کشور شیران شده فاحشه‌خانه عالم!..
Added Date: 6/23/2011 2:02:05 PM
Bookmark and Share              Balatarin

ویژه سنی نیوز: دوصد نفرین بر این آخوندهای شهوترانی که بدعت بی‌ناموسی صیغه را بر مردم وضع کردند. اینان که توحید و قرآن و اسلام فخر آفرین فردوسی و سعدی و مولانا را در کشور ما سربریده، آئین تشیع صفویت کلینی و مجلسی و خمینی را بر ملت ما تحمیل کرده، دختران پاکدامن سرزمین فارس را به نام مذهب به خودفروشی فرا خواندند.

بی‌ننگی در بین دختران ما بجایی رسیده که زیر پوستین بتکده‌هایی که امام زاده خوانده می‌شوند، چون قبرهای منسوب به امام رضا در مشهد، و معصومه و جمکران در قم و شهرهای دیگر، عفت دختر ایرانی طعمه گرگان گرسنه شهوت قرار می‌گیرد.

در هتلهای اطراف این امام زاده‌ها پیر و جوان کشورهای عربی و غیر عربی را می‌بینی که با چشمانی پف کرده از شراب، و مست شهوت در انتظار دختران جوانی نشسته‌اند که به نام صیغه برای کسب لقمه نانی خود را زیر ددان شهوت می‌اندازند!!..

ای دوصد نفرین بر این آخوندهای بی‌وجدان!..

بی‌شرمی و بی‌ننگی بجائی رسیده که در هر کوچه و بازار شهرهایمان تابلوهایی نصب کرده‌اند با عنوان براق " دفتر ثبت ازدواجهای موقت"! یعنی "فاحشه خانه‌های رسمی آئین تشیع صفوی"!..

بدون شک تاریخ از این چهره‌های ننگین آخوندهای شهوترانی که با گرگ دنبه می‌خورند و با چوپان گریه، پرده برکشیده آنها را رسوا خواهد ساخت.

به این گزارش ویکی‌لیکس توجه فرمائید و سران کشور خود را بهتر بشناسید:

ویکی لیکس: دولت برای شیوخ زنان موقت می برد

براساس سند تازه ای که ویکی لیکس منتشر کرده، دولت جمهوری اسلامی از شیوخ عرب هنگام سفر به ایران با زنان ایرانی که به فحشاء واداشته شده اند پذیرایی می کند.

در سند سفارت آمریکا در عراق به تاریخ دهم ژانویه ۲۰۱۰ آمده است:

 (http://www.wikileaks.ch/cable/2010/01/10BAGHDAD167.html)

یکی از کارکنان سفارت در ملاقات با یکی از شیوخ عراق از وی شنیده است که دولت ایران در پی افزایش نفوذ خود در عراق است و این موضوعی بوده که وی در سفرش به ایران با آن مواجه شده است. بسیاری از سران قبایل عراق بطور مکرر به ایران سفر می کنند. معاینات پزشکی یکی از بهانه های سفر شیوخ عراق به ایران است. این شیخ بطور خصوصی به کارمند سفارت آمریکا گفته است که دلیل اصلی سفر وی به تهران برخورداری از ازدواج های موقت با زنان ایرانی و سایر تفریحات است. نظیر چنین تسهیلاتی از سوی دولت جمهوری اسلامی در اختیار سایر شیوخ عرب و سران قبایل عراق نیز قرار می گیرد.

حافظ شیرین سخن اینها را چه زیبا به تصویر کشیده است:

واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند***چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند

مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس *** توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند

گوییا باور نمی‌دارند روز داوری *** کاین همه قلب و دغل در کار داور می‌کنند

جواد نوری زاده ـ کرج

Reader Count
6366

Bookmark and Share              Balatarin
 
Saturday 7 September 2013 04:09:08 GMT
ilia 
سلام
حال اربابانتان چطوره اونها که اهل صیغه نبودند بلکه ج .. بودند
Monday 8 August 2011 02:08:31 GMT
حمید 
در جواب علی
در قران به صراحت بیان شده که همسران پیامبر امهات المومنین یعنی مادران مومنان هستندو به آنهااحترام بگذارید!!! این به این معنا هست که هرکسی که به هسران پیامبر اهانت کنه از فرمان خداسرپیچی کرده و کسی که از فرمان خداسرپیچی کنه تکلیفش مشخصه!!!.اما اگه بعضی از همسران پیامبر نعوذبالله مانند همسران حضرات لوت و نوح (ع) میبود بایددرقران خداوندمیگفت:بعضی از همسران پیامبرمادران مومنان هستند نه همگی تا مردم به آنهااحترام نزارن !!!
واماحدیث من در اوردی شماکه میگین پیامبرگفته :یاعلی ! بعدازمن فتنه برپامیشه اگه توان داشتی مقابله کن اگه هم نداشتی بزار دین من که این همه واسش زحمت کشیدم پامال بشه! تو هم بروبه زندگیت برس !حوصله داری خودت رو قاطی سیاست میکنی؟
نه برادر من این حدیث رو ازکجای خودت درآوردی من نمیدونم فقط میدونم حضرت علی در اون لحظه حتمابه رسول الله میگفت:یارسول الله من جان خودمو فدای تو و دین تو میکنم و نمیزارم که فتنه گران به آرزوی خودشون یعنی خلافت برسن وامااگه بنابه این حدیث شما پیامبر حضرت عمرروفتنه گر معرفی میکنه پس چه لزومی داشت که حضرت علی دخترش روبه عقد ایشان در بیاره؟
واماروزغدیر!!! هیچکس نگفته که پیامبردر آفتاب سوزان مردم روبخاطرخلافت حضرت علی جمع کرده بلکه بخاطروداع با مسلمین و یارانش در راه برگشت ازحج اونهاروجمع کردو اخرین سفارشاتش رو به اونهاکردکه متسفانه حرفی از خلافت نزدندچون اگر میزدندراویان حدیث حتمابیان میکردن
Wednesday 20 July 2011 04:07:15 GMT
islam 
دلتان به حال قزويني بسوزد كه حتي قران را نميتواند بخواند حتي در تمام مناظرات شيعه فرار كردن شيخ ما استاد بزركوار ابو منتصر بلوشي بوزه همه شما را به خاك ماليده بريد يه سري به شبكه مستقله بزنيد تا بفهميد كه جقدر رسواي به بار اورديد و اين هم بدانيد شما انسانهاي هستيد كه خود نميخواهيد به راه راست هدايت شويد و با اين كارتان شيرجه به جهنم ميرويد
و بعد در كدام سايت اينجا شما نهين نكنيد و با ادب باشيد كه نميتوانيد راحت با هم بحث ميكنيم اكر مذهب رافضي بهتر بود با الله قسم من مذهبم را تغيير ميدهم و شما خودتان ميدانيد؟
Monday 18 July 2011 03:07:30 GMT
علی 
این مستر islam می خواهد که با هم بحث کنیم. بسیار خوب ولی توی سایتی که فقط حرفهای تو را می نویسند و نوشته های ما را بایکوت می کنند، چگونه می توان بحث کرد.اینها،اول چرتکه می اندازند، اگر دیدند که طرح یک موضوع، با دو دوتا پنجتای خودشان نمی خواند،اصلا و ابدا نمایش داده نمی شود.
Monday 18 July 2011 04:07:37 GMT
ع ب 
اخوندي سوار اتوبوس بود از راننده سوال كرد شما كه بيست جهار ساعت در مسافرت ميباشيد اكر زن تان حامله شد جطور ميفهميد بجه مال شماست و شايد زن تان در غيبت شما صيغه شده است راننده بيجاره جواب دادند بجه كه بزرك شد ميارم بشت فرمان ماشين اكر فرمان سخت كرفت ميدونم حقا بجه من اكر نتونست ميدونم از شماست بايد بره بسيجي بشه يا بره قم
Saturday 9 July 2011 08:07:30 GMT
علی 
دلم به حال این islam می سوزد. این بنده خدا به نظر می رسد که آدم دینداری است. شاید به خیال خودش دارد از دین خدا دفاع می کند. دو صد حیف که نمی داند که نمی داند. اگر می دانست که نمی داند، شاید دنبال تحقیقی، تفحصی، چیزی می رفت تا شاید بداند. اما مشکل اینجاست که خیال می کند می داند. مثل یک تیربارچی است که اطرافیانش به او گفته اند که دشمن کافر روبروی توست. و او مسلسلش را به همان طرف قفل کرده است و چشمانش را بسته و انگشتش را با خشم روی ماشه می فشارد. اگر با دوربینی که همراهش است نگاه می کرد و اگر به دستگاه بی سیمی که در کنارش روشن است گوش می داد، می دید و می شنید که دارد به فرشتگان خدا، به ملائکةالله شلیک می کند، با اهل بیت مخالفت می کند و به پیروان اهل بیت خرده می گیرد.
سنی نیوز: استادمان فرشته هم شدند و ما هنوز عبرت نگرفته ایم!!!
Saturday 9 July 2011 08:07:02 GMT
علی 
خطاب به سجاد و حمید و islam.
بسیار خوب. شما می خواهید در انتخاب همسر، پیامبر را الگو قرار دهید. حالا من پیشهاد می کنم که ایندفعه حضرت نوح و حضرت لوط را الگو قرار دهید. لطفا بهانه بنی اسرائیلی نیاورید که آنها پیغمبر مسلمانان نبوده اند. این دیگر یک مورد اخلاقی است و نه دینی. همه پیامبران معلمان بزرگ اخلاق بوده اند، پس شما نمی توانید بگویید که مثلا از اخلاق حضرت نوح(ع) پیروی نمی کنم زیرا که پیامبر من نبوده است.
1. نقل است که ابوبکر خودش به پیامبر(ص) پیشنهاد کرد که با عایشه ازدواج کند. 2.پیامبر با زنانی از قبایل متفاوت ازدواج می کرد تا آن قبایل به اسلام متمایل شوند. 3.اگر پیامبر عایشه و حفصه را طلاق می داد و دیگران با آنها ازدواج می کردند، تصور کنید که چه فضاحتی به بار می آمد که بله پیامبر در زندگی خصوصی چنین و چنان بود و...
اما در مورد سکوت حضرت علی. پیامبر(ص) به علی فرموده بود که پس از من این فتنه ها پدید می آید. اگر نیرو داشتی با آنها بجنگ ولی اگر نیرو نداشتی سکوت کن. حضرت علی می گوید اگر چهل نفر یار میداشتم قیام می کردم. نقل است که فاطمه سلام الله علیها، این مظلومه اهل بیت، شبها با همسرش علی به در خانه مسلمانان می رفتند که مگر شما ندیدی که پیامبر علی را در غدیر خم به امارت و خلافت برگزید؟ و آنها بهانه بیهوده می آوردند که کاش زودتر آمده بودید زیرا ما با ابوبکر بیعت کرده ایم و کار از کار گذشته است و حضرت علی می گفت: آیا روا بود که بدن مبارک پیامبر(ص) را بی غسل و کفن رها می کردم؟
در مورد واقعه غدیر خم هم بگویید ببینم کدام ذهن سالمی قبول می کند که پیامبر(ص)، هفتاد هزار یا به قولی صد و بیست هزار نفر را زیر آفتاب سوزان حجاز جمع کند که بگوید: ای مردم! من علی را دوست دارم پس شما هم او را دوست داشته باشید؟ تازه کتایهای خود اهل سنت نقل کرده اند که درهمان مکان پیامبر فرمود که {به عنوان امیر مومنان به علی سلام کنید} و مسلمانان یکی پس از دیگری می آمدند و می گفتند السلام علیک یا امیرالمومنین. ابوبکر و عمر هم آمدند و به همان صورت به علی سلام دادند. عمر گفت: سلام بر تو ای امیرالمومنین.آفرین بر تو ای فرزند ابوطالب! اکنون تو مولای من و مولای همه مردان و زنان مومن گشتی.
و اما در مورد سکوت حضرت علی در مقابل تغییر دین خدا. به نظر شما حضرت علی با چند تا یار مثل سلمان و ابوذر و مقداد و غیره در مقابل رئیس یک حکومت با آن همه یار و طرفدار چکار باید می کرد؟ آیا باید شمشیر می کشید و خودش و همین چند پیرو اهل بیت را به کشتن می داد؟ تازه خود عمر در یک مورد تهدید کرد که اگر با فلان مورد موافقت نکنی، چهار شاهد جور می کنم که بگویند علی زنا کرده است. آنوقت شلاقت می زنم.
دیگر اینکه سلطان محمود غزنوی هم به نام اسلام به هندوستان کافر که بسیار قدرتمند هم بود، حمله کرد و بتهای آنجا را شکست و کلی غنیمت بدست آورد. نادر شاه افشار هم به هند بت پرست حمله کرد. پس کشور گشایی کار پادشاهان است و افتخاری محسوب نمی شود.
Friday 8 July 2011 05:07:07 GMT
ba Ali wa Reza 
اكر علي امروز زنده ميبود اولتر از همه سر شما شيعان را با اين دين باطل تان قلم ميكرد
Friday 8 July 2011 10:07:28 GMT
islam 
به داريوش
از جه نظر ميكي من ايراني نيستم؟
و بعد من اصل ايراني هستم جون مذهب اصل ايراني تسنن بوده و مذهبم رو از دست ندادم
حالا من سوالي دارم از تو تو قبر درباره جي سوال ميبرسن؟
Tuesday 5 July 2011 01:07:53 GMT
حمید 
درجواب علی
درزمان خلافت حضرت ابوبکر(رض)تمام صحابه باوی بیعت کردندحتی حضرت علی (رض).ولی اگه این گفته نادرست صحیح باشه که همه صحابه به زورباابوبکربیعت کردندپس باید نعوذباالله تمام یاران پیامبروشخص حضرت علی رومشتی بزدل و ترسوخطاب کردکه بعدازاین همه جانفشانی و شجاعت یک دفعه تمام امورمملکت اسلامی رو بدن به یک نفرکه استحقاق خلافت رو نداره!اگه خلافت حضرت ابوبکرخلاف شرع بودحتماحضرت علی که ملقب به شیرخدا و فاتح خیبر هست مانندامام حسین که در برابرخلافت نامشروع یزیدقیام کردچنین کاری رو انجام میداد.یعنی حضرت علی نعوذبالله ازامام حسین ترسوتربوده؟نه!مطمئنا چنین چیزی صجت نداره و پیامبرحضرت علی رو درروزغدیربه جانشینی نه بلکه بعنوان ولی یعنی دوست خودش معرفی کرده اون هم به اینخاطرکه قبلش بعضی ازسربازان پس ازجنگ باحضرت علی برسرمساله غنیمت جنگی مشاجره کرده و درروزغدیرجهت شکایت ازحضرت علی نزدرسول الله میان که پیامبربرای اینکه معلوم کنه حق باحضرت علی هست دست ایشان راگرفته ومیفرمایند علی ولی من است. . در زبان عربی ولی بمعنای دوست تلقی میشود و اگر منظورپیامبرجانشینی بوده پس چراواضح نفرمودند علی خلیفه من است؟درروایت هست که تمام یاران پیامبردرروزغدیرحضورداشتند!پس چرا در وقت بیعت کسی حرفی از واقعه روزغدیربه میان نیاورد حتی خودحضرت علی رضی الله تعالی عنه؟
Thursday 30 June 2011 08:06:29 GMT
سجاد 
شیعیان صفوی باید پاسخ بدهند.

ایا اگر ابوبکر وعمر وعثمان رضی الله عنهم دین خدارا (اسلام) را تغییر میدادند باز هم حضرت علی رضی الله عنه سکوت میکرد؟

اگر جوابتان اری است پس حضرت علی رض العیاذبالله بسکوتش بزرگترین خیانت را نسبت به دین خدا انجام داده است

واگر جوابتان خیر است یعنی حضرت علی سکوت نمیکرد وبلکه بخاطر دین خدا میجنگید پس معلوم میشود وقتیکه حضرت علی رض برای خلافت سکوت کرد یعنی خلافت در نزد حضرت علی رض ارزشی نداشت پس چرا شما شیعیان خلافت وامامت را واجبتر از نماز وروزه میدانید .

وثانیا اگر خلفا دین خدا را تغییر ندادند وبلکه ان را در مدت کوتاهی تقریبا به تمام شهرهای معموره ان زمان رسانیدند پس معلوم میشود که انها دشمن دین خدا نبودند وبلکه بهترین دلسوز ودوستدار دین خدا بودند پس شما چرا انها را کافر ومرتد میدانبد .

ثالثا : کسانی که بزرگترین قربانی را بخاطر دین خدا بدهند وباشکمی گرسنه وپابرهنه و وبدون از اسلحه درست وحسابی حاضر باشند که با بزرگترین امپراطور های انزمان که بزرگترین ارتش دنیا را داشتند وپیشرفته ترین اسلحه انزمان را داشتند وجنگجوترین مردان دنیا را داشتند بجنگند پس معلوم میشود که انها بزرگترین قوت ایمان را داشتند که همیشه نصرت الهی شامل حال انها بود که بوسیله انها امپراطورهای بزرگ بزانو در امدند ودهها کشور بوسیله انها فتح گردید و اسلام تا هند وچین واروپا بوسیله انها رسید

چگونه شما میگویید ما اسلام را دوست داریم وکسانی که اسلام را به ما رساندند وبزرگترین قربانی را بخاطر اسلام دادند سپاس نمیکنید وحتی انها را مسلمان نمیدانید وبر انها لعن هم میپرستید پس معلوم میشود که دشمنی شما با انها نیست بلکه دشمنی شما با دین وایینی هست که بوسیله انها بشما رسید شما از روی نفاق خود را مسلمان میدانید بلکه این اسلامی را که شما داریدیک حربه ای است بدست شما برای نابودی سواداعظم مسلمین . والله المستعان
http://aaramrooh.blogfa.com/
Tuesday 28 June 2011 07:06:19 GMT
سجاد 
سجاد
السلام علیکم ورحمة الله وبركاته

شیعه صدها روایات از رسول اکرم ص و امامان دارندکه به خواستگاران سفارش میکنند که شما در انتخاب همسر تنها مال وجمال را مورد توجه قرار ندهید بلکه تقوی ونجابت و دیانت را محور و اساس صفات دختر بدانید
که در مقام دلیل دو روایات را ذکر میکنم .
رسول خدا ص فرمود : زن را نباید به خاطر مال و جمالش به همسری گرفت زیرا جمال شاید سرنگونش کند ومال شاید به طغیانش وادارد زن را به خاطر دینش به همسری برگزین. محجة البيضاء ج3/ص 85

رسول خدا ص فرمود:هرگاه کسی که اخلاق و دینش مورد رضایت شماست به خواستگاری نزد شما امد همسرش دهید.وافی ج3 ص 17باب نکاح
چرا رسول اکرم ص به امتش سفارش میکند که فقط تقوی ونجابت ودیانت را محور واساس صفات همسر بدانید وخود نعوذبالله بقول شیعه همسرانی را داشته است که دارای هیچ یک از این صفات نبوده اند
ایا خداوند متعال در قران شدیدا نهی نمیکند از اینکه کسی بدیگری امر کند که کار نیکی انجام دهد وخود ان کار را انجام ندهد.
می فرماید:یاایهاالذین امنوا لم تقولون مالا تفعلون .
ای کسانی که ایمان اورده اید چرا میگویید انچه خود عمل نمیکنید.
ومیفرماید: اتامرون الناس بالبر وتنسون انفسکم. مردم را به نیکی فرا میخوانی و خویشتن را فراموش میکنی .
منطق عجیبی است منطق شیعه نباید ما اختیار همسر را از رسول اکرم ص بیاموزیم که رسول اکرم ص چه همسری اختیار کرده ما نیز همچنین همسری اختیار کنیم که همان صفات را داشته باشنداو معلم بشریت نیست اگر خداوند به رسول اکرم ص چنین رخصتی را داده که همسری را اختیار کند که نه دین داشته باشد ونه تقوا پس دیگر برای امتش هم هیچگونه محدودیتی نباشد.
در بحثی که با یک نفر شیعه داشتم به من گفت بقول شما سنیها رسول اکرم ص علم غیب نداشته است گفتم اگر رسول الله علم غیب نداشته است خدای رسول الله که علم غیب داشته است ایا رسول الله میتوانسته بدون امر خداوند کاری را انجام دهد
گفتم خیلی بیچاره وتهی دست هستی شما که سنی نیستی که رسول الله را از دید گاه اهلسنت نگاه کنید در مذهب ساختگی شما رسول الله علم غیب داشته وبایدحتی از قلب همسران خود هم خبر میداشت باید از حال واینده همسران خود هم خبر میداشت چگونه وقتیکه او از گذشته وحال واینده دو همسر خود نعوذ بالله که منافق ومرتد بودند ونه دین داشتند ونه تقوا با انان ازدواج میکند او چندهمسر قبل از این دو همسر داشت وچه نیازی به ازداوج این دو همسر بود و اگر همسر دیگری میخواست ایا هیچ همسر بهتری در مدینه از این دو پیدا نمیشد .
به این جاهلان بی منطق چه میتوان گفت همین اخوند کثیف شیطان یاری که در شبکه اهلبیت که بهتر است شبکه اهل شیاطین بنامیم که چه جنجال وغوغایی را برعلیه این دو همسر پیامبر ص براه انداخته است بگویید: میخواهم که زن بگیرم صفاتی را که همسر اینده ام باید داشته باشند چه صفاتی را توصیه میکنی اگر او خود را مسلمان میداند ایا قبل از هرسفارشی به او نخواهد گفت که همسر با دین وتقوا برای خویش اختیار بکن.
اما باید به او گفت ای مرد احمق نعوذ بالله وقتی که امام وقدوه ومعلم ما با وجود عالم الغیب بودن برای خویش همسر بی دین وتقوا اختیار کرد برای ما چگونه الزامی است که همسر با دین وتقوا اختیار کنیم .
ایا برای ان اخوند کثافت واحمق شیطان یاری قول خداوند متعال کافی نبود که خداوند همسران پیامبر را در قران مادر هر مومن نامگذاری کرده است بخدا قسم او که به مادر هرمومن چنین بی احترامی وبی ادبی میکند او مومن نیست واز دایره اسلام خارج است .
حضرت عایشه رض او محبوبه ومعشوقه رسول الله بود رسول اکرم ص وقتی که در اخر عمرمبارکش در وقت بیماری عاجز شد که به نوبت پیش همسرانش برود از انها اجازه میگیرد و اخر ایام زندگی مبارک خود را در خانه عایشه رض سپری میکند و بر زانو عایشه رض به رفیق عالی میپوندد و در خانه عایشه رض نیز دفن میگردد چه فضیلت بزرگی برای ام المومنین عایشه رض بود.
اگر بقول ما اهلسنت پیامبر ص عالم الغیب نبود ونعوذبالله خدا هم فراموش کرد که از حقیقت عایشه رض وحفصه رض پیامبرص را خبر دهد وبعد از ازدواج رسول اکرم ص به حقیقت ان دو پی برد پس به چه خاطر خداوند متعال طلاق را در اسلام در وقت ضرورت مشروع کرده است
اگر رسول اکرم ص بعد از ازدواج به حقیقت ام المومنین عایشه رض وام المومنین حفصه رض پی برد نباید انها را طلاق میداد واز ان دو جدا میگشت تا ناموس خود را نعوذبالله در گرو دو همسر منافق ومرتد وبی دین وبی تقوا قرار ندهد پس حکمت مشروعیت طلاق در اسلام چیست چرا از این حکمت الهی استفاده نکرد با وجودی که نعوذبالله همسرانش تا اخرین مرز بدی وبداخلاقی وبی دینی رسیده بوده اندبقول شیعیان صفوی
خداوند میفرماید:لَا هُنَّ حِلٌّ لَهُمْ وَلَا هُمْ يَحِلُّونَ لَهُنَّ
نه زن مسلمان برای مردکافرحلال است ونه مردمسلمان برای زن کافر حلال میباشد
دو همسر پیامبر ص را به کفر ونفاق وارتداد متهم میکنید یعنی معنی اش این میشود که پیامبر اکرم ص همسر کافر ومنافق ومرتد داشته است یعنی پیامبر نعوذ بالله از خداوند متعال اطاعت نکرده وبه حکم خدا خیانت کرده است
بخدا قسم دشمنان ام المومنین عایشه رض وام المومنین حفصه رض از حیوانات هم گمراه ترند أولئك كالأنعام بل هم أضل أولئك هم الغافلون .
پیامبر ص نه بخاطر مال ونه بخاطر جمال با ام المومنین عایشه رض وام المومنین حفصه رض ازدواج کرد بلکه بخاطر دین وتقوا ونجابت انها با انان ازدواج کرد وبخاطر زخماتی که پدران انان برای پیامبر ودین اسلام میکشدند با دختران انان ازدواج کرد وچنین شرفی را به انها داد.
تا که هیچ مانعی برای امد ورفت حضرت ابوبکر صدیق رض وعمر فاروق به خانه رسول الله وجود نداشته باشد تا که لحظه ای حضرت ابوبکر وعمر رضی الله عنهم در دم دروازه مثل غریبه ها منتظر نشوند وخانه رسول الله مثل خانه خود انها باشد
چه قدر ومنزلتی ابوبکر وعمر ودخترانشان پیش رسول الله ص داشتند
پیامبر اکرم ص پاکیزه بود وجز پاکیزگی چیز دیگر برای خود نمی پسندید
خداوند متعال میفرماید:(‏الْخَبِيثَاتُ لِلْخَبِيثِينَ وَالْخَبِيثُونَ لِلْخَبِيثَاتِ وَالطَّيِّبَاتُ لِلطَّيِّبِينَ وَالطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّبَاتِ )
شیعه ای به من گفت پس چگونه حضرت نوح ع وحضرت لوط ع زنان کافر وناپاک داشته اند گفتم این ایه مبارکه خطاب به امت نوح ع ولوط ع است یا خطاب به رسول الله وامتش گفت خطاب به رسول الله وامتش است گفتم پس تو چکار به حضرت نوح ع وحضرت لوط ع داری هر پیامبری یک شریعت وقانونی داشته است و این ایه شهادت خداوند متعال برپاکی ام المومنین عایشه رض است بعد از انکه منافقین به او تهمت زدند .
زنان تمام انبیا پاکدامن بوده اند حتی زنان حضرت نوح ولوط که کفرشان از قران کریم ثابت است نیز پاکدامن بوده اند هرگز چنین چیزی امکان ندارد که حضرت نوح ولوط رض زنان ودختران را به پاکدامنی ونجابت دعوت بدهند وخود نعوذبالله درخانه زن ناپاک داشته باشند پس مردم چه میگویند انها نمیگویند اول برو همسر خود را اصلاح کن وبعد دیگران را دعوت بده
اینها با چه چشمانی میخواهند که چهره رسول اکرم ص را ملاقات کنند که رسول الله ص را متهم میکنند که رسول اکرم ص همسران منافق ومرتد وبی دین وتقوا داشته است ودیگران را امر فرموده که فقط با همسر بادین وتقوا ازدواج کنید
این چنین دو رنگی شایسته رسول اکرم ص نیست واین عادت منافقان است
وسلام لمن اتبع الهدی موفق باشید


Tuesday 28 June 2011 05:06:49 GMT
رضا 
نحوه تولد باسعادت عمربن خطاب:
نوفل با صحاک (کنيز عبدالمطلب)به طريق زنا جمع شد خطاب به دنيا آمد و بعداً خطاب روزی همراه مادر گرامی خود که مشغول شتر چرانی بود نگاهش به عَجُز (کفل)او افتاد(درتاریخ وسیر هست که ذات عجز بود یعنی ....گنده بود) و تحريک شده با او جمع شد و حنتمه به دنيا آمد. و حنتمه را در مرغزاری رها کردند و هاشم بن المغيره او را بزرگ نموده و بعدها خطاب او را خواستگاری نمود و جناب عمر خليفه عزيز ما به دنيا آمد.
استیعاب3/1144اشاره ای گذارا به این مطلب که حنتمه سر راهی است دارد .
این رسم در زمان جاهليت بوده است که در آن زمان بعضی از زنان آزاده ای که شوهر
داشتند پرچمی بالای منزلشان بود که ورود برای عموم آزاد است که از آن جمله هند مادر خليفه ما جناب معاويه و مادر نابغه عرب عمروعاص و مادر زیاد بن ابیه چون پدرش معلوم نبود می گفتند زیاد پسر پدرش و مادر بزرگوار ابن زیاد رجوع فرمائید به ربیع الابرارجار الله زمخشری وشرح ابن ابی الحدید معتزلی . وقائدتآً نوابغ عرب مثل معاويه و عمروعاص چندين پدر داشتند والان هم در فرانسه که مهد تمدن می باشد شناسنامه به اسم مادر است
Tuesday 28 June 2011 01:06:31 GMT
داریوش 
به islam
من فقط یک سوال از تو دارم امیدوارم صادق باشی تو کجایی هستی؟ من فک نمیکنم تو ایرانی پارسی باشی
Tuesday 28 June 2011 06:06:08 GMT
islam 
به علي
علي اقا شما كه خود را مسلمان ميداني شما كه دم از اسلام ناب ميزني شما كه متعه را حلال ميداني(البته ببخشيد قصد توهين ندارم) ايا شما اجازه ميدهي كه خواهر يا مادرت با يك شخص براي يك روز متعه كند؟

و اما بعد اينهاي كه كفتي در قران اومده كه زنان بيامبر يا ياران بيامبر جنين كارهاي كرده اند ما بيرو سنت بيامبر هستيم ايا نعوذبالله بيامبر يا علي (رض) متعه كردند استغفرالله من كفتم بيا از قران بكيم نه باز روايات دروغين و ضعيف اوردي
ايا شما درطول عمرتان قران را خواندي يا معني قران را خواندي در سوره تحريم جرا الله زنان بيامبر را سرزنش كرده؟
حالا شما معني سوره التحريم ايه 1 تا 5 را براي من معني كن خوب علي اقا بذار با ادب و خونسردي بهم ديكر جواب دهيم بذار وارد مناظره شويم من منتظر شما هستم ولي وارد حاشيه نشيم سوال را با جواب باسخ دهيم نه سوال جيز ديكري جواب جيز ديكري باشد و بعد همه را با هم قاطي نكنيم يك مسله كه حل شد بريم سراغ مرحله بعد
Sunday 26 June 2011 05:06:55 GMT
علی 
این islam که درخواست مناظره می کند، فکر کنم یک کلک ملکی توی کارش هست! گمان کنم می خواهد به شیوه سلفی های القاعده مناظره کند! احتمالا یک کمربند انفجاری زیر لباسش قایم کرده که اگر دید نمی تواند جواب دهد، شاسی را فشار دهد!
Sunday 26 June 2011 09:06:54 GMT
علی 
در پاسخ به این آقای islam باید گفت هر کس تنها به نزد قاضی برود، حاکم برمی گردد:
1. شیعه به همه زنان پیامبر احترام می گذارد بجز آن زنانی که با پیامبر (ص) بد رفتاری میکردند. یکی از آنها در هنگام حضور پدر خودش نزد پیامبر(ص)،چنان توهینی به پیامبر کرد که پدرش نتوانست تحمل کند و او را کتک زد. آن زنانی که دشمن اهل بیت بودند، وقتی شنیدند که مردم با علی بیعت کرده اند خشمگین شدند و بر علیه او شوریدند. با اینکه قرآن فرموده بود که در خانه هایشان بنشینند، بر علیه خلیفه مسلمانان قیام کردند، با این شورششان و براه انداختن جنگ جمل خون هزاران مسلمان به زمین ریخته شد. وقتی شنیدند که علی به شهادت رسید شجده شکر بجا آوردند. آنها و یارانشان جنازه امام حسن، این سید جوانان اهل بهشت را تیر باران کردند.و دهها مورد دیگرکه آدم را به یاد همسران لوط و نوح می اندازد که چقدر در حق این پیامبران خدا بدرفتاری کردند.
2. شیعه به همه اصحاب پیامبر احترام می گذارد، بجز آن اصحابی که پس از او از فرصت استفاده کردند و خلیفه تعیین شده از جانب پیامبر(ص) را کنار زدند و خود را خلیفه اعلام کردند و با زور از دیگران بیعت گرفتند. در دین خدا تغییر و دگرگونی ایجاد کردند و دهها و صدها مورد دیگر که آدم باید برای آن بجای اشک خون گریه کند.
3. شیعه همین قرآنی را که به اصطلاح، خادم الحرمین عربستان هر ساله به حاجیان می دهد، با خودشان می آوردند و همان را می خوانند و تمام قرآنهاشان مثل همان است. الان مثل دویست سال پیش نیست که نشود تحقیق و جستجو کرد. اگر قرآن دیگری وجود می داشت حاکمان دوستداراسرائیل در عربستان، فریاد اعتراضشان گوش فلک را کر می کرد و آن قرآنهای تحریف شده را در هزاران سایت و نمایشگاه می گذاشتند تا بلکه بتوانند آبروی دشمنان شماره یک اسرائیل را ببرند.
4.متعه را پیامبر حلال کرد. ابوبکر به حلالیت آن اعتقاد داشت. بعداز ابوبکر عمر هم به حلالیت آن اعتقاد داشت، ولی یکدفعه نظرش عوض شد و حلال خدا را حرام کرد. با اینکه پیامبر(ص) فرموده بود: حلال محمد(ص) تا روز قیامت حلال است، عمر همینجوری عشقش کشید که حلال محمد(ص) را حرام کند. و حالا صدها که هیچ بلکه هزاران نفر هم نمی توانند سنگی را که او به چاه انداخته بیرون بیاورند. تازه متعه چندان وجود خارجی ندارد. ما که عمری در میان شیعیان زندگی کردیم فقط چند موردی شنیده ایم که کسانی به این حلال پیامبر(ص) مبادرت کرده باشند. میلیونها نفر شیعه ازدواج دائم می کنند، حالا جهار نفر هم ازدواج موقت می کنند. حالا اینکه شما حکم پیغمبر را دوست ندارید خب دوست نداشته باشید. فردای قیامت می توانید بروید نعوذبالله یقه پیغمبر خدا را بگیرید که تو به چه دلیلی چیزی را که خلیفه دوم مسلمین دوست نداشت، پایه گذاری کردی؟
Friday 24 June 2011 01:06:38 GMT
ع ب  
بنده با صيغه. با عقل و دانشي كه خداوند به بنده عنايت فرموده است كاملا با اين عمل زشت مخالفم همان طور كه بيامبر اسلام حضرت محمد ( ص ) براي كنترل شهوت جوانان را به ازدواج و اكر امكان و استطاعت ازدواج را ندارند انها را به عبادت و روزه كرفتن فرمان داد اي شيعه ها اكر اين عمل اينقدر در علما و اخوندان و ايات الله هاي شما مورد قبول و دار اي اجر و ثواب بود بايد در هر كوجه اي بايد صدها مكتب همجو حسينيه ها و مساجد در كشورتان ميبود و هر اخوندي و ايات الله هاي مديريت اين فاخشه خانه هار را با دختر و زن و خويشاوندانشان اداره ميكردند هر لحظه دخترشان را به يك جوان ميدادند تا ثوابي عايدشان شود اما جرا با انكه خودشان ادعاي اين جنين ثوابهاي ميكنند خودشان با خانوادهايشان در جنين فاحشه هاي وجود ندارند لطفا سحنان دكتر كلهر را در يتوب در مورد صيغه كوش نماييد كه جطور انرا زنا و فخشا خوانده است كسي كه خودش شيعه و استاد دانشكاه بوده با مطالعات و تفسر صحيح قران با اين امر مخالفت فرموده است
Thursday 23 June 2011 01:06:31 GMT
islam 
تبريك به روافض
بنده جندين بار از روافض درخواست مناظره كرده بودم ولي هيج كدام جرات نداشتن اين كار را بكنند
ميدانيد به جه دليل مناظره نميكنند جون عاجزند و تواناي مقابله با حق ندارند من نميخواهم شهرت كسب كنم جون در اينجا كسي من را نميشناسد جه معني دارد به كسب شهرت؟
و از مديريت سايت خواهشي ديكر دارم با اينكه هيج وقت به خواهشام جوابي ندادند كامنتهاي مرا كه جند رو بيش نوشتم هنوز بخش نكردن لطفا همكاري كنيد؟

الحمدالله
حالا كه روافض نميخواهد با من ممناظره كند من خودم دست به كار ميشوم جندين دليل بر رد دين شيعه رافضي

1- منافق خواندن زن بيامبر و تهمت و لعن به ام المومنين

2-تهمت و لعن به ياران بيامبر و اصحاب بيامبر بخصوص سيدنا ابوبكر و عمر و عثمان

3-تحريف خواندن قران و تحريف قران

4-صيغه كردن زنان و دختران

5-اعزاداري مثل اعزاداري مسيحيان كه براي عيسي ميكنند و خود را ميزنند با زنجير و قمه و غيره و اين را ثواب ميدانند

6-قبر برستي و مددجوستن از مردكان

7-غلو وافراط در مورد امامان بخصوص سيدنا علي (رض) و جايكاه خداي دادن به انها

8-خمس كرفتن از مردم به اسم دين

9-معصوم خواندن امامان

10-بايين اوردن مقام انبياء

11-توهين به الله

12-توهين به بيامبر

13-كشتن مسلمانان و فتوا صدور كشتن مسلمانان به نام وهابيت

14-مساوي كردن قبر امامام با بيت الله و در بعضي جاها بالاتراز بيت الله

ايا بازم ادامه بدم حالا روافض بيايند به اين سوالها باسخ بدهند و من فقط از قران ميكم نه كتاب جون كتاب مارا شما قبول نداريد و ما هم كتاب شما را بيارش ميخوانيم فقط از قران بيايد بحث كنيم فقط اكر اين سوالها را درك كنند ديكر نياز به هيج جيز نيست
من منتظر روافضي كه اينجنين توهينها را ثواب ميدانند هستم

وصلي الله وسلم علي محمد وعلى آله وأصحابه والتابعين لهم بإحسان إلى يوم الدين
Thursday 23 June 2011 12:06:48 GMT
ديوانه 
اينان بساط عيش راه انداخته اند تو كه خود را مسلمان ناب ميداني چرا در اين بساط شركت و همراهي ميكني.چرا فقط ديگري را مقصر ميداني.ايران بد است تو چرا با او همراهي ميكني.
 
Name:
Comment Body: