آمار وارقام كشتار كولبران در ١٢ماه سال٩٥(٧٦كشته ،٦٤زخمي) بدعات و خرافات مربوط به نوروز ! مولانا عبدالحمید، امام جمعه اهل‌سنت زاهدان هم در حصر است! چرا در ایران روز جهانی زبان مادری جشن گرفته نمی شود؟ چه کسی روسها را از افغانستان اخراج کرد؟! گورخواب‌ها فراموش شده‌اند أعادت مجلة الأزهر نشر كتاب "الخطوط العريضة لدين الشيعة" افشاگری‌های دولت ترامپ علیه جمهوری اسلامی ايران بیش از دو هفته بلاتکلیفی شهناز اکملی و تداوم نگهداری وی در سلول انفرادی علی پژگل؛ شرحی بر شش سال سراسر شکنجه، تبعید و بدرفتاری تنبیه یک دانش آموز در ایران باعث فرورفتن مداد در سر او شد نگهداشتن ریش واجب و تراشیدن آن حرام میباشد! کشتار هزاران غیر نظامی سوری توسط رژیم بعثی اسد اسلام آمریکایی تلبیس وتدلیس دنباله روان مکتب سکولار بر جلو داران نهضت جهانی اسلام ساختمان پلاسكو ، سينما ركسِي ديگر گزیده ای از دسته گلهای مدعیان آزادی و حقوق بشر در ماه ژانویه 2017 معيارهاى اسلام معتدل در نظرگاه آمریکا تهدید خانواده یک زندانی اهل سنت زندان اوین گوشه ای از زندگی و شخصیت مولانا شهاب الدین خواف
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظرى كه درج نشد!!!
اضافه شده در تاریخ: 9/28/2010 8:23:45 AM
Bookmark and Share              Balatarin

سنی نیوز: چندی پیش در  یکی از وبسایتهای شبهه پراکن شیعه در قسمت کامنت ها با تنی چند از دوستان مناقشه می کردیم ، بحثی علمی و منطقی که در میان بحث بنده چند روایت از کتب شیعه ذکر کردم و خواستار پاسخگویی از جانب برادران شدم اما متاسفانه مسئولين وبسايت از درج آن خودداری کردند، نمی دانم علتش چیست؟؟؟ به هر حال تصمیم گرفتند چیزی که آنجا درج نشد را برای وبسایت وزین سنی نیوز بفرستم تا بلکه به گوش برادران برسد.

اما نظر بنده:

آقای ........ نظرت راجع به این کفریات چیست؟

وَكَذَلِكَ أَوْحَيْنَا إِلَيْكَ رُوحًا مِّنْ أَمْرِنَا مَا كُنتَ تَدْرِي مَا الْكِتَابُ وَلا الإِيمَانُ) قال: خلق من خلق الله عز وجل أعظم من جبرائيل وميكائيل كان مع رسول الله صلى الله عليه وآله يخبره ويسدده وهو مع الأئمة من بعده" (أصول الكافـي1/273).

در تفسیر روح می گوید : مخلوقاتی بزرگتر از جبرئیل و میکائیل که همانا ائمه ی بعد از او می باشند. در حالیکه مقصود قرآن می باشد.

ائمه یا خدا!!!

باب فی أن الأئمة يعلمون جميع العلوم التي خرجت إلى الملائكة والأنبياء والرسل عليهم السلام".(أصول الكافـي1/225-256).

کلینی در اصول کافی بابی دارد تحت عنوان: ائمه تمام علومی که بر فرشتگان و انبیاء ورسل داده شده را می دانند.

عن جعفر الصادق:"إنّي لأعلم ما  في السّماوات وما في الأرض، واعلم ما في الجنة والنار، وأعلم ما كان وما يكون".(أصول الكافـي1/261)

از جعفر صادق( به دروغ و حاشا که جعفر رضی الله عنه چنین بگوید) روایت شده است که: من می دانم آنچه که در آسمان و زمین است و آنچه که در بهشت و جهنم است و آنچه که در گذشته شده و و در آینده می شود.

ائمه و حفظ کتب تحریف شده:

باب أن الأئمة عندهم جميع الكتب التي نزلت من عند الله عز وجل وأنهم يعرفونها على اختلاف ألسنتها".(أصول الكافي1/227)

کلینی در اصول کافی بابی دارد که: ائمه در نزد آنهاست تمام کتابهایی که خداوند نازل فرموده و با وجود اختلاف زبان آنرا می فهمند.

تعلیق: این در حالی است که خداوند می گوید یهود و نصاری کتب خود را تحریف کردند و این از دو حالت خارج نیست

اول: کتب آنها تحریف نشده بلکه خداوند بوسیله ی ائمه آنرا حفظ کرده است.

دوم : اینکه ائمه کتب تحریف شده را حفظ کرده اند.

شاخدارترین دروغ تاریخ

    عن أبي عبد الله أنّ الحسن قال:"إن لله مدينتين، إحداهما بالمشرق والأخرى بالمغرب. وفيها سبعون ألف ألف لغة. يتكلم كل لغة بخلاف لغة صاحبها. وأنا أعرف جميع تلك اللغات". (أصول الكافي1/384-385، كتاب الحجة. باب مولد الحسن بن علي).

از ابوعبدالله روایت شده از حسن که خداوند دو شهر دارد یکی در مشرق و دیگری در مغرب و در آن هفتاد میلیون لغت وجود دارد که هرکدام با دیگری متفاوت است و من همه ی آن زبانها را می داند.

اولا: هفتاد میلیون زبان در آن زمان کجا بوده است ، و چرا اسمی از آن زبانها نیست- چرا رسول خدا صلی الله علیه و سلم زید بن ثابت را مامور کرد تا زبان عبری و سریانی را بیاموزد اگر خود و علی و حسن و حسین هفتاد ملیون زبان می دانستند، حتی ثابت شده که وقتی ماموران فارس به نزد ایشان آمدند سلمان رضی الله عنه سخنانشان را ترجمه می کرد.

ثانیا: آیا معقول است که در دو شهر مردم به هفتاد ملیون زبان سخن بگویند؟؟!!!

تصور کنید جمعیت ایران که در حدود هفتاد ملیون نفر است ( با اینکه هزاران شهر در آن وجود دارد) هر انسانی با یک زبان سخن بگوید کاملا متفاوت با شخص دیگر!!!!!

هدف از خلقت موجودات.

أنّ الله قال للقلم لما أمره أن يكتب يا قلم فلولاه ما خلقتك ولا خلقت خلقي إلا لأجله".(بحار الأنوار للمجلسي15/30).

همانا خدا به قلم گفت اگر او ( علی ) نبود تو را نمی آفریدم و مخلوقاتم را نیافریدم مگر بخاطر او.

خداوند می گوید: ( و ما خلقت الجن و الإنس إلا لیعبدون) من جن و انس را نیافریدم مگر برای اینکه مرا عبادت کنند _ از جانب خدا دروغ می بندید که بخاطر علی خلائق را آفریدم!!!

فضل ائمه بر ملائکه و انبیاء

الحر العاملي" قائلاً:"الأئمة الإثنى عشر أفضل من سائر المخلوقات من الأنبياء والأوصياء السابقين والملائكة وغيرهم".(الفصول المهمة ص152)

حر عاملی می گوید: ائمه ی دوازده گانه ما برترند از سائر مخلوقات از پیامبران و اوصیاء و ملائکه  غیرشان.

(این چه کفری است که می گویید ؟؟؟) خداوند در قرآن در مورد انبیاء می فرماید: وَكُلًّا فَضَّلْنَا عَلَى الْعَالَمِينَ (86) – الانعام- (ما همه آنها (پیامبران) را بر جهانیان برتری دادیم) آقای کلینی دروغ پرداز این کفریات را چگونه بیان می دارد؟؟؟؟؟

ضروریات مذهب شیعه از دیدگاه خمینی

خميني می گوید:"إنّ للإمام مقاما محموداً ودرجة سامية، وخلافة تكوينية تخضع لولايتها وسيطرتها جميع ذرات هذا الكون، وإن من ضرورات مذهبنا أن لأئمتنا مقاماً لم يبلغه ملك مقرب ولا نبي مرسل".(الحكومة الإسلامية ص52)

ترجمه: همانا امام داری مقام ستوده و درجه ای وارسته است و خلافت تکوینی که تمام ذرات گیتی در مقابل ولایش سر به کرنش می نهند و از ضروریات مذهب ما این است که ائمه ی ما دارای مقام و منزلتی هستند که هیچ فرشته ی مقرب و هیچ پیامبری بدان دست نمی یابد..

دیدگاه شما نسبت به این گفته ی کفر آمیز چیست؟ و چه پاسخی دارید؟ ائمه داری منزلتی هستند که هیچ پیامبر و فرشته ای بدان دست نمی یابد!!!!!!!!!

اکنون دمی در این روایت تامل کنید:

يونس حبسه الله في بطن الحوت لإنكاره ولاية علي بن أبي طالب ولم يخرجه حتى قبلها"(تفسير فرات 13 بحار الأنوار 26/333)

ترجمه: خداوند یونس را بعلت انکار ولایت علی بن ابیطالب در شکم ماهی زندانی کرد و تا وقتی آنرا قبول نکرد او را بیرون نیاورد!!!!!

خداوند بعلت انکار ولایت علی بن ابیطالب او را در شکم ماهی زندانی کرد!!!!!!

انکار ولایت علی در مذهب شما کفر است- پس یونس علیه السلام والعیاذ بالله کافر شده است!!!!!

خداوند و فرشتگان و انبیاء قبر علی را زیارت می کنند!ً!!!

روى الكليني وغيره أن أبا عبد الله عتب على من أتاه ولم يزر قبر علي بن أبي قائلا:"لولا أنك من شيعتنا ما نظرت إليك، ألا تزور من يزوره الله والملائكة والأنبياء".(الكافي7/580 تهذيب الأحكام للطوسي 6/20، وسائل الشيعة 14/375، بحار الأنوار25/361 100/258، طبعة أخرى 97/257، كامل الزيارات 38، كتاب المزار 19 فرحة الغري74).

و کلینی و غیره روایت می کنند از ابوعبدالله که ایشان ملامت کردند کسی که به نزدش بیاید و قبر علی بن ابیطالب را زیارت نکند ، ابوعبدالله گفت: اگر نه این بود که تو از شیعیان ما هستی بسویت نگاه نمی کردم، آیا زیارت نمی کنی کسی را که خدا و ملائکه و پیامبران او را زیارت می کنند.

خداوند و فرشتگان و انبیاء قبر علی را زیارت می کنند!!!!

چگونه؟

یا اینکه خدا با فرشتگان و انبیاء تشریف می آورند نجف و یا اینکه قبر علی را بلند می کند می برد نزد خود!!!

کم مانده بگوئید قبر علی را زیارت می کنند و طلب برآورده کردن حاجت می کنند!!!

آیا مردم را تا این اندازه احمق و جاهل و نفهم تصور کرده اید؟؟؟؟؟

ای شیعیان اندکی بخود بیایید و از خواب غفلت بیدار شوید.

يكی از خوانندگان سنی نیوز

نمایش تعداد بازديد
34325

Bookmark and Share              Balatarin
 
چهار شنبه 10 نوامبر 2010 - 19 آبان 1389 - 12:11:32 به وقت تهران
محمد  
به نام خداوند سبحان
من یک شیعه هستم (انشاءالله)ونسبت به خلفای راشدین احترام بسیاری میگذارم وهمینطور نسبت به ام المومنین عایشه زیرا بعد از جنگ جمل با آنکه ام المومنین عایشه بر خلیفه امیر المومنین علی (ع) خروج کرد وبه بهانه انتقام خون عثمان رضی اله با علی (ع) وارد جنگ شد ودر جنگ اصحاب جمل شکست خوردند علی (ع) نسبت به همسر رسول خدا (ص) بی حرمتی نکرد وبعد از جنگ دستور داد هرکس که به
عایشه توهین کند باید تازیانه بخورد .
پس معلوم می شود که اشتباهات همسر رسول خدا باید به خدا ورسول خدا واگذار گردد.
وبه برادران سنی خود عرض میکنم که ما شیعیان هیچگاه امامان را بالا تر از رسول خدا نمی دانیم همانطور که بارها حضرت علی (ع) بزرگترین افتخار رابرای خود این میداند که اولین کسی بود که به رسالت حضرت رسول (ص) ایمان آوردو خود را شاگرد پیامبر وپرورش یافته دستان پر مهر او می داند
سه شنبه 9 نوامبر 2010 - 18 آبان 1389 - 11:11:34 به وقت تهران
سعید حسینی (شاه اسماعیل صفوی) 
جناب سنی
بله خبر صحت دارد
زیرا من خودم شخصا با ایشان(محمد شریف زاهدی) ملاقات کردم
در ضمن ایشان ازشاگردان جناب مولوی محمد عمر سربازی بود و اکنون روحانی شیعه شده اند زیرا خداوند هر کسی را که بخواهد هدایت میکند
یا حق
شنبه 9 اکتبر 2010 - 17 مهر 1389 - 02:10:17 به وقت تهران
ابوبکر 
سلام- دوست شیعه ام به من این مقاله راداده است .لطفا مرادر پاسخ دهی به او راهنمایی کنید دست تنهام لطفاتحقیق کنید وجواب منطقی وعقل پسندی راهمین جاقرار دهید ممنونم

((چرا نام ائمه عليهم السلام مستقيماً در قرآن نيامده است تا مذاهب گوناگون و اختلافات در دین بوجود نیاید؟
ابتدا باید بگوییم اين تصور كه با آمدن نام ائمه اطهار (ع) در قرآن ديگر همه مشكلات و اختلافات حل مي شد ، و ريشه پيدايش مذاهب مختلف و پراكنده از اساس زده مي شد ، تصوري نادرست است . برعكس بايد گفت قرآن مجيد در اين مسايل از روش بسيار دقيق و حساب شده اي استفاده كرده ، كه ما نام آن را شيوه ( ( تلفيق بين كنايه و تصريح ) ) مي ناميم و اگر غير از اين عمل مي شد ، خطري بسيار بزرگ تر از اختلافات موجود - كه ويرانگر اساس مكتب بود - اسلام و قرآن را تهديد مي كرد .
3 جواب برای این سوال در نظر گرفتیم:
جواب اول :
در قرآن كريم كليات احكام و معارف آمده است ؛ ولي تفصيل و تشريح آن را به عهدۀ نبي مكرم اسلام (ص) گذاشته شده است ؛ چنانچه خداوند در قرآن كريم مي‌فرمايد:
« و اين قرآن را به سوى تو فرود آورديم ، تا براى مردم آنچه را به سوى ايشان نازل شده است توضيح دهى ، و اميد كه آنان بينديشند » النحل / 44 .
« و ما [اين] كتاب را بر تو نازل نكرديم ، مگر براى اينكه آنچه را در آن اختلاف كرده اند ، براى آنان توضيح دهى » النحل /64 .
و با آيات فراواني اطاعت از آن حضرت را براي همۀ مردم واجب كرده است ‌؛ از جمله :
« و آنچه را فرستاده [ او ] به شما داد ، آن را بگيريد و از آنچه شما را باز داشت ، بازايستيد » الحشر / 7 .
و ده‌ ها آيۀ ديگري كه به جهت اختصار به همين يك آيه اكتفا مي‌شود .
مثلاً در قرآن كريم آمده است كه « اقيموا الصلاة » ؛ ولي نيامده است كه روزي چند وعده نماز بخوانيد ، در هر وعده چند ركعت بخوانيد ، چگونه بخوانيد ، چه سوره‌هايي را بخوانيد و ... تمام اين موارد به عهدۀ رسول گرامي اسلام صلي الله گذاشته شده است.
كليات امامت نيز در قرآن در آيات فراواني آمده است ؛ مثلاً در بارۀ حضرت ابراهيم مي‌فرمايد :
إِنِّي جَاعِلُكَ لِلنَّاسِ إِمَامًا قَالَ وَمِنْ ذُرِّيَّتِي قَالَ لَا يَنَالُ عَهْدِي الظَّالِمِينَ . البقره / 124 .
[ خدا به او ] فرمود : «من تو را پيشواى مردم قرار دادم .» [ ابراهيم ] پرسيد : « از دودمانم [ چطور ] ؟» فرمود : «پيمان من به بيدادگران نمى رسد » .
وَجَعَلْنَاهُمْ أَئِمَّةً يَهْدُونَ بِأَمْرِنَا . الأنبياء / 73 .
و آنان را پيشوايانى قرار داديم كه به فرمان ما هدايت مى كردند .
يَا أَيُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنْزِلَ إِلَيْكَ مِنْ رَبِّكَ وَإِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ وَاللَّهُ يَعْصِمُكَ مِنَ النَّاسِ . المائده / 67 .
اى پيامبر ، آنچه از جانب پروردگارت به سوى تو نازل شده ، ابلاغ كن ؛ و اگر نكنى پيامش را نرسانده اى . و خدا تو را از [ گزند ] مردم نگاه مى دارد .
الْيَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِينَكُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَيْكُمْ نِعْمَتِي وَرَضِيتُ لَكُمُ الْإِسْلَامَ دِينًا . المائدة / 3 .
امروز دين شما را برايتان كامل و نعمت خود را بر شما تمام گردانيدم ، و اسلام را براى شما [به عنوان ] آيين برگزيدم .
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آَمَنُوا أَطِيعُوا اللَّهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ وَأُولِي الْأَمْرِ مِنْكُمْ . النساء / 59 .
اى كسانى كه ايمان آورده ايد ، خدا را اطاعت كنيد و پيامبر و اولياى امر خود را [ نيز ] اطاعت كنيد .
و ده‌ها آيۀ ديگري كه كليات قضيه را كاملاً روشن كرده است .
پيغمبر اكرم از همان آغاز رسالت ( در سال سوم بعثت ) از نخستین روزی که دعوت خود را آشکار نمود در بین خویشاوندان نزدیکش ، ( روايات صحيح به شهادت بزرگان اهل سنت و شیعه وارد شده است ) در همان جلسه دست حضرت امير عليه السلام را گرفت و فرمود :
و هذا اخي و وصيي و خليفتي من بعدي (1) .
اين خليفۀ من ، برادر من ، و وصي من بعد از من است.
و بعد از آن هم در فرصت‌ هاي مناسب حضرت اين قضايا را مطرح كرده است . و تا آخرين سال عمرشان در غدير خم در يك مجمع بزرگ بيش از صد هزار نفره مطرح كرده است . بيش از اين پيامبر اكرم چطور بخواهد مطرح كند ؟
جواب دوم :
درست است كه ائمه اسم‌ شان در قرآن نيامده است ؛ ولي خداوند بوصفه از آن‌ ها ياد كرده‌ است . خداوند دربارۀ امير المؤمنين عليه السلام فرموده است :
« ولىّ شما ، تنها خدا و پيامبر اوست و كسانى كه ايمان آورده اند : همان كسانى كه نماز بر پا مى دارند و در حال ركوع زكات مى دهند » المائدة / 55 .
بنابر تصريح بسياري از علماي اهل سنت ، اين آيه در بارۀ امير المؤمنين عليه السلام نازل شده است . (2)
در نتيجه از نظر مفهومی تفاوتی نداشت كه خداوند متعال بفرمايد : سرپرست شما خداوند و رسولش و حضرت علي هستند.
با اينكه قرآن صفاتي را نقل كند كه منحصر به فرد است و تنها بر حضرت علي (ع) منطبق است كسي كه به دنبال حقيقت باشد ، از هر دو گفتار يك مطلب را ميفهمد؛ با اين تفاوت كه اگر نام حضرت علي به صراحت در قرآن مي آمد، توسط نا اهلان ( به خاطر خصو مت با آن حضرت و حذف نام ايشان از قرآن ) هم احتمال تحریف قرآن وجود داشت ؛ چنانكه تا مدتي تدوين احاديث پيامبر اكرم را به همين منظور ممنوع كردند و هم اینکه اگر در قرآن گفته می شد علی پسر ابوطالب ولی شماست ، ممکن بود یک همنامی با ایشان پیدا کنند. در حالی که قرآن به وصفه آنچنان ولایت ایشان را مطرح کرده و علی (ع) را مشروحا بیان کرده که هیچ گونه راه گریزی برای احدی نمانده .
حال آيا اين آيه براي اهل حق كفايت نمي‌كند؟ آيا لازم بود كه خداوند اسم ائمه را تك تك در قرآن مي‌آورد ؟
جواب سوم :
آيا اگر خداوند در قرآن نام ائمه را نيز ‌آورده بود ،‌ پيراوان سقيفه حاضر بودند كه بپذيرند ؟ آيا همان ‌هايي كه به پيامبر اسلام صلي الله عليه وآله وسلم نسبت هذيان دادند و گفتند :
ان الرجل ليهجر .
اگر نام حضرت علي در قرآن هم آمده بود ، نمي‌گفتند :
ان جبرئيل قد هجر ؟
يا نستجير بالله نمي‌گفتند كه خدا هم اجتهاد فرموده و ما هم مجتهد هستيم و اين سخن را قبول نداريم ؟
ما معتقد هستيم كه حتي اگر نام امام علي عليه السلام هم در قرآن مي ‌آمد ، پيروان سقيفه حاضر نبودند كه بپذيرند ؛ چنانچه در بارۀ بسياري از احكام ديگر نپذيرفتند ؛ همانند متعه ( ازدواج موقت ). مگر در بارۀ متعه در قرآن آيۀ صريح نداريم كه می گوید :
و زنانى را كه متعه كرده ايد ، مَهرشان را به عنوان فريضه اى به آنان بدهيد ، و بر شما گناهى نيست كه پس از [ تعيين مبلغ ] مقرر ، با يكديگر توافق كنيد [ كه مدت عقد يا مَهر را كم يا زياد كنيد ] . النساء / 24 .
که در کتب معتبر اهل سنت به صراحت داریم که متعه در زمان پیامبر رایج بوده ولی عمر از آن منع کرد! (3)
متعه اين قدر در قرآن به صراحت آمده است و آن‌ ها زير بار نرفتند ؛ پس حتي اگر اسم ائمه در قرآن هم مي‌آمد ، هيچ ضمانتي وجود نداشت كه اهل سنت آن را بپذيرند .














1) الكامل في التاريخ: ابن اثیر شافعی ج2 ، ص 62 ط دارصادربیروت - مسند أحمد: 1/ 178 ح 885 - كنز العمّال: 13/ 128 ح 36408، ص 131 ح 36419 - الكشف و البيان ص 163 و …
2) شرح المقاصد في علم الكلام ، ج 5 ، ص270 : نزلت باتّفاق المفسّرين في علي بن أبي طالب ، رضي اللّه عنه ، حين أعطى خاتمه وهو راكع في صلاته - شرح تجريد الاعتقاد ، ص 368 : إنّها نزلت باتفاق المفسّرين في حق علي بن أبي طالب حين أعطى السائل خاتمه وهو راكع في صلاته - روح المعاني ، ج 6 ، ص168: غالب الأخباريّين على أنّ هذه الآية نزلت في علي كرّم اللّه وجهه - المواقف في علم الكلام ، ص 405 : وأجمع أئمّة التفسير أنّ المراد علي.
3) تفسير قرطبي ، ج5 ، ص120 و فتح القدير ، ج1 ، ص449 و تفسير طبري ، ج5 ، ص18 : وقال الجمهور المراد نكاح المتعة الذي كان في صدر الإسلام .
صحيح البخاري ، ج 5 ، ص 158: حدثنا مسدد حدثنا يحيى عن عمران أبى بكر حدثنا أبو رجاء عن عمران بن حصين رضى الله تعالى عنه قال نزلت آية المتعة في كتاب الله ففعلناها مع رسول الله صلى الله عليه وسلم ولم ينزل قرآن يحرمه ولم ينه عنها حتى مات قال رجل برأيه ما شاء قال محمد يقال إنه عمر .
صحيح مسلم ، ج4 ، ص131 و ص59 - الإيضاح ، الفضل بن شاذان الأزدي ، ص 443 - مسند احمد ، الإمام احمد بن حنبل ، ج 1 ، ص 52 و ج 3 ، ص 325 - السنن الكبرى ، البيهقي ، ج 7 ، ص 206 - معرفة السنن والآثار ، البيهقي ، ج 5 ، ص 345 - الاستذكار ، ابن عبد البر ، ج 4 ، ص 95 - أحكام القرآن ، الجصاص ، ج 1 ، ص 338 و ج 2 ، ص 191 - تفسير الرازي ، الرازي ، ج 5 ، ص 167 - تذكرة الحفاظ ، الذهبي ، ج 1 ، ص 366 - ميزان الاعتدال ، الذهبي ، ج 3 ، ص 552))

جمعه 8 اکتبر 2010 - 16 مهر 1389 - 02:10:23 به وقت تهران
علي با غيرت 
به احسان..واقعا لعنت بر طاغوت نجاست فقيه و دشمنان واقعي اهل بيت كه در وهله اول با ازواج پبامبر بغض دارند و سعي ميكنند ازواج نبي(ص) را بر خلاف قران از اهل بيت جدا كنند
چهار شنبه 6 اکتبر 2010 - 14 مهر 1389 - 08:10:15 به وقت تهران
رسول قادری حنفی افغان 
با احترام و خسته نباشی به دانشمند این سایت چرا شما شیعه ها از حقیقت می ترسید یک سوال که معنی ان را هم در قران عوض کردید که حدیثی هم از پیامبر ص است که می گوید جهنم باد کسی که در هنگام وضو پشت پایش خشک باشد وقتی که یک برادر شیعه وضو می گیرد اگر پشت پایش چرک و نجاپتی باشد ان را نمی شوید و سر نماز میرود و در هنگام مهر گذاشتن شما می گویید که مهر اگر نباشد نماز قبول نمی شود و می گویید باید خاک را باید سجده کرد ولی ما خدا را باید سجده کنیم و مهم پاک بودن جای نماز است . برادر به امید اینکه مسلمان شوی.
دوشنبه 4 اکتبر 2010 - 12 مهر 1389 - 11:10:05 به وقت تهران
مومن بالله عز وجل 
رسول الله بهترین بشر است تاکنون مانند او خلق نشده و نخواهد شد.الحمدلله که روز به روز مردم دارند بیدار میشوند و اگاه میشوند و دیگه فتوای سابق امثال حیدری (حرمت خریدن تلویزیون) کم رنگ شده است...
دوشنبه 4 اکتبر 2010 - 12 مهر 1389 - 11:10:56 به وقت تهران
مومن بالله عز وجل 
رسول الله بهترین بشر است تاکنون مانند او خلق نشده و نخواهد شد.الحمدلله که روز به روز مردم دارند بیدار میشوند و اگاه میشوند و دیگه فتوای سابق امثال حیدری (حرمت خریدن تلویزیون) کم رنگ شده است...
دوشنبه 4 اکتبر 2010 - 12 مهر 1389 - 11:10:58 به وقت تهران
مومن بالله عز وجل 
رسول الله بهترین بشر است تاکنون مانند او خلق نشده و نخواهد شد.الحمدلله که روز به روز مردم دارند بیدار میشوند و اگاه میشوند و دیگه فتوای سابق امثال حیدری (حرمت خریدن تلویزیون) کم رنگ شده است...
دوشنبه 4 اکتبر 2010 - 12 مهر 1389 - 07:10:59 به وقت تهران
احسان 
اللهم لعن جبت و الطاغوت و بن تيهما بعددما احاط به علموك.
آمين
خدا لعنت كند دشمنان خدا و پيامبر و اهل بيت را.
دوشنبه 4 اکتبر 2010 - 12 مهر 1389 - 04:10:41 به وقت تهران
هاشم 
مومن بالله من می گم امین چون اولین ظالمین را می شناسم که عبارتند از ابولهب و ابوجهل و عبدلله ابن ابی سلول و عبدالله ابن سباو روافضی که بعد از انها امدند مانند اخوندهای صفوی امروزی که از همان ظالمین و منافقین پیروی می کنندوبه صحابه پیامبر اهانت می کنند در حالیکه خود مشرک قبر پرستی بیش نیستند
دوشنبه 4 اکتبر 2010 - 12 مهر 1389 - 02:10:19 به وقت تهران
شیعه علی 
العجب ثم العجب.
ایا این انصاف است که مذهب تشیع را با چند روایت داوری کنید. مگر تمامی روایات کتب اهل سنت مورد تایید اهل سنت است. مگر جناب البانب از میان هزاران حدیث چند صد حدیث را به عنوان حدیث صحیح معرفی نکرده است. بنده شیعه ام افتخار می کنم که شیعه ام برای هیچ یک از این روایات هم پشیزی اعتبار قائل نیستم.
یکشنبه 3 اکتبر 2010 - 11 مهر 1389 - 11:10:10 به وقت تهران
مومن بالله عز وجل 
اللهم العن اول ظالم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذالک...مرد میخوام بگه آمین
یکشنبه 3 اکتبر 2010 - 11 مهر 1389 - 05:10:33 به وقت تهران
به سنی 2 
اگر این شخص از علمای اهل سنت است سندی ارائه دهد و کارنامه خود در زمان سنی بودن نشان دهد.
این شخص طلبه ای بیش نبود که دو سه سالی بلوچستان درس خوانده و در مقابل چندرغازی دین خود را فروخته است.
متاسفانه هر کسی که در مقابل چندغازی شیعه شد، آنرا بزرگ می کنند و او را علامه و دانشمند و از بزرگان اهل سنت می خوانند ، آقای زاهدی قبل از تشیع در میان اهل سنت چه جایگاهی داشته است؟؟!!
اما بنگرید علامه برقعی که اجازه اجتهاد از چندین مرجع شیعه داشت به مذهب اهل سنت گروید.
یکشنبه 3 اکتبر 2010 - 11 مهر 1389 - 05:10:45 به وقت تهران
در جواب سنی 
اين انسان احمق- محمد شريف زاهدی را می شناسم کاملا- اولا عالم نیست و دو سه سالی بوچستان درس خوانده و در روستایی در یکی از استانهای جنوب کشور امام مسجد بوده است- دوستی می گفت روزی میهمان بود منزلم کولر روشن کردم گفت : خاموشش کن که بدعت است.
چنین انسانی با این همه حماقت را راحت می توان با چند ملیون تومان خرید ، مگر در این مورد شکی هست.
یکشنبه 3 اکتبر 2010 - 11 مهر 1389 - 04:10:33 به وقت تهران
سنی 
جدیدا سایت های شیعی ادعا می کنند که یک عالم سنی ایرانی شیعه شده است و اسم آن ملا محمد شریف زاهدی می باشد.لطفا در مورد صحت و یا عدم صحت این ادعا اطلاع رسانی کنید.
یکشنبه 3 اکتبر 2010 - 11 مهر 1389 - 11:10:19 به وقت تهران
حاجی از کابل  
همه باید بدانیم که پیامبر صلی الله علیه وسلم از ایمه بهتر و داناتر بوده و می باشد و امامان که به مقام امامیت نایل گردیدند از برکت پیامبر بود و نه از برکت شعیه خرافاتی و بدعتی. قرآن برپیامبر نازل شدو نه بر امامان
من یک پیام به همه آنعده شعیه ها نه همگی آنها چرادرمیان شان مردم حق جو و حق گراهم استند دارم پیام این استکه اگر خودرا شعیه (شعیه خرافاتی و بدعتی) می دانید باید خودرا انسان هم خطاب کنید و مانند انسان قرآن بخوانید و تعقل و تفکر کنید نه اینکه مانند شعیه های (شعیه های گمراه ) تقلید به موجب از آخوندک های خود کنید. بیدار شوید. شما هم انسان هستید به خود بیایید.
والسلام.
جمعه 1 اکتبر 2010 - 9 مهر 1389 - 06:10:53 به وقت تهران
شیعه 
من چند بار نظر دادم شما پخش نکردید!!! ولی زیاد دلخور نیستم
در این شکی نیست که اگر خداوند بخواهد می تواند علم اشخاصی را بالا ببرد
ما باید روی این بحث کنیم ایا این کار را خداوند انجام داده یا نه؟
پنج شنبه 30 سپتامبر 2010 - 8 مهر 1389 - 01:09:28 به وقت تهران
فرهاد 
ببخشيدها خودتون اين همه نظر منو سانسور كرديد. فقط اگر فحش بدهيم مي زنيد. ولي بحث منطقي را تاب نداريد.
پنج شنبه 30 سپتامبر 2010 - 8 مهر 1389 - 12:09:29 به وقت تهران
عارف 
جَعَلْنَاهُمْ أَئِمَّةً يَهْدُونَ بِأَمْرِنَا وَأَوْحَيْنَا إِلَيْهِمْ فِعْلَ الْخَيْرَاتِ وَإِقَامَ الصَّلَاةِ وَإِيتَاء الزَّكَاةِ وَكَانُوا لَنَا عَابِدِينَ بر طبق اين ايه در سوره انبيا كليه پيامبران امام مي باشند
پنج شنبه 30 سپتامبر 2010 - 8 مهر 1389 - 11:09:17 به وقت تهران
ضحی 
جزاکم الله تعالی خیرا فی دنیا و الآخره

چه بسیار مسیحیان و یهودیان خود را از شرکیات و بدعتها رها کرده و به دین حق رو آورده و مسلمان می شوند حالا این روافض را ببین که چگونه مزخرفات به خورد مردم می دهند بعد هم به اهل سنت خرده می گیرند که هر کس مرجع تقلید نداشته باشد گمراه است ، غافل از اینکه مرجع تقلیدی این چنینی زود تر باعث شرک و گمراهی شان شده.
چهار شنبه 29 سپتامبر 2010 - 7 مهر 1389 - 11:09:31 به وقت تهران
در جواب shie irani(siavash  
افضلیتی که در آیه ی سوره بقره ذکر شده مقصود فضل دنیوی می باشد متعلق به برهه ای مشخص از تاریخ است چنانچه علما ذکر کرده اند ( أي: عالمي زمانكم، [لا مطلق العالمين ])که خداوند بنی اسرائیل را حاکم قرار داده بود و بعلت اینکه پادشاهان و پیامبران زیادی از میان آنها بر انگیخته بود همچنان که موسی علیه السلام می فرماید: ( وَإِذْ قَالَ مُوسَى لِقَوْمِهِ يَا قَوْمِ اذْكُرُوا نِعْمَةَ اللَّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ جَعَلَ فِيكُمْ أَنْبِيَاءَ وَجَعَلَكُمْ مُلُوكًا وَآتَاكُمْ مَا لَمْ يُؤْتِ أَحَدًا مِنَ الْعَالَمِينَ )
اما در آیه سوره انعام می فرماید: و کلا فضلنا علی العالمین- این آیه به تک تک آنها تعلق می گیرد.
و این فض در این آیه به خوبی مشخص می شود:( وَمَنْ يُطِعِ اللَّهَ وَالرَّسُولَ فَأُولَئِكَ مَعَ الَّذِينَ أَنْعَمَ اللَّهُ عَلَيْهِمْ مِنَ النَّبِيِّينَ وَالصِّدِّيقِينَ وَالشُّهَدَاءِ وَالصَّالِحِينَ وَحَسُنَ أُولَئِكَ رَفِيقًا (69) ذَلِكَ الْفَضْلُ مِنَ اللَّهِ وَكَفَى بِاللَّهِ عَلِيمًا (70) )
که در اینجا پیامبران را در رتبه ی اول ذکر کرده است

چهار شنبه 29 سپتامبر 2010 - 7 مهر 1389 - 11:09:38 به وقت تهران
در جواب shie irani(siavash  
با سلام منظور شما برای من یک خورده نامفهومه ایا شما هم بر این اعتقاد هستین که مقام و مرتبه امامان از پیامبران بالاتر است؟
چهار شنبه 29 سپتامبر 2010 - 7 مهر 1389 - 10:09:21 به وقت تهران
مهاجر 
بسم الله الرحمن الرحیم
به جناب shia irani
ببینید اولا که قول خداوند از گذشته خبر میدهد نه از حال (زمان رسول الله) و آینده
نتیجه این است که قوم بنی اسرائیل در زمان خودشان افضلترین قوم بودند و این امر از اینجا نیز اشکار است که تعداد بسیار زیادی از پیامبران از این قوم بودند و در این قوم مبعوث شدند عیسی موسی و... که الله به تعداد آنها دانا تر است

این به طور عموم است نه در تک تک افراد

به عنوان مثال میتوان به طور عموم گفت که فرشته گان از انسانها افضلترند چرا که اگر شما به تقریبا شش و نیم میلیارد جمعیت زمین نگاه کنید یک ششم مسلمان هستند و از این یک ششم خودتون بهتر میدوند که چقدر واقعا مسلمان و مؤمن هستند
اما نمیتوانیم به طور خاص فرشته گان را بر تر بدانیم چرا که انبیاء و رسل نیز در بین انسانها قرار دارند و از فرشته گان افضلترند

و خداوند به طور کلی در مورد این امت میفرماید كُنْتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ
این به این معنا نیست که هر مسلمان از پیامبران بالا تر است خیر بلکه این خبر عام از این دین و اعتقاد است که بهترین ایین است.
و این در نزد اهل سنت متفق است که هیچ کس در مقام و منزلت از انبیاء بالا تر نیست

پس هیچ تناقضی بین این ایات نیست و هیچ ناسخ و منسوخی هم نیست بلکه فهم اشتباه شما است از ایات قران
چهار شنبه 29 سپتامبر 2010 - 7 مهر 1389 - 10:09:01 به وقت تهران
shie irani(siavash 
درسته بجاي 47 بقره47آل عمران نوشتم و در كل منظورم اين بود كه شرايط زماني و مكاني در آيات را بايد مورد توجه قرار داد.
چهار شنبه 29 سپتامبر 2010 - 7 مهر 1389 - 08:09:49 به وقت تهران
كورش 
سياوش خان
در قرآن آيات ناسخ ومنسوخ زيادي وجود دارد .شايد به همين دليل است كه برداشتهاي متعددي از اسلام وجود دارد .وهر برداشتي از قرآن كه بسته به يك آيه مشخص باشد مي تواند توسط آيه ديگري نسخ شود . شايد به همين علت است كه الان قرآن به جاي اينكه ريسمان وحدت باشد ،تبديل شده به ابزار توجيه در دستان مفسران
سه شنبه 28 سپتامبر 2010 - 6 مهر 1389 - 11:09:39 به وقت تهران
در جواب shie irani -  
ببخشید اشتباه تایپی رخ داده نوشتم سوره ی مائده منظورم سوره ی آل عمران بود که برادر عزیز ذکر کرده بود و آدرسش را داده بود.
سه شنبه 28 سپتامبر 2010 - 6 مهر 1389 - 11:09:12 به وقت تهران
سهیل 
بنازم به اين امام حتما مدرک TOEFL و IELTS هم در زبان انگلیسی هم داشته.
سه شنبه 28 سپتامبر 2010 - 6 مهر 1389 - 10:09:58 به وقت تهران
در جواب shie irani 
آیه ی 47 مائده:
( قَالَتْ رَبِّ أَنَّى يَكُونُ لِي وَلَدٌ وَلَمْ يَمْسَسْنِي بَشَرٌ قَالَ كَذَلِكِ اللَّهُ يَخْلُقُ مَا يَشَاءُ إِذَا قَضَى أَمْرًا فَإِنَّمَا يَقُولُ لَهُ كُنْ فَيَكُونُ )
ترجمه:
( مريم در حالي كه از تولّد فرزند از راه غيرطبيعي ، شگفت‌زده شده بود ) گفت : پروردگارا ! چگونه مرا فرزندي خواهد بود ، در حالي كه انساني با من نزديكي نكرده است‌ ؟ ! فرمود : اين گونه هر چه را بخواهد مي‌آفريند ، و هنگامي كه اراده چيزي كند ( و بخواهد پديد آيد ) فقط بدان مي‌گويد : پديد آي ! پس ( بي‌درنگ ) پديد مي‌آيد .‏

ظاهرا شما آدرس آیه را اشتباه داده اید ، چون در این آیه چنین چیزی نیست که شما می گوئید.
سه شنبه 28 سپتامبر 2010 - 6 مهر 1389 - 09:09:58 به وقت تهران
shie irani(siavash 
در مورد برتري(فضل)ائمه بر فرشتگان و پيامبران كه شما با استناد به قرآن مي گوييد خدا پيامبران را بر همه جهانيان برتري داد بايد عرض كنم همچنان كه خدا در سوره آل عمران آيه47مي گويد ما بني اسرائيل را بر جهانيان برتري داديم و در آياتي ديگر يهوديان را دشمن مسلمانان معرفي مي كند مثل آيه82از سوره مائده كه آنها را هم تراز مشركين قرار مي دهد.

البته سريع تهمت نزنيد انبيا رو با يهوديا مقايسه كردم اين طور نوشتم تا بفهميد..حالا ببينم شما اين كامنتو تاييد مي كني؟
سه شنبه 28 سپتامبر 2010 - 6 مهر 1389 - 08:09:29 به وقت تهران
علیرضا مهدوی 
اشهد ان لا إله إلا الله و اشهد أن محمدا رسول الله. من مذهب چخان شیعه اثنا عشری را رها کرده به دین مبین اسلام شرفیاب شدم. و صد هزار شکر و سپاس خداوند متعال را که به من چنین توفیقی داد. به همه دوستان و عزیزان شیعه ام توصیه می کنم خود را از زیر بار خرافات و شرکیات ساخته و پرداخته آخوندها و صفویهای وحشی نجات دهند. تنها راه راه قرآن و توحید و یکتاپرستی است. برادران ما مسلمان بودیم و با شمشیر شاه اسماعیل صفوی از دینمان بریده شدیم. وقت آن است که به دین نیاکان مؤمن خود بازگردیم. خدایا راه حق را به ما بنمایان و از شرکیات ما را رهایی بخش.. الهی آمین
سه شنبه 28 سپتامبر 2010 - 6 مهر 1389 - 07:09:38 به وقت تهران
شهرام 
به روح الله سلام
برادر که جز ناسزاگفتن چیزی بلد نیستی!من به شماتوصیه ای دارم حتی اگر اخوندویامجتهدم هستی!برو واین نظریات رامطالعه کن بعداین سایت سرتاسرارشادکننده راشیطان نیوزبخوان(اگربه قیامت ایمان داری تهمت ناروامزن)اگرراست بودبیندیش اگرافترابوددلیل محکمه پسندبیاربعدمارافوش بده
سه شنبه 28 سپتامبر 2010 - 6 مهر 1389 - 07:09:18 به وقت تهران
یکتاپرست 
سلام یک سوال داشتم ازمسولین محترم سایت.ممکن است بفرمایدچرابعضی ازکامنتها بیش از20خط است اماهردفعه کامنتهای من نصف می شود؟ممنون اگرجواب دهید.
سنی نیوز: ان شاء الله بعد از این نصف نمی شود
سه شنبه 28 سپتامبر 2010 - 6 مهر 1389 - 06:09:51 به وقت تهران
أمة الله به بهنام 
نه هرگز زیارت قبر را قبول ندارم .

اگر قرار بود قبور انبیاء عليهم السلام تعظيم شود مى بايست قبر ابراهيم خليل الله را خداوند به رسولش نمايان مى كرد و رسول الله هم بر آن مزار و بارگاه می ساخت.
باز بگویم:

برای من این قبور نوعی تجارت است که کشور عربستان هم بوسیله اش بازارش را گرم نگه می دارد و علمایش هم با وجود اینکه می دانند این بارگاه و بساط درست نیست ولی خاموشند چون روزی شان به این سکوت وابسته است!

برای عربستان سعودی دلگرمی شماها و فوج فوج ایرانیانی که به بهانه ی بقیع به مدینه می روند و سپس بازار های مدینه را آباد می کنند مهمتر از حکم خداوند سبحانه و تعالی ست!
سه شنبه 28 سپتامبر 2010 - 6 مهر 1389 - 05:09:57 به وقت تهران
از ابويوسف به روح الله 
سلام دوست من
خیلی نگران شدم و فکر کردم خدای نکرده اتفاقی برایتان افتاده است چون به کامنتهای من پاسخ ندادی.
دوست عزیز وقت کردی حتما یه سر به مطلب{بیانیه دفاع از ام المومنین } بزن واگر وقت کردین به کامنتهای من که در پاسخ به کامنتهای شما نوشتم جواب بده.
سه شنبه 28 سپتامبر 2010 - 6 مهر 1389 - 04:09:41 به وقت تهران
صدیق 
باتشکر از نویسنده محترم.واقعا اگر این روایات صحیح باشدوای به حال مذهب شیعه. سرتا سر شرک وکفر است.
سه شنبه 28 سپتامبر 2010 - 6 مهر 1389 - 04:09:17 به وقت تهران
احمد 
ماشاالله برادر عزیز خیلی جالب نوشته بودید.واقعا که روایات مذهب شیعه خیلی خنده دار وسرتاسرشرک هستند اگر بچه ای در این روایات فکر وتامل کند به دروغ بودن انها پی میبرد.
سه شنبه 28 سپتامبر 2010 - 6 مهر 1389 - 12:09:01 به وقت تهران
خواجه خالد  
الحمد الله که مسلمان هستم و از جمله اهل سنت و جماعت هستم و پیرو همان راه هستم که رسول الله ص و یارانش بودند
دوستان عزیز وقتی من بعضی از احادیث را در کتب شیعیان و یا از طریق وب سایت اسلام تکس و یا سنی نیوز یا سایت عقیده میخوانم واقعاً احساس خجالت میکنم که اگر این احادیث راغربی ها مطالعه کنند چی خواهند گفت ؟؟؟
شاید از این احادیث برای ساختن فلم تخیلی استفاده کنند ویا برای کودکانشان قصه بکنند تا بخوابند
ولی نمیدانم چرا مردم شیعه این احادیث افسانوی را قبول میکنند
ائمه شان را سوپر پاور روی زمین و آسمان میدانند ولی باز میگویند که به حق ایمه ظلم شد. امام دوازدهم شان هم از ترس چند نفر بیشتر از یک هزار سال است که پنهان شده. به نظرم که امام مهدی شیعیان منتظر غنی سازی ایورانیوم سلاح هستوی است که باقدرت او تمام دنیا را ویران کند
ولی من افسوس میخورم اگر این احادیث بنام اسلام در غرب مطالعه شود

لاتحزن ان الله معنا
خواجه خالد از افغانستان