بیانیه جدید جنبش مقاومت مردمی ایران - جندالله
Added Date: 4/30/2010 10:06:22 PM
Bookmark and Share              Balatarin

به نام خدا

بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی جندالله به اطلاع عموم مردم ایران و بلوچستان میرساند که مبارزین جنبش در شامگاه روز چهارشنبه توانستند عملیات کمین مزدوران رژیم را خنثی کنند در این عملیات که مخبرین با سلاحهای سنگین در کمین مبارزین در کوهستانهای بلوچستان نشسته بودند مبارزین در عملیات دفاعی توانستند حمله های سنگین مزدوران رژیم را خنثی کنند و صحیح و سلامت به پایگاههای خود برگشتند.

هدف مزدوران سرسپرده ی رژیم آخوندی حاجی خدابخش شه بخش یکی از فرماندهان ارشد جنبش بود که با تاکتیک های عملیاتی خویش خواب را بر چشمان آخوندها حرام نموده است آری باری دیگر وی توانایی عملیاتی و تاکتیکی خود را به رخ دشمن کشید و ثابت نمود مزدوران رژیم در مقابل تاکتیکهای نظامی وی همچون طفلان شیر خوار به بازی گرفته اند.

در این عملیات کمین یک مبارز زخمهای سطحی برداشته و بقیه ی مبارزین در صحت و سلامت کامل هستند.

جنبش مقاومت به مخبرینی که به استخدام رژیم در آمده اند و پیشاپیش نیروهای اطلاعات و سپاه حرکت می کنند ، هشدار می دهد بسیج وسپاه را ترک کنند و دست از غلامی آخوندهای جنایتکار و فاشیست بردارند و به ملت و ناموس خود خیانت نکنند و الا بدانند که جز مرگ و هلاکت و بربادی چیزی دیگر در انتظارشان نیست و به زودی چنگال قدرتمند جنبش مقاومت مردمی گلوی مزدوران بسیجیان و سپاهیان را خواهد فشرد و و به بدترین صورت نابودشان خواهد کرد.

جنبش مقاومت به سپاه پاسداران هشدار می دهد که از اقدامات وحشیانه خود در حق مردم بلوچ باز آید و بداند که فرزندان دلیر بلوچستان آماده عملیات استشهادی هستند و منتظر دستور رهبر خود هستند.

جنبش مقاومت مردمی ایران - جندالله

Reader Count
7567

Bookmark and Share              Balatarin
 
Saturday 14 December 2013 06:12:00 GMT
سيدامين  
بي ناموساي بيشرف خاك بر سرتون كه خودتونو سني گذاشتين.بيشرفا شماها وهابيهاي سگ صفت هستين.خدا لعنتتون كنه.آقامون ظهور كنه قتل عامتون ميكنيم.بيشرفا
Sunday 1 December 2013 12:12:59 GMT
رضا 
سرنګون باد جمهوری آخوندی!
Sunday 1 December 2013 12:12:47 GMT
سادات 
به امید سرنګونی جمهوری اسلامی - مرګ بر خامنه ای لعنت بر خمینی!!!
Wednesday 17 August 2011 11:08:56 GMT
bamde khoda 
گروه جندالله یه گروهک تروریستی که همشون یک مشت ..............که با وهابی های .......که به ........ رحم نمیکنن دست به کشتن مردم بدبخت شیعه زدن آخه بی ........ شما اگه با دولت مشگل دارین چرا ملت بد بخت شیعه رو میکشین چرا به وهابی های ......... دست به یکی میکنید آخه گناه اونایی که ریگی ........ .... سر همشونو برید چی بود مگه چه گناهی کرده بودن شما همتون وهابی ......... هستسد ریگی به ...........خودش رحم نکرد .....خدا به شما ها وهابی ها
Saturday 12 February 2011 01:02:17 GMT
شمه 
بازهم سلام
به عقیده من باید با زدن یک کانال بلوچ در ماهواره مردم ایران را باخودتان همراه کنید . تمام تلاش رژیم اینست که از اشتباهات بعضی از گروه های مسلح بلوچ استفاده کرده و آنرا به همه قوم بلوچ نسبت دهد. با ایجاد یک یا چند کانال ماهواره ای مانند کردها به حکومت ایران فشار بیاورید.

اسلحه دشمنان شما را خوشحال می کند
Sunday 23 January 2011 06:01:05 GMT
یک هموطن 
با سلام دوست عزیز شمه حرف شما کاملا متین
ولی خب باید گفت اینم یه جورشه دیگه.بقول شما اگر اسلحه رسانه ای را در دست بگیرند بدون خشونت می تونن بهتر به اهدافشان برسند.ولی حیف که در حکومت اسلامی و با شعار هایی هم که میدن و میگن تلویزیون رسانه ملی.ولی اصلا اینطور نیست.و رسانه ای هم ندارند تا مسائل را شفاف سازی کنند برای عموم مردم بخصوص برای انانی که تحت تاثیر رسانه دروغ پراکن رژیم قرار گرفتن.
این چه رسانه ی ملی هست که اصلا اهل سنت آزادی مذهبی ندارن و حتی نمی توانند یک ساعت در رسانه به حساب ملی در مورد مذهب شون و دعوت و تبلیغش حرف بزنن.در حالی که کارتون تام و جری این حق رو داره .یعنی ارزش یک مذهب و اقلیت مذهبی از همین کارتون تام و جری هم کمتره.واقعا که.. با سپاس از همه دوستان آگاه
Tuesday 18 January 2011 07:01:50 GMT
شمه 
سلام آقای هموطن
من هم با شما موافقم اما جهت گیری مذهبی در مبارزه برای کسب آزادی منجر به شکست آزادی خواه ها خواهد شد.

انتقاد من به جندالله همینه که ای کاش فضای اسلحه رسانه ی رو بدست بگیرند که بسیار ویرانکننده تر از اسلحه گرم هست همین ترسی که رژیم ایران از ماهواره داره بهتره برای جندالله الگو و راهنما شود
Sunday 16 January 2011 10:01:59 GMT
یک هموطن 
دوستان کامنت گذار.لطفا به عقاید دیگران احترام بگذارید.شما با کمی تحقیق متوجه خواهید شد.که خواسته برادران اهل سنت بی منطق هم نیست.منم مثل شما فریب خورده دستگاه دروغ پراکن رژیم شده بودم ولی با کمی تحقیق و بررسی متوجه همه چی شدم.
بطور خلاصه بگم اهداف جندالله رو
---
هدف خود را تلاش برای تامین حقوق مذهبی و قومی قوم بلوچ و اهل‌سنت استان سیستان و بلوچستان ایران اعلام، کردند.
//
منظورشون اینکه که باید قدرت منطقه بلوچستان به دست قوم بلوچ باشد..تبعیض و تحقیر اهل سنت و توهین به عقایدشان
.
.
بنده این رو هم باید بگم.اول این بنده های خدا با روش مسلمات آمیز و با مذاکره با دولت خواستند به اهدافشان که حق مردم بلوچ اهل سنت هست.دستیابد.ولی رژیم آخوندی فکر کرد میتونه با اعدام رهبران این مبارزین را خاموش کند.وگرنه اول اصلا کشت و کشتاری در کار نبود.وقتی اطلاعات و سپاه مزدور .جوانان اهلسنت بلوچ را فقط بخاطر اینکه سنی هستن شروع کرد و علمای اهل سنت رو تحقیر کردند و این وسط مردم بیگناه رو اعدام میکردند که هیچ وابستگی با جندالله نداشتند.خب هر کس هم باشد به خروش خواهد آمد.و این برادران هم شروع به مبارزه مسلحانه کردند.چون برای اینها هیچ راه دیگری نگذاشت رژیم پلید آخوندی.
هموطن ایرانی.هیچ وقت یه طرفه قضاوت نکنیم.و تحت تاثیر دستگاه تبلیغاتی و دروغ پراکن رژیم قرار نگیریم.سعی کنیم همیشه نظر مخالفان رژیم را بشنویم .این رژیم پلید به شعور شما ایرانی و فهم درک تان دارد توهین میکند .پس کی میخواهید بیدار شوید.با تلویزیون دروغ پراکن همیشه به نفع خودش عمل کرده.ومخالفان و آزادی خواهان رو کوبیده.و افکار عمومی را همیشه به نفع خودش هدایت کرده
.
.
بعد از انتخابات 88 جنایات رژیم برای همه روشن شد.ومردم آگاه شدن.حالا قوم بلوچ را بیشتر درک میکنیم.اگر ما از سال 88 مورد ظلم و ستم و اعدام رژیم قرار گرفیم.قوم بلوچ و اهلسنت 30 سال است که با این جنایت ها روبه رو هستنند.
.
.
.
درضمن یاد بگیریم به عقاید و مقدسات دیگر مذاهب احترام بگذاریم.همان طور که توقع داریم به خودمان احترام گذاشته شود
.
.

آگاه باشید فرزندان آریا بوم
درود بر تامی مبارزین و آزادی خواهان
به امید پیروزی
Friday 14 January 2011 01:01:20 GMT
شمه 
خیلی خوبه که همه نظرات رو می زنید
امیدوارم مشکلات سنی ها با عقل حل بشه نه با خون
Monday 20 December 2010 01:12:27 GMT
سام 
ملعبه هاي استکبار وصهيونيسم ادبياتتون شبيه منافقين است!!!
Saturday 18 December 2010 06:12:23 GMT
bijan 
شما يه مشت مترسك هستيد كه سر جاليز گذاشتن توي كلتون هم كاه هست بيچاره ها بريد يه كم فكر كنيد خون ادم بيگناه هيچ وقت پايمال نميشه دشمن واقعي جايي ديگست شما فقط دور خودتون ميچرخيد
Thursday 16 December 2010 11:12:26 GMT
ایرانی غبره دین تازی 
1400 سال می باشد که ما در اسارت تازیان وحشی هستیم فرقی نداره تهرانی مازندرانی بلوچی یا مشهدی
شمای که دم از برابری می زنید چرا به کشتار مردم بیگناه دست می زنید چرا سراغ ریس و رهبران نمی رید اگه راست می گوید
کشتن مردم بی گناه و غیره مسلع برایتان فقط نفرت می اورد و اورده
این کار یعنی وحشگری.
Monday 11 October 2010 11:10:15 GMT
عبدالصادق ریگی 
با سلام
بنده به عنوان رهبر حدید این گروهک ..این خبر رو که گفتند ما جدالله هستیم رو رد می کنم....و به طور علنی اعلام می کنم که گروهک ریگی...یکی از بی ناموس ترین .حرام خورترین....بی دین ترین مردمان دنیا است....
Wednesday 25 August 2010 11:08:35 GMT
حسن  
واقعا که جند الشیطان هستید
Tuesday 22 June 2010 12:06:48 GMT
ذكرالله مجددي 
انالله وانااليه راجعون
شهادت شان مبارك باد و ياد شان كرامي
به برادران بلوجم تعزبت وتسليت ميرسانم .
Monday 3 May 2010 06:05:48 GMT
بلوچ به اقای بدون عنوان 
به تو که حتی نامو نشانی از خودت نداری چی باید بگم فقط اگه عقل داشته باشی خودت فکرکن جندالشیطان واقعی کیه
جندالله داره بخاطر دین و ناموس بلوچ میجنگه
ولی سپاه شیطانی داره ناموس ایرانی رو از کوچه وخیابون دستگیر میکنه ومیندازه جلوی سگ صفتهای لبنانی
رهبرجندالله خونواده خودشو فدای ملتش کردو برادرش اولین عملیات استشهادی رو انجام داد ولی رهبر سپاه شیطانی تمام تهرانو بخاک وخون کشید تا خونواده خودش در اسایش باشند
جندالله احتیاج به تعریف نداره چون خودشو نشون داده وسپاه و رهبرشیره ای تو هم که نشون دادند که چقدر پست فطرتند
برو تحقیق کن شاید موفق بشی نامونشونتو پیدا کنی جناب بدون عنوان صیغه زاده