خشم مردم عراق در پی نشر فیلم مستهجن نماینده آیت الله سیستانی
Added Date: 6/22/2010 5:32:08 PM
Bookmark and Share              Balatarin

سنی نیوز: چند سایت معروف عراقی در روزهای اخیر بعد از نشر گسترده کلیپ غیراخلاقی نماینده مرجع بزرگ شیعه آیت الله سیستانی در شهر جنوبی "العماره" که "سید مناف ناجی" نام دارد، از مرجعیت شیعه در این کشور انتقادات شدیداللحنی را بعمل آوردند .  در این فیلم که با دوربین موبایل فیلمبرداری شده است آقای ناجی در حال رابطه جنسی نامشروع با زنهای عراقی دیده می شود که این فیلمها خشم مردم عراق را برانگیخته است.

این منابع اشاره کرده اند که این کلیپهاجالب اینجاست که یکی از زنهایی که در این کلیپها در یوتیوب مشاهده می شود مسئول حوزه آیت الله سیستانی در این استان می باشد که تعدادشان به چندین کلیپ متفاوت می رسد و ناجی را با چند حالت متفاوت در حال عمل نامشروع با چند زن بیگانه نشان میدهد ، در استان "میسان" عراق منتشر شده است.

این سایتها اضافه نمودند که آقای ناجی از موقعیت دینی خود و نیاز و فقر و نادانی این زنها سوء استفاده کرده و آنها را در دام خود گرفتار نموده است. این منابع تاکید کردند که با مشاهده این کلیپهای ویدیوئی آشکار شده است که او بیشتر با زنان شوهر دارد رابطه نامشروع برقرار نموده است که بسیاری از انها نیز صاحب فرزند می باشند . جالب اینجاست که یکی از زنهایی که در این کلیپها در یوتیوب مشاهده می شود مسئول حوزه آیت الله سیستانی در این استان می باشد که آثار و سياهي ریاکاری وسجده زیاد وی نیز روی پیشانیش آشکار و نمایان می باشد.

این سایتها در ادامه افزوده اند که پس از انتشار این کلیپهای مستهجن دردیگر استانهای جنوب عراق درگیریهایی خونین در بین بعضی از قبائل و عشائر معروف عراقی رخ داده و بعضی از آنها زنهای شوهرداری را که با نماینده سیستانی رابطه نامشروع داشته اند و وی از آنها فیلمبرداری نموده را به قتل رسانده اند .

این منابع افزودند بعد از انتشار این فیلمها مردم شهر "العماره" جلوی منزل آخوند ناجی تحصن کرده و از وی و خانواده اش اموال خمس خود که به او تقدیم کرده بودند را مطالبه نمودند اما این شخص بمجرد لو رفتن این فیلمها از شهر "العماره" فرار کرده بود.

 بسیاری از مردم شهر تهدید کرده اند که اگر اموال آنها به ایشان بازگردانده نشود از آخوند ناجی و دفتر آیت الله  سیستانی شکایت خواهند کرد.

از سوی دیگر گروهی از نیروهای امنیتی استان "میسان" دو روز پیش در دیداری که با دیگر مسئولین دفتر سیستانی در شهر العماره داشتند ، از آنها خواستند که  آخوند سید مناف ناجی را به آنها تحویل دهند و در غیر اینصورت اقدامات لازمه را بعمل خواهند آورد.

در پی این آبروریزی آیت الله سیستانی در پیام خود به شیعیان عراق و بخصوص عشائر جنوب ضرورت تمسک و پایبندی آنها به مذهب شیعه را خواهان شد و از آنها خواست که هرگز از دین خود (تشیع) روی نگردانند و هرگز مجال طعن و تمسخر را به مخالفین و تکفیریین و بعثیها ( که منظورشان اهل سنت می باشد) ندهند .

بعضی از مصادر غیر موثق از حوزه نجف خبر داده اند که سیستانی فتوی قتل ناجی و سنگسار وی را که حد شرعی و اسلامی زنا می باشد را نیز صادر نموده است.

نقل از روزنامه الایام ، ترجمه از سیاوش راد

Reader Count
15056

Bookmark and Share              Balatarin
 
Sunday 8 January 2012 08:01:26 GMT
محسن 
واقعاواستون متاسفم برادران اهل سنت که اینقدر زود به مذهبی لعن ونفرین میکنید شمایی که ادعا دارید مادرمذهبمان لعن نداریم حتی میگوییدقاتل جناب خلیفه دوم رامالعن نمیکنیم ببینید به خاطر یک نفر وکار یک انسان شما لعن ونفرین وهتاکی میکنید به مذهبی!!!!شمایی که ادعا دارید این مسئله درست است بنابرصحت که درست هم باشدآیاواقعادرست است به مذهبی توهین کنید مگرنمیدانید که دین را نباید با افراد شناخت؟؟؟؟؟ اگراینطوربود سنگ برروی سنگ باقی نمیماند؟؟؟؟ آقایونی که میگویید درافغانستان یک چنین کارهایی میکنند اگر به خدامعتقدید بایدبدانید تهمت زنا به کسی زدن کمتراززنا نیست!!!وحال آنکه شیعیان میروند به خاطر سیدالشهدا(علیه السلام)عزاداری میکنند نبایدما به اعتقادات عده ای ازمسلمانان توهین بکنیم وانهارابه تمسخربگیریم باتشکر ازدوستان مسلمانمان درسراسردنیا
Sunday 6 February 2011 06:02:26 GMT
ایلیا 
منافقین از کفار بد ترند
از خدا بترسید و این همه بین مسلمین تفرقه نیندازید
Sunday 23 January 2011 01:01:08 GMT
رضا 
خاك بر سر شما وهابيان مشرك كه قائل به جسميت خداوند هستيد. عمل هر كثافتي كه كمتر از عمل بعضي از علماي شماها است و در دبي ميرند و به عياشي ميپردازند را به نام شيعه ميچسبانيد و همه شيعيان مولا را با اين آشغال به يك چشم ميبينيد.
Saturday 15 January 2011 07:01:57 GMT
علی کهیانیyahoo.com@kahyaniali 
لطفاکمی ازعقلتون استفاده کنیدالبته اگه استفاده از عقل براتون حرام نیست!!!!!!خداوند به پیامبر(صلی الله علیه وآله سلم)فرموده برتو جز ابلاغ رسالت نیست.وقتی خیلی هابعداز پیامبربااینکه ازصحابه بودن کارهای کردن ;که در تاریخ ثبت شده دیگه نماینده ی آیت الله سیستانی که چیزی نیست.باور کنید یه بچه هم اینها را می فهمه.خداوند همه ی مارا به راه راست هدایت کنه.
Friday 31 December 2010 10:12:22 GMT
احمد راشد 
درست است که بخاطر گناه چشم چپ نباید چشم راست گناه کار شناخته شود.
اما وقتی آیات عظام یک مذهب فاسد اند این نمایانگر چیست؟ به بینید که هر دو نماینده سیستانی فاسد اند. آیا می توان پذیرفت که او اینقدر احمق باشد که کوس رسوایی نمایندگانش عالمگیر شود و او خبر نداشته باشد. یا اینکه خود او نیز چنین فردی است. ضمنا چرا این فرد مجرم را پنهان کرده است اگ ریگی به کفش خود ندارد چرا تحویل نمی دهد. چون میداند که سوایی های خودش به عالم می رود.
این است زمینه مصارف پول خمس. پس چرا دختران ایرانی برای روسپی گری به دبی نروند از کجا شکم خود را سیر کنند. پول خمس که صرف عیش و عشرت آیات عظام می شود.
Friday 31 December 2010 10:12:03 GMT
سعید از پل خمری افغانستان 
جناب فاروق
هنوز هم در بعضی مناطق این اعمال زشت یعنی چرا کشی جریان دارد. مثلا در پل خمری در یک حسینه چندین گروه گیر افتادند. آیات عظام از جمله محسنی پول زیادی را خرج کردند تا ماجرا را مخفی نگهدارند. و آن روسپی ها و روسپی زاده ها را آزاد کردند. اما همه مردم از آن ماجرا خبر شدند. چرا وقتی خبر ندارید انکار می کنید.
در خیلی از مناطق دیگر افغانستان این موضوع حقیقت دارد. غیر از آن هم من و شما میدانیم که روسپی که جواب سربازن آمریکایی و آروپایی را میدهند حتی با سگانشان همبستر می شوند دختر هزاره دشت برچی هستند.
علاوه بر این در همین هرات شما تنها دختر فاحشه ستاره همان ستاره افغان است که از شیعه های شما است. در جبرئیل رسما فاحشه خانه هزاره است.
اگر باور ندارید به ثاروالی شهر نزد ماریا بشیر بروید که دها دختر شکم برآمده هزاره بدون شوهر را به شما نشان دهد.
واقعیت این است که در شبهای چراغ کشی خیلی از دختران هزار پرده شان زده می شود. اگر در جاهایی دیگر هم زده شد به پدر و مادر خود می گویند که در آنشب زده شده است و کسی نمی تواند آنرا ملامت کند.
این کار در لبان و عراق جریان دارد.
Thursday 30 December 2010 05:12:43 GMT
هادی 
هر کس گناهی کند بر خود اوست حتی گناه پسر بر پدر نیست چه رسد به گناه نماینده بر مولا اگر تاریخ بخوانید از بین نمایندگان خلفا چنین مواردی کم نبوده.اما در مورد توسل ابوبکر بعد از پیامبر متوسل به او شدو گفت:اذکرنا یا محمدعند ربک ولنکن فی بالک.سنن ترمذی ج5 مسند احمدج4ص8138.از این موارد نیزدر مورد خلفا در منابع اهل سنت فراوان است.اگر مسلمانی این را هم روی سایت بگذار
Thursday 30 December 2010 05:12:36 GMT
صادق از افغانستان 
خوب حسینه برای همین کار ها است.
اگر برای عبادت باشد مسجد کافی است. اما حسینیه برای انجام اعمال خرافی شرک فحش و لحن چراغ کشی و زنا و اعمال زشت دیگر ساخته شده است. ولی بهر حال عملی که این ایت الله العظمی یا حجت الاسلام والمسلمین انجام می دهد خیلی زشت از اعمال دیگر شان نیست که انجام می دهد شرک بد تر است یا این. ضمنا این آیات عظام میدانند که شیعه کاملا باطل است چرا خودشان خسر الدنیا کنند بکنند وقتی مطمئن هستند که خسر الاخره اند.
پس چرا خمس های مردم را جیب نزنند چرا برای عیش و نوش خود صیغه رواج ندهند. کدام یک از آیات عظام را دیدی که قمه و زنجیر بزنند آنها عیش و نوش می کنند و اینها خود زنی
Wednesday 29 December 2010 08:12:49 GMT
ahmad 

وقتی نماینده های سیستانی چنین اسنانهای پستی هستند خودش چه اعجوبه یی خواهد بود
کبوتر با کبوتر باز با باز کند همجنس با همجنس پرواز
Monday 4 October 2010 07:10:22 GMT
ناهوب 
اَللّهُمَّ اجْعَلْ مَحْياىَ مَحْيا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَماتى مَماتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ
Sunday 29 August 2010 08:08:54 GMT
قارق  
آقای محترم م -ش-ص--هرات--افغانستان جنا ب شما با یک فا صله زیا د از مناطق مر کزی زندکی میکند اگر مسلما ن نیست حد اقل آدم با یک طبعه افغانستان با شید شما و امسال هم با نوکری خا رجی ها ایحاد تفریقه دربین مسلمان افغان تحت نام شیعه سنی و هزاره, تاجیک, ازبک , پوشتون و غیر تغذیه نموده اگر این قدر معلوما ت هذ بی دارید هزاره ها شیعه برهنه مراسم عبادی میکند ( یک سوال جواب دهید که حضرت عمر فارق رضی الله عنه در کدام سا ل در دنیا آده در کدام سن اسلام اختیار نمو و کدام سا رحلت نموده است
Monday 23 August 2010 09:08:02 GMT
shams 

8/20/2010 همانگونه که مشاهده می نمایید در کشوری که به ادعای سردمدارانش از آن امام زمان است و زیر عنایت وی اداره میشود چه جنایتهایی به نام دین اسلام مرتکب می شوند اما باز هم مردم ما دست از مقدس گرایی و خرافه مآبی برنداشته و به قرآن و سنت صحیح بر نمی گردند تا نجات و رهایی یابند؟!!


Wednesday 18 August 2010 04:08:19 GMT
ای بابا 
مارو باش شما اوسکولارو باش ... هنوز دعوا سر دین ... خاک بر سرتون
Tuesday 17 August 2010 08:08:11 GMT
رضا 
انسان عاقل براي شناخت حق به اشخاص نگاه نميكنه، شما اگه وقت كرديد يه خورده در مورد بطن شيعه هم بنويسيد ، اگه راست ميگيد.
Saturday 7 August 2010 05:08:48 GMT
و انا من المسلمين 
ما اهل سنت اصلا اين چيزا واسمون مهم نيس از اين نظر كه اين جور چيزارو علم دستمون كنيم واسه اثبات حقانيت خودمون ... و هرگز اشتباهات شخصى يه نفر رو تعميم بر انحراف عقيده و فكر يه گروه و يا يك حزب نميديم ... و جدال ما بر سر عمر و على رضى الله عنهما نيست بلكه بر سر كلمه لا اله الا الله است و ما ميخوايم اونا حق الله رو ادا كنن نه اينكه حقشو به مخلوقاتش بدهند... از حق تشريع گرفته تا "سوپر من" هايى كه اونا بهشون معتقدند كه در هر لحظه به دادشون ميرسن ( والله خود ائمه از اين چيزا برى اند ) ... ما قدروا الله حق قدره ... اونا ميگن قرآن تحريفه حالا بيايم بگيم زنا نكنيد (خنده داره)... روى سخنم با شيعيان منصفيه كه در پى حق اند اينكه اگه روايات ما رو قبول ندارند قرآن رو مطالعه كنن چون رستگارى در آن است و بس ( اگه شما هم معتقد به تحريفش نيستيد) ... و لازمش هم يه نيت پاكه كه از ته دل راه راست رو از الله ميخواد ...
همشهريم - بهار از كرمانشاه - شما داريد همون اشتباهى رو مرتكب ميشيد كه ازش منتقديد... ايميل بذار باهات حرف دارم
Wednesday 4 August 2010 09:08:26 GMT
شهرام 
فحاشی امریست متداول برای فرار از واقعیت.من لینک رامتاسفانه دیدم.اگراشخاصی درمقام دفاع ازاین روافض هستند.مانعی نیست.ولی اگرمیشوداین اقایان الت تناسلی این کافرازخدابیخبررادرلینک پاک کنندتامردم شکی درمورداین مطلب کنند.حالابوسه های ابدارش بکنار.وسنی نیوزچون رهبرش رسول الله(ص)دریادریاتحمل دارد.هرچه می خواهددل تنگتان بگویید.کاردرراه خدااسان نیست.واین عزیزانخودبه این امرواقف اند.اجرکم عندالله سنی نیوزماکه قاصریم
Wednesday 4 August 2010 06:08:41 GMT
ا.وطنی 
اگر زنا وزانی وزانیه نبودند رافضی هم نبود.
بدبخت بیچاره میخواسته یک ایت الشیطان به جمع علمای شیعه اضافه کنه!!!!
Tuesday 27 July 2010 11:07:09 GMT
بلوچ به رضا خوشبخت 
اقارضا از طرز حرف زدنت معلومه چجور ادمی هستی وچرا کامنتت حذف شده بی ادب گستاخ فرض کن شخص مورد نظرتو شناخته بشه یا بفهمید که از کجا تامین میشه خب مثلا چه غلطی میخواهیدبکنید باعرض پوزش از بقیه دوستان جواب بی ادبی این اقارو باید به روش خودش بدم چون خیلی بدبخت تر وبی جنبه تر از حد مجازه
Monday 26 July 2010 07:07:08 GMT
رضا 
سنی نیوز من توی همین کامنت اخری هم ادرس لینک داده بودم چرا نگذاشتین؟چراکامنت منودستکاری کردین؟من که فحش یا لعن نداده بودم!!!از چی میترسی؟ازینکه شناخته بشی؟مردم بفهمندکه کی هستی و چکاره هستی؟ازکجاتامین میشی؟ازینا میترسی که بفهمیم!!!بدبخت جنبه نداری ازینکارا نکن!!!1
Sunday 18 July 2010 08:07:19 GMT
مختار 
لعن الله عمر ثم اباكر و عمر ثم عثمان و عمر ثم عمر ثم عمر ثم عمر
سنی نیوز: قسم به الله که روزانه دهها مورد مشابه این تعلیقها را حذف نموده و نشر نمی کنیم اما برای اینکه خوانندگان عزیز سایت به ماهیت شیعیان صفوی رافضی پی ببرند این را به عنوان نمونه نشر مینماییم باشد که تربیت حوزه و ولایت فقیه بیش از گذشته بر همگان آشکار گردد.
Wednesday 14 July 2010 06:07:18 GMT
رضا 
ابو السیف از افغانستان---چرامن این مطلب راخواندم و اتفاقاکلیپش راهم دیدم.و بعضی نظرات درموردش دادم که متاسفانه مدیریت سایت سانسورکردشون.نمیدانم به خاطرچی؟حتمابخاطراون 2تالینکی هستش که براتون گذاشتم که شما هم ببینیدچی کارا میکنید!!!!
Monday 12 July 2010 07:07:33 GMT
رضا 
م -ش-ص--هرات--افغانستان-چراچرت و پرت میگی تو توی هرات میشینی واینایی که میگی توی مناطق مرکزی میشینن اونم نه توی شهربلکه تو مناطق کوهستانی که نه تو نه پدرت به اونجاها رفته میتونن.حالا ازیناگذشته مگرتو دیدی یاکسی رو میشناسی که دیده باشن اونااینکارارومیکنن؟حاضرم قسم بخورم که هیچکدام شماها ندیدین فقط همینطوری شنیدید.این قصه سردرازی داره که برمیگرده به زمان سلطنت سنیهای متعصب و نژادپرست پشتون که به هر طریقی مثل همین شایعهای بی اساس کوشش میکردن که مردم رابر علیه شیعه ها بشوراننداین فقط اولش بود
Tuesday 6 July 2010 05:07:36 GMT
قادر 
با سلام به برادر منصور خواهشاً در یک سایت مذهبی لینک این موارد را هرچند افشا کردن وضعیت یک فرد چه شیعه یا هر مذهب دیگری نگذرید به امید هدایت همه بسوی خداوند
Tuesday 6 July 2010 05:07:06 GMT
قادر 
با سلام هر چند اطلاع رسانی و نمایان کردن چهره این صیغه گران ولایت مآب امری است صحیح ولی انتشار لینک های آن حتی توسط افرادی که کامنت می گذارند کاری اشتباه می باشد خواهشاً پیام این دوست عزیز را بردارید زیرا خود باعث اشاعه فرهنگ غلطیست با تشکر دوست دار دین
Tuesday 6 July 2010 09:07:37 GMT
makosa 
تا حالا به هيج كس لعنت نفرستادم اما لعنت خدا بر تمامى كسانى كه اينطوريند.قربون خدام برم كه اونارو اينطورى رسوا مى كنه. واى بر آنها در روز رستاخيز. آره عزيزان اين است مذهب رافضى شيعه صفوى. آشكارا الله الله و زير عبا نعوذوبالله
Monday 5 July 2010 08:07:43 GMT
bina 
مگر هرکه رفت حوزه معصوم می شود؟
مگر اینها در تسنن نیست ؟
هم مومن هست هم کافر هم زانی هست هم مشرک هم موحد و مومن هست هم رافضی و گمراه این هم حقش بود آبروش بره که رفت اونهائیکه تاالان یواشکی زنا می کردند بقول حضرت مسیح علیه السلام نمی توانند سنگ بردارند .
Sunday 4 July 2010 08:07:39 GMT
ساسان به خواهر زینب 
نه خواهر جان هیچکدام کشته و سنگسار نشده اند نه زنه و نه مرده . آخه چنین چیزی در دین اینها(روافض) ممکن نیست چون مرده آخوند و حجت الاسلام و زنه هم آخونده و رئیس حوزه هستش و هر دو نماینده سیستانی تو شهرشون هستند!!!
هر وقت گلستانی و امام جمعه تویسرکان رو اعدام کردند اینا رو هم اعدام میکنند!!
Sunday 4 July 2010 02:07:19 GMT
هادی 
اگر زنا وجود نداشت حکم سنگسار هم نمی بود.چه شيعه و چه سنی اگر زنا کردند بايد سنگسار شوند. همه به اين موضوع اعتقاد داريم
Monday 28 June 2010 04:06:28 GMT
az Rostam Dastan be S Harat 
Kam tar yaveh begho. Shayad tou e nadan ra ham hazareha zahmat dadand.
Sunday 27 June 2010 11:06:26 GMT
zeinab 
che gadr zesht halam be ham khord khodash film ra gerefte ya yeknafar makhfeyane bad ham chera zanha ra koshtand va hanuz u ra na
Sunday 27 June 2010 07:06:08 GMT
م -ش-ص--هرات--افغانستان 
حضور هیت مدیره مجترم سایت وزین سنی نیوز اسلام علیکم .
توفیق مزید تان را در امر اقامه حق وامحای باطل از خداوتد سبحان خواهانم، تشکر فراوان دارم از پخش مطالب ارزنده واخبار موثق تان.
محترما: شما از قوم هزاره
شناختی دارید،واین گروه قومی شیعه مذهب در میانه خویش فرقه صاحب اقتداری بنام شش امامه معروف به چراغ کش ها دارند که در ماه 2-3شب خاص همه در زیر سقف وسیعی جمع وبرهنه مراسم مذهبی خویش را انجام میدهند، در ختم محفل در فضای بسسته وتاریک بدون تفکیک باهم درآمیز گردیدهش شب رابه عبادت سپری مینمایند،و..
Friday 25 June 2010 09:06:53 GMT
ساسان به برادر بهار  
دوست محترم قبل از هرچیز باید بدانیم که مسئولین سنی نیوز هم بشرند و معصوم نیستند و اشتباه می کنند در ثانی در مورد آیت الله سیستانی و ... شاید چیزهایی میدونند که ما نمیدونیم . به هر حال شما عجله نکنید . در ضمن مثل اینکه حرف شما موثر بوده و دوباره مثل اول شد آیت الله .
Friday 25 June 2010 10:06:46 GMT
انتی مشرک 
هر دم از این باغ بری می رسد
تازه تر از تازه تری می رسد
Thursday 24 June 2010 12:06:26 GMT
ابوالسیف ازافغانستان 
ازروافض که نظرمیدادند خبری نیست؟

شاید این خبر راندیده باشند

Thursday 24 June 2010 11:06:55 GMT
کرمانشاه- بهار 
خودمانیم راحت گناه فردی رابه جمع و ایت ا...سیستانی ایت شیطانی خطاب میکنید
پس منصف نیستید راحت توهین می کنید اگر ما هم به علمای شما توهین کنییم خوشتان می اید سایت شمار را دیگه از برنامه خودم حذف میکنم خدا هدایتتان کند.
Thursday 24 June 2010 09:06:28 GMT
منصور 
این هم چند لینک برا دانلود این کلیپها _ اتفاقا با همون رئیس حوزه هستش.
http://www.4shared.com/dir/T6Y3cXgq/sharing.html
http://www.4shared.com/dir/fFplodlZ/sharing.html
http://www.4shared.com/video/O4fY6_h6/_____.html

http://www.4shared.com/video/Oa9Q0kMO/_online.html
هرجا نوشته بود تنزیل روش کلیک کنید. یعنی دانلود-
Thursday 24 June 2010 05:06:18 GMT
ازهر  
این لینک رو که من هم بلدم ولی باید تو گوگل ثبت نام کنی منظورم لیک مستقیمش بودمرسی
Thursday 24 June 2010 05:06:16 GMT
ازهر 
برادر موحــــــــــــــــد مگه امام حسین خداست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Wednesday 23 June 2010 02:06:29 GMT
موحد 
شما سنی ها چرا اینقدر شلوغش کردین.خب!روز عاشورا یه اشک می ریزه امام حسین همه گناهاشو می بخشه!مگه نه!
Wednesday 23 June 2010 09:06:06 GMT
اینهم لینکش 
http://www.youtube.com/results?search_query=%22%D8%A7%D9%84%D8%B3%D9%8A%D8%AF+%D9%85%D9%86%D8%A7%D9%81%22&aq=f
Wednesday 23 June 2010 09:06:17 GMT
مهدی 
دمتون گرم.همشون زنا کار هستند
Wednesday 23 June 2010 06:06:12 GMT
ازهر 
باطل همیشه باطل است به امید روزی که تمام این رافضی ها رسوا خاص وعام بشن درضمن اگه امکان داره کلیپ هاروبزارین تا ما دانلود کنیم از تو یوتوب اجازه دانلود نمیدن باشد که این کلیپها رو به تمام دوستان ارسال کنیم تا هرچه بیشتر این رافضی ها رسوا بشن ممنون
Wednesday 23 June 2010 06:06:23 GMT
موحد 
لینک کلیپ ویدیویی اش را بگذارید
Wednesday 23 June 2010 06:06:35 GMT
موحد 
آیه شیعیان به خود می آیند؟
ناموس شیعه را به اسم صیغه و مال شیعه را به اسم خمس چپاول کردند.
Wednesday 23 June 2010 04:06:26 GMT
مهدیه 
ای بابا در این زمان فرزند به پدر و مادر شبیه نیست چه انتظار دارید بعد هم خودتان نوشته اید که دستور سنگسار صادر شده
Tuesday 22 June 2010 08:06:05 GMT
ولایت سفیه 
واعظان کین جلوه در مهراب و منبر میکنند چون به خلوت میرسند ان کار دیگر میکنند درمیخانه ببستند خدایا مپسند که در خانه تزویرو ریا باز شود لعنت الاه الا مشرکین مزور
Tuesday 22 June 2010 07:06:20 GMT
شهرام 
ای باباگفتم لابد چی شده.در حوضه های نا علمیه مراجع عضام با تازه بچه اخوندهاهم بستر میشوند و ککشان هم نمی گزه حال این که چیزی نیست.مگرحاج اقاگلستانی رافراموش کردید.لعنت الله علل قوما الظالمین
Tuesday 22 June 2010 03:06:56 GMT
Rostam Dastan 
Be in mighoyand Shia ZABEL. Omidvaram Keh Khodavand az in namatha be shoma Sunniyan ham enayat befarmayd.Bandeh keh ta hala az in namaght mahroum bodeam.Sahayad khanoum ha Siegheh boudand.
 
Name:
Comment Body: 
 
      
 
 
 
 
Unsubscribe
Subscribe