دفاع استاد سید عقیل هاشمی از شبکۀ نور
Added Date: 4/24/2011 6:30:25 PM
Bookmark and Share              Balatarin

سلام الله علیکم جمیعا

متاسفانه بنده تقریبا قریب بر دو ماه است که موفق به بازدید از این سایت محترم نشده ام تا اینکه دوستان با پیامک از بنده خواستند که بازدیدی داشته باشم ابتدا بنده دوست دارم چند مطلب را بصورت رووس اقلام بیان کنم:

1- الله را شاکریم به اینکه این محاصره رسانه ایی علیه اهل سنت فارسی زبان جهان توسط شبکه جهانی نور شکسته شد و این اقدام مبارک سبب شد که همه جرات به خود دهند در مجال رسانه آزاد گام بردارند.

2- دوستان ایمانی عزیز باور بفرمایید در ابتدای تاسیس شبکه جهانی نور خیلی ها بنابه دلایلی حاضر به مشارکت در برنامه های شبکه نبودند خوب در این شرایط بسیار هولناک راهی باقی نمانده بود جز اینکه بنده به جای یک برنامه چند برنامه داشته باشم تا فضا خالی نباشد و زمانیکه احساس شد بنده ماموریتم را در مورد این شبکه به پایان رسانده ام از مسوولین شبکه  کسب رخصت نمودم تا شاید الله تعالی توفیق دیگری عطا فرماید.

3- الله را شاکرم که کسانی از هم کیشانم را می بینم که در ملا عام علیه من سخن می گویند و این هم به فال نیک می گیرم.

4- برخی از دوستان یک نوع تصور اعتقادی و دعوی خاص به خود دارند و احساس می کنند در انتخاب این نوع تصور معصوم هستند و همه باید از ایشان تبعیت کنند در غیر اینصورت بایستی متوقف شوند چون حاضر به اطاعت از ایشان نیستند.

آقای علی اکبر موسوی که فکر می کنم بنابه دلایل امنیتی و حفظ جان خود و خانواده شان حاضر نشدند نام خود را صراحتا بیان کنند، فکر می کنم نیاز است کمی منصفانه و دقیقتر مطالب را بیان فرمایند، چون اینگونه که ما اطلاع داریم در این عصر حاضر موسسه ایی که بیت المال مسلمین را به عهده داشته باشد را سراغ نداریم اگر ایشان سراغ دارند پس به این موسسه  اطلاع دهند تا نگذارند این اموال به هدر رود، در غیر اینصورت هر واقفی که موقوفه ایی دارد آزاد است اموال خود را در هر وجه خیری که دوست داشت انفاق کند، اضافه بر آن ما آزاد اندیشان قایل به ولایت وسرپرستی فقهی نیستیم که منفقین برای خرج اموال خود از کسی اجازه بگیرد.

در پایان الله را شاکرم که این توفیق را عطا نمود که بتوانیم در اعلای کلمه الله سهمی داشته باشیم.

از دوستان ایمانیم تقاضا دارم ما را با پیشنهادات وانتقادات زیبایشان همراهی کنند تا راهمان را قویتر از گذشته ادامه دهیم ايميل بنده جهت ارائه پیشنهادات وانتقادات:

sadat222@gmail.com

ربنا اغفر لنا ولاخواننا الذین سبقونا بالایمان ولاتجعل فی قلوبنا غلا للذین آمنوا ربنا انک رووف رحیم

سيد عقيل هاشمى

Reader Count
5718

Bookmark and Share              Balatarin
 
Tuesday 13 December 2011 03:12:45 GMT
سلام 
سید عقیل جان، در دل ما مانند پرتویی از نورهای الله جل جلاله عزیزی و قطعا این محبت هم از خداست
راهت درست است، برادر گرامی صبر و حلم خود را به خاطر خداوند حفظ کن. من دشواری های راه تو را می دانم ولی برای خدا در مقابل اینها صبر داشته باش. پاداش صبر عظیم است خودت میدانی. اگر این پیام را ببینی این سفارش را هم دارم که مواظب باش به دام جنگ های تاریخی اینها درباره تاریخ و اشخاص وارد نشوی. کلام خداوند برای ما بس که فرمود در قیامت پیامبران را جمع می کنم،به آنها می فرماید:این مردم چه پاسخی به شما دادند؟ پیامبران می گویند سبحان الله دانشی ما را نیست، تویی علام الغیوب. اگر پیامبران نمی توانند حتی یک نفر را به عنوان مومن به خدا معرفی کنند. ما نیازی نیست از کسی در تاریخ و لو عمر و ابوبکر و عایشه و غیره نیز دفاع کنیم. اینها که درباره این اشخاص جنگ دارند، در اصل با خدا جنگ دارند، مشکل اصلی اینها جای دیگری است، آنها اصلا ایمان ندارند یا به شدت گمراه شده اند. ما همان باید کتاب خدا و در راس همه مطالب توحید او را ابلاغ کنیم و گاهی در حد رفع شبه اشاره ای بکنیم و مردم را هشدار دهیم این بزرگان را به خاطر تبعیت از گام های شیطان بعد از 1400 سال تهمت و افترا نزنند. هرکه فهیمد به سود خود فهمید و آنکه نفهمید مکافات او با خداست. خدا حفظت کند ای عزیزتر از جانم. ایه ای که گفتم109 مائده
Sunday 30 October 2011 03:10:04 GMT
فرهاد 
سلام بر برادرهاشمی
ای کاش که شمااز شیعیان رافضی این یک سوال رامیکردیداگر جواب منطقی داشتند من شیعه میشدم
س . خودشیعیان دهها روایت را دارند که رسول اکرم ص فرموده فقط همسر با دین و با تقوا اختیار کنید چگونه خود پیامبر ص با وجودیکه به اعتقاد شیعه علم غیب هم داشته همسرانی را برای خود اختیار میکند که نه دین داشته اند ونه تقوا
ایا خداوند متعال از این بشدت نهی نفرموده که چرا چیزی را میگویید که خود انجام نمیدهید لم تقولون مالاتفعلون و فرموده اتامرون الناس بالبر وتنسون انفسکم یعنی مردم را به نیکی فرا میخوانید ونفس خویش را فراموش میکنید.
Friday 21 October 2011 12:10:46 GMT
mosalman 
عقیل جان الله حفظت کند و در پناه حق باشی
ان الله معنا
Monday 2 May 2011 09:05:22 GMT
بو عمر  
لطفا اب به اسياب دشمن نريزيد

به اين فتنه خاتمه دهيد

اطلاعات مجاني د اختيار دشمنان اهل سنت قرار ندهيد

اكاه باشيد

Saturday 30 April 2011 12:04:31 GMT
دلسوز 
ادعاي سيد عقيل بر اینکه در ابتداي كانال تنها بودند عاري از صحت است كارشناسان محترم دیگری هم حضور داشتندکه در مقدمه انها اقایان کیانی وکشتکار بودند اما متأسفانه آقای هاشمی دیگران خس و خاشاک میداند
Monday 25 April 2011 07:04:05 GMT
موحد 
اولاً:سید عقیل جان به خاطر الله دوستت دارم
دوماً:تعجب کردم که چنین ادبیاتی به کار برده ای!!!!!!!!!!!!!!
سوماً:قصد مقاله حمله به شما نبوده است،چرا چنین تصوری کرده اید؟؟؟!!!!
چهارماً:احتمالاً کسانی که باید ناراحت شوند،مسئله را اشتباه به عرض رسانده اند.
پنجماً: برادران سنی نیوز تماسی با سید عقیل داشته باشند تا مطمئن شوند که این مقاله از ایشان بوده یا نه!!!!!!!!!!!
Monday 25 April 2011 06:04:50 GMT
حسن زاده ـ قشم 
واقعا برای سید عقیل متأسفم!!!
حداقل برادر عزیز اگر به اخبار اهل سنت اهمیت نمی دهی تا سنی نیوز را بخوانی حداقل بخوان تا کمی فارسیت قابل فهم باشد..
جناب هاشمی عزیز...
بنده اولا شما را دوست دارم.و برای زحماتی که می کشید ارج قائلم. ولی این روحیه غروری که در شما می بینم را برایتان زیبنده نمی بینم.
برادر عزیز بزرگان همیشه به بزرگی دیگران می نگرند. من از سنی نیوز چندان خوشم نمی آید ولی اعتراف می کنم که موفقترین رسانه اهل سنت فارسی زبان است. ایرادهایی هم دارم که مرتب برایشان می نویسم و روحیه نقدپذیرشان برایم بسیار قابل ارج هم هست.
نمونه اش که مقاله انتقام گیرانه شما را نشر کردند!
برادران عزیز!...
بیایید کمی عاقلانه بیندیشیم و دریابیم که در دنیا غیر از ما نیز هست. و همه می توانیم دوستانه در کنار هم با قلبهایی بزرگ موفقیتها را قلم بزنیم. نه اینکه سعی کنیم از کول هم بالا برویم و بشویم تصویری از ولایت فقیه. دیکتاتور منشی ولایت فقیه باعث نشود ما دیکتاتوریت سنی گرایی با فهم ناقص خود بر جامعه تحمیل کنیم...
Monday 25 April 2011 02:04:06 GMT
سخن پرده می درد! و ا... 
برادر عزیز سید عقیل محترم!
ای کاش هیچ نمی نگاشتی تا چنین به خود توهین نمی کردی:
برادر عزیز من خیلی شرمنده ام از اینکه شما تصور کرده اید در مقاله موسوی به شما توهین شده و خواسته اید انتقام بگیرید. یا اینکه فارسیتان آب کشیده یا اینکه مغرضانه و با تصوراتی که برایتان شده مقاله ایشان را خوانده اید. ایشان از شما تعریفها کرده و تنها گفته که مادران اهل سنت عقیلهای دیگری هم زائیده اند! یعنی این گل شمشادی که شما باشید مثالها و نمونه های دیگری دارد که نور می بایست آنها را بدست آورد!
از اینکه تصور می کنید بیت المال صندوقی است که باید دست فلان کس باشد باز هم ظاهرا این علم شما کم آورده!
برادر عزیز و استاد گرامی: هر کسی مبلغی برای کار برای اهل سنت داد در هر زمینه شما موظفید آنرا بیت المال مسلمین بشناسید و آنرا در مناسبترین جا استفاده کنید. حالا شما را بخدا سوگند آیا هیچ آدم عاقلی پیدا می شود به شما 10 هزار دلار بدهد تا بگویید هوای کابل از مشهد گرمتر است!
من هرگز نمی خواستم به این تصورات بچه گانه جوابی بدهم ولی چون این حرفهای بی ربط شما و اهانتهایتان به کسی که خواسته به شما و دیگران نصیحتی کند دیدم مجبور شدم چند کلمه بنویسم.
برادر عزیز وآقا و سرورم: کمی انصاف داشته باشید. کمی ادبیات برداشت درست داشته باشید.
بله! کسی که خدمات شما را انکار کند باید گردنش را زد. ولی اگر شما برای خدا کرده اید پس نصیحت برای خدا را چرا دشنام تلقی می کنید؟!
من در نیت شما شکی ندارم، ولی این گونه برخوردهای شما واقعا شایسته افرادی با درایت شما نیست! و جالب است که ادعای علم غیب هم دارید و می دانید که موسوی نامش را بخاطر حفظ امنیت جانی خودش و ـ شاید هم منظورتان گروه ضربط خود شما باشند یا گروه تروریستی ولایت فقیه ـ تغییر داده.
پس فرق شما و ولایت فقیه در چیست؟ آنها نیز نقد را کفر می دانند و شما هم؟!!
خیلی از برخورد ناشایستتان با این موضوع متأسفم. ابتدا فکر کردم شما می خواهید از سنی نیوز و نویسنده تشکر کنید و هوادارانتان را کمی نرمتر کنید ولی دیدم که شما از آنها دو آتشه تر تشریف دارید.
مولوی کریم بخش خاکزهی ـ چابهار
Monday 25 April 2011 12:04:10 GMT
محب عقيل 
سيد جان ما هميشه دوستت داريم و براي همه عزيزي از انتقادهاسازنده دوستان دلسوز استفاده كن و ومنتقدان مريض كه هدفشان دلسرد كردن شماست را به خداوند منان منتقم بسبار هيشه سربلند و عزيز باشي
Monday 25 April 2011 11:04:40 GMT
fariba 
zemne arze salam khdmate baradar hashemiye aziz
shoma va hame hamkaran azizetan ke da badve tasise shabake mosharekat besyar faali dashtid bayasti bedanid ke shabake baraye pishraft khod hamishe niazmande hozuretan ast
Monday 25 April 2011 10:04:43 GMT
وامصيتا 
جناب سيد قریب به دو ماه است که وارد این سایت نشدده اید اگر راست می گویید پس وامصیبتا یعنی در این مدت شما از اخبار اهل سنت آگاهی نداشتید واقعا جای شرم است
Monday 25 April 2011 08:04:39 GMT
شهرام 
باسلام بخدمت دوست عزیزواستاد ارجمندم سیدنورانی عقیل عزیز
در کارتان شک نکنید که خدا با ماست.ازقضامن در متن قبلیم این اقا را مورد سئوال قرار دادم از افترابر حذرش داشته ام.کانال نور با شمانورانیتر می گردد.مرا مورددعای خیر خویش قرار دهید.برادرت شهرام
Monday 25 April 2011 08:04:17 GMT
یاسر 
سلام وخسته نباشید عرض میکنم خدمت آقای سیدعقیل هاشمی وسایر دست اندرکاران شبکه نور ، خداوند متعال توفیق روز افزون به شما درجهت اعتلای کلمه الله عنایت فرماید چرا که شما باعث وبانی هدایت خیلی از بندگان خدا شده اید
جزاکم الله خیر
Monday 25 April 2011 07:04:24 GMT
محب الصحابه  
اقاي عقيلي دراينكه شما فرد زحمتكش هستيد همه متفق هستند ؛ ولي دراينكه شما تك رائ هستيد باز هم متفق هستند ؛كمي منصف باش دراينكه مي كوئيد - الله را شاکریم به اینکه این محاصره رسانه ایی علیه اهل سنت فارسی زبان جهان توسط شبکه جهانی نور شکسته شد و این اقدام مبارک سبب شد که همه جرات به خود دهند در مجال رسانه آزاد گام بردارند؛ درست نيست به جند دليل برانامه تلفزيون الشارقه 2-زحمتهاي دكتر ملازاده در كانالهاي مختلف ورسانه هاي مختلف 3-تلفزيون نور با اتفاق دوستها وبا برنامه بيش مي رفت ولي همانطوري كه ذكر كردم بدون مشوره دوستها كار شروع كرديد ؛ باز هم براي شما ارزوي موفقيت دارم
Monday 25 April 2011 07:04:33 GMT
faryade.ashena 
جوابتان آرام زیبا و خردمنشانه بود از نور بیشتر بگو کلمه نوریست دیگر
Sunday 24 April 2011 04:04:11 GMT
islam 
اقای سید عقیل هاشمی با سلام
در مقابل نوشته هاي شما من اجازه به خودم نميدهم كه جيزي بنويسم فقط بكويم كه واقعا خوشنود شدم از نوشتن جنين سخني و حق حق نشناسان را كف دستشان كذاشتي
موفق و بايدار باشيد
امين يا رب العالمين
Sunday 24 April 2011 04:04:05 GMT
ع ب (بیسواد ) 
سيد عقيل هاشمي . الله را شاكرم شما با صداي دلنشينتان و شبكه جهاني نور باعث شد تا قلب بعضي ها مثل بنده و امثال بنده كه كوش هايشان فقط در ايران از تلفزيونهاي سرتاسري كه فقط از شيعه ها و حسينيه ها ميكفت هميشه فكر ميكردم نعوذبالله ما اهل
سنت كافر هستيم . جون در مساجد هاي ما كسي جرات نميكرد جيزي بكويد يا بنده وقتش را نداشتم كه از خلفاي راشيدين يا از بدعات و شركيات جيزي بفهمم اما با توفيق الله و شبكه و صداي كرم و دلنشينتان باعث هدايت بنده شده ايد
شبكه جهاني نور همان نور قران است كه باعث كامياب شدن انسان در دنيا و اخرت هر انساني ميشود اميدوارم نكذاريد خاموش شود
Sunday 24 April 2011 04:04:21 GMT
فاروق 
سایت سنی نیوز و سایر دوستان! لطفا به این خیمه شب بازی بی محتوا و خنده دار پایان دهید.
Sunday 24 April 2011 04:04:57 GMT
دلسوز 
فقط اينو ميگم سیدجان خدا حفاظتت کند و بس
 
Name:
Comment Body: 
 
      
 
 
 
 
Unsubscribe
Subscribe