اطلاعيه جديد جنبش مقاومت مردمي ايران(جندالله)
اضافه شده در تاریخ: 12/15/2010 5:13:03 PM
Bookmark and Share              Balatarin

بسم الله الرحمن الرحيم

و من المومنين رجال صدقوا ما عاهدوا الله عليه فمنهم من قضي نحبه و منهم من ينتظر

بدينوسيله جنبش مقاومت مردمي ايران (جندالله) به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ايران مي رساند كه امروز دو فرزند سلحشور و غيور بلوچستان در دو عمليات استشهادي در شهر چابهار و در برابر فرمانداري شهر دهها تن از مزدوران و پاسداران رژيم جهل و جور و سفاهت را به جهنم واصل نمودند و عمليات انتقام 2 را با موفقيت به اجرا در آوردند.

اين دو فرزند مومن و غيور بلوچستان با نامهاي سيف الرحمان چابهاري و حسان خاشي با فدا كردن جان خود توانستند قدرت و جبروت و غرور متجاوزان جنايتكار ولايت سفيه را بشكنند و پرچم حق را در اين نقطه بلوچستان بلند كنند.

اين عمليات در حقيقت انتقام اعدام رهبر جنبش امير عبدالمالك و ديگر شهداي جندالله مي باشند كه وحشيانه و بدون هيچگونه دادگاه عادلانه اي به دار زده شدند چنانچه طي چند ماه اخير بيش از 160 تن از جوانان بي گناه بلوچ و اهلسنت اعدام شدند و جنبش مقاومت قبلا اعلام كرده بود كه در برابر اعدامهاي بي رويه رژيم جنايت پيشه متجاوزان و بيگانگان اشغالگر ساكن در بلوچستان را هدف قرار خواهد داد.

اين عمليات هشداري است براي رژيم ايران كه به دخالتهاي خود در امور ديني و مذهبي اهلسنت پايان دهد و دست از اعدام و جنايت بردارد و اسراي زنداني را آزاد كند در غير اين صورت عملياتهاي استشهادي با شدت بيشتري ادامه خواهد يافت و تمامي بيگانگان ساكن در بلوچستان هدف قرار خواهند گرفت.

هدف از اين عملياتها اخراج متجاوزان از بلوچستان و رسيدن مردم مسلمان بلوچ به حقوق حقه خود در سايه حكومت منطقه اي مي باشد و بايد متجاوزان و جنايتكاران مزدور ولايت سفيه بلوچستان را ترك كنند و اختيار بلوچستان را به مردم بلوچ واگذار نمايند ورنه فرزندان اين مرز و بوم اجازه راحت زيستن به بيگانگان نخواهند داد.

اين عمليات در شهر چابهار و مركز اقتصادي بلوچستان انجام گرفت كه مي تواند قطب اقتصادي آسيا شود اما اين منطقه اقتصادي به استثمار كامل بيگانگان در آمده است به اندازه اي كه مردم اصلي اين سرزمين از كوچكترين اختياري در شهر چابهار برخوردار نيستند و تمامي اختيارات در دست بيگانگان است و در حالي كه در اين شهر هيچ شيعه و فارسي وجود نداشته است امروز و پس از سي سال از انقلاب ننگين خميني اين شهر تبديل به يك شهر شيعه نشين شده است و رژيم همانند اسرائيل در حال شهرك سازي و فراهم آوردن امكانات رفاهي براي شيعيان در اين شهر مي باشد و اين روند رو به رشد است و اين عمليات هشداري است براي بيگانگان كه هرچه زودتر اين شهر را تخليه نمايند.

جنبش مقاومت جندالله خواهان با عزت زيستن مردم بلوچستان مي باشد و از رژيم مي خواهد كه به اين خواسته مشروع جنبش جامه عمل بپوشاند و به جنگ و خونريزي پايان دهد زيرا كه آغازگر اين جنگ خونين رژيم بوده است و الان هم مي تواند با عملي نمودن خواسته هاي مشروع جنبش به اين جنگ پايان دهد در غير اين صورت اين جنگ پايان نمي يابد.

جنبش مقاومت براي دفاع از مردم بلوچستان بپاخواسته است و دفاع را حق مشروع خود مي داند و اين جنبش نيست كه به ايرانيان حمله نموده است بلكه اين رژيم ولايت جهل است كه جنگ و خونريزي را آغاز نموده است و فرزندان معصوم و بي گناه بلوچ را تيرباران و اعدام نموده است و مردم را از حقوقشان محروم نموده است و الان راهش اين است كه رژيم به تجاوز و تعدي پايان دهد تا جنگ پايان يابد.

جنبش مقاومت مردمي ايران (جندالله)

 

انفجارهاي چابهار دهها کشته و زخمی برجای گذاشته است

نمایش تعداد بازديد
8572

Bookmark and Share              Balatarin
 
سه شنبه 8 مارس 2011 - 17 اسفند 1389 - 12:03:10 به وقت تهران
مسعود.ج 
مرگ بر ضد ولایت فقیه امریکاواسراعیل هیچ غلتی نمیتوانند بکنند
چهار شنبه 9 فوريه 2011 - 20 بهمن 1389 - 09:02:05 به وقت تهران
ایرانی 
عجب عظمتی دارید شما !!! اگر جرات دارید مثل فتنه گر های 88 به مرکز کشور بیایید . به چه چیزتون مینازید ؟ سلاحتون ؟؟؟ جوون های بلوچستان را خام نقشه های شومتون میکنید.
الحق که جند الشیطان نام برازنده ای است
پنج شنبه 3 فوريه 2011 - 14 بهمن 1389 - 08:02:39 به وقت تهران
ع. ب 
این اخوندان رافضي از تحت و تاجشان ميترسند بنظرم بايد مهرهاي شيطان كه همين اخوندان هستند و بجه هاي صيغه اي درست و مملكت را با اينها كه هيج بوي از انسانيت ندارند با افكار بليدشان انسانهارا كمراه نموده اند بايد هدف قرار داد نه مردم بيكناه را اكر يك نفر از اين بجه صيغه ايان كشته شود همه مردم خوشحال ميشوند اما بايد هدف فقط اخوند رافضي باشد نه مردم مظلوم برادران نه تنها سني ها ازاين حكومت شكايت دارند برو زندانها را نكاه كن شايد بيشتر عالمان اهل شيعه در زندان ها و زير شكنجه اين بجه صيغيها قرار دارند
جمعه 28 ژانويه 2011 - 8 بهمن 1389 - 07:01:28 به وقت تهران
سلمان تایباد 
کجایید .خراسان دارد به شما نیاز پیدا میکند.بیایید ما هستیم .سنی های این منطقه رو فشارن.درود به دلیران
چهار شنبه 22 دسامبر 2010 - 1 دی 1389 - 05:12:20 به وقت تهران
یک مسلمان منطقی 
انشاالله این دو نفر فعلا در جوار عمر و ابوبکر و معاویه و یزید و... از فضای گرم جهنم استفاده خواهند کرد تو این سرما حال میده نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چهار شنبه 22 دسامبر 2010 - 1 دی 1389 - 12:12:03 به وقت تهران
ملا بلوچ 
من به عنوان یک طلبه بلوچ از این تروریستی اعمال اعلام انزجار میکنم و اعلام میکنم این گروهک کثیف در بین مردم مسلمان بلوچ جایی ندارد. و لعنه الله علی قوم الظالمین.
سه شنبه 21 دسامبر 2010 - 30 آذر 1389 - 09:12:53 به وقت تهران
مكران 
جوانان غيور بلوج دست بدست همدهيد بلوجستان را از سوسك زابل باك كنيد بلوجستان خاك باك وملك شماست نه زابلي كاري نكنيد فردا مثل فلسطينيها بشيمان شويد انها يهوديها رادرخاك شان جاه دادند امروزتمام نسل بدبخت
سه شنبه 21 دسامبر 2010 - 30 آذر 1389 - 09:12:52 به وقت تهران
مكران 
دوستان ازمنطق وادم كشي ظلم حرام جرم خون ريزي جند شيطان زبان مياريد ودليل ازقران ميخواهيد؟ ظلمي كه حكومت زابلي اخوندي شيطاني ابوجهلي فرعوني يهودي ايراني به مردم بلوج ميكنند كدام منطق؟ كجاي قران نوشته كه بلوج كشتن حلاله؟ يااينكه خداوندجبرائيل را به علي شيراي نازل كرده كه بلوج كشتن حلاله؟ نفرين ولعنت خدابر دشمن بلوج
یکشنبه 19 دسامبر 2010 - 28 آذر 1389 - 12:12:26 به وقت تهران
اکبر 
ای حرامیان آدم باشید و دست از جهل و نفاقتان بر دارید و به ریسمان الهی جنگ بزنید تا دشمنان(آمریکا اسراییل و انگلیس پلید) بر مسمانان غلبه نکند
یکشنبه 19 دسامبر 2010 - 28 آذر 1389 - 12:12:06 به وقت تهران
حاجی کابلی 
السلام وعلیکم ورحمت الله وبرکاته!

اللهم لک الحمد کله ولک الشگر کله امین......

لاتطلمون ولاتطلمون....
ماشاالله! چه فغان ودادو واویلاها...... هنوزنو لست نویسی ها به لطف ویاری الله سبحانه و تعالی اغازوشروع بکار کرده است؟!!! مگرایا حال هم باید به حرف قران باور کرد یانه؟ که ظلم نکن تا ظلم نبینی..... الله سبحانه وتعالی از این بدترش بگردانی امین یا رب العلمین
.....وسلام
شنبه 18 دسامبر 2010 - 27 آذر 1389 - 07:12:51 به وقت تهران
محمد حسين 
درود بر ملت بلوج مرك بر رزيم اخوندي صفوي
جمعه 17 دسامبر 2010 - 26 آذر 1389 - 10:12:15 به وقت تهران
حسین 
من از این حادثه خیلی ناراحت شدم و به این عزیزان تسلیت عرض میکنم. و فقط از خدا می خواهم که عاملان این جنایت را مثل همونهای که امام حسین (ع) را کشتن در همین دنیا روسیا کند. در ضمن ازکسانی که دارند به صحابه و ام مومنین عایشه توهین مکنن امیدوارم که خداوند هدایتشان کنه.
جمعه 17 دسامبر 2010 - 26 آذر 1389 - 07:12:15 به وقت تهران
محمد 
شما را به خدا به چهره های خبیثشان بنگرید. جز جای بوسه شیطان چه می بینید. چند احمق عقب افتاده ذهنی. خدا لعنت کند موساد و سیا را که این مفلوکین منگل را به جهنم فرستاد و صدها بی گناه را به خاک و خون کشید. تف بر این دینی که شما دارید. اگر لاسمح الله اسلام این است که شما دارید، تف بر این اسلام. درود بر مسیحیت و بودایی و حتی یهود. اسرائیلی عا با فلسطینی ها این نمی کنند که شما حرام زاده های اموی ناصبی می کنید. بغض علی و ال علی را از پشت پدران حرام لقمه و مادران زنا پیشه تان به ارث برده اید.
ساحت اهل سنت از شما موش های حقیر بری است. تف بر ان شیر کثافتی که خورده اید. خاک بر سر نیروی انتظامی و امنیت کشور که مجال تنفس به شما داده است. بایستی تک به تک شما را چون خنزیر زیر پا له کرد.
جمعه 17 دسامبر 2010 - 26 آذر 1389 - 03:12:06 به وقت تهران
محسن از شیراز  
هیچ انسان آزاده نمیتواند قبول کند که این گونه اعمال خداوند را خوشنود میسازد
این کارها تنها عده ای مردم بیگناه را به خاک و خون مبکشد و هیچ چثیز از این رژیم منهوس صفوی کم نمیکند
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 11:12:33 به وقت تهران
علی 
خاک توی سر خود و جنبش تان، دو تا بچه ی روانی آورده اید، از قیافه هاشن داد می زنند که یک جو عقل و شعور ندارند و افسار کثیف شان را دست شما متجاوزان داده اند، خدا لعنت کند این سگ های پلید را.
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 10:12:36 به وقت تهران
رضا 
وای خدای من در کجای قرآن نوشته آدم بکشید؟خجالت نمیکشین یه بچه دو ماهه هم اون وسط شهید شده,تف به هر چی سلفی و وهابیه,برید افتخار کنید بچه دو ماهه رو کشتین.
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 09:12:23 به وقت تهران
فریدون 
حدااقل تو شیعیان خیلی کمتر از این ترویستا در میاد
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 09:12:07 به وقت تهران
میمی 
خاک بر سرتون 7 تاسنی رو هم با بقیه کشتید
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 06:12:51 به وقت تهران
786 
عجب قتل انسانهای بیگناه شده شهادت لعنت خدا ج بر هرچه افراطی است چه شیعه وچه سنی و قیافه این دو به قول جندالشیطان شهید بیشتر به معتادان میماند تا یک انسان فهمیده مسلمان که خود را به شهادت پرساند.خداوند ج هدایت کند تمام مسلمان ها را
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 03:12:15 به وقت تهران
شهید راه حق 
خدا پشت وپناه سربازان خدا باشد.
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 02:12:25 به وقت تهران
مسلمان معتقد به خلفای راشدین 
واقعا ممکن است رژیم ولی فقیه در بلوچستان در اثر فشارهای وارده اشتباه هم بکند ولی کسانیکه تحت تاثیر القا ئات اسرائیل بیگناه ه وگناه کار در هم میکشد واقعا مسلمان است زن وبچه را میکشد واقعا جزای او بهشت است چرا باید تعقل نکنیم واقعا این همه عالم سنی دروغ میگویند واینگ.نه کارهای ابلهانه را محکوم میکنند جوانان فریب نخورید جان خودرا در راه ظلم به دیگرات وغضب خدا تفروشبد اگه پخش نکنید یقین خواهم دانست که اسرائیلی هستید
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 01:12:18 به وقت تهران
Momen Abdullah 
این دو نفر فرزندان واقعی عائشه هستند و پیرو واقعی ابوبکر.
عمر بن خطاب اکنون این دو را در آغوش گرفته است و به آنها افتخار می‌کند.
راه عائشه همین است و دستاورد مکتب عمر این است.
تمام پیروان عمر در ایران و بلکه جهان به این دو نفر افتخار می‌کنند و آنها را سرمشق خود قرار می‌دهند.
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 12:12:21 به وقت تهران
بی طرف 
این نوع ترور خود کشی محض است بفکر راهی بهتر شوید ادم کش های .
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 12:12:29 به وقت تهران
حقجو 
جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه
چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 11:12:08 به وقت تهران
حمزه 
از جان باختن افراد بیگناه با هر مذهب و قومیت و تفکری خوشحال نمی شوم.
تاکی ملت ایران باید بهای سیاستهای تبعیض آمیز و ناشیانه رژیم ج.اسلامی را پس بدهد؟؟
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 11:12:35 به وقت تهران
امير 
من يك شيعه هستم.واين سايت رو دنبال ميكنم.برادران گرامي اهل سنت من نميدونم با كدوم منطق و كدوم برداشت از قرآن كريم(كلام الله)به اين نتيجه رسيدين كه بياين وسط يه عده آدم بيگناه خودتونو منفجر كنيد.و با كدام پشتوانه مردمي اسم خود را جنبش مقاومت مردمي گذاشته ايد!!!
به خدا قسم كه اشتباه ميكنيد.
اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد
پنج شنبه 16 دسامبر 2010 - 25 آذر 1389 - 01:12:32 به وقت تهران
أمة الله 
کسی که می خواهد سبب این خشونتها را دریابد به عبای زرین ولی وقیح خیره شود که سربازان گمنامش را برای فساد در ارض به مناطق مظلوم و محروم می فرستد.

چهار شنبه 15 دسامبر 2010 - 24 آذر 1389 - 12:12:53 به وقت تهران
شهید 
بنده ثبت نام کردم که در این راه الهی که بتوانم به حق حقوق خود برسم دست به این کار خواهم زد الله اکبر الله اکبر الله اکبر
چهار شنبه 15 دسامبر 2010 - 24 آذر 1389 - 11:12:12 به وقت تهران
ابی مصعب 
به قرآن قسم این راه مبارزه نیست، باید خیلی دقیق تر از این اهداف را شناسایی کرد، یک عده آدم که به هر حال به دنبال تجارت هستند که نباید قربانی ظلم حاکمان جائری که در کاخهای خود و با انبوهی نگهبان محافظت می شوند، شوند. این افراد چقدر در ظلم رژیم نقش داشتند؟ خدا لعنت کند قاتلین ار
چهار شنبه 15 دسامبر 2010 - 24 آذر 1389 - 10:12:41 به وقت تهران
قیامت 
آفرین بر شما دلاوران
چهار شنبه 15 دسامبر 2010 - 24 آذر 1389 - 09:12:59 به وقت تهران
عبدالرحمان 
خاک بر سرتان
شما اسم گروهکتان را جنبش مقاومت ملی ایران گذاشتید
ولی باز همان ایرانیها را به شهادت می رسانید
مرگ بر جند الشیطان
چهار شنبه 15 دسامبر 2010 - 24 آذر 1389 - 08:12:12 به وقت تهران
محمدA 
كجاي اين كار شهادت است.تمامي علماي اهل سنت به اتفاق ارااينجور عمليات را انتحاري دانسته وا عاقبت خوبي نخواهد داشت.چرا به جاي اينكارها مردم را چه شيعه وچه سني به وحدت و يكتا پستي دعوت نميكنيد.دست از دشمني با همديگر برداريد.هر كسي به دين خود.
چهار شنبه 15 دسامبر 2010 - 24 آذر 1389 - 06:12:11 به وقت تهران
عمر کورد 
خدایشان بیامرزد
 
نام:  
متن: 
 
      
 
 
 
لغو عضویت
عضویت
 
  بیابید ایران رو ببینید چه وضعی شده . رهبر ما بدنبال سرکوب و جنگ و موشک و مردم در حال فنا . قربونت برم خدا اگر هستی پس کجایی که شاهد پرپر شدن یک ملت هستی و دزدان و تفنگ بدستان در عیش و نوش. این بود حمایت از مستضعفان. پس چه شد که دیگر نامی از مستضعف نمی آورند. خودشآن دیگه به این کلمه میخندند و دیگر رویشان نمیشود از آن استفاده کنند. بر باد بردند همه چیزمان و در آخر شدیم نوکر پوتین و روس ها که هیچگاه در تاریخ به ایرانی رحم نکردند. چطور شد که بیکباره قاسمی و رهبر و بقیه سپاهیان سر از آستین روسیه در آوردند.


  بنظر میرسد که وقت ان باشد تا ایران براساس منافع ملی خود در اتخاذ ساستها تجدید نظر کلی نماید.ولی قبل از همه ارایه تعریفی از منافع ملی ضروری است. هیچکس فراموش نمیکند در جنگ یا تحریمها چکونه بنادر مدرن و مجهز امارت مورد استفاده ایران قرار گرفت بدون اینکه ایران دیناری برای ساختن انها هزینه کرده باشد . یا چکونه تجار اماراتی اجناس مورد نیاز ایران را که فروش انها بایران مجاز نبود؛ بایران رسانیدند. باید کشور های همسایه مخصوصا کشور هایی که بلقوه مفید هستند جایی در تعریف منافع ملی پیدا کنند. امنیت ملی ما با همسایگان دوست بیشتر تامین است تا مثلا کشوری مثل سوریه که در قطب همسایگی نیست. طبیعی است که در چهار چوب دشمن سازی و دشمن تراشی امنیت ملی صدمه می بیند و هزینه افرین است. هزینه هایی که میتواند بمصرف رفاه ملی و ابادانی کشور برسد.


  1 پخش زنده یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ تهران ۲۳:۲۱ - ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۶ ايران دولت یمن از ایران در شورای امنیت سازمان ملل شکایت می‌کند ۰۴.مهر.۱۳۹۵ ‌موشک‌های زلزال ۳، در دست نیروی‌های حوثی ‌موشک‌های زلزال ۳، در دست نیروی‌های حوثی ارسال دیدن نظرات عبدالملک المخلافی وزیر امور خارجه یمن می‌گوید که این کشور به‌دنبال شکایت از ایران به شورای امنیت سازمان ملل متحد به اتهام ارسال اسلحه برای شبه‌نظامیان حوثی است که با دولت یمن در حال جنگ هستند. المخلافی که با خبرگزاری رویترز گفت‌وگو کرده، افزود که امیدوار است، ابتدای هفته آینده، آتش‌بس انسانی ۷۲ ساعته‌ای به منظور رساندن کمک‌های بشر دوستانه به غیر نظامیان، در یمن برقرار شود. دولت عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری یمن و عربستان سعودی، ایران را متهم به پشتیبانی تسلیحاتی از حوثی‌ها می‌کنند. حدود یک سال و نیم پیش، حوثی‌ها و متحدانشان یعنی نیروهای وفادار به علی عبدالله صالح رئیس جمهوری پیشین یمن، موفق به تصرف مناطق گسترده‌ای از این کشور از جمله پایتخت (صنعا) شدند. اما فروردین سال۱۳۹۴، عربستان سعودی در راس ائتلافی عربی، مداخله نظامی خود را در یمن به منظور جلوگیری از تصوف کامل کشور توسط حوثی‌ها و متحدانشان، آغاز کردند. تهران، حوثی‌ها را قدرت قانونی در یمن می‌داند اما اتهام‌های مبنی بر حمایت تسلیحاتی از آ‌نها را رد می‌کند. المخلافی که در نیویورک به منظور مشارکت در فعالیت‌های مجمع عمومی سازمان ملل متحد حضور دارد، گفت:‌ «به طور حتم جنگ‌افزارهای جدیدی از ایران برای حوثی‌ها فرستاد شده است. نمی‌توان ادامه قاچاق اسلحه از ایران را مخفی کرد. جنگ‌افزارهای جدیدی در مناطق مرزی یمن با عربستان سعودی کشف شده که ساخت ایران است». نخست‌وزیر یمن ادامه داد: «ما در مسیر ارائه شکایتی مستند از ایران به شورای امنیت سازمان ملل متحد هستیم.. این اقدام‌ها نقض قطعنامه ۲۲۱۶ شورای امنیت است که نه تنها مسلح‌سازی کودتاگران را ممنوع کرده بلکه شهروندان کشورها هم حق انتقال اسلحه برای حوثی‌ها را ندارند». پیش از این، عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری یمن نیز در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با متهم کردن ایران به مانع تراشی در مسیر صلح در کشورش گفته بود: «یمن را از چنگال ایران نجات خواهیم داد». او افزود: ««به جهان و با شفافیت کامل می‌گوییم، تندروی و تروریسم مذهبی که ایران در منطقه از آن حمایت می‌کند، تندروی متقابلی ساخته و خواهد ساخت». ماه گذشته، مذاکرات صلح یمن در کویت که با نظارات سازمان ملل متحد به منظور پایان دادن به به ۱۸ ماه جنگ در جریان بود، به بن‌بست رسید. وزیر امور خارجه یمن گفت که عبد ربه منصور هادی هفته گذشته با مسئولانی از سازمان ملل و ایالات متحده دیدار کرده و با آتش‌بسی ۷۲ ساعته به منظور رساندن کمک‌های بشر دوستانه، موافقت کرده است. در همین زمینه نماینده ایران در سازمان ملل اتهام عربستان در مورد ارسال سلاح به یمن را رد کرد نماینده ایران در سازمان ملل اتهام عربستان در مورد ارسال سلاح به یمن را رد کرد حمایت سنای آمریکا از طرح فروش میلیاردی جنگ‌افزار به عربستان سعودی حمایت سنای آمریکا از طرح فروش میلیاردی جنگ‌افزار به عربستان سعودی حسن روحانی عربستان را به «ترویج ایدئولوژی نفرت» و «حمایت از تروریسم» متهم کرد حسن روحانی عربستان را به «ترویج ایدئولوژی نفرت» و «حمایت از تروریسم» متهم کرد عبدربه منصور هادی: یمن را از چنگال ایران خارج می‌کنیم عبدربه منصور هادی: یمن را از چنگال ایران خارج می‌کنیم امارات: ایران بی‌وقفه مشغول تهدید امنیت منطقه است امارات: ایران بی‌وقفه مشغول تهدید امنیت منطقه است پرخواننده‌ترین‌ها ۱ محسن رضایی:‌ نیروهای ایرانی پس از آزادی خرمشهر نباید وارد عراق می‌شدند ۲ کنایه نتانیاهو به عباس: از ایران هم به خاطر منشور کوروش بزرگ شکایت کنید ۳ پرواز آزمایشی هواپیمای مسافربری ATR در آسمان ایران آغاز شد ۴ خامنه‌ای چگونه دو قطبی روس‌گرایان و غرب‌گرایان را ساخت؟ ۵ «ارجان چتین»، مظنون به تیراندازی در واشینگتن بازداشت شد دیدگاه شما avatar نام نام شما نظر شما * نظر شما ارسال نظر همه نظرات (۲۵) فرهاد ۰۴ ۰۷ ۱۳۹۵ ۲۱:۴۸ اگه توانستید ما مردم ایران که نود درصدشون فرهنگ سیاسی و سواد سیاسی ندارند و سفید را از سیاه نمیتونند تشخیص بدن را گول بزنید، اما مردم دنیا را نمیتونید گول بزنید، اگر ما وقتی نام عراب و مسلمانان میاد کورکورانه چشمامون را میبندیم و به دلیل عرب ستیزی و اسلام ستیزی و سنی ستیزی از سیاستهای تفرقه افکنانه آخوندها حمایت میکنیم، خب شما گناهی ندارید آخوندها بخوبی توانستن اکثریت ملت ایران را از اسلام و عراب متنفر و دور کنند، و توانستند حتی همان کسانی را که با خود حاکمیت آخوندها و اسلام مخالف هستند در زمانها و مکانهایی همراه و حامی سیساستها و دخالتها و جنگ افروزی های خودشان کنند، چنان در بوق و کرنای دشمن فرضی دمیدن چنان عراب و اسلام و غرب را دشمن دشمن نامیدن که وقتی دنیا از منافقتها و شرارتها و آتش افکنی حاکمیت آخوندی سخن به میان میاورند و حاکمیت ایران را مصبب همه این بدبختیها در منطقه میدانند مخالفان داخلی و ایرانیهایی که سرسختانه مخالف حاکمیت اسلام و آخوندها در کشورمان هستند نا خودآگاه و کور کورانه و بدون بررسی و دانش سیاسی به حمایت از آتش افروزی حاکمیت ایران برمیخیزند و دشمنی خود را با عراب به روشنی نمایان میکنند حتی اگر حق به جانب خودشان نباشد، این سیاست دشمن فرضی و ایجاد دشمنی با عراب و همسایگان موفقترین سیاست حاکمیت ایران برای همراه سازی مخالفان داخلیش در مواقع ضروری مانند انتخاباتها، دخالتها در کشورهای همسایه دیگر مقاصد سیاسی بوده که نمره بیست میتواند بگیرد، و اینگونه است که با ایجاد نا امنی در منطقه و دشمن تراشی و ایجاد دشمن فرضی و احتمال حمله در هر لحظه به کشور حاکمیت توانسته جای خودش را در کشور مستحکم کند و با خیال راحت مطمین باشد که مخالفان داخلی هم دیگر به مخالفت با حاکمیت و اسلام آخوندی در کشور فکر نمیکنند و تمام توانشان را به مقابله و مخالفت با عراب و مسلمانان همسایه مصرف و مشغول میکنند، علی قاسمی ۰۴ ۰۷ ۱۳۹۵ ۲۱:۲۸ اینترنت آلبانی خوبه بهرام گور ۰۴ ۰۷ ۱۳۹۵ ۲۰:۵۲ به مای شما که مزدور و مامور اطلاعاتی خامنه ای هستیدجواب دهید آیا دادن سلاح به حوثی ها و تروریستهای منطقه و کل دنیا حمله به کاروانهای کمک رسانی سازمان ملل و استفاده از سلاح شیمیایی و کشتن زنها و کودکان توسط شما و اسد و هزاران جنایتهای علیه بشریت که از زمان نطفه بستن این رژیم شوم انجام گرفته قانونیه؟ مگه اسد با این کشتاری که در مورد ملت خودش کرده قانونیه؟اصلا رژیم جمهوری آخوندی با این جنایتهایی که در حق مردم خودش در این 37 سال کرده مگه قانونیه؟ اگه جوابتان مثبته پس لطف کنید برای اثبات آن یک رفراندوم برگزار کنید تا کل دنیا ساکت بشه. البته که هیچوقت جرات اینکار را نخواهید داشت چون از اول وجود شوم شما را ملت ایران قبول نداشته و ندارد. تاریخ در مورد شما بهترین قضاوت را خواهد کرد. به امید پیوستنتان به زباله دان تاریخ. بهرام گور ۰۴ ۰۷ ۱۳۹۵ ۲۰:۱۶ به آرمان و همایون شما که مامور اطلاعات رژیم آخوندی هستید و با اسامی مختلف کامنت میذارید اهل حرف حساب نیستید اصلا کل رژیم با منطق سر سازگاری نداره. برای شما دروغ وجنایت و آدم کشی مثل آب خوردنه. اگه دولت یمن قانونی نیست پس دولت بشار اسد قانونیه؟؟؟؟؟ مای ۰۴ ۰۷ ۱۳۹۵ ۲۰:۰۷ کسی که استعفا داده دیگه رئیس جمهور نیست و دولتی هم نداره مخصوصا این مترسک که کشورش رو به عربستان فروخته و حاضره به خاطر قدرت ،روزانه صدها زن و کودک بی دفاع به خاک و خون کشیده بشن مجوس ۰۴ ۰۷ ۱۳۹۵ ۱۷:۵۵ یمنی های ساده الان ایران 15 ساله از طالبان داره حمایت میکنه هنوز کسی زورش بهش نرسیده برای نمونه ویزای ایرانی اقای منصور رهبر طالبان/حالا شما میخاید شکایت کنید// در ضمن ایران .عراق و سوریه رو در گیر جنگ کرد تا کشور خودش امن باشه حالا که نوبت عربستان رسیده شده جنایتکار همايون ۰۴ ۰۷ ۱۳۹۵ ۱۷:۵۱ كدام دولت ؟ دولتي كه نه شمال و نه جنوب كشور آن را فبول ندارد و به پشتوانه نيروي زميني و هوايي سعودي نفس ميكشد؟ میرقنبر ۰۴ ۰۷ ۱۳۹۵ ۱۷:۱۶ خامنه ائی یک شترگاوپلنگمرغابیست او در سوریه طرفدار بشار السد و ضد مردم سوریه و در یمن برضد رئیس جمهور منتخب و قانونی و طرفدار کودتاگران حوثی است... در ایران چندین آیت لله را کشندند و کاظمینی بروجردی را حبس و منتظری را حصر کردند در حالیکه بخاطر شیخ نمر سفارت آتش زدند و در بحرین دنبال آتش افروزی اند... آحمدی نژاد که ضایع کرد را محبوب میدارد و از خاتمی که یک سروگردن از خودش بالاتر است را چشم دیدن ندارد... رفسنجانی را مونده چکارش بکند که خدارو خوش بیاد... آرمان