توهین نماینده تهران در مجلس، به ام المؤمنین عایشه صدیقه رضی الله عنها
Added Date: 3/7/2010 10:11:43 PM
Bookmark and Share              Balatarin

سنی نیوز : به گزارش پایگاه اطلاع‏رسانی سنی آنلاین، آقای "مهدی کوچک‏زاده"، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، طی برنامه مناظره‏ای، به ام المؤمنین عایشه صدیقه، همسر پیامبر اسلام، جسارت نمود. مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران

این نماینده مجلس که در قالب مناظره با آقای "علی شكوری‌راد"، عضو شورای مركزی جبهه مشاركت ایران اسلامی در نشست سراسري سالانه دفتر تحكيم وحدت(طيف شيراز) سخن می گفت، همسر پیامبر اسلام را - که قرآن مجید از آنان با عنوان «أمهات المؤمنین»؛ (مادران مؤمنین) یاد نموده است - منحرف خوانده و به مقام شامخ ایشان جسارت کرد.

این جسارت پس از آن صورت می گیرد که مدتی قبل، نشریه "وطن امروز"، )مورخه؛ شنبه 17/11/88)، نیز به ساحت مقدس ام المؤمنین حضرت عائشه صدیقه رضی الله عنها، اهانت کرده بود که این اقدام نشریه، با اعتراض شدید از سوی علما و روحانیون اهل سنت و نیز اعتراض نمایندگان اهل سنت در مجلس شورای اسلامی، در قالب بیانیه‏ای خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد، مواجه شد؛ اما آقای کوچک‏زاده که خود نیز از نمایندگان مجلس است، بدون توجه به این هشدارها، اعتراض‏ها و انتقادات، به مقام شامخ أمهات‏المؤمنین جسارت می‏کند.

آقای کوچک‏زاده و افرادی از این قبیل باید بدانند که در تحلیل مسایل سیاسی روز و قضاوت در مورد افراد و احزاب سیاسی عصر حاضر، به هیچ وجه نباید آنها را با بزرگان صدر اسلام مخصوصاً صحابه گرامی آنحضرت صلی الله علیه وسلم، که مناره‏های هدایت بشمار می آیند، مقایسه نمود؛ زیرا [چه نسبت خاک را با عالم پاک!].

سنی نیوز _ سیاوش راد : این است راه و روش منادیان وحدت . به مادر تمامی مومنان روی زمین ،  محبوبترین زنان پیغمبر بعد از خدیجه و کسی که الله متعال در پاکی و برائت وی 10 آیه را نازل نمود ، و کسی که  پیامبر اعظم در حجره و آغوش وی جان سپرد و فقها و علمای بعد از وی همگی مدیون علم و فقه و حکمتش می باشند ، چنین تهمتها و گزافه گوییهایی را روا میدارند .

نه بخدا قسم هر که مادرمان را تهمت و ناسزا گوید هرگز مومن و مسلمان نیست زیرا او تکذیب کننده قرآن و آیات مبارکه سوره نور (از 11 تا 21) می باشد و ما هرگز حاضر نیستیم با چنین کسانی وحدت داشته باشیم .

مگر چنین چیزی ممکن می باشد که شخصی مادر تو را به بدترین ویژگی و اخلاق توصیف کند سپس ادعای برادری و محبت تو را نماید.

اینگونه بی افسارگسیخته صحبت کردن در مورد بهترین انسانها بعد از انبیاء تنها هنگامی از این مدعیان وحدت سرمیزند که اصل مهم دین خود را که همانا تقیه (در مقابل اهل سنت) می باشد از یاد برده باشند زیرا این عقیده و اساس دین رافضه صفوی می باشد و این مردک و امثال وی چیز جدیدی را نمی گویند تنها آنها نفاق خود را در بیان عقیده شوم و تکفیری خود کنار گداشته و کفر خود را به صراحت بیان و اظهار می کنند که این به سود ما مسلمانان است زیرا نقاب از چهره بازیگران نقشهای مهم این سناریوی رافضی صفوی مجوسی برداشته خواهد شد و اهل سنت و جماعت ( بخصوص کسانی که به وحدت با اینها خوشبینند ) به ماهیت حقیقی آنها پی خواهند برد .

 

Reader Count
10466

Bookmark and Share              Balatarin
 
Thursday 19 September 2013 08:09:01 GMT
انس 
چگونه می توانیدبه مادرمان حضرت عایشه رض توهین می کنی؟
Tuesday 30 July 2013 10:07:01 GMT
دشمن خوني عمر 
هرکس با امام زمان خود جنگ کند کافر است.طبق اين حديث عايشه،طلحه،زبير و معاويه که با امام علي عليه السلام جنگ کرده اند،کافر هستند.زيرا امام زمانشان اميرالمومنين علي عليه السلام بوده است.
Friday 26 July 2013 07:07:31 GMT
محمد 
سلام علیکم میخواهم ازجوانان عزیز شیعه خواهش کنم باجستجو درگوگل ودانلود کتاب شبهای پیشاور بصورت mp3رادانلودکرده ومناظره دوعالم بزرگ ومحترم شیعه و سنی را بادقت گوش کنید . اگرجوانان عزیز اهل سنت هم دوست داشتند اینکار را انجام بدهند خداوکیلی اینکار را حتما انجام بدهید والسلام
Thursday 4 July 2013 09:07:13 GMT
ياور 
دوستان توههين به هرعقيده اي نادرست است.اي شيعه راستين بروپيروراستين علي باش نه حرفي ...واي اهل سنت بروپيرو عملي وراستين قرآن وسنت باش
Sunday 30 June 2013 07:06:04 GMT
شیعه ضد صفویت  
مگر سخنگوی شیعه کوچک زاده و امثال او هستند که عملکرد آنها باید به پای شیعه نوشته شود ؟کوچک زاده و تند رو های اطرافش هیچگاه در مذهب شیعه جایگاهی نداشته و نخواهند داشت . ضمنا من فکر میکنم سعادت دنیا و آخرت همه ما در گرو رعایت انصاف و دوری از افراط ها و تفریط هاست .پس برادرانه به همه خوانندگان سایت چه شیعه و چه سنی توصیه میکنم :اندازه نگه دار که که اندازه نکوست .
Monday 16 April 2012 07:04:25 GMT
سعيد  
اي ....... كي گفته عايشه ام المومنينه ام المومنين ما حضرت خديجه كبري ست بي بي ما حضرت فاطمه زهراست پدر ما حضرت علي هستش عمه ما حضرت زينبه اي .........ما چيزي كم نداريم بي كس هم نيستيم شما .......... كه چشمتون رو بستيد و نميخواهيد اون رو باز كنيد درود خدا و پيغمبر خدا به روح پاك ائمه اطهار و ........ عايشه و ابوبكر و عمر و عثمان و معاويه كه دايي شما مردم بي دينه انشاالله خداوند شما رو با همينها محشور كنه ما رو هم با اهل بيت پيغمبرمون
Thursday 2 February 2012 06:02:52 GMT
محمد عمر طارقی 
آقای سیاوش راد توجه کنید که فرمودید (مادر مومنان)
مگه فرامش کردی که این رافضی های .................... پس نباید به آنها ایراد گرفت و بدان که وعده الله تعالی حق است زیرا در حدیث نبوی آمده که پایین ترین جایگاه جهنم(اشدّ عذاب) برای منافقین است
.............................................................................................
Wednesday 23 February 2011 06:02:24 GMT
ع ب 
محمد امين
شعار هر برادر اهل سنت
هركس با علي مشكل دارد نه تنها از اهل سنت نيست بلكه او را مسلمان نميدانيم برو تحقيق كن كتابهاي اهل سنت را مطالعه بفرما
Thursday 23 September 2010 07:09:13 GMT
محمد امین 
بر دشمن مرتضی علی لعنت
Friday 17 September 2010 12:09:23 GMT
عبدالمجیدمصون ازهرات 
ازخداوندقهارمیخواهیم تاانکسانیکه تهمت به اصحاب رسوالله میزننددردنیاخواروذلیل گردند
Sunday 29 August 2010 02:08:42 GMT
hbibulla 
حضرت پيامبر صلي الله عليه و آله و سلم در هر سفر يكي از همسران خويش را به همراه مي بردند در باز گشت از سفري حضرت عايشه رضي الله عنها همراه ايشان بودند و در يكي از استراحتگاههاي وسط راه حضرت عايشه از كجاوه ( اتاقكي كه بر روي شتر قرار ميدادند ) خارج شدند و براي قضاي حاجت از كاروان دور رفتند ناقوس حركت در اين بين به صدا در آمد و شتربان كجاوه را بربالاي شتر قرار داد غافل از اينكه عايشه در ميان آن نيست و ساربان كاروان را به حركت در آورد . عايشه رضي الله عنها كه برگشت ديد كه اي داد و بيداد كاروان رفته است چون يقين داشت بدنبالش خواهند آمد در جاي خود نشست . قانون اين بود كه هميشه پشت سركاروان و بافاصله فردي حركت ميكرد تا اشياء بجامانده را جمع آوري كند در آن سفر اين وظيفه به حضرت صفوان محول شده بود او وقتي به عايشه رسيد گفت ( سبحان الله زن رسول خدا ) و ديگر بدون آنكه كلمه اي بگويد شتر را خواباند تا عايشه بنشيند و دهانه شتر را گرفت و حركت كرد تا به كاروان رسيد اما همين اتفاق ساده سوژه خوبي براي منافقان بود كه بگويند بله زن جوان است و مرد جوان و از اين حرفها كه قلم را نمي رسد كه جسارت كند و بنويسد اما حرفها كه پخش شد و تا آنكه آيات برائت عايشه در سوره نور نازل شد و درقسمتي از آيات آمد . (إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَنْ تَشِيعَ الْفَاحِشَهُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَهِ (النور:19) (آنان كه دوست دارند تا فاش شود تهمت بدكاري در بين ايمان آورنده گان براي آنها در دنيا و آخرت عذابي درد ناك است .) درسوره احزاب آيه 58 درهمين رابطه مي فرمايد . (وَالَّذِينَ يُؤْذُونَ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ بِغَيْرِ مَا اكْتَسَبُوا فَقَدِ احْتَمَلُوا بُهْتَاناً وَإِثْماً مُبِيناً) (الأحزاب:58) (و آنها كه آزار ميدهند زنان و مردان مؤمن را به تهمت عمل بدي كه انجام نداده اند پس بدرستيكه بردوش خود بار گراني از گناه آشكار و پنهان را نهادند ) بهر حال ما اين آيات را نياورديم كه حضرت عايشه را از زنان مبرا كنيم خوشبختانه در اين مورد كسي با ما اختلاف ندارد ما آيه را شاهد آورديم تا مطلب ديگري از آن گواهي بياوريم نخست اينرا بگويم كه شيعه نيز در اينكه آيات فوق در حق عايشه است با ما متفق است پس توجه كنيد خدا چه مي گويد .
(وَالَّذِينَ يُؤْذُونَ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ)(الأحزاب:58) (كسانيكه آزار ميدهند ( باتهمت زدن ) زنان و مردان مؤمن را ) منظور از مؤمنات در اينجا حضرت عايشه و از مومنين حضرت صفوان است پس خدا كه آنها را از زمره مومنين و مومنات مي نامد آيا برايمان حقي باقي مي ماند.كه ايشان را كافريا منافق بدانيم . يا وقتي در آيات زير مي خوانيم : (إِنَّ الَّذِينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ الْغَافِلاتِ الْمُؤْمِنَاتِ لُعِنُوا فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَهِ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ) (النور:23) ( و كسانيكه اتهام به بد كاري ميدهند زنان نيكوكار ايمان آورنده بي خبر از همه جاي را ، خدا آنها را در دنيا و آخرت لعنت ميكند و براي آنها عذابي بزرگ است ) منظور از محصنات غافلات مؤمنات حضرت عايشه است .پس ما چگونه بعد از آنكه خدا ( جل و علا ) به عايشه لقب هاي عظيم ميدهد .حي يكيش لقبهاى كه اگر يكى از آن در حق هر زنى ديگر نازل مى شد براى افتخارش كافى بود . چگونه بعد از همه اينها به عايشه بد ميگوييم ؟و او را منافقه و مغرض مي شناسيم ؟ باز گوئي اين ماجرا در قرآن با آيه اي پايان مي يابد كه اگر مسلمانان با دقت به آن توجه كنند ديگر از ميان آنها كسي پيدا نخواهد شد كه در حق حضرت عايشه زبان درازي كنند . مگر آنكه بنام مسلمان و در دل منافق باشد . مگر آنكه به قرآن ايمان نداشته باشد آيه مي فرمايد :(الْخَبِيثَاتُ لِلْخَبِيثِينَ وَالْخَبِيثُونَ لِلْخَبِيثَاتِ وَالطَّيِّبَاتُ لِلطَّيِّبِينَ وَالطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّبَاتِ أُولَئِكَ مُبَرَّأُونَ مِمَّا يَقُولُونَ لَهُمْ مَغْفِرَهٌ وَرِزْقٌ كَرِيمٌ) (النور:26) (زنان نا پاك لايق مردان نا پاكند و مردان خبيث براي زنان خبيث استند و زنان پاك مال مردان پاكند و مردان پاك مال زنان پاك اند آنها برئ اند از آنچه كه ( منافقان ) ميگويند و براي آنها آمرزش و رزق كريم است )اين آيه يعني چه ؟ يعني اگر عايشه خبيث بود بايد نصيب خبيث مي شد و اگر طيبه و پاك و پاكيزه بود بايد حق طيب و پاك ميشد و اين آيه در باره عايشه است زيرا از برائت او از تهمت صحبت ميكند .خوب آدمهاي حسابي ! عايشه نصيب كي بود از لحظه بلوغ نصيب رسول خدا شد و پيامبر در حالي از جهان فاني رحلت نمود كه سرشان بر سينه عايشه بود و پس از وفات رسول الله حضرت عايشه تا آخر عمر شوهر هم نكرد و در همان اطاق كه ده سال با پيامبر سپري كرده بود باقي عمر را نيز به سر برد و پيامبر در حق او فرموده كه ( او زن من در بهشت است )‌.و اين اظهر من الشمس است ، كه بعد از خديجه ، عايشه بيش از زنان ديگر عزيز و مورد توجه پيامبر صلي الله عليه و آله وسلم بوده است . روزي كه افترا زدن به عايشه ورد زبانها شد حضرت عمر رضي الله عنه به حضرت محمد صلي الله عليه آله وسلم عرض كرد . ( يارسول الله تو يادت ميآيد كه يكبار در نماز ، لباست آلودگي داشت و جبريل بتو خبرداد خوب خدائي كه راضي نشده آلودگي را در لباس تو ببيند چطور امكان دارد كه زنت را ، شريك زندگيت را ، آلوده ببيند و خبرت ندهد .)
حضرت عمر در پايان اين جمله فرياد زد . ( هذا بهتان عظيم ) ( اين افترائى بس بزرگ است .) وخداوند (ج) آيه نازل كرد وحرف عمر راتاييد فرمود و عيناً تكرار كرد. آيه آمد كه( هذا بهتان عظيم ) سورة النور آية 16
كجاست عمر تا امروز ببيند كه برخى از مسلمين به حضرت عايشه تهمتى بزرگتر از زنا را نسبت ميدهند ؟ به ام مومنان اتهام كفر و نفاق و ارتداد مياورند؟ كجاست عمر تا نعره بزند .( سبحانك هذا بهتان عظيم ) سورة النورآية 16 حالا كه او نيست بياييد اى مسلمانان يكصدا براى حفظ ناموس پيامبر بگوييم .( سبحانك هذا بهتان عظيم )بعضى از دانشمندان شيعه كه علم خويش را در راه رشد مردم بكار نمى گيرند مثال عجيبى مياورند و مى گويند . ( اين تازگى ندارد كه زن پيامبرى فاسد باشد بيش از اين زن حضرت لوط و زن حضرت نوح نابكار بودند ) آنها در اين دليل تراشى به همان شيوه عجيب يعنى قياس خود متوسل ميشوند درجواب بايد گفت .( اين كه حرف نشد ! زن حضرت لوط و نوح فاسد بودند كه بودند به زن پيامبر چه ربطى دارد ما الان گفتيم كه خدا آلودگى را بردامان پيامبر خويش تحمل نمى كند وبه همين دليل است كه زن نوح را غرق كرد وبرسر زن لوط باران آتش باريد ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍اما با زن محمدصلي الله عليه وآله وسلم چه كرد‍‍‍؟ محمد صلي الله عليه وآله وسلم تا لحظه مرگ در اتاق عايشه در كنار عايشه بود خدا در باره زن پيامبر ما جز خوبى نفرموده است . آخر اينها چه وجه تشابهى بين حضرت عايشه وزنان حضرات نوح و لوط يافتند . حتى ببينيد بعد ها وقتى كه بين على و عايشه اختلاف بروز كرد و على پيروز شد بر سرزن پيامبر باران آتش نباراند ويا او را غرق نكرد بلكه با احترام تام او را به خانه پيامبر بر گرداند پس اين يك قانون كلى است كه خبيث باطيب يكجا نمى توانند باشند چنانكه بين لوط بين نوح و زنش و بين آسيه و فرعون جدائى افتاد و اگر تا آخر عمر يكجا بودند اين معنى را دارد كه يا هر دو پاكند ويا هر دو نا پاك . تا نظر علماى شيعه چه باشد.

منبع:http://www.nedaye-tohid.ir/post-26.aspx


Tuesday 13 July 2010 08:07:39 GMT
مهدی  
شیعه که رهبرش امامی موهوم و صغر بود......همچو کوری که عصا کشش کوری دگر بود
Monday 10 May 2010 03:05:54 GMT
محمدس 
بیاد شهید رادمهراینها که توهین میکن
برن کتاب شهید همیشه جاوید مرتضی رادمهر بخوانند
Tuesday 30 March 2010 12:03:10 GMT
فريد جان سلام 
تاريخ نويسي اهل سنت دروغ ندارد
به نكات زير توجه نماييد
1- تمام تاريخ اهل سنت با راويان مورد اطمينان نقل شده

2- مورخين و محدثين اهل سنت تاريخ را براساس عقل و اسناد بررسي كرده اند وكتابهاي مفيد زيادي از خود به جا نهاده اند
Monday 22 March 2010 10:03:47 GMT
فرید 
ملاها تمام تاریخ را به دروغ و مسخره نوشتند. از فر زندان علی چیزی ارائه دادند که با شخصیت انگلی خودشان مطابقت داشته باشد. همه مرزهای راستی را شکستند. و الحق که بی وجدانیشان بی نظیر است.
Sunday 21 March 2010 10:03:21 GMT
سعید 
به فریب خوردگان بیسواد امثال اقای حیدر بچه توصیه می کنم که بروند تا دیر نشده یقه ملای دهشان را بگیرند که چرا انان را به این ذلالت کشانده. بروید تاریخ بخوانید. زیر منبر رافضی نشستن جز ضلالت عاقبتی ندارد.
Saturday 20 March 2010 03:03:25 GMT
در پاسخ.... 
5 مورد بالا که در پاسخ به زبان درازی روافض درج شد از سایت زیبای اسلام تکس ماخوذاست. باتشکر فراوان از دست اندرکاران سنی نیوز و اسلام تکس.
Saturday 20 March 2010 01:03:39 GMT
در جواب هرآنکس که به امهات... 
قرآن حضرت عایشه و حفصه را ام المومنین گفته
اما زن حضرت نوح و لوط را در آتش سوزانده
و اونها را ام المومنین نگفته
پس از نظر قرآن، شباهتی وجود نداره بین اون دو زن و این دو زن
شيعه گاهی این آیه را دلیل بر بد بودن عایشه میداند: عَسَى رَبُّهُ إِن طَلَّقَكُنَّ أَن يُبْدِلَهُ أَزْوَاجًا خَيْرًا مِّنكُنَّ مُسْلِمَاتٍ مُّؤْمِنَاتٍ قَانِتَاتٍ تَائِبَاتٍ عَابِدَاتٍ سَائِحَاتٍ ثَيِّبَاتٍ وَأَبْكَارًا ﴿5﴾
اگر پيامبر شما را (حفصه و عایشه را) طلاق گويد اميد است پروردگارش همسرانى بهتر از شما مسلمان
مؤمن
فرمانبر
توبه كار
عابد
روزه‏دار
بيوه و دوشيزه به او عوض دهد
و مدعی میشود که این دو زن پیامبر، این صفات را کاملا نداشته اند یعنی مسلمان .مؤمن . فرمانبر. توبه كار. عابد. روزه‏دار نبودند!!در جواب به شیعه میگوییم که:
به این دو آیه مثال آوردند شرطی است و (اگر و مگر) دارد
و (اگر) را کاشتیم در نیامد
ببينيد اینهم یک آیه شرطی دیگه:
(وَلَوْ تَقَوَّلَ عَلَيْنَا بَعْضَ الْأَقَاوِيلِ ﴿٤٤﴾ لَأَخَذْنَا مِنْهُ بِالْيَمِينِ ﴿٤٥﴾ ثُمَّ لَقَطَعْنَا مِنْهُ الْوَتِينَ ﴿٤٦﴾ الحاقة
اگر محمد بر ما بعضی از حرف های دروغ را نسبت دهد او را محکم میگیریم و رگ گردنش را قطع میکنیم
حالا شما ای صاحبان قلب های بیمار آیا نتیجه میگیرید که پیامبر میخواسته آیات دروغ را به الله نسبت دهد و الله تهدیدش کرده که نکن والا رگ گردنت را قطع میکنم؟
Saturday 20 March 2010 01:03:16 GMT
در پاسخ "سید" 4 
این نکته را بدانید که ما یاران رسول را معصوم نمیدانیم در پرتو این باور، در اختلاف بین علی و عایشه اگر حق با علی هم نمیبود از مقام او چیزی کاسته نمیشد و برعکس
خود علی وقتی خوارج را در جنگ نهروان قتل عام کرد، دنبال جسد ذوالثدیه گشت تا پیداش کرد و از مردم پرسید میشناسیدش ؟گفتند هان در فلان مسجد دیدمش و علی اینجا از خوشحالی سجده شکر کرد چون مطمئن شد در این جنگ نهروان حق با او بوده

((بنا بر آنچه که از رسول الله شنیده بود که ذوالثدیه در سپاه باطل است))
پس علی هم نگران بود که مبادا برحق نباشد
سر خون آلود طلحه را که در جنگ جمل دید گفت ای کاش بیست سال قبل مرده بودم
و عایشه نا خواسته به ماجرا کشیده شد .

قاتلان حضرت عثمان با جعل نامه و فرستادن آن به قبایل (( بنام و از طرف عایشه ))به مردم اینطور وانمود کرده بودند که حضرت عایشه مشوق قتل عثمان بودند
لذا ایشان مجبور این حرکت شدند تا دروغ بودن قضیه نامه ها را نیز نشان دهند
Saturday 20 March 2010 01:03:46 GMT
درپاسخ "سید" 3 
بیاید ببینیم چه كساني جنگ جمل را راه انداختند؟؟؟؟

از نظر ما همان ها که حسین را بردند به صحرا ، بعد دست بیعت به یزید دادند و شهیدش کردند ، مسئول جنگ جمل نیز هستند
همانها که بعد از آنکه حسین را کشتند ، خودشان گریه کردند و سینه زدند و یا حسین مظلوم سر دادند
همان ها که در لشکر علی و در رکابش میجنگیدند
اما وقتی دیدند علی دارد بر معاویه پیروز میشود محاصره اش کردند که صلح کن و مجبورش کردند به صلح
و بعد صلح ،جنگ نهران را براه انداختند
بعدش علی را شهید کردند
همانها که حسن چون اونها را دید ،فهمید با این افراد منافق نمیتواند معاویه را شکست دهد پس صلح کرد همانها مسئول جنگ جمل هستند.
همان ها که قبلش عثمان را شهید کرده بودند
در جنگ جمل نیز وقتی دیدند علی و عایشه بتوافق رسیدند شبانه جنگ را خلاف میل علی و عایشه روشن کردند
و پیروان اونها تا امروز در این فتنه میدمند
Saturday 20 March 2010 01:03:38 GMT
در پاسخ"سید" 2 
میتوانست عایشه را در گرما گرمی جنگ بکشد. چرا نکشت ؟
تنها یک جواب جلوی ماست
شما دروغ گو هستید البته تاویل کنندگان بی تجربه ای نیز هستید
از نظر من نه علی نه عایشه نه طلحه نه زبیر هیچکدام مسئول جنگ جمل نیستند
افرادی مثل شما شیعه ها ، در اون زمان نیز فتنه گر بودند و حالا هم هستند و نمیگزارند فتنه آرام بگیرد و هی در فتنه تاریخ میدمند

حالا که علی در سر بزنگاه به عایشه ناز کتر از گل نگفت

بین شما با علی یک نقطه مشترک هم نیست
آنچه که اینجا نوشتم هم یک دلیل از ده ها دلیل من است که شما از عمل علی بیزارید
از نظر ما جواب این سوال که چرا علی به عایشه چیزی نگفت اینست که علی میدانست نیت عایشه درست بود و نیت اصلاح داشته و در شروع جنگ جمل دست نداشته و اونها میخواستند جنگ را آرام کنند که نشد

ونیتشان کشتن قاتلان عثمان بود که اون کار ،از نظر علی نیز حوب بود
Saturday 20 March 2010 01:03:16 GMT
درپاسخ "سید" 1 
ما میگوییم اگر عایشه مسئول خون یک نفر هم میبود باید علی او را قصاص میکرد شما که عایشه را مسئول خون هزاران مومن میدانید و هر روز هم تعداد را زیاد میکنید!!!!
پس عایشه میبایست هزاران مرتبه قصاص میشد
علی چرا تعلل کرد؟ نگویید مصلحت نبود
آن علی که در یک روز 4000 خارجی که بر سر ، نشانه سجده داشتند را کشت
آن علی که شهید شدن ابر مردانی چون طلحه و زبیر ،به اعتبارش لطمه نزد، اگر عایشه را مجازات نکرد پس مصلحتی در کار نبود اگر با عایشه بهترین رفتار را کرد پس مصلحتی در کار نبوده

ادامه دارد...
Friday 19 March 2010 07:03:21 GMT
مومن  
برای فریب خوردگان رافضیها باید بگویم که در حوزه قدرت علی یعنی کوفه(عراق)چیزی جز خرافات و برادر کشی ببار نیامد.فرزندان او هم بهتر از نوه خمینی نبودند. اما شامات به لطف درایت معاویه و بنی امیه تمدن اسلامی را رشد داد که اثارش حتی در اسپانیا هم پیداست. مسلمین باید تاریخ را درست بخوانند والا اسیر دست امثال روافض خواهند بود. ام المومنین عایشه خواست از بدبختی مسلمانان جلوگیری کند و برای همین او و دیگر مسلمانان واقعی مورد کینه رافضیها هستند.
Thursday 18 March 2010 11:03:15 GMT
سید  
با سلام
در جنگ جمل عایشه در سپاه مقابل امام علی(ع) بود ؟ حق با چه کسی بود ؟
Thursday 18 March 2010 11:03:57 GMT
موسسه ضدحجتی 
آقای عبدالحیدر که ترجیح می دهید بندهء بندگان خداباشید تابنده خدا، خودت اعتراف کردی که مذهب گندی داری که مملو ازخرافات وخزعبلات است که شیاطین جبه داربه ذهن حقیرت تزریق کردند به همین علت گفتی بیشتر مطالعه کنیم تابیشتربا واهیات واکاذیب شماآشنا بشیم. تشکر اخیرا مطالعه مانتیجه داده که شماحجتی ها فرزندان معنوی ونامشروع انگلیس هستیدکه موظف به بدبخت کردن مردم ایران وجهان هستید.
موسسه ضدحجتی
Thursday 18 March 2010 08:03:44 GMT
محمد علی عبدالحیدر 
ترسیدی مطلب منو در قسمت نظرات بزاری؟
برید بیشتر مطالعه کنید تا کم نیارید.
عبدالحیدر لرزه بر اندام وهابیت کثیف می آورد.
شما وهابی ها خیلی بزدل تر از اونی هستید که فکر می کردم.
خاک بر سرتون کنم که تا حالا نفهمیدید که سایت شما هک شده ، خاک بر سرتون .
شما چیزی دیگر می نویسید و ولی خلق الله چیزی دیگر می خوانند.

موسسه ضد وهابیت
Sunday 14 March 2010 01:03:44 GMT
بلوچ 
سلام
به این بی ناموس اقای کوچک زاده نگید بایدبگیم
کچک زاده در زبان بلوچی کچک به سگ گفته میشه واین کچک یکی از اون کچک زاده هاییه که بسیاری ازدخترهای ایرانی رو دستگیرکردندوجلوی سگهای هار لبنانی انداختند بنظرمن همه مسلمانهامتحدبشن واول این مشرکین ............. که با ادعای مسلمان بودن حتی به پیامبراسلام (ص) فحش ناموسی میدن وکلام خدارو قبول ندارند جهادکنند اینها که مدعی اسلام ناب محمدی هستند کهریزک را فراموش کردندکه به دختر وپسر وحتی دریک مورد به یکی از اخوندهای خودشون هم تجاوز کردند
...............
لعنت بر خامنه ای ملعون
سنی نیوز : نویسنده محترم از شما خواهشمندیم که از استفاده کلمات توهین امیز و نفرین و ... دوری کنید زیرا هرگز منهج ما اهل سنت منهج لعن و نفرین نیست.
با تشکر
Saturday 13 March 2010 10:03:13 GMT
سربازان محمدرسول الله صلى الله... 
مقصر اين توهينات رؤساي كشورهاي اسلامي وعربي هستند كه روابط بردرانه وصميمي باحكومت ايران دارند
Friday 12 March 2010 08:03:31 GMT
حسیب الله از پوهنتون هرات پوهنحی... 
حرفهای که لازم بود دوستان ان را ذکر کرد.فقط همین قدر میگویم کسانیکه چنین حرف را مزنند چطور دعوا امت پیغمبر ماحضرت محمد (ص) رادارد.چطور خود را مسلمان میگوید.کسی که به اهلی محمد بی احترامی میکوند گویا به خود محمد بی احترامی کرده به نظر من به چنین اشخاصی مسلمان خطاب کردن هم زیر سوال میرود
Thursday 11 March 2010 07:03:41 GMT
umar az paksitan 
سلام برای کارمندان سایت سنی نیوز تقودیم است .
یک مقاله مطالعه عمیق کردم که توسط کوچیک زاده درباره ام المومنین درپارلمان صورت گرفت است. خیراست که ایران درعصرحاضرخودرایک کشوری اسلامی قلم داد میکند .
خیراست که امت سلامی امروز درحالت ضعف قرار دارد از هرطرف گرگهای وحشی صفت بخردان بالای ام المومنین اهانت وتوهین مینکد ودرمقدسات سلامی محمدی مانند عقاب چنگک دار حمله میکندانها حقیقتا اولیای شیطان وغلامان حلقه بگوش صیهونستی است نه باید فریب نخوریم وغم نخوریم این کارهای احمقانه را پدران واجدادان سگ صفت درباره سلام سخنهای بی مورد میزد
شاعر می فرماید که (گرگ امیروسگ وزیروموش را دیوان کند=اینچنین ارکان دولت ملک را ویرانکند. جز از صبروشکیبای چیز دیگری ندارم
Thursday 11 March 2010 06:03:03 GMT
کوهستان آبی 
به جان بچه هام حاضرم این سگ کثیفه به هرقیمتی که شده بادستان خودم خفه اش کنم تا امثالی مثه این عبرت بگیرند کسانی که نص صریح قرآن مجید راباورندارند باید دم ازکفربزنند نه اسلام .میکشمت کثیف لعنت تمام ملایک واولیا خدابه ت.و
Thursday 11 March 2010 03:03:51 GMT
ابوالسیف 
مهدی جان شماکاملادرست گفتیدکه علمای شیعه که پیروناب محمدی است نورانی است مثل آیت الله برقعی قمی رحمه الله که ازدست دشمنان اسلام(رافضی ها)به شهادت رسیدند شمانوارهای ایشان رابدون تعصب بشنویدخواهیدفهمیدشیعه کیست ورافضی کیست.
Wednesday 10 March 2010 11:03:29 GMT
مهدی 
ابوالسیف جان اگه چهره علمای شیعی که پیرو ناب اسلام محمدی هستند نورانی میشود شما مسخ شده می بینید . چهره علمای وهابی شما چه توی جونی چه توی میان سالی چه توی پیری . جهنم یاد آدم میاره...
Tuesday 9 March 2010 04:03:03 GMT
ابوالسیف ازهرات 
به ادامه وهمجنان شماگفتیدآیه 10 سوره تحریم رااگرالعیاذ بالله عایشه صدیقه مشکل میداشت خداوندمثل زن لوط ع میگفت شماهمیشه برخلاف قرآن حرف میزنیدودیگرچراهمه علمای شمادرآخرعمرروی شان مسخ میشودحتی روی کافران هم مسخ نمیشودچون کافران باپیامبروازواج مطهرات ویاران پیامبرکاری ندارندمن فکرمیکنم این کرامات ازواج مطهرات ویاران پیامبراست که خداوندعنایت نموده هرکه به آنهاناسزابگویددردنیاهم رسوامیشونددرآخرت هم جزای شماحتمی است ان شاالله
Tuesday 9 March 2010 04:03:36 GMT
ابوالسیف ازهرات 
آقایhatam1062 جنگ جمل وصفین را عایشه رضی الله عنها براه نه انداختن بلکه منافقین (موسسین مذهب رافضی)براه انداختن چون دیدن دوسپاه بزرگ مسلمین توافق کردندکه قاتلین عثمان رضی الله عنه مجارات شوند که قاتلین هم منافقان (رافضی)بودنداینها بامکرشان توانستند دربین مسلمین همچون چنگ رابراه بیندازندشما مثل موسین مذهب تان قرآن را تحریف میکنیدآیه بخانه بشینیدراقبول داریدوازواج پیامبران مادرمومنان است راقبول نداریدآیا این ثابت نمیکندکه شمافرزنداصیل صیغه ای ابن سبایهودی هستیدادامه دارد....
Monday 8 March 2010 07:03:01 GMT
پویا 
سلام دوست عزیز جنابhatam1062
زیاد حرص و جوش نزن. این یک قاعده ی کلی بین این جماعته: هر کسی با علی (ع) دشمن تر نزد اهل سنت عمری محبوب تر.
اینها خودشون هم اگر در آن زمان بودند در جنگ جمل در سپاه عایشه و در جنگ صفین و نهروان در سپاه معاویه در مقابل علی(ع) شمشیر می زدند.
Monday 8 March 2010 01:03:19 GMT
hatam1062 
اين کار و راه انداختن جنگ جمل و کشته شدن بيش از 20هزار مسلمان درست بود اين کار منافات با حرف خدا نيست همانطور که عايشه به بهانه خون خواهي عثمان قيام کرد در حالي که عايشه به عثمان لقب نعثل را داده بود چراکه خرجي عايشه را قطع کرده بود.مگر شما نمي گوييد که حضرت علي خليفه چهارم بود پس چرا بر خليفه خود خروج کردو جنگ جمل را راه انداخت خليفه اي که همه انرا به عنوان خليفه قبول داشتند اين برخلاف ايات و روايات نيست؟اگر کسي بر خليفه خود خروج کند خودتان بگوييد چه حکمي درباره او سزاوار است؟
Monday 8 March 2010 01:03:24 GMT
hatam1062 
اگر در نزد شما مقام ولايت و امامت اميرالمومنين که خدا او را جانشين پيغمبر قرار داده و تمام صحبتهاي پيغمبر در مورد دشمني و تخلف و سرپيچي از حضرت علي مشخص بود انموقع خودتان هرکس که در برابر جانشين پيغمبر مي ايستاد را لعن مي کرديد براي خدا فرقي نمي کند حتي زن پيغمبر باشد او را عذاب مي کند همانطور که در قران سوره تحريم ايه 10 امده که زن نوح و لوط را عذاب کرد
سوالي که من دارم اين است مگر خدا به زنان پيغمبر امر نکرد که در خانه بنشينند
ادامه دارد.....
Monday 8 March 2010 07:03:02 GMT
وا اسلاماه! 
من نمی دانم چرا باید فقط علما وگاهی نمایندگان به این قبیل اقدامات احمقانه وجاهلانه لعن پرستان واکنش نشان دهند. کجایند مسلمانانی که به اهانت کاریکاتوریست های غربی واکنش نشان دادند وتظاهرات به راه انداختند؟ ایا عایشه همسر پیامبر اکرم و دختر خلیفه اول مسلمین نیست؟ سازمان کنفرانس اسلامی و رابطه عالم اسلامی چرا سکوت کرده؟ سران کشورهای اسلامی تا کی می خواهند مهرسکوت ومدارا بر دهانشان بزنند؟ فردای قیامت جواب مادرمان را چه می دهید؟ ازسران ایرانی که امیدی نیست اونهاکه بخاطرما فریضه دینی شان که لعن کردن باشد را رهانمی کنند!
Monday 8 March 2010 05:03:58 GMT
صارم 
کسی در برائت عایشه از ناپاکی جسمانی شکی نداره اما دل این خانم به دنیا بسته بود و اینجوری اصل دین بعد از پیامبر رو زیر سوال برد و یه عده دنیا طلب هم از این فرصت سوءاستفاده کردندو دوروبرش جمع شدن.
Monday 8 March 2010 04:03:58 GMT
مؤمن 
بر طبق حكم آيا قرآن كه رسول (ص) را بر تر از نفس مؤمنان قرار داده و ازواجش را مادر آنها گفته است، توهين به امهات المؤمنين دوحالت دارد:
1- يا شخص به مادرش توهين ميكند كه خود ملعون است!
2- ياعايشه مادر خود نميداند كه در آنصورت حكم خروج وي از امت اسلام قطعي است!!
Monday 8 March 2010 01:03:37 GMT
عاشق چهاریار 
معمولا توهین را اونایی میکنن که بی اصل و نسبند و بی بته !!
بچه صیغه ای ها را کجا به محبت مادر . مادری که قرآن مجید ام المومنین اش میخواند .
از دار ودسته و اولاد عبد الله بن سبای یهودی بیشتر از این توقع نیست.
Monday 8 March 2010 09:03:44 GMT
بو مسلم 
ان اللذين يرمون المحصنات الغافلات المؤمنات لعنوا في الدنيا و الاخرة و لهم عذاب عظيم : كساني مه به مؤمنان پاکدامن اهانت میکنند خداوند انها را در دنیا و اخرت جز ء ملعونين قرار ميدهد و از رحت خويش محرومشون ميكند و در اخرت برايشان بساطي از عذاب دردناك پهن و اماده است
Sunday 7 March 2010 07:03:58 GMT
فاروق 
از دارو دسته حزب تشیع هر چی بگی برمیاد اینان در ظاهر خود راپیرو امام جعفر صادق میدانند اما اگر جاش بیافتد به ایشان نیز توهین مینمایند.
خلاصه کنم اینان حزب باد هستند و بس .
 
Name:
Comment Body: 
 
      
 
 
 
 
Unsubscribe
Subscribe