اطلاعیه جدید جنبش مقاومت جندالله
اضافه شده در تاریخ: 9/16/2010 10:53:28 PM
Bookmark and Share              Balatarin

سنى نيوز: جنبش جندالله طي اطلاعيه اي كه نسخه اى از آن به سنی نیوز ارسال شده است آمده که شش تن از افسران بلند پایه نظام ایران دستگیر شده اند.

اطلاعیه جدید جنبش مقاومت جندالله

دستگیری 6 تن از افسران بلند پایه نظامی و اطلاعاتی رژیم آخوندی

بدینوسیله جنبش مقاومت جندالله به اطلاع عموم ملت ایران و بلوچستان میرساند فرزندان ایمان و حماسه در یک عملیات موفقیت آمیز در مسیر ایرانشهر- چابهار با حمله به نیروهای متجاوز و جنایتکار ولایت فقیه تعدادی از نیروها را به هلاکت رسانیده و 6 تن از افسران بلند پایه نظامی و اطلاعاتی نیروی هوایی پایگاه شکاری کنارک را دستگیر کردند.

مبارزان پس از این عملیات موفقیت آمیز افراد دستگیر شده را به پایگاههای خود در کوهستانهای بلوچستان منتقل کردند.

در این عملیات هیچ گونه تلفات جانی به مبارزین وارد نشده است و فیلم افراد دستگیر شده فردا شب از شبکه های بین المللی پخش خواهد شد.

مطالبات جنبش مقاومت مردمی جندالله از رژیم آخوندی

جنبش مقاومت جندالله به رژیم ولایت فقیه هشدار میدهد که اعضای جنبش مقاومت جندلله که در اسارت رژیم به سر میبرند ، آزاد نمایند ، در غیر اینصورت افراد دستگیر شده در دادگاه صحرایی جنبش مقاومت محاکمه و تیرباران خواهند شد.

خانواده های دستگیر شدگان و رژیم آخوندی باید منتظر مشاهده ی فیلم اعدام آنها از شبکه های بین المللی باشند.

رژیم ولایت فقیه دهها تن از اعضای جنبش مقاومت را بازداشت غیر قانونی خود نگه داشته است و هیچ دادگاهی عادلانه برای آنها برگزار نکرده است و اعضای اسیر جنبش مقاومت تحت شدیدترین شکنجه های رژیم جهل و جور و ظلم و استبداد قرار دارند تا جائیکه بسیاری از جوانان مظلوم تحت شکنجه ها جان خود را از دست داده اند و به شهادت رسیده اند.

جنبش مقاومت با صراحت اعلان میدارد که تنها راه آزادی افراد دستگیر شده ، آزادی بدون قید و شرط ، اعضای جنبش مقاومت است.

اگر رژیم خواهان آزادی افراد جنایتکارش است باید اعضای اسیر جنبش مقاومت را آزاد نماید.

جنبش مقاومت جندالله به تمامی نیروهای نظامی ، امنیتی و سیاسی رژیم تهران هشدار میدهد که سرزمین بلوچستان را ترک کنند ورنه دستان مقتدر و مقاوم سلحشوران دلیر بلوچستان حلقوم یکایک متجاوزان را خواهند فشرد.

همانگونه که امروز این مزدوران به چنگال مقاومت وعدالت افتاده اند و سایر مزدوران و متجاوزان به چنین سرنوشتی دچار خواهند شد ، لذا بهتر است قبل از آن به هوش آیند و عبرت گیرند و به ظلم و جنایت پایان داده و سرزمین بلوچستان را ترک کنند.

جنبش مقاومت جندالله ایران

نمایش تعداد بازديد
4023

Bookmark and Share              Balatarin
 
شنبه 9 اکتبر 2010 - 17 مهر 1389 - 01:10:59 به وقت تهران
جعفر 
روزی خواهید فهمید که خیلی دیر است!
وای بر قاتلان مردم بی گناه
پنج شنبه 7 اکتبر 2010 - 15 مهر 1389 - 01:10:43 به وقت تهران
,مرگوک,کارشما که نابودی نبود واقع... 
,مرگوک,کارشما که نابودی نبود واقع بین باشید نه متعصب,Send
چهار شنبه 22 سپتامبر 2010 - 31 شهریور 1389 - 11:09:00 به وقت تهران
روح الله 
شما را هم عين عبدالمالك گور به گور شده نابود مي كنيم.انشاالله
سه شنبه 21 سپتامبر 2010 - 30 شهریور 1389 - 11:09:50 به وقت تهران
علیرضا جهانگیری 
هزاران بار سوخت ما را حریق حادثه تا مرز خاکستر . ولی ما نسل سیمرغیم که از خاکستر خود می گشاید پر . طلوع تازه ی سیمرغ در راه است همین فردا که می آید . سحر پایان تاریکی است و این دیری نمی پاید . زنده باد جندالله گروهک پارتیزانی جاویدبلوچ
یکشنبه 19 سپتامبر 2010 - 28 شهریور 1389 - 12:09:14 به وقت تهران
عارف 
من مخالف گروگانگيري سربازان هستم اما ايا وقتي درگيري مي ششود از همين سربازان براي كشتن مردم استفاده نمي شود؟؟؟متاسفانه انها خوب ياد گرفته اند مردم را مقابل هم قرار دهند و خود در حاشيه امن بنشبنند
یکشنبه 19 سپتامبر 2010 - 28 شهریور 1389 - 10:09:06 به وقت تهران
جزاکم الله  
امروز ذره از اندوه که دردل داشتم از غم امیر عبدالمالک ریگی کاسته شد حالا میدانم که راه امیر عبدالمالک ریگی ادامه دارد. والله خیرهً حافظا.

اعظمیان از افغانستان واز طرفداران سردارخراسان امیرعبدالمالک ریگی (رحمت الله علیه)
یکشنبه 19 سپتامبر 2010 - 28 شهریور 1389 - 06:09:36 به وقت تهران
عبدالله 1 در پاسخ به علی 
اتحاد با سنی ها کرد و خراسان و ترکمن صحرا و تهران و فارس و جنوب و تازسنی شده های خوزستان و مستعضفین شیعه ووو
اما شما وقتی میگویید قوم بلوچ یعنی بلوچ باشد ولو سنی یا شیعه یا ملحد مهم این است که بلوچ باشد
من جند الله را نصیحت میکنم که بازیچه دست اروپا نشینان ملحد نشود تحت نام اسلام مبارزه کند و برای نجات وطن اسلامی
ما میگوییم باید بلخ و سنندح و دهلی و ملتان متحد شوئد و شما سخن از ازادی 4 ده بلوچستان میکنید تا بعد در بلوچستان یک خان سبیل گنده حکومت کند و منابعش را بدهد به آمریکا
شنبه 18 سپتامبر 2010 - 27 شهریور 1389 - 08:09:21 به وقت تهران
سوشیا 
به نظر شما ماموران بلند پایه با اتوبوس جا بجا میشوند؟ اینا چند تا سرباز بیگناه هستند. من خودم سنی هستم.سلاخی یه مشت گروگان یه کار حیوانیه.شما چرا زورتون رو به سر یه مشت آدم بیچاره خالی می کنید.
شنبه 18 سپتامبر 2010 - 27 شهریور 1389 - 01:09:36 به وقت تهران
علی در جواب عبدالله 1 
اتحاد با کی ؟ اصلا مگر می شود با یه مشت رافضی متحد شد؟اول انقلاب 57 هم با همین شعارهای اتحاد و وحدت اهل سنت را فریب دادند. مومن از یک سوراخ 2 بار گزیده نمی شود.
جمعه 17 سپتامبر 2010 - 26 شهریور 1389 - 05:09:53 به وقت تهران
عبدالله 1 
جندالله میگوید به اطلاع مردم (ایران و بلوچستان) میرسانم یعنی مردم بلوچستان را ایرانی نمیداند و میخواهد آن بدبخت ها را بدبخت تر کند و آنها را از برکات خوزستان و گیلان و کردستان محروم نماید دنیا دارد متحد میشود این عقب مانده ها دارند فکر صد سال پیش بشر( ناسیونالیسم) را نشخوار میکنند

آن مبارزه علیه رژیم خوب است اما این جدایی طلبی جاهلیت است!
جمعه 17 سپتامبر 2010 - 26 شهریور 1389 - 05:09:44 به وقت تهران
عبدالله 1 
جندالله میگوید به اطلاع مردم (ایران و بلوچستان) میرسانم یعنی مردم بلوچستان را ایرانی نمیداند و میخواهد آن بدبخت ها را بدبخت تر کند و آنها را از برکات خوزستان و گیلان و کردستان محروم نماید دنیا دارد متحد میشود این عقب مانده ها دارند فکر صد سال پیش بشر( ناسیونالیسم) را نشخوار میکنند

آن مبارزه علیه رژیم خوب است اما این جدایی طلبی جاهلیت است!
 
نام:  
متن: 
 
      
 
 
 
لغو عضویت
عضویت
 
  امروز پنجشنبه به یاری الله متعال مجاهدان اهل سنت و جماعت در عملیاتی علیه کفار در جنوب الفلوجة یک فرمانده جیش رافضی و سه سگ همراهش را به جهنم واصل کردن ... ولله الحمد و المنة ولله العزة ولرسوله و للمومنین ولکن المنافقین لا یعلمون


  خداوند ریشه شیعه رافضی ها نیست نابود کند که هرچه تفرقه و دو دستگی در اسلام است از این طایفه بوجود میاید سر منشه بد بختی اسلام رافضی های گثیف است که باحمایت رژیم نصیری سوریه و حزب اللات لبنان و حوثی های یمن......... باعث کشته شدن هزاران اطفال وزنان وپیرو جوان میشود شما ها که سنی ها را قاتل مردم شیعه مذهب میگوید لعنت بر شما با این دروغ به کشته شدها اهل سنت توهین می کنید جنایت رژیم مشرک ایران ومتحدین روسی شون که روز ده ها تن را در سوریه بشهادت میرسونه خوشی می کنید رژیم بشار و ایران اکر یگ روز از حمایت روسیه، آمریکا و اسرائیل و غرب برخوردار نباشند شلوارشون خیس میکنند ببینید در جهان اسلام شیعه های کثیف باعث ریختن خون مسلمان میشوند .........


  امروز چهارشنبه به یاری الله متعال مجاهدان اهل سنت و جماعت در عملیاتی علیه کفار در جنوب شرق الفلوجة 14 سگ جیش رافضی را به جهنم واصل کردن ... ولله الحمد و المنة ولله العزة و لرسوله وللمومنین


  ای عالم بزرگ عزیز دل برادر. روحانی و خامنه ای دو روی یک سکه هستند. ذات آخوند جماعت خبیث است و پلید. بنظرم اشتباه هست که اصلاً به این دشمنان اسلام نامه نوشت و در خواست عفو نمود... اینان بقدری پلید هستتد که تنها جهاد با این جماعت است که راه نجات را در پی دارد... ای مسلمین و ای موحدین در راه الله جهاد کنید تا رستگار شوید... ای الله متعال مجاهدان راستین اهل سنت و جماعت را در سرزمین شام و یمن و عراق بر روافض پلید پیروز گردان و بشار اسد و خامنه ای و روحانی و تمامی مرتدان رافضی گمراه را نابود کن


  کودکی می گرید.. آن طرف تر مادر درمیان خون می غلتد بارش آتش، هر چه تندتر بر حلب میبارد جسد بی جان پدر همچنان میسوزد. وتکرار ناله های زن زخمی.. که باخود زمزمه میکرد،، خدایا حلب سوخت... حلب سوخت... حلب.... تا که جان داد درمیان شراره های ظلم.، جهنمیست به پا در حلب! از زیر آوار درش آوردن، فرشته ای کوچک، درمیان دستانش عروسک نازش... فرشته کوچک ماهم مثل عروسک نه حرف میزند ونه تکان میخورد. لبخندی برلبانش نقش بسته وبه خوابی عمیق فرورفته. درخواب میبیند،! درگلستان خدا، بدون هیچ دلهره ای، فریاد شادی سر میدهد ازشوق دویدن در لابه لای درختان سبز.. که درآن هیچ خبری از آتش وفریاد، بمب، خمپاره، تفنگ نیست،، که نیست! مردمش عادت کرده اند، به این بارش های پی در پی... اما من میدانم!! ازپس هر بارانی، رنگین کمانی است از هفت رنگ وآسمانی آبی و آفتابی درخشان حلب جان میدهد تا دوباره جان تازه بگیرد حلب میسوزد تا ازنو بسازد... الله اکبر Hamid Ahmadi