران
میمی 
خاک بر سرتون 7 تاسنی رو هم با بقیه کشتید
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 06:12:51 به وقت تهران
786 
عجب قتل انسانهای بیگناه شده شهادت لعنت خدا ج بر هرچه افراطی است چه شیعه وچه سنی و قیافه این دو به قول جندالشیطان شهید بیشتر به معتادان میماند تا یک انسان فهمیده مسلمان که خود را به شهادت پرساند.خداوند ج هدایت کند تمام مسلمان ها را
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 03:12:15 به وقت تهران
شهید راه حق 
خدا پشت وپناه سربازان خدا باشد.
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 02:12:25 به وقت تهران
مسلمان معتقد به خلفای راشدین 
واقعا ممکن است رژیم ولی فقیه در بلوچستان در اثر فشارهای وارده اشتباه هم بکند ولی کسانیکه تحت تاثیر القا ئات اسرائیل بیگناه ه وگناه کار در هم میکشد واقعا مسلمان است زن وبچه را میکشد واقعا جزای او بهشت است چرا باید تعقل نکنیم واقعا این همه عالم سنی دروغ میگویند واینگ.نه کارهای ابلهانه را محکوم میکنند جوانان فریب نخورید جان خودرا در راه ظلم به دیگرات وغضب خدا تفروشبد اگه پخش نکنید یقین خواهم دانست که اسرائیلی هستید
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 01:12:18 به وقت تهران
Momen Abdullah 
این دو نفر فرزندان واقعی عائشه هستند و پیرو واقعی ابوبکر.
عمر بن خطاب اکنون این دو را در آغوش گرفته است و به آنها افتخار می‌کند.
راه عائشه همین است و دستاورد مکتب عمر این است.
تمام پیروان عمر در ایران و بلکه جهان به این دو نفر افتخار می‌کنند و آنها را سرمشق خود قرار می‌دهند.
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 12:12:21 به وقت تهران
بی طرف 
این نوع ترور خود کشی محض است بفکر راهی بهتر شوید ادم کش های .
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 12:12:29 به وقت تهران
حقجو 
جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه
چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 11:12:08 به وقت تهران
حمزه 
از جان باختن افراد بیگناه با هر مذهب و قومیت و تفکری خوشحال نمی شوم.
تاکی ملت ایران باید بهای سیاستهای تبعیض آمیز و ناشیانه رژیم ج.اسلامی را پس بدهد؟؟
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 11:12:35 به وقت تهران
امير 
من يك شيعه هستم.واين سايت رو دنبال ميكنم.برادران گرامي اهل سنت من نميدونم با كدوم منطق و كدوم برداشت از قرآن كريم(كلام الله)به اين نتيجه رسيدين كه بياين وسط يه عده آدم بيگناه خودتونو منفجر كنيد.و با كدام پشتوانه مردمي اسم خود را جنبش مقاومت مردمي گذاشته ايد!!!
به خدا قسم كه اشتباه ميكنيد.
اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 01:12:32 به وقت تهران
أمة الله 
کسی که می خواهد سبب این خشونتها را دریابد به عبای زرین ولی وقیح خیره شود که سربازان گمنامش را برای فساد در ارض به مناطق مظلوم و محروم می فرستد.

چهار شنبه 15 دسامبر 2010 - 24 آذر 1389 - 12:12:53 به وقت تهران
شهید 
بنده ثبت نام کردم که در این راه الهی که بتوانم به حق حقوق خود برسم دست به این کار خواهم زد الله اکبر الله اکبر الله اکبر
چهار شنبه 15 دسامبر 2010 - 24 آذر 1389 - 11:12:12 به وقت تهران
ابی مصعب 
به قرآن قسم این راه مبارزه نیست، باید خیلی دقیق تر از این اهداف را شناسایی کرد، یک عده آدم که به هر حال به دنبال تجارت هستند که نباید قربانی ظلم حاکمان جائری که در کاخهای خود و با انبوهی نگهبان محافظت می شوند، شوند. این افراد چقدر در ظلم رژیم نقش داشتند؟ خدا لعنت کند قاتلین ار
چهار شنبه 15 دسامبر 2010 - 24 آذر 1389 - 10:12:41 به وقت تهران
قیامت 
آفرین بر شما دلاوران
چهار شنبه 15 دسامبر 2010 - 24 آذر 1389 - 09:12:59 به وقت تهران
عبدالرحمان 
خاک بر سرتان
شما اسم گروهکتان را جنبش مقاومت ملی ایران گذاشتید
ولی باز همان ایرانیها را به شهادت می رسانید
مرگ بر جند الشیطان
چهار شنبه 15 دسامبر 2010 - 24 آذر 1389 - 08:12:12 به وقت تهران
محمدA 
كجاي اين كار شهادت است.تمامي علماي اهل سنت به اتفاق ارااينجور عمليات را انتحاري دانسته وا عاقبت خوبي نخواهد داشت.چرا به جاي اينكارها مردم را چه شيعه وچه سني به وحدت و يكتا پستي دعوت نميكنيد.دست از دشمني با همديگر برداريد.هر كسي به دين خود.
چهار شنبه 15 دسامبر 2010 - 24 آذر 1389 - 06:12:11 به وقت تهران
عمر کورد 
خدایشان بیامرزد
 
نام:  
متن: 
 
      
 
 
 
لغو عضویت
عضویت
 
  سنی نیوز واقعا که خیلی اصلا امنتدا خوبی نیستی چرا کامنتها رو کامل نمی ذارید؟؟؟؟؟ بعد ادعا تون میشه صادق هستید.


  سلام عليكم:مادرطول 36سال دركشور خودمان به جز از بدبختي .فلاكت .ظلم .وستم .قتل.به تاراج بردن اموال مردم .خراب كردن مسجدها و مكاتب قران .بي كاري .بي سوادي .جي بكم ازكدوم ظلم حرف بزنم اي مردم به حرفهاي اين جيره خواران بسيجي كوش نكنيد بيدار باشيد.وسلام عليكم يا الله مدد.


  آفرین بر این برادران مقاوم و با عزت،که مکتب قرآن سد محکمی است در برابر دشمنان اهل سنت، به ویژه با مدیریت قوی خود جوانان زیادی راجذب این حرکت دینی کرده است که اطلاعیه های منع تحصیل دانشگاهیان خود دلالت بر موفقیت این حرکت اسلامی علامه مفتی زاده است. و تشکر از سنی نیوز


  من فقط ابراز تاسف میکنم از نحوه ابراز عقیده برادران مسلمان .چرا به یکدیگر توهین میکنید مگر نمی شود با احترام به همدیگر اظهار نظر نمود؟


  لازو بود که اشاره می شد عمر حضرت زهرا(علیها سلام)را نیز به شهادت رساند!!!