دستگیری ریگی پایان سناریوی وحشت یا آغاز مرحله‫ای جدید؟!
The Writer: دکتر عليرضا دليري
Added Date: 2/23/2010 6:48:19 PM
Bookmark and Share              Balatarin

با انتشار خبر دستگیری عبدالمالک ریگی رهبر گروه جندالله که در راستای دفاع از حقوق اهل سنت ایران سلاح بدوش گرفته بود در ایران کبکبه و دبدبهای براه افتاد. و از سوی دولت استفاده تبلیغاتی گستردهای شروع شد.

بازداشت عبدالمالک؛ نوجوانی که در کوههای مرزی سه کشور: ایران، افغانستان و پاکستان مشغول فعالیت بر علیه نیروهای ایرانی بود چه از سوی ارتش آمریکایی متحالف با ایران در افغانستان صورت گرفته باشد، یا از سوی نیروهای اطلاعاتی پاکستان همپیمان با آمریکا و غرب، و دست و پا بسته به ایران تقدیم شده باشد، و یا از سوی نیروهای ایرانی در خاک ایران، به هیچ وجه نمیتواند پایان سناریوی وحشت و خونریزی، یا دادخواهی و انتقام، در منطقه تلقی شود.

اهتمام بیش از اندازهی نظام از قضیه دستگیری ریگی و سوء استفاده از آن در کم رنگ کردن مسائل حاد داخل کشور خود دلیلی است بسیار روشن از میزان ضعف و ناتوانی دولت در قبال مشکلات و اختلافات داخل.

دستگیری ریگی نه تنها نمیتواند پایان سناریوی وحشت در منطقه تلقی شود، بلکه آغاز مرحلهای جدید از توترها و عملیات خونینتری از آنچه گذشت باشد.

آقای ریگی نوجوانی 20 و اندی ساله است که از متن جامعهی ستمدیده و مظلوم اهل سنت ایران بر خواسته در رأس هرم گروهکی مسلح که بنا به آمار اعلام شده در سال 1387 تعداد آن به 2000 نیروی تربیت یافتهی نظامی رقم زده میشد قرار داشت. این گروه چندین عملیات نظامی در بلوچستان را طی سالهای گذشته به عهده گرفت که بارزترین آنها حمله به حسینهی زاهدان بود که در آن بنا به آمار رسمی بیش از 15 تن از بسیجیان، و عملیات سرباز که در آن 45 تن از نیروهای عمده سپاه منجمله چندین تن از سران آن کشته شدند.

شکی نیست که "جندالله" چون هر گروه نظامی دیگر از دست دادن رهبر خود را ضربهای کاری تلقی خواهد کرد، و به زودی شخص دیگری را به جای او انتخاب کرده در پی انتقام جویی برخواهد آمد. و به گمان غالب در سیستم کاری خود تغییر و تحولاتی ایجاد نموده، میدان فعالیت خود را از بلوچستان به داخل ایران کشیده ضربههای خود را متوجه سران دولت خواهد نمود.

چرا دستگیری عبدالمالک ریگی نمیتواند خط پایان قصه "جندالله" با حکومت ایران شمرده شود؟!

از آنجا که بیشترین عملیات گروه "جندالله" را افرادی انجام دادهاند که خود را در اثنای عملیات منفجر کردهاند ( عملیات استشهادی در فرهنگ جندالله و انتحاری در لغت نامهی نظام). این نشانگر عمق فاجعهی ظلم و ستم در ایران زمین است. و تنها راه مقابله با اینگونه سلاحهای انسانی از بین بردن اسباب و عللی است که جوانهای اهل سنت را مجبور میسازد دست به چنین عملیات انتقام جویانهی بزنند.

اگر نظام ایران مولوی عبدالقدوس را بدون هیچگونه گناهی و تنها به جرم روشنگری جوانان اهل سنت منطقهی محروم خویش اعدام نمیکرد، برادر زادهی او هرگز به فکر منفجر ساختن خود در حسینهی زاهدان به هدف گرفت انتقام خون عموی خود برنمیآمد!!

این قصهی تلخ را میتوانی بر سایر عملیات این گروه تطبیق دهی. حال بودن عبدالمالک یا نبودن او هرگز نمی‫‫تواند در ذهنهای آشفته و جگرهای خونینی که در پی انتقام هستند کوچکترین اثری بگذارد.

راه حل:

امنیت و آسایش ملت و نظام ایران در حقیقت طلسم و جادویی نیست که نتوان برای آن راه حلی یافت. بلکه طلسم امنیت و آسایش ایران زمین در گوشهای از تهران غافل از آنچه در میهن میگذرد خفته است!!..

آری! عدالت... تنها دوای دردهای ایران !!..

اگر سران نظام بانگ عدالت اجتماعی در کشور سردهند، و ایران زمین مهد عدالت و برابری و برادری گردد. دیگر نه در این خاک "جندالله"های خواهد روئید و نه سازمان مجاهدین خلقهایی و نه هزار و یک گروهک مسلحانهی دیگر..

اگر غرش ابرهای تار و وحشتناک و رعد و برقهای خشمگین ظلم و ستم از ایران زمین رخت برکند دیگر در این کشور کسی سلاح انتقام بر دوشن نخواهد گرفت.

جالب اینجاست که از بیش از یک سال پیش همین نوجوانی که نظام با دستگیریش جشن گرفته و به مردم تلقین میکند؛ شب تار و وحشت به صبح روشنائی و امید رسیده، با کمال صراحت اعلام داشت: اگر حکومت اجازه دهد حاضر است سلاح بر زمین بگذارد و در جامعهی ایران به فعالیت سیاسی و مسالمت آمیز بپردازد.

ریگی نوجوانی کم تجربه بود که تنها به برخی از حقوق یک شهروند ایرانی راضی بود، که متأسفانه حکومت بجای اینکه در پی حل مشکلات منطقه باشد با دستگیری او میخواهد خود و ملت را گول زند که بر مشکلات فائق آمده است!!

شاید چند روز دیگر پس از شکنجههای وحشتناک این نوجوان کم سن و سال در تلویزیون ایران ظاهر شود و به هزارها گناه ناکرده و نابخشودنی اعتراف کند. از نوکری برای انگلیس و اسرائیل و آمریکا گرفته تا آدم کشی و فتنه افروزی.... و هزار و یک مورد دیگر.. ولی آیا این سناریوهای تکراری و این تئاترهای خسته کننده میتوانند مرهم درد ملت ایران زمین باشند؟!

یا اینکه تنها راه علاج برپایی عدالت در جامعهی ایران است...

از حضرت امیر مؤمنان حضرت علی بن ابی طالب آوردهاند که ایشان فرمودند: حکومت با عدالت دوام میآورد هر چند کافر باشد. ولی با ظلم هرگز هر چند مسلمان باشد...

حال که نظام ما از اسلام فرسنگها دور و از عدالت به کلی بیگانه راه به کجا خواهد برد؟!...

Reader Count
4534

Bookmark and Share              Balatarin
 
Tuesday 9 March 2010 04:03:43 GMT
سعید حسینی (شاه اسماعیل صفوی) 
به نظر میرسد خیلی وحشت زده شده اید و سعی دارید که پیشاپیش اعترافات ریگی را ناشی از زور و تهدید اعلام نمائید ولی آیا فکر نمیکنید این حقه ها قدیمی شده است. از کی تا حالا قتل عام و کشتن مردم بیگناه چه شیعه و چه و عملیاتهای استشهادی و انفجار حسینیه ها و کشتار مردم زنان و کودکان افتخار به شمار میرود. نمیدانم لابد این چیزها برای اهل سنت افتخار است که اگر چنین چیزی را دینداری و ایمان بدانید حیوانات جنگل از شماها مومن تر خواهند بود.
وقاحت تا کجا؟؟؟!!!
کاری کرده اید که کفار به شما صد برابر شرف دارند
Monday 1 March 2010 02:03:09 GMT
پویا 
ثالثا بنده افتخار سیادت دارم و از فرزندان رسول خدا(ص) و علی بن ابی طالب(ع) و فاطمه زهرا(س) هستم و اجداد من از آدم تا خاتم(ص) هرگز مشرک و کافر نبوده اند و پس از آن هم(طبق شجره نامه) نبوده اند. پس شما به اجداد بنده توهین کرده و به آنها تهمت آتش پرستی زده اید.توبه کنید شاید خداوند از گناهتان بگذرد.
Monday 1 March 2010 02:03:19 GMT
پویا 
ثانیا ما شیعیان اعتقاد به عالم ذر و روز الست داریم. روزی که خدای عزوجل فرزندان حضرت آدم(ع) را از پشت ایشان خارج کرد و به آنها فرمود:(الست بربکم) آیا من پروردگار شما نیستم؟ و از همه ی انسانها نسبت به ربوبیت خود و نبوت تمام انبیا وامامت ائمه (ع) پیمان گرفت. خداوند در همان روز و قبل از آن می دانست که چه کسی موحد و چه کسی مشرک یا کافر خواهد شد.پس این عمر نیست که ما را مسلمان کرد. بلکه خداوند متعال اینگونه رقم زد.
Monday 1 March 2010 02:03:18 GMT
پویا 
جناب کردی پیشمرگ سلام
اولا بنده به کسی توهین نکردم بلکه دعا کردم در قیامت هر کس با آقا و مولایش محشور شود و یقین دارم چنین خواهد شد و آنروز دور نیست.شمااین دعا را در حق خودتان فحش و لعنت می دانید؟
انشاالله خداوند عزوجل همه ی ما را به راه راست هدایت فرماید.
Sunday 28 February 2010 03:02:19 GMT
از کردی پیشمرگ به پویا 
آقای پویای بی شعور!می گم بی شعور چون قابل احترام نیستی!اگه بودی به مقدسات 1/5مسلمان توهین نمیکردی.آخه بی شعور اگه عمر نبود الانم مثل دیوونه ها دور اتیش می چرخیدی و آتیش پرست بودی!(با احترام به زرتشتیان)بدبخت اینقدر کم داری میای با فش ولعنت خودتو خالی میکنی.عقده ایی برو بلوچستانو ببین که حکومت درندهیه آخوندیت دارن چه ضلمی میکنن.ببین هر کله سحر چند نفر بی گناه اونجا اعدام میشن چون فقط سنین یا چون بلوچن یا چون می خواد مثل همه مردم دنیا که ازادن اونم مذهبو دینو مقدساتش رو ازادانه بیان کنه.
Saturday 27 February 2010 02:02:41 GMT
پویا 
سلام دوستان خسته نباشید. انشاالله در روز قیامت همتون با ابوبکر و عمر و عثمان و معاویه و یزید و عبدالمالک ریگی محشور بشید. واقعا اجر این همه زحمت که شما می کشید نباید کمتر از این باشد.آمین یا رب العالمین
Thursday 25 February 2010 08:02:00 GMT
سه عبدالمالك بلوچ 
مديران سايت بهتره اسم سايت رو وهابي نيوز كنن من به عنوان يه سني از حمايت شما از ريگي ملعون و جنايتكار،كه دست به قتل بسياري از كودكان و مردم بيگناه زده است خجالت ميكشم.
آگاه باشيد،حمايت اشتباه از حمله بدتر است.چرا اسرار داريد از يك انسان تندرو و كه كارهاي مورد قبول قرآن كريم نيست حمايت كنيد.
Thursday 25 February 2010 12:02:15 GMT
yek abdolmalek 
به نام او که آفرینش زنده بدوست
رژیم جهل و جور وای خامنه ای ملعون بدان آرای بدان که با اسارت گرفتن رهبر انقلابی بلوچستان هرگز نمی توانی روحیه آزادگی را از فرزندان بلوچستان بگیری
رهبر انقلابی بلوچستان کوچکترین درسی که به مردمش و همه مظلومان جهان داد این بود که همانا انسان آزاد خلق شده و آزادی و آزادگی حق مسلم و سرشت اوست
عبدالمالک شاید برای شما یک شخص بود ولی او یک شخص نبود و نیست او یک ایدئولوژیست ایدئولوژی قرن بیست و یکم
ایدئولوژی که ثابت کرده است خواستن توانستن است
ایدئولوژی مردم مظلوم زمان
ایدئولوژی که همچون ابراهیم نشان داد که بت بزرگ نیز یک بت است همچون باقی بتان حال تفاوتی ندارد نامش خامنه ای باشد یا فرعون یا نمرود
دهل و سرنایت ای خامنه ای سفاک دوامی نخواهد داشت و این را خودت هم به درستی میدانی که اسارت رهبر آزاده بلوچستان عزم فرزندان بلوچستان را در راه مبارزه و رسیدن به سرمنزل آزادی و سعادت بیش از پیش نموده است آنانی عاشق گلوله شما هستند تا به دیدار پرورگارشان بشتابند
فرزندان بلوچستان آنچنان بر کاخ پوسیده تو خواهند تاخت و آنگونه آن را در هم خواهند کوبید که تو و مزدورانت بدانید عبدالمالک یکي نیست و نام یکایک فرزندان این سرزمین عبدالمالک است
عبدالمالکهایی که حتی در بستن بمب بر خویش برای در هم کوبیدن دژخیم بر هم سبقت می گیرند
پس منتظر نباش فقط ببین
یک عبدالمالک بلوچ
Thursday 25 February 2010 10:02:55 GMT
فایز 
ما اینجا به احدالحسنیین دست یافتیه ایم درجنک بدر و احد نگاه کنید اینجا به مردم درست میگیم دنیای اخرت کی هست مجزات چکار میکنی والله و بالله منتظر باشید که پیروزی غیر هم هست حالا که اومده شما علی مدد بگی ما خدای ریگی مدد مگیم
Thursday 25 February 2010 09:02:12 GMT
موحد 
اينقدر بنويسيد.عبدالمالك ريگي قهرمان، تا دق كنيد.بعيد نيست باز هم آدم بكشيد . امثال اون زياد هستند.چون عقايد وقتي وحشيانه باشه.معتقدين هم وحشي ميشن.يكي نيست بگه ظلم نظام و ولايت فقيه چه ربطي به بچه چند ساله داره نكنه اون رهبر رو تعيين كرده.حقا كه يا احمقيد يا خودتون رو به حماقت زديد.
Wednesday 24 February 2010 08:02:06 GMT
موحد 
سلام علیکم خدمت برادران و دستنددرکاران سنی نیوزبخصص مدیرمحترم کسیکی دراه خداقدمبردارداجران ده برابرتا هفصدبرابراست خواشمندم خبرهای مذهبی وجهان اسلام رابرایم بفرستیدباتشکر
Wednesday 24 February 2010 07:02:21 GMT
عبدالمالك {بلوچ} 
باسلام بخدمت برادران سني ومسلمان اگر عبدالمالك واقعا بر حق وطرفدار حق است خدا خودش انشاءالله پشت وپناهش است و دولت آخوندي هيچ غلطي نمي تواند بكند وشما برادران گرامي اگه اطمينان كامل داريد كه عبدالمالك بر حق است بجاي جوش زدن از خودتان دهها عبدالماك ديگر بسازيد مگه عبدالمالك يكي از ما واز ميان ما برنخاسته بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Wednesday 24 February 2010 07:02:06 GMT
کوروش 
معامله خوب و پايايي بوده, وزارت اطلاعات جزئيات سفر محمود المبحوح از اعضای ارشد حماس را در اختيار موساد قرار ميدهد و موساد هم در عوض اطلاعات عبدالمالک ریگی، رهبر گروه جندالله را در اختيار وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي قرار مي دهد ,من و شما هم ناظر جنگ زرگري نتانياهو و احمدي نژاد در رسانه ها هستيم
واقعا كه سياست كثيف است
Wednesday 24 February 2010 06:02:39 GMT
ازحمزه به"آریائی" 
بلوچ ها ودیگر ملیت های اهل سنت با هیچ ملیتی دشمنی ندارند بهتر است شما هم بخاطر توهین تان به برادران عرب ما که ایرانی هم دارند عذرخواهی کنید.شناخت اصلی ما با دین ماست.دین اسلام دین برگزیده خداوندیکتاست هرکس انکارکند وپیامبراکرم ص رابه عنوان آخرین نبی نپذیرد جایش بهشت نیست.
Wednesday 24 February 2010 05:02:55 GMT
علی 
إِنْ يَمْسَسْكُمْ قَرْحٌ فَقَدْ مَسَّ الْقَوْمَ قَرْحٌ مِثْلُهُ وَتِلْكَ الْأَيَّامُ نُدَاوِلُهَا بَيْنَ النَّاسِ وَلِيَعْلَمَ اللَّهُ الَّذِينَ آَمَنُوا وَيَتَّخِذَ مِنْكُمْ شُهَدَاءَ وَاللَّهُ لَا يُحِبُّ الظَّالِمِينَ (140) آل عمران
Wednesday 24 February 2010 05:02:01 GMT
جزییات دستگیری برادر مجاهد ریگی 
شرکت هواپیمایی ملی قرقیزستان روز چهارشنبه تأیید کرد که یک هواپیمای مسافربری این کشور روز سه‌شنبه هنگام عبور از آسمان ایران توسط دو جت جنگنده ایران مجبور به فرود اجباری شده و دو مسافر این پرواز دستگیر شده‌اند.

پیشتر حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی، گفته بود که پس از «مدیریت اطلاعاتی پنج ماهه» و تعقیب عبدالمالک ریگی، سردسته گروه جندالله، او در جريان يک سفر هوايی بين دوبی و قرقيزستان بازداشت شده است.


بیشتر بخوانید:
ایران از دستگیری عبدالمالک ریگی، رهبر گروه جندالله، خبر داد آمري
Wednesday 24 February 2010 04:02:15 GMT
برادر مجاهد ریگی 
سلام علیکم برادران حکومت ولایت فقیه را دیدید چه گردوخاکی به راه انداخته بیچاره با مبارزه در خاک بلوچستان نتوانست برادر عبدالمالک را دستگیر یا به شهادت برساند به گروگان گرفتن هواپیمای خارجی درحالی که بدون اسلحه دستگیر شد به خودشان میبالند شما اگر جرات دارید با مقابله او را دستگیر میکردیدامام زمان ولایت قبیه بلاخره شاهکار کرد.عبدالمالک ریگی را به دام انداختند ما همه عبدالمالکیم فکر نکنید خواب راحت به چشمانتان میاد نه منتظر بدبختیهای بیشتری باشید
Wednesday 24 February 2010 04:02:47 GMT
محمد از خراسان  
اين کار زد و بند سياسی بين غرب و ايران بود , آيا در فيلمی که ريگی را با هواپيما نشان دادن به لباس مأموران همراه توجه نموديد ؟ هيچ مأموری ويژه ای در ايران و پاکستان چنين لباسی با چنين رنگی نمی پوشد .
فقط c.i.a و موساد چنين لباسی را استفاده می کنند با فرانسه و ايتاليا . تازه کلاه و نقاب هم زده بودن تا موی بلوندشان معلوم نشود .
در هر حل هر بلوچ و هر سنی مذهب يک ريگی هست .
ای مادر عبدالمالک ما همه فرزندان تو هستيم , غمگين مباش پيروزی از آن مردم هست و سرنگونی آخوند دجال نزديک .
Wednesday 24 February 2010 02:02:05 GMT
کردستانی 
دوستان مبارز بلوچ سلام
دستگیری قهرمان بلوچ اغای ریگی از سوی رژیم خون خوار جمهوری اسلامی امید برای پایان دادن به مبارزه برهق شماست ولی این جز امید چیزی بیشتری نیست ، متمئنم دوستان عزیز بلوچم مبارزه را با انچه که در توان دارن ادامه خواهند داد
این بلاها و موسیبدها در طول تاریخ نسیب ماهم بوده ولی با دستگیری یا ترور کردن رهبران، ما هیچ وقت برای یه مدت کوتاهی نیز از ادامه مبارزه غافل نشدیم
دست در دست هم ادامه مبارزه علیه استبدا تا رسیدن به ازادی کردستان و بلوچستان
Wednesday 24 February 2010 01:02:32 GMT
علی  
چرا زورتان می اید ای خبیثان کوردل
Wednesday 24 February 2010 12:02:52 GMT
ابوبکر 
شما خرین یا خودتونو به خریت زدین این همه آدم سربرید وکشت وجنابت کرد شمااینجورتعریفش میدید واقعا برای خودم وشما متاسفم
Wednesday 24 February 2010 08:02:39 GMT
جوان 
حكومت شيطانى ايران فكر ميكند كار تمام شده وجنان بادى بخود انداخته بوداز دستكيرى برادر مجاهد.ولى كور خوانده اسلام هميشه بيروز است .بايد بدانند اين سربازان كمنام كه همان صيغه اى هستند نه بدر دارند و نه مادرونه عطوفت خانوادكى جون خانواده ندارندرفتنى هستند
Wednesday 24 February 2010 07:02:09 GMT
ايراني آريايي 
دوستان وهم وطنان عزيز بلوچ شما مثل ماها ايراني اصل هستيد گوش به حرفهاي عرب هاي سوسمار خور ندهيد ما و شما در 1400 سال پيش زرتشت بوده ايم شما جزئي از ايران عزيز مي باشيد اينقدر تعصب الكي به خرج ندهيد بيايد براي سرافرازي ايران عزيز تلاش و كوشش كنيم اعراب نه با تو اهل سنت رو راست هستند و نه با من اهل تشيع گول ظاهر آنان را نخوريد.ايران فقط ايران .امپراطوري ايران بياييد براي امپراطوري ايران عزيز سواي از هر نوع گرايش مذهبي تلاش كنيم.آخر بدبختي اين است كه ماهافكر مي كنيم كه مسلمان فقط به بهشت مي روند.
Wednesday 24 February 2010 12:02:30 GMT
بلوچ 
بنام حق
امیرعبدالمالک جوان کم تجربه ای نبود فکرنکنم تو تمام دنیا همچین انسان از خودگذشته و با ایمانی پیدا بشه که از ارامش و زندگی راحتش بگذره وبخاطر افراد جامعه خودشو بخطر بندازه امیر اولین فرمانده دنیاست که بین برادربزرگوارش شهیدعبدالغفور وبقیه مجاهدین فرقی نگذاشت وبا تقاضای عبدالغفوربرای عملیات استشهادی مخالفتی نکرد درحالیکه جوانان بسیاری منتظر اشاره ایشون بودندتابجای شهیدعبدالغفور این عملیات رو انجام بدن درعملیات فتح المبین در 17 اسفند با سی نفر درسی به دولت داد که هیچوقت فراموش نخواهدکردیک جوان 28 ساله دولت مستکبراخوندی را که خیلی هم ادعا داشت به زانو نشاند
حقا که امیر اسطوره مردانگی است از خدا دعا میکنم به او صبر واستقامت بدهد
درود بر امیرعبدالمالک بلوچ
مرگ برحکومت ظالم علی شیره ای
Wednesday 24 February 2010 10:02:54 GMT
علی دیانتی 
دلايل بركنارى پاسدار رجب زاده;
در ظهر عاشورا تهران در آستانه سقوط بود
بعد از اوجگيرى قيام در روز عاشورا و ضربات مهلكى كه نيروهاى رژيم از مردم و جوانان بپاخاسته دريافت كرده بودند، جلسات متعددى براى بررسى ضربات و بازسازى مجدد نيروهاى سركوبگر در سپاه و نيروى انتظامى تشكيل شد. در اين جمعبندى يكى از سركردگان قرارگاه ثارالله، گفت: «در ساعت 14روز عاشورا 5 منطقه از تهران بزرگ در دست نيروهاى اغتشاشگر قرار گرفته بود كه اگر اين 5 منطقه به
Wednesday 24 February 2010 09:02:08 GMT
دوستدار مجاهدین 
به نظر بنده اصلاً آنقدر خبر مهمی نبود که رژیم آن را برزگ کرد ، دوستان و افراد امیر مجاهدی عبدالمالک بلوچ انشاءالله شخص دیگری را جایگزین خواهند کرد، و نه تنها مقاومت تظعف نخواهد شد بلکه شدت بیشتری برای انتقام جویی خواهد گرفت!
به هر حال همه ی مومنان را ناراحت کرد، ولی راه این مرد انشاءالله ادامه خواهد داشت.
Wednesday 24 February 2010 09:02:43 GMT
دوستدار مجاهدین 
به نظر بنده اصلاً آنقدر خبر مهمی نبود که رژیم آن را برزگ کرد ، دوستان و افراد امیر مجاهدی عبدالمالک بلوچ انشاءالله شخص دیگری را جایگزین خواهند کرد، و نه تنها مقاومت تظعف نخواهد شد بلکه شدت بیشتری برای انتقام جویی خواهد گرفت!
به هر حال همه ی مومنان را ناراحت کرد، ولی راه این مرد انشاءالله ادامه خواهد داشت.
Wednesday 24 February 2010 09:02:26 GMT
alii 
قدرت نمايى دروغين رژیم در باره دستگيرى ريگى
رژيم در گل مانده جمهوری اسلامی روز سه شنبه در تبليغات مسخره ای كه از منتهى ضعف و نيازش به قدرت نمايى و اعلام پيروزيهاى دروغين حكايت مى كند، با آب و تاب بسيار از دستگيرى عبدالمالک ريگى رهبر گروه سنی بلوچ در يک عمليات فوق العاده وزارت اطلاعات در خارج از خاک ايران خبر داد، اما تلويزيون الجزيره گزارش کرده که مقامات پاكستانى روايت حكومت ايران در باره عمليات دستگيرى را تكذيب نموده و گفته اند که عبدالمالک ريگى را یک هفته پیش به رژیم ايران تحويل داده اند.

گروه ریگی در بیانیه ای نوشت، رژیم ایران و وزارت اطلاعاتش حقیرتر و ناچیزتر از آنند که چنین عملیاتی را به اجرا در آورند.

این اولین بار نیست که دولت پاکستان در یک زدوبند و اقدام كثيف، پناهندگان ايرانى در این کشور را به رژیم جنایت پیشه جمهوری اسلامی تحویل داده و آنها را در معرض شکنجه و اعدام قرار می دهد.

Tuesday 23 February 2010 08:02:29 GMT
حسین از دبی 
سلام بر مجاهدین راستین اسلام ای سران حکومت زرو زورو تزویر شما که مدعی هستید ما اهل مذاکره وصلح هستیم چرا به بیست ملیون ملت مسلمان اهل سنت ایران حتی یک کانال تلوزیونی نمیدهید از چه میترسید؟از اینکه با قی ملت ایران به حقیقت اسلام پی ببرند واز خرافه پرستی وشرک دست بردارند گیرم که خلق خدارا به فریبی فریفتی با انتقام روز قیامت چه میکنی وسلام
Tuesday 23 February 2010 07:02:19 GMT
حمزه 
یکی هست بگه شیشه هواپیمای حامل ریگی چگونه شکسته شده؟ بقیه مسافران آن یا حداقل دو نفر دیگر که به همراهش دستگیر شدند کجا هستند؟ اینها ملت را بچه گمان کردند که با فریب و دغل می توانند به آن بقبولانند ما ابرقدرت منطقه هستیم...کارشناسان فیلم منتشره را یک سناریوی ساختگی می دانند وریگی درواقع هفته پیش توسط پاکستان دستگیر شده..
Tuesday 23 February 2010 05:02:55 GMT
طرفدار سنی نیوز 
عبدالمالک ریگی معلول است نه علت. وقتی که مردم از کمترین حقوق انسانی بهره ای نبرند، وقتی که در ایران از آزادی سیاسی، اجتماعی، مذهبی، عقیدتی، اقتصادی خبری نیست، شرایط اینچنینی پیش میاید. ریگی وسیله ی اشتباهی انتخاب کرده بود برای رسیدن به حق طبیعی هر فرد بشر. حق حیات، حق انتخاب.
Tuesday 23 February 2010 04:02:48 GMT
ایرانی 
عبدالمالک ريگی فقط يک شخص است که از تبعيض وتحقيررژيم ولایت سفیه به تنگ امده بود. تا وقتی که اين عوامل هستندمسلما هميشه افرادی خواهند بود تا برای احقاق حقوق پايمال شده شان دست به اسلحه ببرند. تا وقتيکه رژيم شیعی ياد نگرفته که ايران متعلق به همه ايرانيان هست با اين مشکلات روبرو خواهدبودو هر لحظه بايد منتظر ظهور يک عبدالمالک ديگرباشد
 
Name:
Comment Body: 
 
      
 
 
 
 
Unsubscribe
Subscribe