افتتاح رسمی شبکه جهانی کلمه
Added Date: 8/1/2011 2:49:03 AM
Bookmark and Share              Balatarin

{أَلَمْ تَرَ كَيْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا كَلِمَةً طَيِّبَةً كَشَجَرَةٍ طَيِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِي السَّمَاءِ * تُؤْتِي أُكُلَهَا كُلَّ حِينٍ بِإِذْنِ رَبِّهَا وَيَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ يَتَذَكَّرُونَ } - [إبراهيم: 24-25]

«آیا دقت نکرده‌ای که الله چگونه مثالی زده است؟ کلمه‌ی پاک توحید همانند درخت پاکیزه‌ای است که ریشه‌اش استوار و شاخه‌هایش در آسمان است. و به حکم پروردگارش در هر زمان (مناسبی) میوه می‌دهد. و الله برای مردم مثال می‌زند تا پند بگیرند».

سنی نیوز: پس از گذشت سالهای متمادی از محرومیت اهل سنت ایران چند سال قبل نور امیدی در قالب شبکه نور بر قلب اهل سنت تابید تا افقها  را برای جامعه اهل سنت روشن نموده و تاریکی های شرک و بدعت و خرافات را بزداید و شب گذشته به فضل الهی شاهد افتتاح رسمی شبکه کلمه بودیم باشد که کلمه طیبه ای باشد که ریشه ای در خاک داشته و شاخه هایش به آسمانها برسد.

اکنون که شاهد گشایش این شبکۀ مبارک هستیم امیدواریم کلمه حقی باشد که اهل سنت سالها آرزوی بر زبان جاری ساختنش را داشتند.

شب اول ماه مبارک رمضان پس از نماز تراویح مکه مکرمه شبکه جهانی کلمه رسماً افتتاح گردید و در مدت کوتاه پخش آزمایشی دست اندرکاران شبکه جهانی کلمه ثابت  نمودند که طبق دستورات الهی و سنت نبوی می خواهند با حکمت و موعظۀ حسنه مسلمانان فارسی زبان را به سوی کلمه الله دعوت نمایند.

وب سایت خبری سنی نیوز صمیمانه گشایش رسمی این شبکه را خدمت تمام دست اندرکاران این شبکه تبریک گفته و توفیقات روزافزون الهی را برای این خادمان دین الهی مسئلت دارد.

فرکانس های شبکۀ جهانی کلمه

هاتبرد 11642 -  افقی

 3/4- 27500

عربسات يوروبرد2 +  بدر 11585- عمودی

3/4 – 27500

یوتل سات + یوروبرد9 – 118442.56 - عمودی

 

Reader Count
8391

Bookmark and Share              Balatarin
See Also…
 
Saturday 30 November 2013 04:11:09 GMT
میلاد تبریز 
سلام شبی که حضرت علی ع به جای پیغمبر خوابیدند اقایان ... کجا بودند ؟ درسته حکومت ایران ازدین سواستفاده میکنه ولی اهل سنت هرچی هم میدونه ازنوشته های شاگردهای امام صادق ع که حتی شافعه ای موقع سجده یک چشمشو میبست چون نمیدونست که امام صادق ع چشماشو میبنده یا نه-هر کلاسی شاگرد تنبل یا زرنگ داره-راستی میدونید فدک چی بود؟
Tuesday 11 December 2012 04:12:11 GMT
امین-تالش 
سلام بر دوستان کلمه ای خودم.خسته نباشید و خدا قوت!
Sunday 10 June 2012 06:06:47 GMT
حمزه  
سلام به دوستان بت شکن
http://www.youtube.com/watch?v=nnLMvtOz7YI&feature=player_detailpage
Friday 24 February 2012 01:02:20 GMT
سيد حسين بارزانى 
من در كردستان عراق زندكى ميكنم واز برنامه هاى شما كمال استفاده را بردم حالا من فقط يك مسلمان هستم بدور از هر كونه شرك وخرافه بدعت اجرتان با الله متعال
Monday 2 January 2012 03:01:41 GMT
جاویدخان 
مقام صحابه در نصوص قران کریم

«کنتم خیر أُمة أُخرِجت للناس» « و شما بهترین امتى بودید که به سود انسانها آفریده شده اند » ( سوره ی آل عمران آیه ی ۱۱۰)

۲) « وکذلک جعلناکم أُمة وسطا لتکونوا شهداء علی الناس» « همان گونه ( که قبله شما، یک قبله میانه است ) شما را نیز، امت میانه اى قرار دادیم (در حد اعتدال ، میان افراط و تفریط ، ) تا بر مردم گواه باشید » ( سوره ی بقره آیه ی ۱۴۳)
مخاطبان اصلی و مصداق اولی این هر دو آیه صحابه کرام (رض) هستند . اگر چه سایر امت نیز می توانند بر حسب اعمال خود در آن داخل شوند ، ولی مصداق صحیح این هر دو آیه بودن صحابه ی کرام به اتفاق مفسرین و محدثین ثابت است .
۳) « محمد رسول اللّه والَّذین معه أَشدَّاء علی الکفّارِ رحماء بینهم تراهم رکعاً سجّدا یبتغون فضلا من اللّه ورِضوانا سیماهم فی وجوههم من أثرِ السّجود » « محمد( ص )فرستاده خداست ، و کسانى که با او هستند در برابر کفار سرسخت و شدید، و در میان خود مهربانند،مپیوسته آنها را در حال رکوع و سجود مى بینى در حالى که همواره فضل خدا و رضاى او را مى طلبند،نشانه آنها در صورتشان از اثر سجده نمایان است »
عامه ی مفسرین ، امام قرطبی و … گفته اند که جمله ی « والّذین معه »عمومیت دارد و در مفهوم ، کلیه ی گروه صحابه کرام (رض) داخل است و در آن تعدیل و تزکیه و مدح و ثناء تمام صحابه کرام (رض) از جانب مالک کائنات (جل) آمده است .
۴) « یوم لا یخزِی اللّه النّبیّ والّذین آمنوا معه » « در آن روزى که خداوند پیامبر و کسانى را که با او ایمان آوردند خوار نمى کند » ( سوره ی تحریم آیه ی
در مفهوم « والَّذین آمنوا معه » همه ی صحابه داخل اند .
۵) « والسّابِقون الْأوّلون من المهاجرِین والْأْصارِ والّذین اتّبعوهم بإحسان رضی اللّه عنهم ورضوا عنه وأعدّ لهم جنَّات تجرِی تحتها الْأنهار » « پیشگامان نخستین از مهاجرین و انصار، و کسانى که به نیکى از آنها پیروى کردند،خداوند از آنها خشنود گشت ، و آنها ( نیز ) از او خشنود شدند،و باغهایى از بهشت براى آنان فراهم ساخته ، که نهرها از زیر درختانش جارى است » ( سوره ی توبه آیه ۱۰۰)
در این آیه ذکر دو گروه به میان آمده است . یکی سابقین اولین و دوم کسانی که بعدا ایمان آوده اند و درباره ی آن هر دو گروه این اعلام صادر شده است که خداوند متعال از آن ها راضی است و آنان نیز از او رضامندند و برای آنان مقام با دوام بهشت مقرر شده است که در آن جا همه ی صحابه ی کرام داخل هستند .
در پاسخ به این سوال که از میان مهاجرین و انصار ، سابقین اولین چه کسانی هستند در ذیل تفسیر همین آیه ، ابن کثیر در تفسیر خود و ابن عبدالبر در مقدمه ی استیعاب با سند دو قول نقل کرده اند . یکی این که سابقین اولین کسانی هستند که با رسول اکرم (ص) به جانب هر دو قبله یعنی بیت الله و بیت المقدس نماز خوانده اند .
خلاصه ی این قول این است که پیش از تحویل قبله از بیت المقدس به سوی بیت الله که در سال دوم هجری به وقوع پیوست کسانی که مسلمان شده و شرف صحابی بودن را دریافته اند از سابقین اولین هستند .
دوم این که کسانی که در « بیعت رضوان » یعنی در واقعه « صلح حدیبیه » که در سال ششم هجری واقع واقع شده است شریک بوده اند از سابقین اولین هستند . این قول از امام شعبی روایت شده است ( ابن کثیر ، استیعاب )
قرآن کریم درباره صحابه ای که در موقع حدیبیه زیر درخت با رسول اکرم (ص) بیعت کرده اند ، اعلان عام فرموده است « لقد رضی اللّه عن المؤمنین إِذ یبایِعونک تحت الشّجرة » « خداوند از مومنان — هنگامى که در زیر آن درخت با تو بیعت کردند — راضى و خشنود شد » ( سوره فتح آیه ی ۱۸) به همین جهت نام این بیعت ، « بیعت رضوان » قرار گرفت و در حدیث از جابر بن عبدالله مروی است که رسول الله (ص) فرمود : « لا یدخل النار احد ممن بایع تحت الشجره » ( ابن عبدالبر بسنده فی الاستیعاب ) « در دوزخ نخواهد رفت احدی از کسانی که در زیر درخت بیعت کردند »
عده ای این شبهه را روشن می کنند که از طرف ملحدین به این نحو مطرح می شود ” این اعلامیه های قرآن مربوط به آن روز هایی است که حالات آن ها درست بوده ، بعدا (العیاذ بالله) حالات آن ها خراب شد لذا آن ها دیگر استحقاق و ارزش این انعام و اکرام را ندارند “
نعوذ بالله منه ، زیرا نتیجه ی این شبهه خبیثه این طور بر می آید که (معاذ الله) خداوند متعال در آغاز امر به علت ندانستن انجام آن ها و به سبب بی خبری از عاقبت کارشان راضی و خشنود شده بود و بعدا ” این حکم عوض شد ” نعوذ بالله منه
۶) « قل هذه سبیلی أَدعوا إِلی اللّه علی‏ بصیرة أنا ومن اتّبعنی » « بگو :این راه من است !من و پیروانم ، با بصیرت کامل ،همه مردم را به سوى خدا دعوت مى کنیم . » ( سوره ی یوسف آیه ۱۰۸)
ظاهر است که کلیه صحابه کرام تابع و متیع رسول الله (ص) بودند . لذا همه در این مفهوم داخل هستند .
۷) « ثمّ أَورثنا الکتاب الذین اصطفینا من عبادنا فمنهم ظالم لّنفسه ومنهم مّقتصد ومنهم سابق بالخیرات بإذن اللَّه ذلک هو الفضل الکبیر » « سپس این کتاب ( آسمانى ) را به گروهى از بندگان برگزیده خود به میراث دادیم ، (اما ) از میان آنها عده اى بر خود ستم کردند، و عده اى میانه رو بودند،و گروهى به اذن خدا در نیکیها ( از همه )پیشى گرفتند ، و این ، همان فضیلت بزرگ است. » ( سوره فاطر آیه ی ۳۲ )
در این آیه صحابه کرام (رض) را بندگان منتخب و برگزیده قرار داده است و بعدا یک قسم از آن ها کسانی عنوان شده اند که به اصطلاح قرآن بر نفس خود ظلم کننده هستند . معلوم شد که اگر از یک صحابی در یک موقعی گناهی هم صادر شده است آن معاف شده است وگرنه او را در ردیف بندگان برگزیده ذکر نمی فرمود ..
و بدیهی است که وارثان اولی کتاب یعنی قرآن و کسانی که به آن ها این کتاب داده شده است صحابه کرام (رض) هستند که بنا به نص قرآن بندگان برگزیده و منتخب الله هستند .
در سوره ی حشر خداوند متعال تمام مسلمانان موجود در زمان رسالت و مسلمانان آینده را به سه طبقه (گروه) تقسیم کرده و ذکر فرموده است :
اول ؛ مهاجرین که در باره ی آنان این حکم قطعی صادر شده فرموده است : « أُولئک هم الصَّادقون » « اینان راستان هستند » ( سوره حشر آیه
دوم ؛ تنصار که پس از ذکر صفات و فضائل آن ها ، قرآن کریم اعلان فرموده است : « فأولئک هم المفلحون » « پس اینان رستگارانند. » ( سوره ی حشر آیه ۹)
سوم ؛ کسانی هستند که بعد از مهاجرین و انصار تا قیامت در دنیا خواهند آمد . درباره ی آنان فرمود : « والّذین جاءوا من بعدهم یقولون ربّنا اغفر لنا ولإخواننا الّذین سبقونا بالإیمان ولا تجعل فی قلوبنا غلّا للَّذین آمنوا » « (همچنین )کسانى که بعد از آنها (بعد از مهاجران و انصار) آمدند و مى گویند :پروردگارا ! ما و برادرانمان را که در ایمان بر ما پیشى گرفتند بیامرز، ودر دلهایمان حسد و کینه اى نسبت به مومنان قرار مده » ( سوره حشر آیه ۱۰)
در تفسیر این آیه حضرت ابن عباس (رض) فرموده است که خداوند متعال به تمام مسلمانان دستور داده است که در حق تمام صحابه ی مهاجرین و انصار استغفار کنند و این دستور را در حالی داده است که خداوند متعال می دانست که آن ها با هم جنگ و مقاتله خواهند کرد . علماء گفته اند از این آیه معلوم شد که بعد از صحابه کرام (رض) آن شخصی که با صحابه کرام (رض) محبت نداشته باشد و در حق آن ها دعای خیر نکند ، در اسلام هیچ مقام و سهمی ندارد .
۹) « ولکنّ اللّه حبّب إلیکم الإیمان وزیّنه فی قلوبکم وکرّه إلیکم الکفر والفسوق والعصیان أولئک هم الرّاشدون . فضلا من اللَّه ونعمة واللّه علیم حکیم » « ولى خداوند ایمان را محبوب شما قرار داده و آن را در دلهایتان زینت بخشیده ، و( بعکس)کفر و فسق و گناه را منفورتان قرار داده است ، کسانى که داراى این صفاتند هدایت یافتگانند. (و این براى شما بعنوان ) فضل و نعمتى از سوى خداست ، و خداوند دانا و حکیم است » ( سوره ی حجرات آیات ۷ و ۸ )
در این آیه نیز بلا شک درباره ی صحابه کرام (رض) اعلان شده است که خداوند در دل های آنان محبت ایمان و نفرت کفر و فسق و معاصی را به وجود آورده است .
در این جا مقصود استیعاب کلیه آیات وارده در مورد فضائل صحابه (رض) نیست . برای ثابت کردن مقام و رتبه ی آنان دو آیه ی اول کافی است که از آن ها مقبول عند الله بودن و راضی بودن خداوند از آن ها و سرفراز بودن آن ها از نعمت های ابدی و جاودان بهشت ثابت است .
در این جا این مطلب را باید پیش نظر قرار داد که این فرمایشات از همان ذات بر حقی است که خالق همه ی کائنات است و قبل از پیدایش هر انسان از هر تنفس و هر نقل و حرکت و از تمام اعمال خوب و بدی که از وی به وقوع خواهد آمد واقف و آگاه است بنابراین خوش خبری و بشارتی که در مورد رضا کامل خود از صحابه و جنتی بودن برای آنان داده است با علم و آگاهی و توجه به همه ی آن وقایعی بوده است که برای هر فردی از آنان در زمان رسالت رسول خدا (ص) پیش می آمد یا بعد از آن دوره ی پاک برای آنان می خواست پیش بیاید و با توجه به اعمالی که از آنان می خواست سر زده شود بوده است
حافظ ابن تیمیه در کتاب ” الصارم المسلول علی شاتم الرسول (ص) ” می فرماید : خداوند از همان بنده ای می تواند راضی شود که درباره ی او می داند که تا آخر عمرش موجبات رضا و خشنودی را انجام می دهد و هرکسی که خداوند از وی راضی شود سپس هیچ گاه از او ناراضی نخواهد شد .
Sunday 1 January 2012 04:01:53 GMT
علي كويت 
خواهشي از دوستان شبكه جهاني كلمه دارم
خيلي دوست دارم اين كليب هاي زيبا در وصف بيامبرو يارانش رو داشته باشم جه صوتي جه تصويري اكه امكانش هست سايت يا موقعي كه بشه اين سروده هاي زيبا را دانلود كرد معرفي كنيد ممنون ميشم
اجرتان با الله
Saturday 31 December 2011 06:12:56 GMT
علي كويت 
سوالي از دوستان شيعه مذهب دارم
مكر نه اينكه بيامبر خدا باك و معصوم بوده فقط به همين فكر كنيد جه جورامكان داره خداوند تا قيام قيامت قبر دو مرتد به قول شما در كنار مقبره رسول خدا (ص) قرار بده ؟؟ جه جورحضرت علي با اون همه شجاعتش وبقيه ال هاشمي و صحابه وزنهاي بيامبر نسبت به اين حركت سكوت كردن؟؟ شما جه فكر مي كنيد با وجود اين مكرغيراز اينه كه اون دو يار عزيز از دوستداران رسول خدا(ص) بودن و همه از خوابيدن اين دو عزيز دركنار مقبره باك رسول خدا(ص) راضي بودن و به حق ميدانستن؟؟

و يه سوال خيلي مهم ديكه
شما مي كيد حضرت عمر(رض) حضرت فاطمه رو كشتن مي كيد حضرت علي بخاطر سياست ساكت شد هرجند ما اينم توهين به شيرخدا ميدانيم ولي ميكيم اينم شما درست مي كيد ولي امام حسين ديكه جرا ؟؟ امام حسيني كه با ٧٢ نفركه خيلي هم زن و بجه بودن در مقابل يزيد ظالم و متكبرايستاده كي كرد جه جور نسبت به عمرو فرزندان عمرسكوت كرد ؟؟؟ نكنه به امام حسين هم ميخواهيد وصله بي غيرتي و ترسو بجسبانيد؟؟؟
از نظر همه علماي اهل سنت و ديكران مطمن باشيد كه اكر حضرت عمر(رض) اينكارو كرده بودن هيج وقت اين امام حسين (رض) ساكت نمي شد و اول از حضرت عمر(رض) و اهل بيت اين صحابه قيام را شروع ميكرد در حالي كه اينجنين نبود

بيايد بخاطر تعصب خشك و خالي اخرتمان را نابود نسازيم كمي به عذاب قبر فكركنيد و اتيش جهنم جرا با خودمان لج مي كنيم
انشالله خدا اجرتان دهد و موفق باشيد
Monday 26 December 2011 10:12:29 GMT
علي 
سلام خدمت همه دوستان عزيزم منم تولد شبكه كلمه رو به همه دوستان خدا دوست و عزيزم تبريك ميكم ارزو مي كنم كه در راهي كه هستيد به ياري خداوند انشالله موفق باشيد

اجرتان با خدا
Sunday 25 December 2011 04:12:51 GMT
خالد 
از زحمات شما برادران عزیز متشکریم الله تبارک و تعالی اجرتان دهد و ما را هم از لطفش بی دریغ نفرماید
Wednesday 23 November 2011 08:11:44 GMT
مجیب الرحمن خطیبی  
بسیار یک شبکه خوب و آموزیشی که به اوصول حقیقت آوستوار میباشد .
Sunday 6 November 2011 01:11:38 GMT
hassan 
خیلی خیلی متشکرم از شبکه وبرنامه های خوبتان که اینقدر برای دین زحمت می کشید.. فقط می خوام خبر درستی در مورد سریال حضرت عمربن الخطاب بهم بدین .ممنون از برنامه خوبتان
Sunday 6 November 2011 12:11:17 GMT
زاهد و زینب 
با سلام و خسته نباشید و تشکر از برنامه های زیبا و قشنگتان واقعاً این برنامه هاتون به ما سنی ها در ایران قوت قلب میدهد خیلی از شما متشکریم خداوند توفیقتان عنایت بفرماید انشا...
Friday 4 November 2011 10:11:44 GMT
ترکمن خبر فوری  
اخبارهایی از حوادثی که در نماز جمعه گنبد اتفاق تهیه کرده و در اختیار اهل سنت دنیا قرار دهید. ماجرا از این قرار است که نماز جمعه اصلی گنبد عازم مکه شده و ولایت فقیه به زور یک آخوند درباری را به امامت برگزیده که مورد قبول اهل سنت ترکمن صحرا و مردم گنبد کاووس نمی باشد و به این علت مردم اعتراض کردند و تعدادی از مردم را به زندان بردند و جمعیت اقامه کننده نماز کمتر از یک سوم شده . با تشکر
Friday 28 October 2011 06:10:15 GMT
هیوا قندیلی 
با سلام و دورد بی پایان به شما موجاهدان راه اسلام . میخواستم از تون تشکر کنم بخاطر برنامه هایتان . خواستم خبری از سرپل ذهاب بهتون بدم . درمورد مسجدش که تنها یک مسجد داره مردم اهل سنت به قصد گسترش مسجد مقداری زمین حوالی مسجد خریدن و مسجد قدیمی رو تخریب کردن تا از نو یک مسجد بزرگ ویک دست بسازند . حالا که مسجد تخریب شده اجازه نمی دن که مسجد رو بسازیم نزدیک دو ماه که مسجد تخریب شده ونگزاشتن سنگی بالای سنگی گذاشته شه با وجود اینکه این شهر 65 درصد اهل سنت است و تنها 20 درصد شیعه و 15درصد باقیمانده پیرو آیین یاری هستند نمی گذارند که اهل سنت این شهر آزادانه فرایض دینی خودشونو انجام بدن . خواهشن این خبر را در تمام شبکه ها پخش کنید . از کردستان شهر سرپل ذهاب (یژی ئیسلام و کوردستان )
Tuesday 25 October 2011 06:10:05 GMT
karim 
سلام.شبکه کلمه رادر نایلست راه اندازی کنید دربلوچستان همه نایلست نگاه میکنند.
Thursday 6 October 2011 09:10:49 GMT
محمد 
سلام عليكم برادران لطفا اكر مي شود شبكه را در نايلسات هم راهندازي كنيد خدا اجرتان بدهد انشاالله
سنی نیوز: علیکم السلام، دوست عزیز شما می توانید این درخواست را از مسئولین شبکه ی جهانی کلمه بخواهید. با تشکر
Monday 26 September 2011 12:09:21 GMT
علی از تهران 
باسلام و درود بر خواجه کائنات(ص) واهل بیت او و یاران راست کردارش ودرود بر شما عزیزان بخصوص آقای هاشمی عزیز واستاد حسینی.امیدوارم همواره سلامت و در راه توحیدی حقیقی پایدار باشید.آقای هاشمی یک درخواست برادرانه ازشما بزرگوار دارم.آیا ممکن است که آن نرم افزاری که شما در برنامه از آن استفاده می کنید و تقریبا تمام منابع حدیث و فقهی را در آن دارید من هم داشته باشم یا دانلودش کنم؟ یا آن انحصارا در دست شبکه است؟ اگر امکان دارد راهنماییم کنید چون بسیار مشتاق آن هستم که چنان منبعی با چنان کتابهایی را درآن دارید. صمیمانه از شما سپاسگزارم
سنی نیوز: در شبکه کلمه از دو نرم افزار "مکتبه اهل بیت" برای کتب شیعه و مکتبة الشاملة برای کتب اهل سنت استفاده می شود. می توانید درخواستتان را در سایت رسمی شبکه کلمه مطرح نمایید.
موفق باشید.
Friday 16 September 2011 07:09:02 GMT
بنده خدا 
فکر می کنند ما که در ایران به سر می بریم چیزی از گذشته اسلام و ایران نداریم که هرچه مزخرفات و چرندیات را در کتاب ها به خورد بچه های اهل سنت و شیعه می دهند من خودم یک معلم هستم و تا جایی که حتی حاضرم از جونم هم برای بیان حقایق به دانش آموزانم بگذرم . با آرزوی توفیق برای تمام شبکه های توحیدی ( وصال عربی و فارسی ، کلمه و نور و .... ) را از خداوند متعال دارم و با تشکر از شما دست اندر کاران سایت . اجرکم عند الله
سنی نیوز: ما نیز از شما بزرگوار نهایت تشکر را داشته و از الله ذوالجلال توفیق روز افزون شما را خواستاریم. جزاکم الله خیرا و اجرکم عند الله
Tuesday 6 September 2011 11:09:43 GMT
احمد از کویت 
با سلام و خسته نباشید؛ اقای هاشمی ، چرا اجازه می دهید امثال آقای زارعی وقت برنامه را اینگونه بگیرند، در حالی که هدف اینگونه افراد فقط منحرف کردن برنامه، و ضایع کردن حق دیگران است.
Tuesday 16 August 2011 08:08:27 GMT
ok90 
خدا خیرتان دهد و در ان دنیا با رسول خدا و صحابه ی گرامیشان مهشور شوید
Monday 15 August 2011 10:08:29 GMT
فاروق 
خداوند جزاي خير دهد به تمام كساني كه دل و جان خود رإ برإي هدايت ملت قحطي زده دين ميكزارند
Tuesday 9 August 2011 12:08:45 GMT
No title 
salam o khaste nabashidkhedmat hamatoon omidvaram hamishe payande bashid o gadam dar rah din payedar bedarid va eftetah shhabake ra be hameye hagjooyan tabrik migooyam payande din eslam azad balochestan
Tuesday 2 August 2011 07:08:44 GMT
محمد 
من هم افتتاح این شبکه را به همه مسلمانان تبریک عرض میکنم.
خواهشا اگر امکان دارد در مورد سریال عمربن الخطاب اطلاع رسانی کنید. ایا امسال پخش میشود.
Tuesday 2 August 2011 04:08:31 GMT
ع ب 
به كوري جشم دشمنان اسلام انشاالله اميدوارم همجون شبكه هاي اسلامي همجون شبكه جهاني نور و شبكه وصال فارسي حقيقت اسلام كه بعد از وفات بيامبر اسلام كه يك فرقه بيش نبودند همان فرقه اهل سنت و سلف و اهل بيت و بقيه فرقه جز ضلاله ميباشند راه حقيقت اسلام را دنبال نمايد
Tuesday 2 August 2011 07:08:35 GMT
احمد 
سلام سايت شما چرا بيانيه‌ها و پيام‌هاي سايت اصلاح‌وب (پايگاه اطلاع‌رساني اصلاح) را درج نمي‌کند؟ ولي مثلاً پيام کاک حسن اميني را مي‌گذارد.
سنی نیوز: علت خاصی ندارد جز اینکه سایت اصلاح وب ارگان رسمی یک حزب در ایران است و نیازی به مبلغ ندارد، و مطالب این سایت نیز برای سنی نیوز ارسال نمی شود. اما مشکلی بین مسئولین سنی نیوز و برادران فعال در اصلاح وب وجود ندارد.
 
Name:
Comment Body: 
 
      
 
 
 
 
Unsubscribe
Subscribe