سریال عمر بن الخطاب رضی الله عنه به نه زبان دنیا
اضافه شده در تاریخ: 9/30/2010 7:28:01 PM
Bookmark and Share              Balatarin

سنی نیوز: شبكه  ي ماهواره ای ام بی سی از همکاری خود با موسسه رسانه ای القطریه در راستای تهیه و پخش بزرگترین سریال تاریخی خبر داد که در آن مرحله ای از مهمترین مراحل تاریخ اسلامی یعنی  سیرت دومین خلیفه ی راشد عمر بن الخطاب رضی الله عنه را بتصویر خواهند کشید.سریال عمر بن الخطاب رضی الله عنه به نه زبان دنیا

به گزارش خبرنگار سنی نیوز  این خبر در کنفرانس خبری مشترک بین رئیس مجلس اداری شبکه ام بی سی شیخ ولید بن ابراهیم آل ابراهیم ، و شیخ فیصل بن جاسم آل ثانی و محمد عبدالرحمن الکواری مدیر تلفزیون قطر و نیز رئیس کل شبکه ام بی سی علی الحدیثی و مسئولان بلند پایه ی دو گروه اعلام شد.

این سریال تاریخی به بیان سیرت امیرالمؤمنین عمر بن الخطاب رضی الله عنه و شخصیت بارز و نقش استثایی ایشان در تاریخ اسلام خواهد پرداخت علاوه بر ویژگی های شخصی  و فضائل خاصی که این شخصیت دارا می باشد که از وی الگویی برای مسلمانان در عصر حاضر خواهد ساخت.

اما اسبابی که در ورای این پروژه نهفته است بازخوانی عرضه ی تاریخ و تصحیح و حفظ آن اعلام شده است و بدقت به تصویر کشیدن آن مرحله و رد روایتهایی که در آن تارسریال عمر بن الخطاب رضی الله عنه به نه زبان دنیایخ اسلامی را به بدی به تصویر می کشد.

 هدف از بتصویر کشیدن سیرت عمر بن الخطاب رضی الله عنه این است که وی راهنمایی برای مسلمانان در عصر حاضر باشد ، و همچنین نمونه ای بارز از حاکمی عدالت گستر و مهرپرور و میانه رو.

شیخ ولید: اسباب کلید زدن این پروژه

شیخ ولید بن ابراهیم البراهیم رئیس گروهی شبکه ی ام بی سی افزود: جای بسی خوشحالی و سرور و افتخار است که خبر کلید زدن بزرگترین سریال تاریخی یعنی سیرت دومین خلیفه ی راشد عمر بن الخطاب رضی الله عنه را به بینندگان عزیز می دهیم.

ایشان در ادامه بیان داشت: هدف ما این است که این سریال در ماه مبارک رمضان سال آینده میهمان خانه های مردم شود که خود سبب می شود نهایت تلاش خود را در ساختن این سریال با کیفیتی عالی بکار ببندیم تا این سریال پیام حقیقی خود را به بینندگان برساند.

وی در پایان افزود: جا دارد در خاتمه ی سخنم بیان کنم که این پروژه با همکاری برادران قطری و بویژه شیخ حمد بن ثامر آل ثانی ، شیخ فیصل بن جاسم آل ثانی و استاد محمد عبدالرحمن الکواری که امروز در جمع ما حضور دارند ساخته خواهد شد، کسانی که اهمیت ویژه ای به ساخت سریالهای تاریخی می دهند، همچنین در این پروژه دکتر ولید سیف نویسنده ی معروف و کارگردان باتجربه ی سریالهای تاریخی استاد حاتم علی با ما همکاری خواهند نمود و نیز هیئتی که به بررسی متن سناريوی تاریخی خواهند پرداخت یعنی: شیخ یوسف قرضاوی، شیخ سلمان العوده، دکتر عبدالوهاب الطریری، دکترعلی الطریری، دکتر علی صلابی، دکتر سعد مطر العتیبی، دکتر اکرم ضیاء العمری، اشخاصی که ذکر گردیده از  متخصصين علوم شرعی و تاریخ اسلامی مي باشند.

و پس از تهيه، این سریال به چند زبان مختلف مانند فارسی، ترکی ،اردو، مالایی، انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی ، پرتغالی و غیره دوبله خواهد شد.

نمایش تعداد بازديد
9793

Bookmark and Share              Balatarin
 
پنج شنبه 26 دسامبر 2013 - 5 دی 1392 - 08:12:53 به وقت تهران
خالد 
سلام عیکم امیدوام با دیدن سریال عمر فارق حقایقی برای بعضی روشن شود
یکشنبه 22 دسامبر 2013 - 1 دی 1392 - 10:12:25 به وقت تهران
احسان 
تمامی این برنامه های قابل تقدیر است هر مستند و فیلمی که با رعایت موازین و اصول صحیح تاریخی ساخته می شود تحسین بر انگیز است.اما اعتقاد من بر صلح و برابری برادارن مسلمان هست چرا شیعه و سنی می بایست اینگونه دور از یکدیگر زندگی کنند چرا سیاست تفرقه اینگونه رابطه عمیق تاریخی بین شیعیان و برادران اهل سنت را بر هم زد پس امید است آگاه باشید و خیر خواه و به جا آورنده صلح و دوستی و یکرنگی میان تمام مسلمین جهان.
ان شاء الله
چهار شنبه 9 اکتبر 2013 - 17 مهر 1392 - 03:10:23 به وقت تهران
حجت اله عرفانیان  
وقتی حضرت ابراهیم از تمام امتحانات الهی برآمد خداوند فرمود شما به مقام امام رسیدی امام به ابجد 82 ابجد صغیر و کبیر حضرت مهدی(عج) میباشد که ایشان وارث عصای موسی و انگشتر سلیمان و زلفقار علی و صورت محمد و حیبت علی بزودی ظهور فرموده و نشان خواهد داد عیسی بی پدر مرغ هوا میکرد موسی اژدها میراندانگشتر سلیمان حکومت جهانی مهدی خواهد بود کور ماادر زاد را شفا میدهد به اذن خدا
پنج شنبه 13 ژوئن 2013 - 23 خرداد 1392 - 07:06:16 به وقت تهران
احمد 
سامان جان لزوما هر کس شیعه نیست نمی توان جزو اهل سنت به حساب آورد چون اهل سنت در مقابل شیعه نیست بلکه در مقابل اهل بدعت است که شیعه یکی از آنهاست بسیاری از آنهایی که مثلا مردم بیگناه را با بمب گذاری می کشن در حقیقت خوارج هستن نه سنی و خوارج هم یکی دیگد از اهل بدعت است·
در ضمن وحشی گری های نظام شیعه ایران و حزب الشیطان در سوریه را به پرونده خرافات و بدعت شیعه باید بیفزایید·
سه شنبه 11 ژوئن 2013 - 21 خرداد 1392 - 07:06:17 به وقت تهران
حیدرعلی 
هر چه را که شیعه صفوی خوشش نیاید حتما کار وهابیت است
دوشنبه 10 ژوئن 2013 - 20 خرداد 1392 - 02:06:34 به وقت تهران
سامان 
والله من سرگردان شدم نمیدانم شیعه را بپذیرم که پر از خرافات و انحراف است یا اهل سنت را که پر از وحشی گری است
سنی نیوز: چه کسی می گوید اهل سنت پر از وحشی گری است، کسانی که به اسم اهل سنت می خواهند چهره اهل سنت و مسلمانان را تخریب کنند، اهل سنت از آنها بیذار است.
جمعه 7 ژوئن 2013 - 17 خرداد 1392 - 02:06:42 به وقت تهران
مراد محمد ریسی از کنارک 
بسیار خوشحال شدم از دیدن فیلم حضرت عمر خطاب ر ض
پنج شنبه 11 اوت 2011 - 20 مرداد 1390 - 06:08:07 به وقت تهران
فقط الله  
خدا را شکر که این سریال درست میشه و میتونه مشت محکمی باشه بر دهن این ..............

میخواستم از این ........ بپرسم شمایی که ادعای حب علی را میکنی چرا حضرت علی را بیغرت فرض میکنی که عمر بیاد همسرش را بکشه بعد طناب را دور گردنش بکنند و روی زمین بکشند
بعد همین حضرت علی بیاد پشت سر عمر نماز بخونه و دخترش را دختر همان فاطمه را به عقد عمر در بیاره بعد بیاد اسم یکی از فرزندانش را بزاره عمر و حضرت حسین و حسن بیان اسم بچه هاشون را بزارند عمر

چیزی که ما از حضرت علی سراغ داریم که خیلی غیرت داشته و یکی از سخنان حضرت علی اینه که میگه کسی که غیرت نداره هیچ خیری در اون نیست

کسی که برای عموم مسلمونا این حرفو میزنه چطور نسبت به ناموس خودش اون هم دختر پیامبر این همه بی غیرتش کردی؟

حضرت علی ترسو بود؟ آیا از عمر میترسید ؟

چیزی که ما از حضرت علی میدونیم که خیلی شجاع بوده

چرا از ابوبکر ابن علی و عمر ابن علی و عثمان ابن علی اسم نمیاری مگه اونا همراه برادرشون حضرت حسین در جنگ کربلا شهید نشدند

چرا حضرت حسین و حسن اسم فرزندانشون را عمر گذاشتند

مگه کسی اسم قاتل مادرشون را روی بچه هاشون میزاره

تو دنیا داری رسوا میشی
همه میدونند دین شیعه خرفات و مرده پرستی و شرکه

نمیخوای دست از شرک گویتون برداری

من خیلی از شیعه ها را میشناسم که حقیقت را فهمیدند و سنی شدند

امیدوارم که همه بفهمند
دوشنبه 8 اوت 2011 - 17 مرداد 1390 - 11:08:04 به وقت تهران
ابوعمر 
خیلی خوشحال شدم وقتی خبر راشنیدم بی صبرانه منتظردیدن سریال هستم خداوند به تولید کنندگان این سریال جزای خیر بدهد
دوشنبه 1 اوت 2011 - 10 مرداد 1390 - 02:08:39 به وقت تهران
عرفان  
اینجانب خیلی خوشحال شدم و در پوست خود نمی گنجم از پخش این سریال چون که این مشت محکمی باشد بر دهن یاوه گویان و انهایی که به امیر المومنین عمر بن الخطاب (رض) توهین میکنند شاید با پخش این سریال جواب این کوردلان و یاوه گویان داده شود بلکه دگرگونی در زندگی انها ایجاد شود
پنج شنبه 28 ژوئيه 2011 - 6 مرداد 1390 - 08:07:37 به وقت تهران
بدون عنوان 
سلام علیکم
دست اندر کاران این سایت چرا نظراتی که فحش و بی ادبی اخلاقی هستند تایید میکنید.
و انهار را روی سایت میگذارید...
علیکم السلام، ممنون از انتقادتان، اگر دقت کرده باشی مدتی است که حرفهای رکیک را حذف می کنیم ولی اگر دوباره حرفهای رکیک تأیید شد لطفا یادآوری بکنید.با تشکر
سه شنبه 19 ژوئيه 2011 - 28 تیر 1390 - 01:07:16 به وقت تهران
مسلمان بلوچ 
من كه خيلي خوشحالم هرچه زودتر پخش شود .به كوري چشم منافقين لعنت به دشمنان حضرت عمر لعنت به خميني كافر يهود
سه شنبه 19 ژوئيه 2011 - 28 تیر 1390 - 11:07:23 به وقت تهران
suni 
عمرکرداسلام راآشکار بیاراست گیتی چو باغ بهار
دوشنبه 18 ژوئيه 2011 - 27 تیر 1390 - 10:07:51 به وقت تهران
سجاد 
سجاد
السلام علیکم ورحمة الله وبركاته

شیعه صدها روایات از رسول اکرم ص و امامان دارندکه به خواستگاران سفارش میکنند که شما در انتخاب همسر تنها مال وجمال را مورد توجه قرار ندهید بلکه تقوی ونجابت و دیانت را محور و اساس صفات دختر بدانید
که در مقام دلیل دو روایات را ذکر میکنم .
رسول خدا ص فرمود : زن را نباید به خاطر مال و جمالش به همسری گرفت زیرا جمال شاید سرنگونش کند ومال شاید به طغیانش وادارد زن را به خاطر دینش به همسری برگزین. محجة البيضاء ج3/ص 85

رسول خدا ص فرمود:هرگاه کسی که اخلاق و دینش مورد رضایت شماست به خواستگاری نزد شما امد همسرش دهید.وافی ج3 ص 17باب نکاح
چرا رسول اکرم ص به امتش سفارش میکند که فقط تقوی ونجابت ودیانت را محور واساس صفات همسر بدانید وخود نعوذبالله بقول شیعه همسرانی را داشته است که دارای هیچ یک از این صفات نبوده اند
ایا خداوند متعال در قران شدیدا نهی نمیکند از اینکه کسی بدیگری امر کند که کار نیکی انجام دهد وخود ان کار را انجام ندهد.
می فرماید:یاایهاالذین امنوا لم تقولون مالا تفعلون .
ای کسانی که ایمان اورده اید چرا میگویید انچه خود عمل نمیکنید.
ومیفرماید: اتامرون الناس بالبر وتنسون انفسکم. مردم را به نیکی فرا میخوانی و خویشتن را فراموش میکنی .
منطق عجیبی است منطق شیعه نباید ما اختیار همسر را از رسول اکرم ص بیاموزیم که رسول اکرم ص چه همسری اختیار کرده ما نیز همچنین همسری اختیار کنیم که همان صفات را داشته باشنداو معلم بشریت نیست اگر خداوند به رسول اکرم ص چنین رخصتی را داده که همسری را اختیار کند که نه دین داشته باشد ونه تقوا پس دیگر برای امتش هم هیچگونه محدودیتی نباشد.
در بحثی که با یک نفر شیعه داشتم به من گفت بقول شما سنیها رسول اکرم ص علم غیب نداشته است گفتم اگر رسول الله علم غیب نداشته است خدای رسول الله که علم غیب داشته است ایا رسول الله میتوانسته بدون امر خداوند کاری را انجام دهد
گفتم خیلی بیچاره وتهی دست هستی شما که سنی نیستی که رسول الله را از دید گاه اهلسنت نگاه کنید در مذهب ساختگی شما رسول الله علم غیب داشته وبایدحتی از قلب همسران خود هم خبر میداشت باید از حال واینده همسران خود هم خبر میداشت چگونه وقتیکه او از گذشته وحال واینده دو همسر خود نعوذ بالله که منافق ومرتد بودند ونه دین داشتند ونه تقوا با انان ازدواج میکند او چندهمسر قبل از این دو همسر داشت وچه نیازی به ازداوج این دو همسر بود و اگر همسر دیگری میخواست ایا هیچ همسر بهتری در مدینه از این دو پیدا نمیشد .
به این جاهلان بی منطق چه میتوان گفت همین اخوند کثیف شیطان یاری که در شبکه اهلبیت که بهتر است شبکه اهل شیاطین بنامیم که چه جنجال وغوغایی را برعلیه این دو همسر پیامبر ص براه انداخته است بگویید: میخواهم که زن بگیرم صفاتی را که همسر اینده ام باید داشته باشند چه صفاتی را توصیه میکنی اگر او خود را مسلمان میداند ایا قبل از هرسفارشی به او نخواهد گفت که همسر با دین وتقوا برای خویش اختیار بکن.
اما باید به او گفت ای مرد احمق نعوذ بالله وقتی که امام وقدوه ومعلم ما با وجود عالم الغیب بودن برای خویش همسر بی دین وتقوا اختیار کرد برای ما چگونه الزامی است که همسر با دین وتقوا اختیار کنیم .
ایا برای ان اخوند کثافت واحمق شیطان یاری قول خداوند متعال کافی نبود که خداوند همسران پیامبر را در قران مادر هر مومن نامگذاری کرده است بخدا قسم او که به مادر هرمومن چنین بی احترامی وبی ادبی میکند او مومن نیست واز دایره اسلام خارج است .
حضرت عایشه رض او محبوبه ومعشوقه رسول الله بود رسول اکرم ص وقتی که در اخر عمرمبارکش در وقت بیماری عاجز شد که به نوبت پیش همسرانش برود از انها اجازه میگیرد و اخر ایام زندگی مبارک خود را در خانه عایشه رض سپری میکند و بر زانو عایشه رض به رفیق عالی میپوندد و در خانه عایشه رض نیز دفن میگردد چه فضیلت بزرگی برای ام المومنین عایشه رض بود.
اگر بقول ما اهلسنت پیامبر ص عالم الغیب نبود ونعوذبالله خدا هم فراموش کرد که از حقیقت عایشه رض وحفصه رض پیامبرص را خبر دهد وبعد از ازدواج رسول اکرم ص به حقیقت ان دو پی برد پس به چه خاطر خداوند متعال طلاق را در اسلام در وقت ضرورت مشروع کرده است
اگر رسول اکرم ص بعد از ازدواج به حقیقت ام المومنین عایشه رض وام المومنین حفصه رض پی برد نباید انها را طلاق میداد واز ان دو جدا میگشت تا ناموس خود را نعوذبالله در گرو دو همسر منافق ومرتد وبی دین وبی تقوا قرار ندهد پس حکمت مشروعیت طلاق در اسلام چیست چرا از این حکمت الهی استفاده نکرد با وجودی که نعوذبالله همسرانش تا اخرین مرز بدی وبداخلاقی وبی دینی رسیده بوده اندبقول شیعیان صفوی
خداوند میفرماید:لَا هُنَّ حِلٌّ لَهُمْ وَلَا هُمْ يَحِلُّونَ لَهُنَّ
نه زن مسلمان برای مردکافرحلال است ونه مردمسلمان برای زن کافر حلال میباشد
دو همسر پیامبر ص را به کفر ونفاق وارتداد متهم میکنید یعنی معنی اش این میشود که پیامبر اکرم ص همسر کافر ومنافق ومرتد داشته است یعنی پیامبر نعوذ بالله از خداوند متعال اطاعت نکرده وبه حکم خدا خیانت کرده است
بخدا قسم دشمنان ام المومنین عایشه رض وام المومنین حفصه رض از حیوانات هم گمراه ترند أولئك كالأنعام بل هم أضل أولئك هم الغافلون .
پیامبر ص نه بخاطر مال ونه بخاطر جمال با ام المومنین عایشه رض وام المومنین حفصه رض ازدواج کرد بلکه بخاطر دین وتقوا ونجابت انها با انان ازدواج کرد وبخاطر زخماتی که پدران انان برای پیامبر ودین اسلام میکشدند با دختران انان ازدواج کرد وچنین شرفی را به انها داد.
تا که هیچ مانعی برای امد ورفت حضرت ابوبکر صدیق رض وعمر فاروق به خانه رسول الله وجود نداشته باشد تا که لحظه ای حضرت ابوبکر وعمر رضی الله عنهم در دم دروازه مثل غریبه ها منتظر نشوند وخانه رسول الله مثل خانه خود انها باشد
چه قدر ومنزلتی ابوبکر وعمر ودخترانشان پیش رسول الله ص داشتند
پیامبر اکرم ص پاکیزه بود وجز پاکیزگی چیز دیگر برای خود نمی پسندید
خداوند متعال میفرماید:(‏الْخَبِيثَاتُ لِلْخَبِيثِينَ وَالْخَبِيثُونَ لِلْخَبِيثَاتِ وَالطَّيِّبَاتُ لِلطَّيِّبِينَ وَالطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّبَاتِ )
شیعه ای به من گفت پس چگونه حضرت نوح ع وحضرت لوط ع زنان کافر وناپاک داشته اند گفتم این ایه مبارکه خطاب به امت نوح ع ولوط ع است یا خطاب به رسول الله وامتش گفت خطاب به رسول الله وامتش است گفتم پس تو چکار به حضرت نوح ع وحضرت لوط ع داری هر پیامبری یک شریعت وقانونی داشته است
اینها با چه چشمانی میخواهند که چهره رسول اکرم ص را ملاقات کنند که رسول الله ص را متهم میکنند که رسول اکرم ص همسران منافق ومرتد وبی دین وتقوا داشته است ودیگران را امر فرموده که فقط با همسر بادین وتقوا ازدواج کنید
این چنین دو رنگی شایسته رسول اکرم ص نیست واین عادت منافقان است
وسلام لمن اتبع الهدی موفق باشید
شنبه 16 ژوئيه 2011 - 25 تیر 1390 - 05:07:33 به وقت تهران
عبد المالک 
درخانه درویش هرکس توان سازد خراب
خادم انم که دردروازای سلطان بشکند دستی که دلهای ضعیفان میشکند نازم ان مشتی مغززورمردان میشکند
جمعه 15 ژوئيه 2011 - 24 تیر 1390 - 02:07:46 به وقت تهران
عدنان 
آنقدر خوشحالم که دیگر نمی توانم چه بگویم. جزاکم الله خیرا
سه شنبه 9 نوامبر 2010 - 18 آبان 1389 - 03:11:46 به وقت تهران
عباس 
سلام
خوبه دادنمیزنید چه پول ها که هدر نشده.جونا زن ندارن کار ندارن و...
عمر قاتل دختر نبی آدمه که فیلمش کنن!
حالا چیزی هم بگیم میرید شیعه ترور مکنید تروریستهای قاتل اف بر شما!!!!!!
شنبه 6 نوامبر 2010 - 15 آبان 1389 - 04:11:28 به وقت تهران
شهرام 
روح جان خودت خواستی
بانام خدااغازمی کنم واین مطالب درکتابهای شیعه ورساله هاموجوداست.من این رابرای اهل علم می نویسم ان اشخاصی که علاقه به واقعیات دارند.
طبق ایات قران که مسلمین به ان اعتقاد دارندتسلیم هستند.پیامبرعلم غیب نمی دانسته وجزذات اقدس کسی اشرف بر این موضوع نداشته.ودرقران باز هم امده که بگو(ای پیامبر)که من نیزبشری چون شمایم.حال بپردازیم به هجویات که بیشتربه داستان مادربزرگان وجوک های ملانصرالدین می ماند.1-پیامبر برای خود وصی وجانشین واسامی انان راتاامام 12عنوان کرده!!!!همه امامان کامل بدنیامی ایند(نیازی به سنتکردن ندارند)که این خود بر خلاف عدالت اجتماعی وعدل الاهیست چنانچه پیامبر عظیم شان چون همه کودکان متولدگشتند(ص)2-در جنگ خیبرپیامبر(ص)به علی(ع)فرمودند.اگرمن فضایل شماراعنوان کنم همه شمارابجای خداپرستش خواهندکرد.جداازفضایل ان حضرت که مسئله دیگریست.این امر که همگی کفارومسلم از خصایل خودرسول خبر داشتندسئوال چراپیامبررابجای خداپرستش نمی کردند؟ایاپیامبروارسته تر ازحضرت علی(ع)نیست؟پس هدف معرفی کردن ایشان بصورت افضلتراز شخص اول اسلام می باشد!امامان گفته اند.که ماازهمه چیزشماخبرداریم ومی دانیم ازگدشته واینده!بازاین درحالیست که هیچ یک ازامامان این رانفرموده وپیامبر(ص)چنین ادعای نداشته ومامسلمین حداقل بعد از هر نمازایه الکرسی رامی خوانیم لطفاترجمه این ایه شریف رابخوانید.امامان رابالاترازهمه پیامبران الهی میدانید!این درحالیست که پیامبرخود پیرودین حنیف ابراهیم(ع)بوده ودرجهت تکمیل ادیان پیشین بوده اند.جهت اطلاع حجی که همه مسلمانان داراواجب شده حج ابراهیمی نام دارد.امام جواد(ع)راکه ایشان مبراازاین افترامی باشدوارث وبرترازهمه انبیامی دانید!!!امام حسن عسکری(ع)که همه گی طبق تاریخ صاحب فرزندنمیشدندپدرمهدی همیشه غایب میدانید(ناگفته نماندماایشان راقبول داشته وبعد ازتولدایشان اسلام راباردیگراحیانموده وبه ترویج دین محمدی(ص)می پردازد)وایشان دین تازه ای رانمی اورد.اماشماان راغایب درچاه سامره وبعدبرای اینکه ملت ساده ومظلوم ما رابدوشانیدیک کانال زده وبه جمکرانش اورده اید!وهرجاکه بخواهیدیک شعبه عوام فریبی احیامی کنید.مرقد مطهرامام رضاراچنان ساخته وپرداخته نموده ایدکه اولادرمقابل حج قراربدهید(اگرهرکس چندباربه مشهدبرودمثل ان است که حج رابجااورده باشد)این باز هم باقران مغایرت داردوهم منبع کسب درامدوشهوت رانی شهوت رانان شیعه صفوی باشد.این کدام مکان مقدسی است که این گونه زنابه اسم اسلام حلال باشد؟بجای علمای مادر احادیث جعلی افترامیبندید.درموردمشهدازهمه ان اشخاصی که به نام زواررفته اندمی خواهم که خود قضاوت کنند.شبکه سرتاسر دروغ ومردک تلخک دربارفیضه قم شیطان یاری راتماشاکنیدوگفتارمراباان مقایسه کنیدوشبکه سرتاسرنورودمکراسی نور راهم بادیدانتقادبنگریدوبه بی اساسی خودپی ببرید.خلاصه روحی جان حالا دیدی که شمابیشترمستحق به توبه هستید.این ادعاهاراهرکودکی در این عصربه مصخره وجفنگ می گیردتابه ارشاد!!!من دراخر میگویم که این یک دین میباشد تامذهب
پنج شنبه 4 نوامبر 2010 - 13 آبان 1389 - 07:11:03 به وقت تهران
هاشمی  
سلام به همه امید وار هستم در این سریال نقش عمر صاحب را یک شخص قد بلند با دست های کلان بینی مثل شلغم چشم ها وحشی لباس ها از سر زانو بلند ولی دامن گرد بدن پشم الود سر بسیار کلان ولی پوچ پاها 35 نمبر شمشیر کهنه 25 سانتی بازی کند و صحنه کنار کشیدنش در جنگ خندق و گریختنش در جنگ بدر را و همچنان که چگونه سلفش را به خلافت رساند و چی گونه بدست سر دار ابولولو شکم دریده شد همه را بتصویر بکشند تا دلک پر خون رهروانهای راه گم شان کمی خوش شود .
بنظر من عمر در تمام عمرش یک مردانگی کرده که قابل قدر هست و انهم در وقت فتح مکه وقتی لشکر اسلام در نزدیکی مکه مکرمه اردو زدند ابوسفیان مرتد بواسطت عباس عموی پیغمبر ص از نزدیک خیمه عمر صاحب میگذشت که ناگهان چشم ایشان به ابوسفیان افتید میخواست ان ملعون را بکشد عباس مانع شد ایکاش میکشد . اگر میکشد لایق یک صلوات بود .
پنج شنبه 4 نوامبر 2010 - 13 آبان 1389 - 12:11:47 به وقت تهران
به تو چه... 
من كه اين فيلم رو نديدم. فقط از اونايي كه ديدن اين سوالو مي كنم كه اون قسمت هايي كه مربوط به كون دادنهاي عمر بن خطاب مي شه را هم نشون داده اند يا سانسور كرده اند؟؟!!!!
چهار شنبه 3 نوامبر 2010 - 12 آبان 1389 - 09:11:58 به وقت تهران
روح الله به شهرام 
اگه مطلب خنده دار به قول خودت داري بنويس.
دوشنبه 25 اکتبر 2010 - 3 آبان 1389 - 08:10:27 به وقت تهران
شهرام 
نه همان صحنهای صفویان که برای شماافریدندشما را بس است.می خواهی بخندی صحنه های امام امتت فراوان هست.چاه جمکران ظهورمهدی موهون درجبه هاو......
خجالت بکشید.اگربخواهم بنویسم مطالب برای خندیدن زیاداست.اقا
دوشنبه 25 اکتبر 2010 - 3 آبان 1389 - 07:10:59 به وقت تهران
مهدي 
با آل علي(ع) هر كه در افتاد
ورافتاد
دوشنبه 25 اکتبر 2010 - 3 آبان 1389 - 03:10:03 به وقت تهران
ايراني 
لطفا صحنه هاي فرار از جنگ جناب عمر را هم فيلمبرداري كنيد تا كلي بخنديم.
دوشنبه 25 اکتبر 2010 - 3 آبان 1389 - 12:10:16 به وقت تهران
محمد 
اقای احمد!
متاسفانه برادران شیعه از کودکی در مجالس عزاداری و سینه زنی و ... چیزی جز لعن و نفرین به نزدیکترین صحابه پیامبر و حتی همسر گرامی پیامبر که ناموس وی است چیزی نشنیده اند و مطمئناً چیز های بسیاری در باره عمر(رض) در تاریخ وجود دارد که اگر با انصاف به انها نگاه کنیم درس هایی بزرگ و و مطالبی تازه خواهد داشت که بیش از هزار سال از دیدگاه شما برادران شیعه پنهان داشته شده و سانسور شدید همانند ابری غلیظ مانع دید شده است.
من هم امیدوارم فیلمی با حقایق غیر قابل انکار در تاریخ ساخته شود وقدمی هرچند کوچک ولی موثر در روشن شدن این چهره بزرگ در اسلام باشد و سراغازی مبارک باشد.
چهار شنبه 20 اکتبر 2010 - 28 مهر 1389 - 03:10:01 به وقت تهران
ahmad 
اره بسازيد ببينيم عمر شما چه كارهايي كرده كه ما بيخبر بوديم..فقط در مورد شهادت حضرت فاطمه صحنه اي نسازيد كه همينجوري جگرمون خونه...
چهار شنبه 20 اکتبر 2010 - 28 مهر 1389 - 11:10:28 به وقت تهران
احمدضياحميدي افغانستان 
تشكرازخبرجالب كه راجع به ساخت سريال حضرت عمر(رض) به نشررسانيديدآيا ازديد شرعي هم ابعادمختلف اين سريال درنظرگرفته شده است چون بعضا تهيه كننده گان سريال ها جوانب اخلاقي نظام اسلام رادرنظرنميگيرند وبه پخش صحنه هاي ميپردازندكه لازم نيست وضمنا صحنه هاي عاطفي خليفه مسلمانان چگونه تمثيل خواهدشداميدوارم ساخت اين سريال به تمام امت اسلامي اين اميدرابدهدكه نظام دراسلام خلافت است وبدون تشكيلات كه خلافت داشته هرگزاسلام بصورت درست آن انتشارنخواهديافت ونيزمسلمانان كه امروزه به بيشتراز50 كشوربانظام هاي غيراسلامي اداره ميگردندبه خودآمده وبه خاطراعاده دوباره نظام سياسي اسلام كه هماناخلافت است نه جمهوري اسلامي نه پادشاهي مشروطه نه سلطنتي نه فدرالي نه اميرنشين ونه ....... سعي وتلاش به خرچ دهندونيزاميدوارم كه اهداف دموكراسي غربي وكپيتاليزم وسوسياليزم وغيره بطورغيرمستقيم درصحنه ها وگفتارهاي سريال گنجانيده نشده باشدبه خاطريكه ما مسلمانان غيرمستقيم دنباله رونظامها وانديشه هاي ضداسلامي بوده ايم كه نمونه هاي آن به همگان هويداوروشن است كه بطورنمونه ازنظام دموكراسي غربي درسيستم دولتي ما مسلمانان ميشوديادنمودوسايرمواردرابه شما برادران وخواهران ميگزارم درصورتيكه بنده دراشتباه باشم لطفا رهنمايي ام نماييد .تشكر
شنبه 16 اکتبر 2010 - 24 مهر 1389 - 04:10:31 به وقت تهران
محمدامين 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اميدوارم تصويري از فاروق اعظم رضي الله عنه پخش نشود، چون فكر نميكنم كسي لياقت داشته باشد وبتواند آن چهره زرين تاريخ را بنماياند، كسي نمي تواند درد عمر رض را كه درد دين بود، بيان كند، هيبت وشوكت او را كه كسي نتواند بازگو نمايد،
چگونه مي توان آن لحظات را توصيف كرد كه عمر اسلام آورد وبه گفتند كه اسلام خود را مخفي نگهدار، واو به مسجدالحرام رفته با صداي بلند اسلام خود را آشكار وحمايت خود را از مسلمانان ابراز داشت،
چگونه مي توان شجاعت او را در موقع هجرت بيان كرد،تنها كسي است كه هجرتش را آشكارا انجام داد،(سبحان الله) وقتي تصميم به هجرت گرفت وضو گرفته وتير وكمان وخنجر خود را برداشت، به مسجدالحرام آمده ، دو ركعت نماز خواند، بعد با صداي بلند ندا داد كه اي قريشيان ، من تصميم دارم به مدينه هجرت كنم، هركس مي خواهد مادرش به عزايش بنشيند ، فرزندانش يتيم وزنش بيوه شود ، بدنبال من بيايد. كسي جرات رفتن به دنبال او را پيدا نكرد، وتاريخ بر اين امر گواه است،
حقد وكين روافض را بگذاريد كه چشم ديدن واقعيت را ندارند ،
عمر كرد اسلام را آشكار
بياراست گيتي چوباغ بهار

والسلام
جمعه 15 اکتبر 2010 - 23 مهر 1389 - 09:10:32 به وقت تهران
امت رسوا الله (ص) 
وقتیکه به عظمت عمر فکر میکنم به یاد شعری از فردوسی که در شاهنامه درشان عظیم آن حضرت فرموده میافتم عمرکرداسلام راآشکار بیاراست گیتی چو باغ بهار
جمعه 15 اکتبر 2010 - 23 مهر 1389 - 09:10:42 به وقت تهران
امت رسوا الله (ص) 
من بنده حقیرومطیع خداوند هستم واز تمامی برادران دینی ام میخواهم از فرموده رسول الله (ص)تبعیت بکنند زیرا میفرمایند.هیچکس را برای پذیرفتن دین اجبار نکنیم بلکه به او فرصت بدهیم
جمعه 15 اکتبر 2010 - 23 مهر 1389 - 08:10:20 به وقت تهران
امت رسوا الله (ص) 
خداوند سبحان ورسول گرامیش ازعاملین ساخت این سریال راضی و خشنود باشد زیرابااین کارشان خدمت خیلی بزرگی به اسلام و مسلمانیت می کنند (اجرکم عندالله)
چهار شنبه 13 اکتبر 2010 - 21 مهر 1389 - 10:10:36 به وقت تهران
ابو یوسف در جواب ؟؟؟؟؟ 
با سلام مجدد خدمت شما دوست عزیز
فکر میکردم شما با بقیه برادران اهل تشیع فرق دارید اما ای دل غافل!!!!!
چرا شما دوستان ارجمند هرگاه جواب کم می آورید به حساب لجاجت طرف مقابل یا عدم اطلاع خود از حقیقت میگذارید؟
من در پاسخ به اعتراض شماسعی کردم منصفانه حقیقت را برای شما بازگو کنم حال بیان من از دو حال خالی نیست یا حقیقت است که باید پزیرفت و یا غلط است که در این صورت بر شمالازم بود مرا از حقیقت آگاه کنی اما نمیدانم چرا شما و دیگر دوستان هم مذهب شما راه سوم را انتخاب میکنند ایا این فرار از حق نیست؟
دوست عزیز من از سن 10 سالگی بدنبال حقیقت بودم کتابهایی که من از مذهب اهل تشیع خوانده ام مطمئن هستم که شما نخوانده اید نه تنها در مورد مذاهب اسلامی در مورد دیگر ادیان معتبر و حتی مکاتب فکری غربی و شرقی مثل کمونیزم و مائوئیست و بودیسم و هندوئیزم مطالعه داشته و دارم ولی امروز پس از 20 سال مطالعه به این نتیجه رسیدم که قران و سنت صحیح پیامبر ص حق است و خدارا شکرگذارم که کتاب سراسر نور او باعث هدایتم شده است به شما و همه دوستان توصیه میکنم تا وقت هست از این کیمیای هستی استفاده ببرد که فردای محشر پشیمانی نکشیم
پیروز باشید
چهار شنبه 13 اکتبر 2010 - 21 مهر 1389 - 12:10:03 به وقت تهران
شهاب  
بردشمنان عمر لعنت
چهار شنبه 13 اکتبر 2010 - 21 مهر 1389 - 10:10:20 به وقت تهران
به ابویوسف 
وقتی هرنظری برخلاف باورهای ما بی پایه است،بنابراین نشان ازبی تاثیری مباحثه دارد.همچنان تاکید میکنم مطالعه شما خوب است وامیدوارم این وسیله ای شود تا در یافتن راه حق موفق باشید
سه شنبه 12 اکتبر 2010 - 20 مهر 1389 - 03:10:11 به وقت تهران
ابویوسف در جواب ؟؟؟؟؟؟؟ 
دوست عزیز من کی و کجا گفتم که پیامبر ص چند روز امت رو به خواطر اظهار محبت سرگردان کرد؟
متاسفانه این حرف شما نشان از عدم اگاهی شما از تاریخ است. در کجای تاریخ امده است که پیامبر ص در روز ملت رو نگاه داشت ؟ یک مورد برایم بیاور مبنی بر اینکه توقف در محل غدیر خم نه چند روز بلکه بمدت غیر معمول بوده از کتب خود شما هم باشه قبوله .
جریان غدیر خم از این قرار بود که رسول اکرم ص قبل از حرکت بسوی حج حضرت خالد بن ولید و پس از آن حضرت علی را برای جمع آوری غنایم بسوی یمن فرستاد و پس از مدتی خودش جهت ادی حج عازم مکه شد در یمن بین حضرت علی و خالد بن ولید کدورتی پیش آمد در مسیر بازگشت حضرت علی نیز بین حضرت و دیگر صحابه ناراحتی پیش آمد آنهم بر سر چگونگی استفاده از غنایم در حالیکه حق با حضرت علی بود.
حضرت علی چون می خواست در حج با پیامبر شریک شود به سرغت خودش را به منطقه غدیر که سه راه یمن - مکه- مدینه رساند و مال غنایم را همراه عده ای از اصحاب آنجا گذاشت و خودش در ارکان حج با پیابر ص شریک شد، تعدادی از همراهان حضرت علی نیز همراه وی به حج مشرف شدند و در آنجا در محضر پیامبر ص از حضرت علی شکایت کردند پیامبر با مدارا با آنها برخورد کرده خدمات حضرت علی را به آنها یادآوری کرد اما هرچه از زمان حج میگذشت بر تعداد شاکیان افزوده میشد و این باعث نگرانی میشد ا اینکه حج به اتمام رسید و پیامبر ص رهسپار مدینه شدند اما اوج این شکایت ها در استراحتگاه غدیر خم اتفاق افتاد جایی همرهان حضرت علی همراه مال غنایم منتظر بازگشت پیامبر ص بودند و اتفاقا قبل از رسیدن پیامبر حضرت علی به یاران سابقش ملحق شد و به دلیل استفاده بدون اجازه آنها از بیت المال به شدت با آنها برخورد کرد و این برخود حضرت علی باعث افزایش
تعداد شاکیان شد و این شکایتها باعث شد حضرت پیامبرص از حضرت علی دفاع کرده و محبت کردن با حضرت علی را همسان محبت خویش قرار دهد حدیث این است{ من کنت مولاه فهذا علی مولاه الهم وال من والاه و عاد من عاداه} که دنباله حدیث میگوید {خدایا دوست بدار کسیرا که اورا دوست بدارد و دشمن بدار کسیرا که اورا دشن بدارد} این خود دلیل آن است که منظور از مولی همان دوست داشتن است.
این موضوع در کتب معتبر تاریخی از جمله طبری ،الکامل فی التاریخ و کتب حدیث ذیل جریان حجةالوداع امده است.
دوست عزیز از اینها که بگذریم سه سوال مهم اینجا هست که انتظار دارم شما پاسخ آنهارا بدهید:
1 اگر منظور پیامبر ص اعلام خلافت حضرت علی بود روز عرفه که تمام اصحاب موجود بودند چرا این امر را اعلام ننمود یا در خطبه عید؟ چطور پیامبر ص مسایل جزیی مثل حق زن و کنیز را بیان میکند اما العیاذ بالله از امامت فراموش میشود؟ در غدیر که کسی از اهل مکه که تعدادشان بیش از 10000 بود وجود نداشت چه توجیهی برای این مسئله دارید؟
2 اگر آنطور که شما میگوئید {مولی} بمعنی اولی الامر است لطف نموده شهادت اذان خویش را { اشهد ان علیا ولی الله} را ما ترجمه نمایید.
3چرا پیامبر ص با این کلمه مبهم امامت حضرت علی را اعلام کرد؟
دوست عزیز من مطالب زیادی را بیان نموده بودم اما نمیدانم چرا شما فقط به یک مسئله اشاره کردید. در الغدیر امینی من مطالعه کرده ام غیر از ایجاد اسناد بی پایه کاری دیگر انجام نداده است
و حرف آخر اینکه بجای مطالعه کتب اهلسنت به قران مراجعه کن
سه شنبه 12 اکتبر 2010 - 20 مهر 1389 - 10:10:02 به وقت تهران
ميثم 
خدمت همه دوستان سلام دارم
من از همه دوستان بخصوص ناشناس و زهرا يك سوال دارم و اون اينكه به نظر شما اگه كسي بخواد مسلمون بشه آيا با خوندن تاريخي كه شيعه بيان ميكنه با اون همه خيانت و نفاق و شرك نزديكترين دوستان و ياران و همسران پيامبر كه بعضي از دوستانش حتي قبل از اسلام با ايشان دوست بودند واين تصوير رقت بار و شكست خورده پيامبر در صحنه تربيت و دعوت دوستان و نزديكانش آيا حاضر ميشود كه دين اسلام را بپذيرد؟
دوشنبه 11 اکتبر 2010 - 19 مهر 1389 - 01:10:12 به وقت تهران
عارف 
من نمي ددانم چرا برادران شيعه از توقف پيامبر(ص) در غدير در تعجبند...درست است كه الان به بركت وجود اتومبيلهاي كولر دار انسان ساعتها راه را بدون توقف طي مي كند ولي در قديم قافله ها مجبور بودند به خاطر غذا و رفع خستگي و قضا حاجت در جاهايي كه اب يا درخت و يا جويبار و يا كاروانسرايي بود توقف مي كردند..غدير هم همانطور كه از نامش پيداست به معني ابگير است و طبيعي است كه قافله در چنين جايي بايستد در ثاني چرا برادران شيعه هيچ وقت داستاني كه در روايات اهل سنت نقل شده(اختلاف بين غنائم) را به طور كامل نقل نمي كنندو همان يك جمله اخر را از كتب اهل سنت مي اورند؟
دوشنبه 11 اکتبر 2010 - 19 مهر 1389 - 10:10:08 به وقت تهران
به ابو یوسف 
میخواهی بگویی پیامبر چندروز مردم را غدیر خم نگه داشت که درمورد علی علیه السلام بگوید،مولی!!اگرقصد دوست داشتن بود که تمام رفتارپیامبر(اعم از عقداخوت،داماد وی شدن و...)حاکی از آن بود ونیازی به این گردآوری مردم نبود.درحالیه آنروزجانشین بعد ازخویش رامعرفی کرد،ولی شد که نباید میشد.ازسخنان جنابعالی برمیآید برخلاف دیگر نوشته های اینجا،اهل فهم ومطالعه هستید،واضهار داشتید چنانچه گمراه شده باشم،مسولیت آن بعده امام علی علیه السلام است،که دراین زمینه کنکاش وجستجو درکتب بسیار راهگشای حقیقت است،بنده کتابهای بسیاری از اهل سنت خوانده اموحتی کتب ارشادی که درمکه ومدینه توزیع میشود را بامراجعه از انها دریافت کرده ام،به شماهم توصیه میکنم کتاب الغدیر علامه امینی که کاملا از منابع اهل سنت میباشدبرای مطالعه دراین زمینه مفید است
یکشنبه 10 اکتبر 2010 - 18 مهر 1389 - 08:10:54 به وقت تهران
ابو یوسف در جواب ؟؟؟؟؟ 
دوست عزیز سلام فرمودین {فردی که درلیلة المبیت بجای پیامبر میخوابد،هیچگاه بخاطر ترس ازشهادت،جلوی عمر کوتاه نمی آید،بلکه بنا به مصالح اسلام وجلوگیری ازنابودی تمام زحمات پیامبر به این کار تن داد وحتی در طول حکومت 3 خلیفه شما،به آنها مشاوره نیز میداد.اگرایشان دست به شمشیر میبرد وشهید میشد،امروز معلوم نبودچه بلایی سراسلام آورده بودند(هرچنداختلافات امروز مسلمین را شاهد هستید)
در پاسخ عرض میکنم:
جریان لیله المبیت را ما هم قبول داریم و به این هم اکتفا نمیکنیم بلکه حضرت علی را شیر خدا اسدالله الغالب ، فاتح خیبر، دلاور زمان ، فقیه بی مثال ، مفسر بی نظیر و..... هزاران نسبت پاک که قلم را یارای بیان نیست میدانیم. اما دوست عزیز کفار به دنبال پیامبر بودند و پیامبر برای حفاظت خویش ابوبکر را همراه خود برد اگر جای این دو صحابی بزگ با هم عوض میشد بازهم حرف شما همین بود؟ انوقت شما نمیگفتید علی یار غار رسول خدا، علی ناجی رسول خدا وووو!! شما نمیگفتید پیامبر میخواسته ابوبکر را بکشتن بده و از شرش خلاص بشه برای همین اینکا رو کرده؟ دوست عزیز مرگ خوبه اما برای همسایه؟!
شما گفتید حضرت علی جهت جلوگیری از نابودی اسلام این کار را انجام داد!
فکر نمیکنم عجیب تر از این هم حرفی باشد مگر میشود در اصول دین هم تقیه کرد؟ مگر امامت از اصول دین شما نیست؟مگر نمیگوئید امامت بالاتر از نبوت و یاحداقل همسطح نبوت است ؟ مگر نیگوئد امامت انتصابی است و انتخابی نیست ؟
اگر اینطور است حضرت علی چه توجیهی برای سکوت داشت ؟ مگر بر حضرت علی از جانب خدا واجب نبود که اعلام امامت کند و برای حفظ ان بکوشد؟ زندگی پیامبران گذشته رو مرور کن حضرت نوح سنگ باران میشود ، حضرت یحیی از وسط دو شقه میشود ، حضرت ابراهیم در مقابل نمرود قد علم میکند و در اتش انداخته میشود ، حضرت موسی یکه و تنها با فرعون میجنگد ، حضرت عیسی نزدیک است به صلیب کشیده شود ، محمد روزانه شکنجه میشود تهدید میشود و مورد سو قصد قرار میگیرد و هزاران پیامبر دیگر {صلواةالله علیهم} اما هیچکدامشان حتی برای یکصدم ثانیه هم که شده حتی فکر کوتاه آمدن نبودند چه برسد باینکه بقول شما 25 سال سکوت کنند و تازه بعد از آن هم هیچ بحثی از امامت نمیکند و حتی حاضر نیست خلیفه شود!
کجای این اعتقاد شما منطقی است با این استدلال شما چرا پیامبر ص اعلام نبوت کرد ایا برای وی جایز نبود که در مواقع اضطراری برای مدتی از نبوت بی خیال شود؟
حضرت علی برای حفظ اسلام بقول شما شریک غاصبان ، ظالمان، قاتلان و مرتدین میشود؟ این استدلال شما بیش از آنکه منطقی باشد خنده دار است فرض کنیم حضرت رسول ص در شرایط سخت که بیم شهادت وی میرود برای بقول شما نجات اسلام از نبوت دست میکشد و همکاسه ابوجهل میشود ایا این منطقی است؟
دوست عزیز این چه امامتی است که حضرت از اعلام آن سرباز میزند و حضرت حسن آن را به معاویه میبخشد و بقیه امان در گوشه و کناری به عبادت و تعلیم دین میپردازند و اصلا از ایجاد حکومت اسلامی که بقول شما از حج و نماز هم واجب تر است بی خیال میشوند؟
ابوبکر و عمر چه قدرتی داشتند که العیاذ بالله خدا هم میترسد با آنها در بیفتد و در کلام خویش از ذکر امامت حضرت علی صرف نظر میکند مبادا با ابوبکر و عمر در بیفتد وقتی هم برسولش میگوید امامت علی را اعلام کند این پیامبر که فصیح ترین ادم روی زمین است با کلماتی {مولی }امامت را بیان میدارد که که هیچ مناسبتی با امامت ندارد؟؟؟؟؟؟ گویا پیامبر هم العیاذ بالله از ابوبکر و عمر میترسید اگر اینطور است پس به شما حق میدهیم معتقد باشید که حضرت علی جبرا سکوت کرده چون در افتادن با کسانی که العیاذ بالله خدا از درافتادن با آنها دوری میکند کار ساده ای نیست.!!!!
دوست عزیز اگر آنطور که شما معتقد هستید حق با حضرت علی بوده ولی وی سکوت اختیار کرده است پس امروز که من و حدود یکمیلیارد نفر مثل من در این کره خاکی به دلیل اینکه همراه شدن حضرت علی با ظالمان و گمراهان {بقول شما} و بیعت کردن با ابوبکر وعمر و عثمان مارا در شبهه انداخته و باعث گمراهی ما شده {بازهم بقول شما}، من مسئولیت این گمراهی را برعهده حضرت علی مدانم{العیاذ بالله} زیرااین سکوت و همراهی وی با گمراهان و ضالمها است که باعث این گمراهی شده است.
میدانم که پاسخم را نخواهی داد چون چیزی برای گفتن نداری اما حداقل کمی به گفته های من فکر کن.
یکشنبه 10 اکتبر 2010 - 18 مهر 1389 - 06:10:52 به وقت تهران
مسلم 
السلام علینا و علی عبادالله الصالحین..امیدوارم آنچه که حقیقت است روشن شود تا طالبان حقیقتی چون من سیراب گردیم
شنبه 9 اکتبر 2010 - 17 مهر 1389 - 02:10:41 به وقت تهران
به ابو عمر 
خمینی بدجور شماها راسوزانده که اینگونه از وی بد میگویید؟از صفویان نیز ممنونیم ،چون دست شماها رذالت پیشگان را از این آب وخاک عقب زدند.جنابعالی همان افغانستان که تباهی از آن میبارد را درست کن نمیخواهد به رهبران دیگر کشورها درس بدهی(اگرافغانستان الان هم جزءایران بود،ایران بسیار از این که هست عقب تر بود)
شنبه 9 اکتبر 2010 - 17 مهر 1389 - 02:10:00 به وقت تهران
ابوعمر طارق  
بود برکنده آن چشمی که برسنی نظردارد
دوصد لعنت برآن سینه که اوکین عمردارد
روافض گر زند طعنه بر یار غار پیغمبر
مکن عیبش که او لعنت زمیراث پدر دارد
تمام پیامبران شیاطین آنها تسلیم شده بود.و بعداز انبیاء و رسل سید نا عمر رضی الله تعالی عنه شیطانش از او میترسید میترسید میترسید میترسید و فرار میکرد چنانکه امروز میترسند میترسند و فراررررررررررر میکنند
واین دفاع الله، از جایگاه صحابه است.
وبیاد داشته باشید به حول وقوه الله اگر کسی صحابه را دوست نداشته باشد و دشنام دهد خود را بازنجیر و دست خویش و با انرژی و با رضایت خویش بدون اینکه خبر شود این از کجا آب میخورد خواهد زد. طوری که میزنند.
و اگر به صحابه توهین نکنند هرگز خود را نخواهند زد یعنی خداوند کمک میکند که آنها از خریت بیرون شوند.
والحمد لله علی نعمت التوحید.
ابوعمر سلفی من هرات افغانستان.
شنبه 9 اکتبر 2010 - 17 مهر 1389 - 01:10:55 به وقت تهران
ابوعمر طارق  
بود برکنده آن چشمی که برسنی نظردارد
دوصد لعنت برآن سینه که اوکین عمردارد
روافض گر زند طعنه بر یار غار پیغمبر
مکن عیبش که او لعنت زمیراث پدر دارد
تمام پیامبران شیاطین آنها تسلیم شده بود.و بعداز انبیاء و رسل سید نا عمر رضی الله تعالی عنه شیطانش از او میترسید میترسید میترسید میترسید و فرار میکرد چنانکه امروز میترسند میترسند و فراررررررررررر میکنند
واین دفاع الله، از جایگاه صحابه است.
وبیاد داشته باشید به حول وقوه الله اگر کسی صحابه را دوست نداشته باشد و دشنام دهد خود را بازنجیر و دست خویش و با انرژی و با رضایت خویش بدون اینکه خبر شود این از کجا آب میخورد خواهد زد. طوری که میزنند.
و اگر به صحابه توهین نکنند هرگز خود را نخواهند زد یعنی خداوند کمک میکند که آنها از خریت بیرون شوند.
والحمد لله علی نعمت التوحید.
ابوعمر سلفی من هرات افغانستان.
جمعه 8 اکتبر 2010 - 16 مهر 1389 - 11:10:51 به وقت تهران
ابوعمر من هرات افغانستان 
روافض گر زند طعنه بر یار غار پیغمبر
مکن عیبش که او لعنت ز میراث پدر دارد
خطابم به تمام کسانی است که از ابتدا ء تا این پیام آراء و نظرات گوناگونی را ثبت کردند . ما فرضا وقایع زشت یاد شده که خلاف قرآن و روش پیامبراست را صحیح میگیریم .
آیا ما بدین منظورخلق شدیم که انسانها ی گذشته را که هیچ ثبوت قطعی را درمورد کردار آنها نداریم به نقد بگیریم حال آنکه همین انسانها در زیر نظر معلمی تربیت میشدند که تاریخ بشریت و جنیات نظیرش را ندیده بودو نخواهد دید .آیا درقیامت شانس اینکه ازما و شما از نقد نکردن و دشنام ندادن انسانها سوال شود و مورد باز پرس قرار بگیریم بیشتراست یا از دشنام دادن وفهش و ناسزاگفتن ا!؟
آری به تمام زهراهای جعلی وعلی های جعلی و پیروان دروغین مکتب به اساس تشیع، زوداست که با این تزویرها که شیطان در آن استاداست سر از جهنم بیرون کنید.
چرا ؟
چون شما جریانی را مورد نقد و چالش میگیرید که تاثیر گذاری آن از پشت هفت آسمان تائید شده آنهم تاثیر ابتدایی با جهد و تلاش محمد امین دراین جریان .
تمام اطرافیان خمینی از ادنی تا اعلی از بی سواد تا با سواد تا الان مورد تائید تمام صفویان و مدعیان دروغین مکتب اهل بیت است وبدیی درمورد آنها کسی حق ندارد بگوید .خب درمقام مقایسه خمینی از محمد رسول خدا موفقتربوده است.
جمعه 8 اکتبر 2010 - 16 مهر 1389 - 03:10:36 به وقت تهران
با حق 
به زهرا وکسانی که به چار یار نبی توهین میکنند از خدا بترسید که عذابی سخت در انتظار شماست.
جمعه 8 اکتبر 2010 - 16 مهر 1389 - 01:10:53 به وقت تهران
محسن از شيراز  
انشا الله به فارسي هم دوبله بشود تا فارسي زبانان عزيز هم بهره مند شوند
پنج شنبه 7 اکتبر 2010 - 15 مهر 1389 - 11:10:44 به وقت تهران
به ابویوسف 
فردی که درلیلة المبیت بجای پیامبر میخوابد،هیچگاه بخاطر ترس ازشهادت،جلوی عمر کوتاه نمی آید،بلکه بنا به مصالح اسلام وجلوگیری ازنابودی تمام زحمات پیامبر به این کار تن داد وحتی در طول حکومت 3 خلیفه شما،به آنها مشاوره نیز میداد.اگرایشان دست به شمشیر میبرد وشهید میشد،امروز معلوم نبودچه بلایی سراسلام آورده بودند(هرچنداختلافات امروز مسلمین را شاهد هستید)
چهار شنبه 6 اکتبر 2010 - 14 مهر 1389 - 09:10:20 به وقت تهران
ابوالسیف ازافغانستان 
باسلام

بابرادرابویوسف موافقم
سه شنبه 5 اکتبر 2010 - 13 مهر 1389 - 06:10:06 به وقت تهران
ابويوسف به زهرا و بدون عنوان 
دوستان عزیز از توهین کاری ساخته نیست اگر واقعا منطق دارید بیایید جلو
به نظر من کسی که نتواند از ناموس خودش و از ناموس پیامبرش دفاع کند و سر ناموس خود و پیامبرش برای در امان ماندن خودش معامله کند و با ذلت طناب بر گردن در کوچه های مدینه روی خاکها کشیده شود و به اجبار با خلیفه وقت بیعت کند و عهد و میثاق الهی {به زعم شما امامت}را فراموش کند و از امامت که بقول شما از نبوت بالاتر است دست بکشد و شروع به تعریف کردن از دشمنان اسلام{بازهم به زعم شما} بکند و اسم فرزندان خودش را همنام دشمنان اسلام و قاتلان و غاصبان دخت نبی و همسر خودش بکند لایق خلافت نیست همان بهتر که خلیفه نشد و الا اسلام را به دو امپراطوری عظیم زمان که نامشان لرزه بر اندام دشمنان می انداخت میفروخت و جان به سلامت میبرد خلافت شایستگی میخواست که این فرد نداشت.
دوستان عزیز نمیدانم این فرد موهوم را از لابلای کدام خرافات یهودی بیرون کشیده و در مقابل یاران بی مثال پیامبر اسلام قرارداده اید کمی از عقل خویش کار بگیرید.
حاشا و کلا این صفات زشت زیبنده شهسوار دو عالم مولای متقیان شیر خدا و فاتح خیبر امیرالمونین علی بن ابی طالب رض نیست
خدایا از ما به اندازه تمام زرات موجود عالم سلام و صلوات بر علی و اهلبیت او و تمام یاران پاک او برسان
سه شنبه 5 اکتبر 2010 - 13 مهر 1389 - 05:10:49 به وقت تهران
طارق معتمدي  
با سلام
اصلاً صحيح نيست كه تصويري از خليفه عمر رض الله عنه و صحابي رض الله عنهما نشان داده شود في الواقع حرام است . علماي اهل سنت خصوصا مولوي عبد الحميد با مشاورت دادن به علماي ديگر اهل سنت خصوصا الازهر بايد منع شرعي ساخت اين فيلم را هر زوتر اين موضوع را به اين شبكه گوشزد بكند .

في امان الله
سه شنبه 5 اکتبر 2010 - 13 مهر 1389 - 02:10:03 به وقت تهران
به اعظمیان 
وقتی عده ای کفتار به شیری حمله می کنند،میتوانند آنرا زخمی کنند،مگرصفین وقرآن برسرنیزه کردن وامیرامومنین علی علیه السلام را واداربه حکمیت نبود که به زور شمشیروبه اجبار اینکارصورت گرفت؟وحشی گری کفتارها،چیزی ازمنزلت وص پیغمبر کم نمیکند،که بتوان آنرا دستاویز وبهانه ای برای انکار ظلمی که درحق ایشان روا شده،بکاربرد.راستی پیامبر امتش رابرای بعدازخودرها کرد؟وصی وجانشین تعیین نکرد؟یا اینکه درغدیر خمدست ابوبکر وعمر رابالا برد؟!
سه شنبه 5 اکتبر 2010 - 13 مهر 1389 - 12:10:55 به وقت تهران
به اعظمیان 
الحق که از نسل عمر ناخلف هستی،با عمر محشور شوی عزیزم.
منتظرم که این سریال را بعنوان کمدی نگاه کنم.
دوشنبه 4 اکتبر 2010 - 12 مهر 1389 - 08:10:59 به وقت تهران
یکتاپرست به زهرا 
سلام...زهراخجالت بکش!فقط می توانم بگویم که چقدرشمااحمق واقع شدیدمرض فحاشی وفریب تامغزاستخوانهای شمارافاسدکرده.حضرت عمربنده موحدالله سبحان بوده،خوش به حالش که ازشنیدن نام خدامنقلب می شداین بنده خوب خدا.
دوشنبه 4 اکتبر 2010 - 12 مهر 1389 - 10:10:26 به وقت تهران
raha 
بسیار عالی..
مشتاق تهیه و تماشای سریال هستم..
دوشنبه 4 اکتبر 2010 - 12 مهر 1389 - 09:10:30 به وقت تهران
زهرا 
به کوری چشم شما مختار نامه هم داره پخش میشه زود بسازد می خواهیم یه فیلم کمدی ببینیم خواهشا موقع شراب خوردنشم رو نشون بدین
یکشنبه 3 اکتبر 2010 - 11 مهر 1389 - 10:10:13 به وقت تهران
فاضل 
لعنت حق بر روافض بی دین-
آنکه دارد ززردهشت تمکین
گه زابن سباء برده سرشت
شیخکانش همه زاهل کنشت
خود مجوس و یهود بهتر ازو
تف بر ریش وبر عباش تفو
عقل دونان ربوده اند سبک
میکشند شان در قفا یدک
هم رسول و علی وآل نبی
گشته بیزار زین گروه غبی
قسم آرم به آیه قرآن
با چنین اعتقاد در زشتی
بوی ایمان گجاو این دونان
نا مسلمان بخصلت حیوان
دائم اندر جفیدن و کوکو
بهر سب صحا به در غو غو
کرده تکذیب آیه فرقان
باب وصف صحابه در قرآن
منکر آیه های افک هستند
از نبیذ نفاق خود مستند
لاجرم باز گشت این فجار
است اندر معاد چون کفار

یکشنبه 3 اکتبر 2010 - 11 مهر 1389 - 09:10:03 به وقت تهران
عمر 
این سریال چند قسمته
یکشنبه 3 اکتبر 2010 - 11 مهر 1389 - 10:10:10 به وقت تهران
به جواب بدون عنوان 
رافضی عزیز دراینجا هم بدون استفاده از تقیه مخالفت خود را به اسلام آشکار کردی ودر ضمن به حضرت علی شیرخدا توهین کردی، گفتی طناب انداختن به گردن وصی که منظورت حضرت علی است آیا شما رافضی ها ذره ای شرمی هم دارید که این جراات را بخود میدهید که به علی کرم الله وجه وشیرخداو فاتح خیبر توهین میکنید باید از شما رافضی بپرسم که وقتیکه سیدنا حضرت عمر زین المسجدوالمحراب والمنبر طناب را بگردن علی شیرخدا انداخت آنوقت غیرت وشهامت علی کجاشد در صورتیکه او شیرخدا شمس المشارق والمغارب و فاتح خیبر بود آنگاه که بقول شما رافضی سیدنا عمر رض فاظمه رازد نعوذباالله آنوقت غیرت وشجات علی چی شده بود که ازناموسش دفانکرد یا بقول رافضی آنوقت علی داشت تقیه میکرد بله؟ بخدا شرم است که چینین توهین های شما رافضی های ملحد نثار علی شیرخدامکیند بشرمید جای شما ته ترین جهنم است. لعنت خدابر اربابان دجال شما (خمینی وخامنه ای لعنت الله علیه)
اعظمیان از هرات افغانستان
یکشنبه 3 اکتبر 2010 - 11 مهر 1389 - 09:10:26 به وقت تهران
شیعه کوچولو 
چرا نظره منو درج نمیکنی اگر اشتباه گفتم خوب شما جواب درست بمن بدهید.با تشکر از سایت سنی نیوز که مطلب از این تند تر را از من درج کرده.یا علی (ع)
یکشنبه 3 اکتبر 2010 - 11 مهر 1389 - 09:10:32 به وقت تهران
به دوست بدون عنوان 
دوست عزیز من میدانم که تو تا حال در کمندافسون احادیث روافض هستی ورنه نمگفتی که به گردن شیر خدا فاتح خیبر حضرت علی رضی الله عنه طناب انداختن
در صورت که خود حضرت علی رضی الله عنه وزیر و مشاور درجه اول حضرت سیدنا عمر رضی الله عنه بود
چشمان خواب آلودت را باز کن ورنه در پرتگاه جهنم قرار خواهی گرفت
لاتحزن ان الله معنا
خواجه خالد از افغانستن
یکشنبه 3 اکتبر 2010 - 11 مهر 1389 - 06:10:07 به وقت تهران
در جواب - بدون عنوان  
جناب بدون عنوان
رسول خدا صلی الله علیه و سلم می فرماید: اگر عمر از جایی عبور کند شیطان از جای دیگر عبور می کند.
و مقصود از حدیث شیاطین انس و جن است و چه بسیارند شیاطین انسی که امروزه از نام عمر وحشت می کنند و از راه دیگر می روند.
به کوری چشم دشمنان این سریال بیان کننده حقائق خواهد بود چون علمای بزرگی چون شیخ قرضاوی و شیخ سلمان العوده و شیخ صلابی بر آن نظارت دارند.
و چون فیلمهای مزخرف و خرافاتی شما(امام علی، امام حسن، امام رضا، یوسف پیامبر و......) آغشته به دروغپردازی و خرافات و دجل بازی و ترویج مهدویت موهوم نخواهد بود.
شنبه 2 اکتبر 2010 - 10 مهر 1389 - 03:10:45 به وقت تهران
أمة الله 
بله یکتاپرست عزیز

یاران رسول الله را خداوند چنان زیبا وصف فرمود بلکه فوق حواریون عیسی .
زیرا در سوره حشر نه تنها آنان مدح شدند بلکه :

الَّذِینَ جَاوُوا مِن بَعْدِهِمْ یَقُولُونَ رَبَّنَا اغْفِرْ لَنَا وَلِاِخْوَانِنَا الَّذِینَ سَبَقُونَا بِالْاِیمَانِ وَلَا تَجْعَلْ فِی قُلُوبِنَا غِلًّا لِّلَّذِینَ آمَنُوا رَبَّنَا اِنَّکَ رَوُوفٌ رَّحِیمٌ ﴿10﴾
شنبه 2 اکتبر 2010 - 10 مهر 1389 - 03:10:27 به وقت تهران
ازهر 
سلام دارم خدمت تمامی دست اندرکاران این سایت وهمچینین ابراز سپاس دارم از شبکه ام بی سی وقطر به راستی که این اولین اقدام جهت شناخت صحابه رضی الله عنه است که باعث خوشحالی مسمانان میشود امیدوارم باز هم سریالهایی مثل این را رو دست بگیرند تا جواب سختی باشد برای رافضی ها
ازهر از هرات
شنبه 2 اکتبر 2010 - 10 مهر 1389 - 10:10:27 به وقت تهران
بدون عنوان 
حتما درمورد مادر وی،نحوه اسلام آوردن،سیلی زدن به فرزند پیامبر،طناب انداختن به گردن وصی پیامبر،هذیان گو خطاب کردن پیامبر زمان رحلت ایشان و...هم از آن حذف کنید تا آنچه به خورد خلق الله میدهید شیرین باشد
شنبه 2 اکتبر 2010 - 10 مهر 1389 - 01:10:59 به وقت تهران
منصور افغانی 
الله اکبر الله اکبر الله اکبر

خداوند اجر عظیم بدهد به اشخاص که در ساختن این سریال سهم دارند. و همچنان کارکنان این سایت که ما را از این با خبر ساختید.

من بسیار خوشحال شدم. ما باید پول خود را در این راه ها استفاده کنیم.
جمعه 1 اکتبر 2010 - 9 مهر 1389 - 05:10:10 به وقت تهران
خواجه خالد  
با سلام و درود به تمام کافه مسلمین
خیلی خوشحال شدم که چنین سریال ساخته میشود و انتظار ورد این سریال را به افغانستان هم داریم چرایکه در افغانستان سریال های هندی خانه های مردم را تسخیر کرده است
و امیدوارم که در این سریال تمام وقایع و جریانات در زمان خلیفه ثانی امیرالمومنین حضرت عمر ابن الخطاب رابه شکل واقیعت آن به تصویر بکشند وهمچنان یک پند باشد برای انعده از برادران شیعه ما که در تاریکی حوزه ها علمیه و در اسارت مقلد های شان هستند و افسون روایت های جعلی محدثین صفوی شده اند.
و یک چیز یادم نرود میخوستم سوال کنم آیا کسی است نقش امرالمومنین را بازی کند یا چهره مبارک را به تصویر نمیکشند
در این زمینه یک کمی معلومات بیشتر میخواهم
خواجه خالد از افغانستان
جمعه 1 اکتبر 2010 - 9 مهر 1389 - 05:10:08 به وقت تهران
خواجه خالد  
با سلام و درود به تمام کافه مسلمین
خیلی خوشحال شدم که چنین سریال ساخته میشود و انتظار ورد این سریال را به افغانستان هم داریم چرایکه در افغانستان سریال های هندی خانه های مردم را تسخیر کرده است
و امیدوارم که در این سریال تمام وقایع و جریانات در زمان خلیفه ثانی امیرالمومنین حضرت عمر ابن الخطاب رابه شکل واقیعت آن به تصویر بکشند وهمچنان یک پند باشد برای انعده از برادران شیعه ما که در تاریکی حوزه ها علمیه و در اسارت مقلد های شان هستند و افسون روایت های جعلی محدثین صفوی شده اند.
و یک چیز یادم نرود میخوستم سوال کنم آیا کسی است نقش امرالمومنین را بازی کند یا چهره مبارک را به تصویر نمیکشند
در این زمینه یک کمی معلومات بیشتر میخواهم
خواجه خالد از افغانستان
جمعه 1 اکتبر 2010 - 9 مهر 1389 - 01:10:37 به وقت تهران
برينگر 
به کوری چشم منافقانی که به خود جرات میدن به شخصیت عظیم تاریخ اسلام توهین کنند این سریال هدیه ایست به تمام موحدین عالم . دست دست اندرکاران در این سریال درد نکنه ان شا الله در میزان حسناتشون قرار بگیره
پنج شنبه 30 سپتامبر 2010 - 8 مهر 1389 - 09:09:57 به وقت تهران
یکتاپرست 
سلام ممکن است آدرس فرکانسی تلویزیون رادرج گنید.من نه سنی هستم ونه شیعه بلکه مسلمان به خدای سبحان هستم امااصحاب پیامبرراخیلی دوست می دارم وحضرت عمر به نظرم خلیفه مومن ودرستکاری بودکه غیرازخدانمی خواست.خوشابه سعادتشان.خداماراهدایت بفرماید.آمین یارب العالمین
پنج شنبه 30 سپتامبر 2010 - 8 مهر 1389 - 09:09:11 به وقت تهران
شيطان رجيم 
برادران اهل سنت بايد مواظب باشند كه: وهابيت از ساخت اين سريال اهداف مختلفي را دنبال مي كند كه مهمترين آن ايجاد تفرقه در ميان شيعيان اهل بيت و بردادران اهل سنت است! اميدواريم شبكه هاي خيرخواه اهل بيت و ولايت و سلام و غيره نقش خود را در ايجاد وحدت بين مسلمانان ايفا نمايد.
امضاء و مهر شيطان رجيم
پنج شنبه 30 سپتامبر 2010 - 8 مهر 1389 - 09:09:22 به وقت تهران
صدیق 
خیلی جالب میشه ان شاءالله