افتتاح شبكه وصال فارسي و اشک شوق اهل سنت
The Writer: استاد عبدالله حيدري
Added Date: 4/17/2011 3:06:12 AM
Bookmark and Share              Balatarin

ویژۀ سنی نیوز: خبر هیجان انگیزِ آغاز شدن پخش آزمایشی شبکه جهانیِ و صال؛ نه تنها اشک شوق اهل سنت فارسی زبان جهان را در آورد؛ که بغض های انباشتۀ قرنهای متمادی به ناگاه ترکیدن گرفت!

سرها به سجده افتاد! لبها به زمزمه آغازید! دستها به آسمان بلند شد! پیر زنان و پیر مردان, علما و ریش سفیدان, یتیمان و بیوه زنان و تمام آحاد اهل سنت هر کس به نوعی شکر پروردگارش را ادا نمود.

یکی با سجده ای خالصانه! یکی با دعایی عاجزانه! یکی با آه و نالۀ ای در نیمه شب! و یکی با ذکر و بیانِ پاکیِ آن معبود یکتا!

خلاصه هر کس به نوعی شکرِ الله متعال و معبود ذو الجلالش را ادا نمود و می نماید؛ زیرا که آن معبود یکتای بی همتا؛ ذاتی است شنوا که آه و ناله هر مظلومی را در همه  حال می شنود و به کمک او می رسد؛

 و ذاتی است  علیم و دانا که از ظلم هر ظالم و ضعف و استغاثۀ هر مظلومی آگاه است و دیر یا زود به کمک او می شتابد, و ذاتی است بصیر و بینا که تمام حرکات و سکنات این جهان و جهانیان و مکرِ مکاران و غم و اندوهِ درماندگان را می بیند و عجز و ناتوایی همۀ مستضعفان را شاهد است.

 و ذاتی است قادر و توانا که با قدرت و ارادۀ محکم و مستقل و بی نظیر خود؛ برخوار کردن و رسوا نمودن ظالم و بر کمک و دستگیری و تسلی بخشیدن به مظلوم؛ قدرت کامل دارد و هرگاه بخواهد می تواند به بندگانش کمک کند.

پس شکر و سپاس الله متعال؛ که یکتایِ بی همتا  و «سمیع و شنوا» و «بصیر و بینا» و «علیم و دانا» و «قدیر و توانا» است؛ را ادا کردن نه تنها از واجب واجبات که بهترین مرهمِ مسکّن بر تمام دردها و محرومیت هاست؛ لذا اهل سنت با ایمان به این معبود یکتایشان که دارای چنین ذات گرامی با چنین اسماء و صفات نیکو و بی نظیری هست؛ با قلبی گسترده تر از جهانِ پهناور و ایمانی محکمتر از فولاد؛ و اراده ای راسخ تر از کوهها,  همیشه به پروردگارشان توکل و امید داشته و خواهند داشت که ذات گرامی اش هرگز آنها را خوار و رسوا نخواهد نمود .

گرچه اهل سنت بخصوص در داخل کشور ایران به ظاهر بسیار آرام و خونسرد هستند و هر ظلم و ستمی را تحمل می کنند؛ اما بر اساس عقیدۀ پاک و خالص و محکمی که دارند با معبودشان همواره در ارتباط نزدیک هستند و یکایک ظلمها و ستمها و محرومیتها و تبعیضها و تحقیرها را به معبود یکتا و یگانۀ شان پیوسته گذارش می کنند؛ و با الحاح و زاری از او کمک می طلبند.

 بنابراین شکی نیست که باز شدن فضای رسانه ای به روی اهل سنت فارسی زبان ثمرۀ این گذارشهای شبانه ای است که به آسمان مخابره می شود و با پیک اشک و مهر اخلاص چنان به سرعت بالا می رود که صبر و بردباری و ایمان و اخلاص این مؤمنان حتی فرشتگان را به حیرت وا داشته است.

گروه دیگری که در به و جود آمدن این فضای رسانه ای بویژه شبکۀ و صال فارسی نقش مؤثری داشته و دارند سربازان و مجاهدان گمنامی هستند که با تلاش شبانه روزی و ایمان و اخلاص کم نظیرشان با اینکه بعضی ها حتی برای خود نویسنده گمنام و ناشناخته هستند اما برای دفاع از دین الله و نصرت حق و مرهم گذاشتن بر زخمهای اهلسنت کارهایی می کنند که در تصور هم نمی گنجد.

 شاید تعجب کنید که شبکۀ و صال فارسی به همین زودی و آسانی چگونه راه افتاد؟ یقین کنید پس از کمک و نصرت الله متعال تا جایی که بنده اطلاع دارم جز تلاشهای اندک اما مخلصانۀ چند سنی دردمند که هر کدام در یک گوشۀ دنیا زندگی میکنند هیچ اداره و شرکت و گروه متخصص رسانه ای در راه انداختن و صال فارسی نقش نداشته است!.

 لذا از الله متعال عاجزانه می خواهیم که این سربازان گمنام حق و توحید و مجاهدان جان بر کف راه دین را در هر جایی که هستند حفاظت بفرماید و در جان و مال و فرزندانشان برکت عنایت کند و به آنان پاداشی ببخشد که برای همیشه در سعادت زندگی کنند و در بهشت برین با پیامبران و صدیقان و شهدا و صالحان محشور گردند. خدایا بهترین پاداش ممکن را به آنان عنایت بفرما تا آنها از تو راضی و خوشنود و تو نیز از آنها راضی و خشنود گردی و ما و آنها و همۀ دعوتگران را بر حق ثابت و استوار بدار و با اخلاص و استقامت خاتمه به خیر بگردان.

اهل سنت در شبکۀ و صال با توجه با عقیدۀ پاک و مرام صادقانه ای که دارند جز خدمت به جامعۀ بشری و عموم هموطنان و همزبانانی که حرفشان را می فهمند؛ جز تقدیم و معرفی عقیدۀ پاک و زلال خود که مبنی بر قرآن و سنت صحیح رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم و عقل و فطرت سالم و برهان و استدلال محکم و صادقانه با فهم پیشگامان امت به شمول صحابه و اهل بیت گرامی آنحضرت صلی الله علیه و آله و سلم است هیچ طرح و برنامۀ دیگری ندارند.

البته از آنجایی که سالهای متمادی است که به و سیلۀ فرقۀ ضالّۀ روافضِ کینه جو و عقده ای و تفرقه؛ مورد بدترین حملات و شدیدترین اهانت ها قرار گرفته اند؛ طبیعی است که شبکۀ وصال با اینکه از اسلامِ وسط و میانه و به دور از افراط و تفریط پیروی می کند؛ و دعوت حکیمانه و جدال با موعظه حسنه را سنت پیامبران الهی و رسول گرامی مان حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم می داند؛ در عین حال مصمم است که پاسخ هر شرک و بدعت و توهینی را محکم و مستدل اما متین و مؤدبانه بدهد.

لذا این عهد را با الله ذوالجلال و معبود ناصر و مددگارمان بسته ایم  و به یکایک شما مسلمانان اهل سنت اطمینان خاطر می دهیم که ان شاءالله از این پس فقط با امید و توفیق الله متعال هیچ توهینی به عقیده و مقدسات اهل سنت بی پاسخ نخواهد ماند مگر اینکه خبرش به شبکه وصال نرسد.

 کما اینکه ایجاد وحدت واقعی در میان جامعه بر محور قرآن و سنت از اولویت های شبکۀ و صال خواهد بود لذا این توضیح لازم می نماید که ما به عموم جامعۀ تشیع به دید احترام می نگریم و با و جود اختلاف عقیده و منهج و فکر و سلیقه بین ما و آنها؛ هیچ مشکلی با آنان نداریم؛ مشکل ما فقط با روافض تفرقه افکن و کینه جویی است که به نام اسلام ناب و مکتب اهل بیت پیامبر گرامی صلی الله علیه و آله وسلم به زور و دروغ خود را سخنگوی تمام شیعیان جا زده اند در حالی که هرگز چنین نیست عموم جامعۀ تشیع هرگز این تفرقه افکنان و کینه جویان را به عنوان نماینده و سخنگوی خود قبول ندارند.

ما بر این باوریم که همزیستی مسالمت آمیز با وجود اختلاف عقیده و حتی با وجود اختلاف دین هم ممکن است؛ اما ملت ما فعلا در گرو این گروه تکفیری رافضی قرار گرفته که جامعه را به سوی یک جنگ خانمانسوز سوق می دهد!.

 لذا سایر شیعیان عزیز هرگز نقدهای بحق ما را به خود نگیرند و مطمئن باشند که اهل سنت با آنها همچنان که تا کنون مشکلی نداشته اند در آینده نیز نخواهند داشت.

خدایا چنان کن سر انجام کار   تو خوشنودی باشی و ما رستگار

 

Reader Count
12855

Bookmark and Share              Balatarin
 
Sunday 2 February 2014 08:02:13 GMT
خوزستانی 
"یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا"
برادران مسلمان بدانیم که دشمنانی که در قرآن از آنان یاد شده هنوز هم وجود دارند و بلکه قوی تر شده اند. چرا خود را بازیچه تعدادی مثلا عالم اسلامی کنیم. همین ها که با ایجاد تفرقه بیشترین خدمت را به دشمنان می کنند از هر فرقه و مذهبی که باشند. چرا اینها ما را به جان هم می اندازند ولی خود و فرزندانشان در هیچ منازعه ای دیده نمی شوند.
مگر در قرآن نیامده که "افلا تعقلون" پس چرا فکر نمیکنید و خود را بدون اراده در اختیار این جاهلان قرار می دهید؟!
Monday 25 November 2013 10:11:26 GMT
ehsanfarmajid232@yahoo.com 
اقای مولازاده شما که با چند تماس تلفنی از افراد چاپلوس و بی سواد فوری جو می گیردت و شروع به دشنام می دهی یادت باشد در طول این 1400 سال تشیع سدی بوده در برابر هجوم اعراب شکمی و زیر شکمی که هیچ نقشی در فرهنگ و تمدن جهانی نداشته و ندارند.جناب .بدان که هجوم اعراب جاهلی به ایران فقط برای غنیمت و شکم و زیر شکم بوده زیرا ما 12 هزار سال است که اهورا مزدا را که که موجود ناکرانمند بوده را می پرستیدیم و اتش نماد پاکی و والایی اهورا بوده وایرانیان اتش پرست نبودند تعصب را کنار بگذار و بیشتر مطالعه کن .کاش که تناقضات دین و مذهبت را جواب دهی هیچ ایرانی مسلمان خوبی نمی تواند باشد وهیچ مسلمان خوبی ایرانی خوبی نمی تواند باشد.....پس از جو گیری خوداری کن و عقلانییت را فدای تعصب کور نکن......هرچه مفاخر علمی این دین اسلام داشته و دارد همشان ایرانی بوده اند خلفای بنی عباس و بنی امیه ئ راشدین کاملا در قبضه قدرت ایرانیان بودهاند و ایرانیان هر موقع لازم می دیدند سلسلهای بنی امیه و بنی عباس عوض می کردند و خلفای این 2 سلسله پادشاهی گوششان و عقلشان در دست ایرانیان بوده ....تاریخها را بی تعصب بخوان اسلام تمدنی نداشته بلکه مشتی گدا گرسنه بیابانگرد بودندن و پا پتی و سوسمار خوار ئ الان هم اگر نفت و حج را نمی داشتند از گرسنگی می مردند چو لیاقت و استعداد هوش و سوادی ندارند و پول نفت را که متخصصین غربی و دیگران برایشان از دل زمین بیرون می اورند این پول باد اورده را در قمارخانها و کازینوهای کشورهای غربی خرج شکم و زیر شکم می کنند...ثیشتر مطالغه کن ان هم بدون تعصب و و با عقلانییت...........
Thursday 25 July 2013 06:07:53 GMT
شیعه علی 
سلام خدا بر امام علی و اولاد معصوم و امام از نسل او
Tuesday 16 April 2013 08:04:04 GMT
عبدالحسین 
دشمن مولا حرام زاده است

یاعلی
Sunday 8 April 2012 04:04:13 GMT
mallahi 
salam be tamam dostan
mazaweb bashid gorgha dar lebase mishand tohin be yaran paymbar,ta behal az 1 sunni shanidin ke tohin be aemme bokonad.
Sunday 28 August 2011 07:08:37 GMT
islam 
شيعه يان جواب دهند
1-در كجاي قران جواز ازدواج با منافق امده كه شما بيامبر را متهم ميكنيد كه زنانش منافق بودند؟

2-در كجاي قران جواز بر دوستي كرفتن با منافق امده كه شما بيامبر را متهم ميكنيد كه دوروبرش مملو از منافق بوده؟

3-در كجاي قران جواز بر خود زني و سينه زني امده كه شما خود زني ميكنيد؟

4-دركجاي قران اسمي از ائمه امده كه شما ائمه را بالاتر از انبيا ميخوانيد اين ائمه جطور از انبيا بالاتر شدند؟

5-در كجاي قران جواز بر قبر برستي امده كه شما قبرها را برستش ميكنيد؟

6-در كجاي قران حكم صيغه امده كه شما ناموس خود را حراج ميكنيد به نام صيغه؟

7-در كجاي قران امده كه بعد از بيامبر نبوت ادمه دارد كه شما ادعا بر نازل شدن جبرييل بر حضرت فاطمه داريد؟

8-در كجاي قران زنان ديكر انبيا را با زنان بيامبر اسلام در يك درجه قرار داده كه شما زنان بيامبر اسلام را با زنان لوط و نوح مقايسه ميكنيد؟

9-در كجاي قران از رجعت حرف زده كه شما ادعا بر بركشت بيامبر و امام علي و امام حسين داريد؟

10- ايا حضرت علي به صيغه معتقد بودند؟

11- ايا حضرت علي براي بيامبر يا براي فاطمه زهرا سينه زني و قمه زني كردند؟

به نظر كافي باشه براي رد مذهب روافض
لطفا جواب دهيد اي غاليان
Sunday 28 August 2011 01:08:38 GMT
به islam
انشا الله که خیر است برادر اما امام اسامه رهبر القاعده بودند رهبریت طالبان در دست امیرالمومنین است در مورد علما هم انشا الله که خیر است اما من نگفتم که شیخ پر دل همین جمعه پشت منبر برود و از جهاد با روافض سخن بگوید اما ان سیر باید به ارامی پیش برود مثلا من فکر میکنم محافل مسجدی وخودمانی برای این گونه سخنرانی ها مناسب باشد واینکه ما با قلب کاری نداریم این عمل است که اهمیت دارد ابوطالب هم در قلبش ایمان داشت اما علنی نکرد و کافر مرد انشا الله که علمای ما همهشان حب جهاد را داشته باشند به هر حال همین ملت باید در اینده سرنوشت ساز باشد ما که نمی خواهیم تا ابد این طور مرده باشیم میخواهیم؟ ماهم انشا الله علما را در این مسیر (تبلیغ جهاد) تنها نخواهیم گزاشت
راستی هیچ فکر کرده ای که چند در صد احتمال دارد که ما مسلمین را بخاطر همین کامنت ها بگیرند ؟ اگر قرار باشد ما هم بترسیم پس چه کسی حق را بگوید؟
Friday 26 August 2011 06:08:22 GMT
islam 
به برادر p
1_ در مورد طالبان برادر ما جند كروه طالبان داريم يك طالباني كه كروه شهيد بن لادن هستند كه جهاد واقعي ميكنند دو و سه و غيره طالبانب هستند كه براي تخريب طالبان و اسلام از طرف ايران و ديكر كشورهاي تامين ميشوند بنده اين را به مخالفان طالبان كفتم كه بدانند طالبان واقعي انسانهاي بي كناه را نميكشند
2- در مورد علما دوست عزيز شما نبايد تهمت ضعيف الايماني به علما بزنيد شما كه از دل انها خبر نداريد
شما از كجا ميدانيد كه علما تهديد نميشوند شيخ بردل هميشه تحت مراقبت هستند و حتي سخترانيهاي كه در مراسم عروسي ميكردند را برايشان محدوديت شديد برايش كذاشتن شما فكر ميكنيد كه امثال شيخ بردل و مولوي عبدالحميد از مرك ميترسند سخنارني شيخ بردل را در مورد شهادت دروغين حضرت فاطمه را شنيده ايد؟
دوست كرامي علما جيزهايهاي ميدانند كه ما نميدانيم ما هنوز رزيم ايراتن را نشناختيم اين رزيم از نسل صفوي هستش شما تاريخ را خوانده ايد اكر بدانيد كه اجداد اينها جه بلاي بر سر اهل سنت در اوردند اينها هم كشتن اهل سنت را ثواب ميدانند
شما فكر كنيد اكر علما نباشند مثل اين است كه به جنك رفته باشيد ولي با خود سلاح نداشته باشيد جه ميشود؟
اينها قصد دارند كه علما را تحريك كنند و به خواسته هاي شوم خود كه شهادت انها است برسند امثال شهيد عبدالمالك را همين ها تحريك كردند اينها شير مردن را شهيد ميكنند تا اهل سنت خالي از اينها باشند
الحمدالله علما ما بيدار هستند جون ميدانند كه قصد رزيم جيست
ايا ضياي كه در بين ما نيست بهتر است يا ضياي كه زنده باشد عالم زنده بهتر است هر جند كه با شهادت امثال ضياي مردم كمي ان هم فقط كمي بيدار شدند ولي عالم زنده بهتر است
دوست عزيز احساس شما باك است ولي در اين مورد دراين مورد نبايد احساسي عمل كرد
اميدوارم كه توانسته باشم منظورم را برسانم بنده خودم قبلا مثل شما فكر ميكردم ولي الان به حرف علما رسيدم
موفق باشيد برادر
Thursday 25 August 2011 01:08:06 GMT
برادرislam اگر در بارهی جهاد واطلاعات رسانی نادرست و دروغ غرب حرف زدم بخاطر این قسمت از کامنت شما بود"ولي شما حق داريد راستش را به شما نكفتند جون طالبانب كه شما ميشناسيد و مردم عادي را ميكشد از طرف خود ايران و امريكا تامين ميشود و هيج ربطي به كروه مجاهدين شهيد بن لادن ندارد ..." انشا الله که خیر است شاید هم من اشتباه متوجه شدم
و اما در بارهی علما ببینید برادر جان این از دین ماست و از اول تاریخ اسلام تا کنون این طور بوده است که کفار با مسلمین دشمنند و بین کفار ومسلمین جز شمشیر چیز دیگری نیست و از ابتدا تا کنون کفار مسلمین را میکشتند و مسلمین نیز کفار رااین یک قانون است پس اگر دیدید که روزی کفار با کسی دوستی میکنند یا با انها نمیجنگند به تناسب بیتفاوتی کفار نسبت به انها ایمان انها زیر سوال میرود
پس این امر که کسانی مثل شهید دامنی یا ضیایی به دست کفار کشته میشوند امری کاملا طبیعیست و این خلوص ایمان این افراد و اسلام انها را نشان میدهد و این که افرادی مثل شیخ پردل و عبدالحمید که تا کنون زنده اند و خیلی را حت و بدون هیچ تهدیدی در کشور کفر زندگی میکنند غیر طبیعی است و در خوشبینانه ترین حالت ضعف ایمان این افراد را نشان میدهد
برادر جان از خصوصیات مشک این است که بوی خوش دارد و از خصوصیات عالم ربانی نیز این است که حقایق را بدون ترس میگوید و تنها به اخرت می اندیشد نه دنیا اما عالم ترسویی که از ترس کفار و طواغیت دین را بپوشاند وبه مردم به طور علنی ابلاغ نکند مانند مشک بی بوست که درواقع مشکی که بو ندشته باشد مشک نیست !
وبرادر جان این که یک سرباز یا یک پاسدار به راحتی وارد مساجد مامیشوند و امام مسجد را در مقابل 1000ران نفر که هر روز پنج وقت پشت سر ان امام نماز می گزارند دست بند میزنند و میبرند و سر به نیست میکنند وهیچ کس هم جیکش در نمیاید و خود را پشت سر هم قایم میکنند در خوش بینانه ترین حالت نشانهی ضعف شدید ایمان ماست و ان نماز گزاران است اگر در بین ان 1000نفر 20 نفر بلند شوند واز پشت گردن پاسدار بگیرند و بیرونش کنند ایا دوباره حکومت جرعت نزدیک شدن به ان امام وحتی ان مسجد را میکند ؟ قطعا خیر اگر هم این کار را بکند دفعهی بهد 50نفر برای دفاع بلند میشوند و این همان چیزیست که کفار وطاغوت از ان میترسد و متاسفانه بیشتر ما وحتی به جرعت میگوییم همهی ما ضعیف الایمانیم وتو ای برادر راست میگویی تا زمانی که ما اصلاح نشدیم نباید توقع اصلاح علما را داشته باشیم اما ما چطور باید اصلاح شویم ؟ این علما میخواهند مارا اصلاح کنند ؟ اینان به مامی نگرندو ما به انها به والله قسم که الله چنین امتی را نصرت نمیدهد!
با پوزش از تاخیر
Wednesday 24 August 2011 06:08:51 GMT
islam 
السلام عليكم به برادران مسلمان
بنده در سايت ولي عصر كه متعلق به قزويني ميباشد به بحث و كفتكو برداختم و بعد از جند دوره كوتا 4 يا 5 بار بحث انها جنين خزولاتي را تحويل بنده دادند و براي شما بطور مختصر باز كو ميكنم تا بفهميد بزركترين سايت شيعه متعلق به قزويني جطور جواب ميدهد و با دروغ و تلبيس مردم را كمراه ميكند

1- انها در مورد توسل كفتند جون مشركان به جن و فرعون توسل كردند بس توسل كردن جائز است انها به بتها توسل ميكردند بتها كه زنده نبودند بتها مرده بودند
بعد توسل فرزندان يعقوب به بدراشان؟
خب ايا فرزندان يعقوب بعد از بدرشان باز به قبر بدرشان توسل كردند اكر بدر شما زنده باشد و شما بكيد بولي به شما بدهد ايا باز بعد از مركش اين درخواست را از او ميكنيد اين توسلها در عالم اسباب است در غير اين صورت نه براي مرده جائز است نه براي زنده كاري كه فقط بر عهده الله است هيج كس نميتواند ان را براورده كند
2-دين بدون علي كامل نيست؟ اكر شخصي قبل از مركش مسلمان شود و شهادتين بكويد و بميرد بودن اينكه علي را بشناسد ايا ان شخص مسلمان است يا نه؟ اين را شيعه يان جواب بدهند
3- جون انبيا با مردكان صحبت ميكردند بس مردكان ميشنوند بس ما هم ميتوانيم صدايمان را به مردكان برسانيم بنده كفتم اكر حضرت شعيب با مردكان صحبت كردند يك اينكه اين ويزكي انبياست و دو اينكه اين شنيدن حرف انبيا عذابيست براي مردكان خوب حال جرا مردكان مثل حضرت علي بايد صداي ما را بشنوند براي انبيا وحي نازل ميشد بس شما هم بكيد بخاطر اينكه براي انبيا وحي نازل ميشد بس بايد براي ما هم وحي نازل شود باز جواب درستي ندادند و طفره رفتند

3- برسيدم جرا الله ولايت علي را بين خون و كوشت مردار اورده كفتند براي اينكه قران تحريف نشود
نكاه كنيد جطور جواب ميدهند اينها هم مثل بزركانشان بر اين هستند كه قران تحريف شدني است و تحريف شده
4- باز در مورد شنيدن مردكان؟ كفتند جون الله ميشنود و از حال ما با خبر است بس بيامبر هم باخبر است اينها مقام الله را با بيامبر مقايسه ميكنند ايا اين شرك نيست اكر شرك نيست بس جيست
خوب دوستان عزيز اين سايت بزرك قزويني در جواب دادن به بنده كه علم جنداني ندارم جنين جوابي دادند اينها جطور ميخواهند جواب بزركان ما را بدهند
روش اينها به اينكونه است كه حديث ضعيف مياورند يا اينكه حديث صحيح مياورند و قيجي ميكنند
در شبكه كلمه شخصي بنام زارعي هر روز زنك ميزند و با روايتات ضعيف ميخواهد اهل سنت را زير سوال ببرد ولي الحمدالله تا اشخاصي مثل استاد سيد عقيل هاشمي هستند اينها هميشه سرشان به سنك ميخورد روايتي اوردند در مورد سجده كردن حضرت عايشه بعد از شهادت حضرت علي اقاي هاشمي دروغ اين شخص با ضعيف بودن اين روايت را بر ملا كردند اينها همشان اين روش كارشان است دوستان در غير اينصورت توان مناظره را ندارند
Tuesday 23 August 2011 04:08:25 GMT
islam 
به علي الهي
شما به جاي اين خزولات فكري به حال اينده خود بكن در قيامت با جه روحي جلو الله ظاهر خواهي شد
دقيقا اين سوالاتي كه مطرح كردي از خميني و امثال خميني و بزركان شيعه ميشود

1-جرا به زن بيامبر و ياران بيامبر توهين ميكرديد جواب! مجبور بوديم براي بدست كرفتن حكومت نياز به فتنه و تفرقه داشتيم ميان مسلمانان كه اين بهترين روش بود
2- جرا ميخواستيد در خانه خدابمب كذاري بكنيد ايا شما سرنوشت ابرهه را نشنيده بويد جواب ! جرا شنيده بوديم ولي براي كمراه كردن مردم و به جيب زدن بول مردم ميخواستيم رونق بيشتري به مشهد و كربلا بدهيم
3-جرا مردم بيكناه كردستان را شيمياي كرديد فكر كرديد كه مكرتان الله نميداند جواب ! جرا ميدانستيم ولي مجبور بوديم براي مظلوم نماي خود و ظالم جلوه دادن صدام انها را شيمياي كنيم
4-جرا علما اهل سنت را شهيد كرديد ايا نميدانيد كه الله انتقام كير است ميدانستيم ولي انها داشتند ابروي ما را ميبردند اكر انها را نميكشتيم مردم ما را ميكشتند بس باز مجبور بوديم
5- جرا مردم شيعه خود را ميكشتيد جواب ! انها هم ميخواستند زحمت جندين و جند ساله ما را بر باد بدهند ما براي اين حكومت اسلامي دروغين خونهاي بي كناه زيادي ريخته بوديم جقدر انسانها را براي بدست اوردن اين حكومت سر بنيست كرديم
6- جرا در زندان به دختران تجاوز ميكرديد جواب !!! خوب ما به سربازان كمنام و بدنام امام زمان نياز داشتيم كي بهتر از اين دختران ميتوانستند سربازان بدنام براي ما توليد كنند
7- جرا امثال علي كه در سايت سني نيوز خزولات ميكه را كمراه كرديد جواب !!!خوب شيطان هم دستيار دارد ما هم شيطان و امثال علي شدند دست يار ما انها خودشان كمراه بودن كه با ما هم صدا شدند
8- با جه حكمي و جه جراتي خود را امير امر مسلمين خواندي جواب !!! با حكم امثال علي و ديكر ساده لوحان انها به ما جرات دادن تا هر كاري ميخواهيم بكنيم انها به ما ميدان دادند!!!

خوب علي الهي اين ها بخش بسيار بسيار كوجكي از جوابهايست كه بايد بزركان شما بس بدهند ايا تو هم فكري به جواب بس دادن كرديد ايا انديشيده ايد كه منكر و نكير با جه جهري به سوي شما خواهند امد فكر كن تا دير نشده و راه براي باز كشت هنوز است توبه كن تا با خميني و كليني و مجلسي محشور نشي توبه كن توبه
Tuesday 23 August 2011 07:08:26 GMT
حمید 
به علی
آره یکی دیگه از همین اجتهادکننده ها ی یزیدی خامنه ای بزرگوارشماست که امام خطابش میکنین!
روزقیامت وقتی بگن چرا مساجداهل سنت رو خراب کردی؟میگه اجتهادکردم!!!
چراسران اهل سنت رو قتل عام کردی؟میگه اجتهادکردم!!!
چرااجازه ساخت حتی یک مسجددرتهران روبه اهل سنت ندادی؟میگه اولامیترسیدم مردم رو سنی کنن !!!دوما اجتهادکردم!!!
چرامردم بیگناه رو که بخاطراحقاق حقوقشون تظاهرات کردن رو از دم تیغ گذروندی؟میگه اجتهادکردم!!!
چراخودتومعصوم قلمدادکردی؟میگه اجتهادکردم!!!
چراسالیان سال سرمردم شیعه روشیره مالیدی؟میگه اجتهادکردم!!!
مطمئنم توهم که به یاران و همسران پیامبر توهین میکنی ازاون کمترگیرت نمیاداون دنیا انشاالله
Monday 22 August 2011 09:08:56 GMT
علی 
روز قیامت که امیرالمومنین یزید(رض)را برای حسابرسی می آورند، از او پرسیده می شود چرا سرور آزادگان جهان را به شهادت رساندی؟ مگر نمی دانستی که او نوه پیامبر و سید جوانان اهل بهشت است؟ -بله می دانستم، ولی اجتهاد کردم، پس یک اجر بیشتر ندارم. -چرا شراب می خوردی و سگ بازی و میمون بازی می کردی؟ -اجتهاد کردم، و افسوس که فقط یک اجر دارم! -چرا همچون ابرهه، به مکه لشکر کشیدی و خانه کعبه را خراب نمودی؟ و آن فجایع را بر جان و مال و ناموس مسلمانان مدینه آوردی بطوریکه تا مدت ها در مدینه دختر باکره پیدا نمی شد. -اگر اجتهاد نمی کردم، ممکن بود مرا گناهکار بدانید، ولی الان چون اجتهاد کرده ام و پیدا شده که دراجتهاد خود، اشتباه کرده ام پس فقط یک اجر دارم و دو اجر ندارم. و بدین سان معلوم شد این سوراخی که برای فرار از احکام دین باز شده،اگر همچنان باز بماند، دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود. زیرا فردا چنگیز هم می آید وشهادتین را گفته و نگفته فوراً اجتهاد می کند و خاک کشورهای مسلمان را به توبره می کشد و فقط یک اجر می برد و دو اجر نمی برد! صدام هم که نیاز به گفتن شهادتین ندارد. فقط اجتهاد می کند و کردهای سنی حلبچه را به شیمیایی می بندند و تنها یک اجر می برد! و خلاصه جامعه اهل تسنن می شود جامعه اجتهادی. دیگر همه در برابر مال و ناموس و جان یکدیگر اجتهاد می کنند و تازه یک اجر هم طلبکار می شوند. البته معلوم است که مردم از ترس حاکمان جرأت اجتهاد نداشتند، ولی حاکمان در مقابل هم و در مقابل مردم، تند و تند اجتهاد می کردند و همینجور پشت سر هم، یک اجر ویک اجر می بردند!
سنی نیوز: 1. تاکنون کسی از علمای اهل سنت یزید را امیرالمومنین ندانسته، و او صحابی هم نیست که رضی الله عنه برایش استفاده شود.
2. یزید به اعتقاد شیعه از شجره ملعونه بنی امیه است و غریب نیست چنین جنایاتی صورت دهد، و کسی هم از او دفاع نکرده است، اما سید علی خامنه ای که شجره بلندبالایش به ائمه شیعه می رسد، و از طرف آیت الله احمد خاتمی و آیت الله مصباح و یزدی و برخی مراجع شیعه معصوم دانسته شده است، مردم را در ایران به خاک و خون می کشد و در زندانهایش به دختران شیعه مذهب تابع مولا تجاوز می شود، و کک هیچ مرجع عالیقدر شیعه ای هم نمی گزد!! ایشان که اجتهاد نمی کند! ایشان معصوم است و حکمش حکم خداست، پس کشتن و تجاوز و مثله کردن و قتل عام در نزد معصومین شیعه امری مشروع و مستحب است! پس چرا به یزید چسبیده اید؟! حکم شرعی معصوم را اجرا کردن چه اشکالی دارد؟!!
Sunday 21 August 2011 04:08:00 GMT
islam 
به علي
مردك تو كه قدرت جواب دادن را نداري در تمام كامنتهات جواب دادم جرا فرار ميكني و جرنديان مينويسي اين امام زمان شما كه ختنه كرده به دنيا ميايد و لخت و برهنه هستش ايا فكر براي نمايان نشدن عورتش را كرديد اين در كتوب شما امده مدفوع امامان بوي مشك ميدهند و خوردن مدفوع ائمه انسان را به بهشت ميبرد ايا اجدادت مدفوع امامان خوردن؟ خوب امام زمان كه زنده است دعا كنيد تا برايتان بريند و شما بخوريد و به بهشت برويد
اين روايت مسخره هم حتما امام موهومتان برايتان كفته امامي كه برهنه در بين مردم ظاهر ميشود
تمام مومنان فداي بيامبر و زنان بيامبر و ياران بيامبر شما كه مومن نيستيد فداي مدفوع ائمه لياقتتان همين مدفوع ائمه است بجاي اينكه بياي دروغ بسراي و جرنديات بكي و به زنان بيامبر توهين كنيد بيا مردانه با هم بحث كنيم اكر مردي علي خامنه ي راستي از عفير ان خري كه شما ميكويد خر بيامبر بوده از نوه و نتيجه اش خبري داريد!!!
Sunday 21 August 2011 01:08:00 GMT
حمید 
درجواب علی
عزیزدل خلاصه واست بگم:
تومیگی تا75روزپس از رحلت پیامبر(ص) حضرت جبرئیل(ع) حقایق عالم رو به حضرت خیرالنساء فاطمه الزهرا(رض) نعوذبالله وحی میکرده
پس حضرت جبرئیل(ع) حتماگفته که حضرت عمر(رض) نعوذبالله آدم درستی نیست پس چراایشان و حضرت علی(رض) دخترشون رو به عقدحضرت عمر(رض)درآوردن؟؟؟؟لطفانگو که به زورگرفته که توهین بس بزرگی به ساحت مقدس حضرت علی(رض) میکنی
لعنت به این آخوندای انگلیسی که چه مزحملاتی رو به خورداین مردم میدن
Saturday 20 August 2011 05:08:05 GMT
islam 
السلام عليكم
به برادر p
ببخشيد بنده از اين مقالعه ي كه نوشتي سر در نياوردم بنده طرفدار جهاد در افغانستان حتي اكر ميتوانستم در جهاد حق عليه باطل شركت ميكردم و هيج وقت به خبرهاي بيكانكان توجه نكردم و هميشه انها را كذاب ميدانم اين اعتراض ايا به من بود؟
شما فرموديد شهيد بن لادن را حق و امير حفظ الله را ناحق باز متوجه نشدم اكر امكانش است بيشتر برايم توضيح دهيد.
و در مورد علما برادر بنده قبل نظر شما را داشتم كه علما ما جرا اينكار رانميكنند و ميترسند ولي بعد از اين كه به اين واقعيت رسيدم كه نبايد سريع تصميم كرفت مولوي خيرشاهي حفظ الله در زندان هستند جند نفر از مردم اهل سنت به خاطر ايشان قيام كردند حتي خداي ناكرده اكر شهيدش كنند باز كسي بلند نميشود مثل شهداي كه قبلا شهيد كردن بزرك هرمزكان و فارس بدر جنوب شهيد ضياي جند نفر بعد ازشهادت ان بزركوار قيام كردند بس بايد به اين نتيجه برسيم كه اين حكومت دنبال بهانه ميكردد تا يك عالم حرفي بزند و او را از جامع دور كند يا با ترور يا با زندان در حال حاظر كه شيوخي امثال شيخ بردل بدون انكه حرف سياسي زده باشند يا حرف ضد مذهب رافضه زده باشند تحت فشارند و براي انها محمدوديت كذاشتن
يكي از سياستهاي اين رزيم اين است كه اهل سنت را تحريك ميكند تا ببيند كسي هست كه در برابر انها بيستد اكر بيدا شد سريع او را ترور يا زنداني ميكنند مثل شهيد كاكا احمد مفتي زاده جي شد ايا كسي قيام كرد نه فقط ما شير مرداني را از دست داديم ايا شما راضي ميشوي با يك فتوا علما مارا شهيد كنند مطمن باش اكر فتوا جهاد بدهند بعد از يك ساعت او را ترور مكنند و هيج كس كاري را انجام نميدهد شما فكر ميكنيد شهيد عبدالماك ريكي جطور به ميدان امد با تحريك اين رزيم انها با اين تحريكات شير مردان را شناساي مكنند و بعد انها را تروريست ميخوانند و بعد فشار بر اهل سنت افزايش ميدهند و به اين بهانه علما ما را شهيد ميكنند به بهانه وهابيت و همكاري با تروريست اميدوارم متوجه شده باشيد برادر
موفق باشيد
Saturday 20 August 2011 05:08:14 GMT
علی 
من که گفته بودم اختلاف شیعه و سنی تا ظهور آقا حجةبن الحسن العسکری صاحب الزمان علیه السلام ادامه خواهد داشت! اختلاف رفع نمی شود دیگر! می خواهی چکارش کنی؟ به سنی دیندار می گویی: ببین عزیز من، این دوتا سیب با این دو تا سیب می شود چهار تا سیب. می گوید نه، بلکه پنج تا سیب می شود! چرا؟! برای اینکه صحابه رضی الله عنهم حساب کرده اند، شده است پنج تا سیب! عثمان راجع به یک صحابی که به نفع عایشه شهادت داده بود می گوید او کسی است که از فرط نادانی با ادرارش خودش را می شوید، آنوقت یک عده دراین زمان همه صحابه را از صدر تا ذیل قدسی و ماورایی می دانند!
سنی نیوز: جل الخالق! کسانی که مدعی هستند 12 نفر پس از رسول الله صلی الله علیه و سلم نه تنها معصومند، که بدون اختیار خودشان نمی میرند، علم ما کان و ما یکون و نانوتکنولوژی و ژنتیک و کاسمتیک و دیگر علوم را همه فوت آب بوده اند، بول و غائطشان معطر است!!(این موارد به استناد کتاب کافی شیخ کلینی است)، از گل فیل می ساخته اند و به مکه پرواز می کرده اند(سوار بر فیل!!!! به نقل از کتاب مدینة المعاجز)، به اهل سنت خرده می گیرند که چرا صحابه را خوب و نیکوکار می دانید و به آنان اقتدا می کنید!!
چه عجایبی که این روزها نمی بینیم!!!
Saturday 20 August 2011 02:08:51 GMT
برادر islamشاید مهم ترین مشکلات وموزلاتی که امروز تمام جهان را در خود گرفتار کرده و علت اصلی تمام این درگیری ها وبحث و جدل ها زود فریبی و ساده لوحی مردم جهان است که تحت تاثیر اخبار منتشر ه توسط رسانه های مختلف با سیاست های مختلف قرار میگیرند برای مثال اگر کسی بخواهد از رسانه هایی همچون بی بی سی یا صدای امریکا و... که سیاست های مشخصی دارند حقوق بگیر کشور هایی همچون امریکا و انگلیس هستند اخبار مربوط به جهاد افغانستان یا امثال ان را بگیرد در واقع به اشتباهی فاحش و بارز دست زده است و این کار همان منجلابیست که امروز متاسفانه عده ی کثیری از مردم به خصوص برادران مسلمان ما را کرفتار خود کرده است
برادر امروز تمام مجاهدین از مسلمین دیگر میخواهند و به ان ها میگویند که در این منجلاب نافتند و اخبار مربوط به جهاد را فقط و فقط از رسانه های جهادی در یافت کنند
فکرش را بکن در بطلان دین روافض که شکی نیست در ست است ؟ پس چرا هنوز هم که هنوز است بعد از این همه داد و فریاد ما هنوز بیش از میلیون ها رافضی در جهان وجود دارد ؟ ایا اگر این جوانان بی گناه که در خانوادهی را فضی به دنیا امده اند بروند و در دین مطالعه کنند و حق را جستجو کنند این اتفاق خواهد افتاد ؟ قطعا خیر
پس برادر اگر رسانه هایی چون بی بی سی اخباری مبنی بر این که مثلا در یک بازار طالبان بمبی منفجر کرده و مردم را کشته منتشر میکند قطعا دروغ میگوید چون طالبان همین مردم اند و متاسفانه بعضی از ما نیز فریب این دروغ ها را میخوریم و قطعا چوبش را خودمان و دینمان خواهد خورد . برادر طالبان همان کسانیند که بیش از 17 سال است دارند با خون خود با امریکا و طواقیت دیگر میجنگند طالبان دشمنی خود را با کفار و مشرکین با خون خود ثابت کرده اند کاری که ما و دیگر کسانی که ادای دشمنی با کفار را داریم نمیکنیم! پس قطعا راسگویان واقعی انانند .
و برادر بهتر است بدانی که همان شیخ ما امام اسامه بن لادن تقبل الله با امیر المو منین بیعت کرده بودند حال شما میگویید او حق بود و امیر حفضه الله ناحق ؟؟؟ قطعا این طور نیست
برادر شما می توانید برای اطلاع از اخبار مجاهدین به سایت www.tawhed.orgمراجعه کنید و از ان جا از لینک هایی که در ان سایت گذاشته شده است استفاده کنید (سنی نیوز هم جزو ان لینک هاست) و سایت های امارت اسلامی www.shahamat.comاگر به سایت قبلی بروی ان ها را میبینی
امید وارم که الله تعالی به ما کمک کند که وظیفه ی خود را که دعوت است نسبت به برادران خود انجام دهیم . و او کما قال عمر بن خطاب(رض): بهترین دوستان من کسانیند که عیب هایم را به من هدیه دهند. به امید هدایت من و تمام مسلمین

و در اخر از سایت سنی نیوز تشکر میکنم که به شکایات ما رسیدگی میکنند و به ان ها پاسخ میدهد اما برادران خوش بر خوردی با دشمن هم در دین اسلام اداب و رسوم خودش را دارد این چه حرفی است که ما اجازه بدهیم کفار هر کاری که می خواهند بکنند و ما به ان ها لبخند بزنیم ؟ این کار جز اثبات بیلیاقتی ما برای مسلمان بودن چیز دیگری نیست . (مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاء بَيْنَهُمْ ...) در واقع من فکر میکنم علت و دلیل اصلی تمام مشکلات امروز ما در ایران همین خود ما هستیم وقتی علمای ما بر روی منبر هایشان سخنی از جهاد نمیگویند وز ترس کفار و طواقیت دم از برادری و تقریب و هزارو یک مزخرفات دیگر می زنند باید هم ما وضعی اینچنینی داشته باشیم در واقع تمام این علمای بی علم وترسو و استخان خور این طاغوت در خون هایی که امروز این طاغوت در کشور ما میریزد سهیمند و باید جوابگو باشند چه در مقابل الله وچه در مقابل مسلمین .
و این علما هر لحظه که بخواهند می توانند طاغوت را سرنگون سازند واین امریست واضح که برای مثال (میدوارم قیبت نباشد چون امریست بارز) شیخ پردل ومثال انها که سخنرانی هایشان را امروز در تمام ایران مردم دارند وقتی که این علما میتوانند با یک خطبه جمعه حداقل 100هزر نفر را هم عقیدهی توحیدی و جهادی کنند واین کار را نمیکنند حتی اگر در قلبشان هم با طواغیت نباشند خیانت به اسلام و مسلمین کرده اند و این امر بسیار خطر ناک است و انهارادر خوشبینانه ترین حال در مرز نفاق قرار میدهد حالا از این ها خطبهی جهادی نخواستیم شیخ پردل وامثالهم در خطبه هاشان از دین و احکام میگویند و میگویند و میگویند ...و چه زیبا و دلنشین هم میگویند اما در اخر مثلا میگویند ما برای این انقلاب زحمت کشیدیم یا در تظاهرات های این رزیم شرکت میکنند .
اما من با این که توهین وفحش خلاف دین است موافقم درست است نباید فحش داد باید گردن زد که ان را هم که ما ارزه اش را نداریم وای برما !! با تشکر و پوزش
Friday 19 August 2011 01:08:03 GMT
عارف به علی 
اولا این حدیث دروغین را از کجا اورده ای در حالیکه خدا در قران می فرماید جن و انس را جز برای عبادت نیافرید ه ایم و در جای دیگر می فرماید ما زمین و اسمان و بین انها را بازیچه نیا فریدیم....لابد این مذهبی که احادیث به این ضعیفی را سر لوحه کارش قرار داده و بنیان اعتقاداتش احادیث سست مانند تار عنکبوت است را مبتنی بر اموزه های پیغمبر می دانید ..در ثانی شما چون و اخوند هایتان چون نمی توانید جواب دهید همیشه به دروغ و مغلطه در تلبیس پناه می برید مثلا در جواب islam اصلا سوال او را به دروغ تحریف می کنی در صورتیکه ایشان از شما پرسید امامت رسول اسلام (ص) راشما از کجای قران ثابت می کنی حال انکه اهل سنت امامت را برای تمام پیامبران قایلند نه مثل شیعه فقط به حضرت ابراهیم همانطور که تعدادی از انها را با ذکر نام در سوره انبیا ائمه هدایت خطاب کرده و اخوندهایتان جوابی برای موضوع ندارند وثالثا شما می گویید تفیسر قران را فقط ائمه معصومین می دانند حالا من از شما می پرسم شما که به ائمه معتقدید چه تفسیری برای حروف مقطعه قران دارید مثلا الر یس عسق خوب شما بروید از معصومتان بپرسید به ما هم بگویید تا ما هم گمراه نباشیم البته اگر می توانند جوابتان را دهند که قطعا نمی توانند
Friday 19 August 2011 12:08:03 GMT
islam 
به علي
شما هنوز حرفي به اين سادكي متوجه نميشيد جطور ممكن هستش كه قران را متوجه بشيد اقا من ميكم در يك جاي قران هم بيامبر را به نام امام نخوانده نه اين كه بيامبر بيشوا ما نباشه امام يعني بيشوا اين را شما نميدانيد شما هنوز با قران بيكانه هستيد بزركانتان بيكانه هستند شما ديكر جاي خود داريد الله از ابراهيم امتحان كرد سختي داد شد امام خوب امامان جكار كردند كه بدون زحمت و مشكلي امام بشند اماماني كه در كودكي فوت كردن جكار كردند كه به مقام ابراهيم رسيدن؟
در مورد حديث جنك تبوك برايت توضيح دادم ولي ندانستي!!!
ما در حديث صحيح داريم كه بيامبر فرمودند اكر بعد از من بيامبري ميبود البته عمر بن خطاب بود و درجاي ديكر بيامبر حضرت ابوبكر و عمر را به موسي و نوح تشبيه كرده است خوب ايا ما بايد بكيم كه اونها مثل بيامبران و انبيا هستند جرا شما با جشم فكر ميكنيد ولي مغزتان را به اخوندهاسبرديد لطفا مغزتان را از اكبندي بيرون بياريد
بجاي اينكه خودت را خستي كني و جيزهاي بيهوده تايب كني جواب مطالب مرا بده
Wednesday 17 August 2011 07:08:18 GMT
علی 
حضرت ابراهیم، پیغمبر اولوالعزم بود و بر طبق آیات قرآن بعد از پشت سر گذاشتن امتحانات دشوار، به مقام بالاتر یعنی امامت رسید. تو که ادعا می کنی حضرت محمد (ص)، امام نبود، نمی فهمی که چه میگویی! ابراهیم امام بود و او امام نبود؟ خداوند در وصف او فرموده است: {لولاک لما خلقت الافلاک} اگر تو نبودی این آسمان های هفتگانه و زمینها و این جهان پهناور را خلق نمی کردم. شما می گویید بسیار خوب، طبق حدیث منزلت نسبت علی به پیامبر(ص)، مثل نسبت هارون به موسی است، جز اینکه پس از پیغمبر اسلام دیگر پیامبری نخواهد بود. با این فکر، تا ذهنتان جرقه نور می زند و می خواهد روشن شود، فورا می گویید: چطورممکن است اصحاب، بعد از رحلت پیغمبر(ص)، به هارون او پشت کرده باشند؟ اگر این را قبول کنیم که فاتحه اصحاب خوانده می شود! ساختار مذهب شیعه بر آموزه های آل رسول است و خیلی محکم است، ولی ساختار مذهب ما بر اصحاب است. قیامت را ولش کن! درست وغلط بودن را کنار بگذار! فقط اصحاب را بچسب که نریزد. که اگر ریخت دیگر هیچ چیزی در دست نداریم !
Wednesday 17 August 2011 09:08:07 GMT
islam 
به علي
1- در مورد حديثي كه كفتي با اين حديث جي را ميخواهي ثابت كني اين حديث كه كفتي زماني مسلمانان براي نبرد تبوك ميرفتند كه بيامبر حضرت علي را با خود نبرد و حضرت علي كريه كردند و كفتند كه مرا بين زنها و كودكان رها ميكني بيامبر فرمودند خوشحال نميشي كه براي من تو به منزله هارون براي موسي هستي يعني نه اينكه علي را با انبيا قياس كرده باشد فقط نزديكي خود و علي را به موسي و هارون تشبيه كرده و ان هم فقط براي جنك تبوك بود ايا هارون براي هميشه جانشين موسي شد يا فقط براي 40 روز كه موسي به كوه طور رفته بودند بس مثال بيامبر هم براي جنك تبوك بود نه جيز ديكر و در جاي بيامبر ميفرمايد اكر بعد از من بيامبر مي امد البته عمر بن خطاب بود بس ما هم بايد مثل شما غلو كنيم در حق حضرت عمر نه دين ما وسط است نه افراط نه تفريط
2-در مورد فهم قران نه شما حتي اولين سوره قران را نميفهميد شما هميشه در نماز ميخوانيد تو را ميبرستم و از تو ياري ميجويم ولي دروغ ميكويد جون شما واسطه و شريك قرار ميدهيد قران را كهيعص اين را فقط الله ميدان براي نشان داد قدرت خود و اين كه اين كلام الله نه مخلوق كه مجلسي بر اين است كه قران مخلوق است قران را بايد با عقل خود بخوانيد نه با عقل اخوند كه ميكويند قران را كسي نميداند شما هم فقط رو خواني ميكنيد و با همان معاني كه برايتان كردن قران را ميخوانيد و علما شما بر اين هستند كه نعوذبالله الله جسم است كه اكر بخواهي هم مطلب و هم ادرس را برايت ميارم
3- در مورد امامات شماموسي را امام نميدانيد فقط كساني كه در قران با نام امام خوانده شدند امام ميدانيد مثل ابراهيم خليل الله و لي بيامبر در يك جاي قران هم از او به عنوان امام ياد نشده شما بخاطر اينكه امامان را معصوم بخوانيد حتي به بيامبر هم رحم نميكنيد ايا امامان شما كه در كودكي مردن هم امام بودن جطور به درجه امامت رسيدن؟
4-اولا حضرت مريم الله او را از تمام زنان دنيا برتري داده و بعد مادر نبي نبوده سوما كار و مشق بسيار بزركي بر دوش داشته بدون شوهر حامله شده براي مادر موسي هم الله به او الهام داد اكر حضرت مريم فرشته نازل نميشد نعوبالله يا خود را ميكشد يا بجه را سقط ميكرد شما جرا از مطق خارج هستيد ولي اين را به ما بكو جرا بايد وحي براي فاطمه نازل شود؟؟؟
5-در مورد ياران بيامبر ما تمام ياران بيامبر را احترام ميذاريم بخصوص خلفاي راشيدين كه انها را در يك رديف ميبينيم و همه انها را دوست داريم ولي شما جي ما نه در حق انها غلو ميكنيم و نه به انها اهانت ميكنيم
6- شهيد بن لادن رحمه الله را با يك موهوم يكي ميداني او كه جهاد ميكرد امام شما جكار ميكند مكر در جاه از ترس جان خود مخفي نشد جكار كرده براي مردم بغير از اينكه جيب مردم را خالي كرده شهيد بن لادن خواب از سر كافران ربوده بود ولي شما حق داريد راستش را به شما نكفتند جون طالبانب كه شما ميشناسيد و مردم عادي را ميكشد از طرف خود ايران و امريكا تامين ميشود و هيج ربطي به كروه مجاهدين شهيد بن لادن ندارد امام زمان شما فقط اين را به ما بكيد كي ميايد تا ما هم دست از مذهب خود بكشيم امسال بدجور منتظر هستند كه امسال حتما مياد زهي خيال باطل وقتي نيست جطور بياد هميشه دعا ميكردند خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نكه دار خميني به ....رفت و خامنه ي امد خامنه ي هم خواهد رفت همانجا كه خميني رفت باز نيايد ولي اكر خامنه ي مرد نيامد بايد بدانيد كه سرتان شيره ماليدن جون اين اميرامر مسلمين جهان نائب امام است سيد خراساني با شعيب واي جه بشه
در اخر الله هدايتت بكند اكر هدايت نشدي با خميني محشورت بكند
Wednesday 17 August 2011 04:08:41 GMT
مثلا کامنت اخرین کامنت علی در مقاله ی "امام الزمان دوسال براي ظهور فرصت دارد" از اول تا اخر این کامنت فحش و توهین های رکیک به صحابه (رض) است ، شما چطور اینچنین کامنت هایی را علنی میکنید و نقطه چینی هم نمی کنید حد اقل زیر کامنت را با خط قرمز نمی کوبید ؟ حالا تا ما یک مقدار کوچکی به اقایان روافض میگوییم بالا چشمتان ابروست یا کامنت های مارا علنی نمی کنید یا نقطه چینی میکنید ! شما که با علنی کردن این چنین کامنت هی جگر مارا می سوزانید حد اقل به ما اجازه بدهید پاسخی به این ها بدهیم ! یعنی توهین به روافض زشت تر وکریه تر از توهین به صحابه است ؟
سنی نیوز: با سلام، هیچ فردی از اهل سنت این را نمی گوید که؛ توهین به روافض زشت تر از توهین به صحابه است، ولی این را مد نظر داشته باشید که حسن اخلاق و خوش برخوردی با دشمن از دأب صالحین است. ما که کامنت های روافض را کامل اضاف می کنیم بدین خاطر است که بدانید چقدر با صحابه و اهل سنت دشمنی دارند نه به منزله تأیید آنهاست.
Wednesday 17 August 2011 12:08:23 GMT
محمد 
با سلام. قصد داشتم خبر تعطیل شدن مسجد اهل تسنن در کهنوج را به اطلاع برسانم و اینکه اکنون در این شهر اهل تسنن برای خواندن نماز های یومیه و تراویح مشکل دارند. حتی در این ماه مبارک هم فرماندار کهنوج و نماینده ولی فقیه اجازه بازگشایی این مکان را ندادند
Tuesday 16 August 2011 01:08:09 GMT
اقایان سنی نیوز قسمت اصلی کامنت من را نقطه چینی کردید مگر جز حقیقت چیزه دیگری بود ؟ چرا فحاشی روافض را نقطه چین نمیگزارید؟
سنی نیوز: مواردی از فحاشی دیگران که نقطه چین نشده است را تذکر دهید تا اصلاح کنیم.
موفق باشید.
Tuesday 16 August 2011 11:08:11 GMT
علی 
راست نگفته است اگرکسی بگوید: فرشتگان بر حضرت مریم نازل می شدند ولی به حضرت فاطمه که قطعا مقامش از حضرت مریم بالاتر است فرشته نازل نمی شود. این اصلا پذیرفته نیست که حضرت هارون برادر حضرت موسی را همردیف ابوبکر و عمر و عثمان و (معاویه!!!) بدانیم. زیرا پیامبر (ص) به علی علیه السلام فرمود: انت منی بمنزله هارون من موسی الا انه لا نبی بعدی. به این مفهوم که: تو در نزد من مثل هارون نسبت به موسی هستی جز اینکه بعد از من پیامبری نخواهد بود.
کسی نگفته که من وتو نمی توانیم قرآن را بفهمیم. آیا من و تو نمی توانیم بفهمیم اهدنا الصراط المستقیم...تا آخر سوره حمد، یعنی چه؟ قطعا می توانیم بفهمیم که یعنی ما را به راه راست هدایت فرما... و نه راه گمراهان. ولی مشکل از اینجا شروع می شود که از خود می پرسیم : راه راستی که از خدا می خواهیم ما را به آن هدایت کند کدام است؟ {راه کسانی که به آنان نعمت دادی} کدام است؟ {و نه راه گمراهان} کدام است؟ آیا راه معاویه است که با علی جنگ و او را لعن می کرد؟ یا راه علی است که با معاویه جهاد می کرد؟ آیا راه خلفای عباسی است که امامان شیعه را شهید می کردند؟ یا راه امامان شیعه است که با خلفای عباسی مخالفت داشتند؟ پیروی از روش ابوحنیفه؟ احمد حنبل؟ مالکی ها؟، یا شافعی ها؟}. {یس} یعنی چه؟ {کهیعص} چه معنی می دهد؟{ وجاء ربک والملک صفا صفا} خداوند و ملائکه چگونه می آیند؟ مگر خدا جسم است که بخواهد از جایی به جایی بیاید؟{یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک} نفس مطمئنه چه نفسی است؟ چگونه به سوی پرورگارش باز می گردد؟ زیرا خدا که جای خاصی ندارد که نفس مطمئنه به آن برگردد. {وسع کرسیه السموات و الارض} کرسی یعنی چه؟ خدا که جسم نیست که کرسی و تخت داشته باشد.}
رسول اکرم(ص)، هم پیغمبر بود و هم امام بود. بنابراین، از شروع اسلام مسلمانان به امام دسترسی داشته اند. امامان شیعه، فقط امام هستند و پیغمبر نیستند. زیرا پس از رسول اکرم پیامبری تمام شد. اما فرشتگان بر حضرت مریم نازل می شدند با اینکه حضرت مریم پیغمبر نبود.کسی که حضرت هارون (ع) برادر حضرت موسی علیه السلام را همردیف ابوبکر و عمر و عثمان می داند، دانشش همینقدر است که گمان کند صاحب الزمان علیه السلام نیز مثل بن لادن است که در غارها و چاهها پناه بگیرد.
Tuesday 16 August 2011 10:08:24 GMT
فاروق  
در جواب برادرم علی:

دوست عزیز شرمنده ولی متاسفانه فکر اکثر مردم بیچاره ایران را از این حرفها که تنها ائمه میتوانند قرآن را بفهمند پر کرده اند و اصلاح این طرز تفکر غلط نیز جز با کنار گذاشتن تعصبات امکان ندارد.
حالا من یه سوال مطرح میکنم ولی شما رو بخدا یه جواب قانع کننده براش پیدا کنید
بالفرض که این حرف درست باشد که تنها امامان میتوانند قرآن را بفهمند! پس بنظر شما گناه آنهایی که قبل از آن بزرگواران(امامان)مردند و نتوانستند از تفسیر واقعی قرآن بهره ببرند چه بود؟ و تکلیف ما که بعد از ایشان به دنیا آمدیم چه میشود؟مگر نه اینکه اعتقاد مسلمانان بر این است که قرآن برای تمام دوران است آیا فکر نمیکنید قرآنی که فقط توسط یک عده خاص قابل فهم باشد برای تمام بشر و اعصار چه ارزشی دارد؟به خدا این افکار را تنها آخوندها برای پر کردن جیبشان ترویج میدهند چون اگر به مردم بگویند که خدا در قرآن راجع به فهم قران چه فرموده است:إِنَّا جَعَلْنَاهُ قُرْآناً عَرَبِيّاً لَّعَلَّكُمْ تَعْقِلُونَ( ما قرآن را به زبان عربي فراهم آورده‌ايم تا شما ( بتوانيد پي به اعجاز آن ببريد و معاني و مفاهيم آن را ) درك كنيد.)و خدا نفرموده فقط یه عده خاص توان فهم آن را دارند بلکه خطاب به تمام انسانها فرموده که توان فهم قرآن را دارند.والله متعال در چند جای دیگر نیز به بیان قابل فهم بودن آن اشاره نموده اند.

امیدوارم که تا فرصت باقی است خودمان به قرآن بازگردیم.

به خداوندی الله متعال که هیچ یک از ما را بخاطر گناه دیگران بازخواست نخواهند کرد پس بخدا من تنها از سر وظیفه این مطالب را عرض کردم و بدانید که پاک کردن افکاری که طی چند قرن رایج شده است بسیار سخت است و به شما برادران و خواهران عزیزم پیشنهاد میکنم که کتبهای استاد حیدر علی قلمداران و آیت الله برقعی را بخوانید و بدانید که بعد از مرگ هیچ عذر و بهانه ای را از ما قبول نخواهند کرد.
Monday 15 August 2011 07:08:21 GMT
آه علی جان! باور کن بعد از این که کامنتتو خوندم نمیدونم چی شد همینجوری ییهو تمام اشکام خون شد !ولی اشکال نداره! ببینم امروز چند شنبست؟ اها دوشنبه !خوب! سه شنبه، چهار شنبه، پنج شمبه، جمعه تعطیله!!! اوا نه اقات میاد البته شاید بیاد !نمی خوام نا امیدت کنم ها ولی بعده 1000سال !!!!!!!!!!!!!!! اونم ته یه چاه تنگ و تاریک !!!!!!!!!! غذا نمیخورد؟ اب چی؟ راستی می گن ته چاه قنات رد میشه مشکلی براش ایجاد نکرده باشه؟ ببخشیدا دستشویی چی دستشوی کجا می رفته ؟ اخه فکرشو بکن بعد 1000سال باید فزولاتش کوهی شده باشه ! اونم نوک کوهشه ! پس با این حساب باید رو هوا دنبالش بگردی نه ته چاه ! می گما میدونی چی کار کن برو نردبون بزار واسش ! میگم شما 50 ملیون شیعه ی خالصش به وضعش می رسین یا نه ؟ ......................! شایدم دید این بیرون این قدر خوبه سه شنبه ضهور کرد !!!
برو عمو برو !! خدا روزیتو جای دیگه هواله کنه ! حیف که این سنی نیوز نقطه چین میزاره مگر نه چند تا از صفاتتونو پیوست کامنتم میکردم ! مرتیکه های رافضی ! حالا شما قمه هاتونو بزنید تا جمعه ببینیم چی میشه !
..... ها دوسه روز دیگه فاطمه (رض) که سحله هر دوازده تا شونم پیامبر میکنید ! هرچند اون دوازده تا دیگه ازین حرفا رد شدن دیگه یه پا واسه خودشون (نعوذ بالله) خدایی شدن ! شفا میدن، بهشت میبرن ، جهنم میفرستن ، غذب میکنن، کمک میکنن از عالم قیب ، از همه مهم تر سبحانو معصومن . ! برید گم شین ..... ها شک نکنید روزی که حضرت محمد مهدی (ع) متولد بشه وبه قدرت برسه اول گردن شما روافض نجس رو میزنه.
خودمم نقطه چین هارو گذاشتم بزار برادران سنی نیوز ازیت نشن با پوزش از ادبیات
Monday 15 August 2011 12:08:31 GMT
عارف 
علی من سنی هستم ...اصلا من را یک سنی بی سواد گمراه فرض کن حال به من بگو من باید نسبت به کدام یک از افعال فرقه شما جذب یا به قول شما هدایت شوم..اولا همین لفظ صاحب زمان که به کار بردی می دانی خاص الله است و هیچ بشری نمی تواند مالک زمان و عصر باشد...دوم شما ادعا می کنی که بعد از پیامبر جبرییل بر فاطمه (رض) وحی میکرده حال ان که چنین امری در حالیکه طبق نص قران دین تکمیل شده کار عبث و بیهوده ایست و در تناقض آشکار با خاتمیت پیامبر اسلام است..بعد از آن می رسیم به عباداتی که در اسلام وارد نیست ولی شیعه ان را انجام می دهد...مانند عزاداری و خمسی که در قران صراحتا حکمش امده...و لعنت بر صحابه رسول ازواج مطهر که جز عباداتت شماست...سوما شما ما را متهم می کنید که گمراهیم چون به عترت اعتقاد نداریم حال انکه خود شما هم امامتان یک موهوم ته چاه است که داستانش نه با عقل جور در می اید و نه دلیلی در قران و سنت بر ان دارید اگر مسئله ای داشته باشید چگونه می توانید از او طلب فتوا کنید و این همه مراجع شیعه که خود باهم اختلاف دارند برای چیست و از ان گذشته چرا برای امامتان نایب می تراشید و ان نایب مرجع تقلید دیگر یعنی منتظری را تکذیب می کند در حالیکه منتظری را بسیار انسان بهتری می دانیم و بسیاری از شیعیان می دانند...از ان جمله به چه چیز شما دل خوش کنیم در ممملکت امام زمانتان جز تجاوز به زندانیان و اعدام و جنایت و فقر و بدبختی و مال اندوزی جمع اوری ثروت اخوندها و سردارانتان چیزی ندیدیم...ما مذهب شما را بیشتر شبیه مافیای سیسیل و روابط حاکم بر ان یافتیم تا مذهب اهل بیت....اصحابی مانند ابوبکر وعمر و عثمان کسانی بودند که جان و مالشان را در طبق اخلاص می گذاشتند در حالیکه اکثر اخوندهای شما از ترس از دست دادن منافعشان چشمشان را بروی هر جنایتی می بندند....به این دلایل سنیها هدایت نمی شوند
Monday 15 August 2011 07:08:07 GMT
islam 
به علي
علي اقا به الله قسم به شما دروغ كفتن اولا هميشه دعا كن كه موقع ظهور اقا نباشي اين دعا بيامبر بوده و اين هم بدان كه امام زمان هم اكر بياد باز به عنوان يك امام يا يك بيامبر نميايد يا براي دين جديد يا مثل حضرت صالح شما ميكويد امام زمان ميايد خوب شما جرا تاريخش را تعيين نميكنيد خوب اميرامرمسلمين مكر با او در ارتباط نيست خوب ببرسد تا همه تكليفشون بدونند ملت بيجاره ايران كل ميخورند جراغاني ميكنند امام مياد و باز نمياد الاانتظار و اشدو من الموت
و بعد در مورد مصحف فاطمه اقا علي اين غلو نيست اين بدبختيست بيجاره كيست بالاتر از كذب است روسياهيست براي جه جبرييل براي فاطمه نازل شود مكر فاطمه بيامبر بوده يا فرستاده الله بوده واي بر شما كه در قيامت فاطمه از شما شكايت ميكند مكر نبوت خاتمه نيافته بود؟
انجه بوده و انجه خواهد امد در اينده بر فاطمه نازل شد و علي هم مينوشت كه اين كه مقاوم اين دو بزركوار را از بيامبر هم بالا ميبريد بس شما هم نظر امثال مجلسي داريد جاهلمند كه تمام انبيا و خود بيامبر امدند كه علي را معرفي كنند واي بر شما بعد از بيامبر اهل بيت و يارانش فرع دينن يا اصل دين؟
حضرت علي جه كاري براي دين كرد كه ديكر ياران بيامبر نكردند شما بكيد يا حضرت علي جكاري كردند كه بيامبر نكرده بود ايا حضرت علي جيز جديدي اورده بود براي دين دين را كامل كرد با حرفش بيامبر جيزي نعوذبالله فراموش كرده علي به مردن كفت بس علي اقا اين را بدان علي و ديكر صحابه و اهل بيت اكر جيزي دارند از بيامبر دارند اكر يك كلمه از كلام قران و بيامبر را منكر شوند ميشوند كافر همجون ابوجهل بس اينها با قران و اطلاعت از الله و رسولش به اين مقام رسيدند اين تهمتها را نزنيد جبرييل بر فاطمه نازل شد علي كتابت ميكرد همين سخن خود بخود مذهبت را از اسلام خارج ميكند
بله حضرت فاطمه با حضرت عايشه و حضرت علي با حضرت ابوبكر و عمر عثمان يكي بودند اين غلوها براي حضرت علي و فاطمه قيامت ميشود غل بر كردنتان
Monday 15 August 2011 05:08:03 GMT
حمید 
من افتخارمیکنم و بخودمیبالم که یک جوان اهل سنتم!چون اهل سنت نه به کسی توهین میکنه و دشنام میده که بخواد روزقیامت اگه تهمتاش برملابشه خجالت زده بشه!
برادران اهل تشیع !باشما هستم!
هرعقیده ای که دارید!داشته باشید ولی به یاران پیامبر وبه همسران پیامبر توهین نکنید!چون علم غیب ندارید آمدیم و گفته های شما درست ازآب در نیومد اونوقت باچه رویی میخوان تو صورت پیامبرمون نگاه کنین ؟؟؟
اگه یاران پیامبر رو در یک صف درکنارهم دیدید اونوقت این عرق شرمه که روی پیشونی شما میشینه!!!
اهل سنت نه به کسی توهین میکنه و نه از کسی متنفره!!!
وتمام امامان معصوم شمارو بااحترام یادمیکنه!
حتی یک اهل سنت رو نمیتوان اسم برد که به فلان کس یافلان امام توهین کنه چون میدونیم که فردای قیامتی هم هست و باید جواب تهمتهاوتوهینامونو بدیم
Sunday 14 August 2011 12:08:27 GMT
علی 
به نظر می رسد که اختلاف عقیده شیعه و سنی تا ظهور صاحب الزمان علیه السلام ادامه داشته باشد. فقط اوست که می تواند به این اختلافات خاتمه دهد و یک امت واحده اسلامی بسازد. وقتی تشریف بیاورد، اهل تسنن خواهند دید که عیسی علیه السلام در نماز جماعت به او اقتدا می کند. اگر باز هم او را باور نکنند، اهل سنت را با دلایل قرآنی به اهل بیت دعوت می کند. شاید عده ای از او بخواهند که از دل کوه شتر بیرون بیاورد و او همچون صالح پیامبر از کوه ناقه بیرون آورد. مشکل اینجاست که مسلمانان مقام اهل بیت صلوات الله علیهم اجمعین را نشناختند. یکی از عالیترین مراجع شیعه می فرماید که شاید بزرگ‌ترین ویژگی حضرت فاطمه این بود که تا 75 روز پس از رحلت پیامبرصلی الله علیه و آله، جبرییل نازل می شد و حقایق عالم، آنچه بود و آنچه خواهد بود را بر زهرای اطهر تلاوت می کرد و بشارت می داد و حضرت علی علیه السلام،کتابت می کرد. با خواندن این مطالب شاید شیعه را به غلو متهم کنند، زیرا آنها اهل بیت را همچون دیگران می پندارند، فاطمه سلام الله علیها را همچون عایشه می دانند و علی علیه السلام را همردیف ابوبکر و عمر و عثمان به حساب می آورند. اگر می دانستند که با دوری از فرزندان فاطمه علیها سلام، چه چیزی را از دست داده اند جا داشت که بجای اشک، خون گریه کنند.
Saturday 13 August 2011 08:08:42 GMT
islam 
احسنت به اقا حميد و احسنت و احسنت عجب تصور باحال و جالبي بود برادر
Friday 12 August 2011 12:08:58 GMT
islam 
به علي
اولا بايد بكم كه شما را يه مشت بدبخت بسواد را گير اوردند براي اينكه بكويند هيج كس قران نيفهمد باز بر خلاف قران حرف ميزنيد در حالي كه الله به بيامبرش ميفرمايد من قران را عربي اسان برايت نازل كردم و باز شما مخلاف قران حرف ميزنيد
دوما ايا اين تفسيري كه شما ميكيد الان كجاست بس قطعا نبايد بكيد كه اماماني كه نام بردي ننوشتن بس اكر ننوشتن نعوذبالله به مردم خيانت كردند و اكر بكيد كه مهم نبود باز نعوذبالله كلام الله را بيهوده ميبنداريد مثل بزركانتان كه بر اين عقيده بودند و اكر بكي نه وجود دارد بس بايد بكيد كجاست جون با اين اوصاف بايد يك كشور به بزركي ايران باشد تا اين كتوب را جاي دهد خوب حالا برايم بكيد كجاست اين تفاسير تا ما هم ببينيم
جواب بده
Thursday 11 August 2011 08:08:49 GMT
صابر محمدی 
با عرض سلام خدمت همه بخصوص برادران اهل تشیع
برادران و خواهران خواهشا بخاطر خدا و عاقبت خودمون هم که شده حداقل یه کم فکر خودمونو مشغول حرفهای مخالفها بکنیم و بریم خودمون قرآن رو بخونیم بخدا ما هم میتونیم قرآن رو بفهمیم چون قرآن با زبان عربی و قابل فهم نازل شده قُرآناً عَرَبِيّاً غَيْرَ ذِي عِوَجٍ لَّعَلَّهُمْ يَتَّقُونَ حداقل یه درصد کمی هم برای این قرار بدیم شاید این حرفها راست باشه!و بخدا اگر تونستیم بفهمیم که حرفهای اونها رو ضد قرآن است که موفق شدیم کذاب بودنشون رو اثبات کنیم وگرنه شاید تونستیم حقیقت رو پیدا کنیم و ببینیم حرفهای آخوندا رو که میگن قرآن رو نمیشه فهمید چقدر عوام فریبانه است شما رو بخدا تا فرصت باقیست بریم خودمون از منبع اصلی یعنی قرآن تحقیق کنیم شاید دیگه عمرمون باقی نباشه و برای جواب در محضر خداوند بزرگ توجیهی نداشته باشیم
Wednesday 10 August 2011 06:08:11 GMT
علی 
در جواب islam فقط یک جمله می گویم: آن کسی که قادر است از <<ب بسم الله بايد هشتاد خر بار كاغذ بار كند تا ب بسم الله را تفسير كند>>، فقط محمد(ص) است و علی و فاطمه و حسن و حسین و علی بن الحسین، و محمد بی علی، و جعفربن محمد، و موسی بی جعفر، و علی بن موسی الرضا، و محمد بی علی، و علی بن محمد، و حسن بی علی، و حجت بن الحسن صاحب الزمان، صلوات الله علیهم اجمعین هستند و لا غیر و لا غیر و لا غیر و ...
Wednesday 10 August 2011 01:08:23 GMT
حمید 
وقتی حضرت مهدی ظهورمیکنه تجسم کنیدجه اتفاقی خواهد افتاد!
روزعاشورا:
امام زمان:یاران من اینجاچه خبره؟چرااین ملت خودشونوگل مالیدن و به سرو کلشون میزنن؟
یاران جواب میدن ایناواسه امام حسین عزاداری میکنن!
امام زمان:عجب!من که یادم نمیاد اجدادم که نوادگان امام جسین هستند چنین کارایی کرده باشن اینا ازکجااین بدعت هارویادگرفتن؟
یاران جواب میدن:ازحکومت دست نشانده انگلیس یعنی صفوی!
امام زمان:الحق که انگلیس دشمن اصلی اسلامه
روز نوروز:
امام زمان: اینجاچه خبره؟چرااینقدرگلبارونه و مردم باهیجان و خوشحالن؟
یاران امام زمان:امروز عید نوروزه و تا15 روزاین جماعت جشن میگیرن و همه جا تعطیله
امام زمان:نوروزدیگه چه عیدیه؟ماکه دوعید در اسلام بیشترنداریم فطروقربان
یاران امام زمان:این عید آتش پرستانه
امام زمان:آها پس ایناهنوزمسلمون نشدن !!!
وقت نمازعصر:
امام زمان:الان موقع نمازعصره!چرااین مساجد درشون بسته ست؟
یاران امام زمان: یا امام این جماعت پنج وقت نمازرو سه وقته میخونن یابه عبارتی mp3 کردنش تازه موقع وضوگرفتن پاهاشونوهم نمیشورن
امام زمان:به به ! چشمم روشن !حالامیفهمم که چرااین ملت انتظارظهورمنومیکشیدن!خودشون هم دیگه داره باورشون میشه که از اسلام فقط نامش رو دارن یدک میکشن و احتیاج به یک شستشوی اساس ذهنی دارن
Tuesday 9 August 2011 08:08:08 GMT
islam 
به علي
اول اينكه ما جرا ميكويم با قران جون بهترين راه براي رو شدن دست شماست جون شما علم قراني نداريد شما علم حديث هم نداريد كتابتون هم بر از جرنديات و شما ميكويد كه اينها را قبول نداريد خوب ما جطور ميشود با كتابتان با شما مناظره كنيم و قران همه جيز را به صراحت كفته و شما نميدانيد و بقول احمدي اصفهاني فقط ب بسم الله بايد هشتاد خر بار كاغذ بار كند تا ب بسم الله را تفسير كند و حتي بزركانتان هنوز نمتوانند درست قران را تلاوت كنندن بعد همين كه ميكي در قران امده كه الله امد اين براي شما دركش سخت است يك همين دليل كه كفتم علم به قران نداريد بعد اينكه قران را تحريف شده ميدانيد و كسي كه براين است الله جسم است علما شما هستند اولين كسي كه اين ادعا كرد كه الله نعوذبالله جسم است هشام بن حكم بزرك شما بوده جامع العادات ص 132 و 133 مهدي ابي ذر نراقي و مجلسي براين بوده كه قران مخلوق است نهج المستر شدين ص 32 ابن مطهر حلي و عقايد الاماميه الاثني عشريه ايت الله ابراهيم موسوي زنجاني ص 28
و جقدر روايت هاي جرند ديكر بر اينكه قران تحريف شده كه ارزش نداري برايت بنويسم
ابليس ياري كه با امدن شبكه وصال و دكتر ابومنصر بلوشي حفظ الله رسوا شده و همجنين زنديق قزويني اونها كه حرفي براي كفتن ندارند و از دور داد ميزنند
و درمورد قمه زني اول اينكه فقط جند سال شايد 3 يا 4 سال كه در ايرن شرك زده قمه زني منع كردن ولي قبلش قمه زني را ثواب ميدانستند و حتي الان هم برخي از مراجعتان براين هستند كه نبايد منع بشود اين قمه زني از ايران به ديكر كشورها سرايت كرده الان قمه زني را ممنوع كرديد جون داشت ابرويتان ميرفت و خيلي كشته ميشدند ولي سينه و بشت خود را با دست و زنجير جر ميدهيد خود را ميكوبيد بقول دكتر ملازاده حفظ الله ميكويد اكر كامبيوتر يك مشت بزني قاطي ميكنه خوب شما جطور ميشه اينهمه مشت و لكت بزني به كله خودتان و مغزي برايتون بمونه و قاطي نكيند برو كشك تو بساب بقول دكتر حفظ الله بر سر كوجه يه بستني بكير بخور بجه 50 ساله!!!
Friday 5 August 2011 08:08:00 GMT
علی 
نازیدن به قرآن تنها، بدون اینکه اهل بیتی باشند که آیات قرآن را توضیح دهند، گرفتاری زیادی دارد. زیرا مثلا در یک آیه آمده است که {و جاء ربک} یعنی پروردگار تو آمد. این یعنی اینکه خدا جایی بوده است که حالا آمده. پس نعوذاٌ بالله، خدا جسم است یا جسم دارد و این یعنی کفر. یا این آیه که هرکس در این دنیا کور باشد در آخرت کور و گمراه محشور می شود. این یعنی هر چه آدم نابینا و روشندل هست، باید برود دو دستی توی سرش بکوبد که نه دنیا دارد و نه آخرت. مطلب دیگر اینکه به نظر من الهیاری عذاب الهی بود برای کسانی نظیر ملازاده و طرفدارانش که تا می توانستند به شیعه توهین می کردند. شیعه دین منطق است و می دانید که علمای شیعه قمه زنی را نکوهش کرده اند، حالا یک عده قمه زن، در عراق بی قانون و پاکستان و هندوستان که نماینده شیعیان جهان نیستند. بدانید و بدانید و بدانید تا دینی منطقی و استدلالی نباشد در عصر حاضر که عقل گرایی و منطق حاکم است، راه به جایی نخواهد برد. ولی دشمنان درجه یک مذهب شیعه، یعنی علمای وهابی پیش بینی کرده اند که دین آینده جهان،اسلام شیعی خواهد بود.
Tuesday 2 August 2011 03:08:44 GMT
هیوا 
خوب یادمه الهیاری ...چطور مردم اهل سنت رو با یه مشت احادیث بی اعتبار و تحریف قرآن مردم رو اذیت میکرد و در آخر برنامه با گریه و توسل به اهل بیت برای اهل تشیع دعا و گریه زاری میکرد آن همه فش و مسخره به پیامبر اسلام و اهل بیت و اصحاب پیامبر و ...
و حالا ما اهل تسنن شما شیعیان رو به تحدی و مبارزه طلبی میخوانیم شما برید احادیث جمع کنید ولی ما فقط با قرآن با شما مبارزه میکنیم حال باید دید که اثبات کدام گروه معتبرتر است قرآن یا احادیث؟
فکر کنم دیگه اخرین روزهاتونه تا چند ساله دیگه همه خجالت میکشید که عزاداری و سینه زنی و قمه زنی کنید چون مسخره تمام دنیا و عالم خواهید شد و خواهشا اهل تشیع ادامه دهید ادامه دهید ...
Monday 18 July 2011 07:07:05 GMT
سجاد 
سجاد
(94)نظرات حضرت علي (رض) در بارة خلفا:

.. بعد ازکشته شدن محمّد بن أبي بكر ، علي(رض) به يارانش در مصر نامه اي نوشت كه در آن ، أبوبكر و عمر (رض) را اين چنين مي ستايد:

« فمشيت عند ذلك إلي أبي بكر فبايعته و نهضت في تلك الأحداث حتي زاغ الباطل و كانت كلمة الله هي العليا ولو كره الكافرون ، فتولي أبوبكر تلك الأمور فيسر وسدد، و قارب في الأمر و اقتصد ، فصحبته مناصحا وأطعته فيما أطاع الله فيه جاهدا، فلما احتضر بعث إلي عمر فولاه فسمعنا و أطعنا و بايعنا و تولي عمر الأمر و كان مرضيَ السيرة ميمون النقيبة».[1]

« پس در همان هنگام ( يعني ارتداد عده ای ازمردم بعد از پيامبر(ص) ) ، نزد أبوبكر رفتم وبا اوبيعت كردم و برای حل و فصل آن حوادث او را همراهی نمودم تا باطل از ميان رفت و نام و گفتار خدا بالاترو برتر ماند ، هر چند بر خلاف ميل كافران باشد. پس أبوبكر ، زمام امور را بدست گرفت و در جاي خود ، آسانگيری و به جاي خود شدّت عمل نشان داد و امور را به خوبي پيش برد و درستي و راستي پيشه كرد و ميانه رو بود. پس با أبوبكر از راه خير خواهي مصاحبت و همراهی كردم و در آنچه خدا را فرمان مي بُرد، با كوشش تمام اطاعت نمودم . زماني كه به حال احتضار رسيد، ولايت وحكومت را به عمر سپرد و ما بيعت كرديم و اطاعت نموده و خير خواهي نشان داديم ، و عمر زمامداري را به عهده گرفت (و خليفه شد) در حالي كه سيرت و عملکرد او پسنديده و نفس او مبارك و وجودش پر بركت بود»..

و در نامه ای ديگر كه توسّط « قيس بن سعد بن عباده» فرماندار مصر ، به اهل مصر مي نويسد :
« ...أن الله بعث محمّدا إليهم فعلّمهم الكتاب و الحكمة و السنة و الفرائض ، و أدّبهم لكيما يهتدوا ، و جمعهم لكيما لا يتفرقوا ، و زكاهم لكيما يتطهروا ، فلما قضي من ذلك عليه قبضه الله إليه فعليه صلوات الله و سلامه و رحمته و رضوانه أنه حميد مجيد .ثم إن المسلمين من بعده استخلفوا امرأين منهم صالحين عملا بالكتاب و أحسنا السيره و لم يتعديا السنة ثم توفاهما الله فرحمهما الله».[2]

« ... همانا خداوند ، محمّد را به سويشان بر انگيخت و به آنها كتاب وحكمت و سنّت و واجبات را ياد داد و آنها را تربيت كرد تا هدايت شوند ، و آنان را جمع كرد تا متفرّق و گروه گروه نشوند ، و آنها را تزكيه نمود تا اينكه پاك شدند . زماني كه رسالتش را به پايان رسانيد ، خداوند او را به جهان ديگر برد و درود وسلام و رحمت ورضوان خدا بر او باد، كه براستي او شايسته ستودن و صاحب عزت و عظمت است. سپس مسلمانان بعد از او ، دو مرد صالح از خودشان را به خلافت برگزيدند كه هر دو به كتاب خدا عمل كردند ، بسيار نيكو سيرت بودند و از سنّت (پيامبر) منحرف نشدند و آنگاه خداوند هردوي آنان را ميراند كه رحمت خداوند بر هردوی ايشان باد!»..

و در نامه اي به معاويه مي نويسد:
« و كان أفضلهم في الإسلام كما زعمت و أنصحهم لله و رسوله الخليفة الصديق و خليفة الفاروق و لعمري إن مكانهما في الإسلام لعظيم و إن المصاب بهما لجرح في الإسلام شديد فيرحمهما الله و جزاهما بأحسن ما عملا».[3]

« در اسلام- همانگونه كه مي پنداري – از همه افضل و بهتر و با خدا و رسولش مخلص تر، أبوبكر صديق و عمر فاروق هستند و به جان خودم سوگند كه مرتبة آن دو در اسلام بزرگ است و با وفات ايشان ، به اسلام صدمة شديدي رسيده است . خداوند هردو را رحمت كند و پاداش نيك به آنها دهد»..

و در مورد أبوبكر مي فرمايد :

« فاختار المسلمون بعده رجلا منهم ، فقارب وسدد بحسب استطاعته علي خوف و جد».[4]

« پس مسلمانان بعد از او ( يعني پيامبر ) مردي از خودشان را برگزيدند كه به اندازة توانايي اش با مراقبت و كوشش تمام، راه صداقت و راستي را در پيش گرفت و امور را به درستي به پيش برد »..

و امّا جواب اينكه : چرا مسلمانان أبوبكر(رض) را انتخاب كردند ، از زبان علي (رض) بشنويم كه فرمود:

« و إنا نري أبابكر أحق الناس بها ، أنه لصاحب الغار و ثاني اثنين ، وإنا لنعرف له سنه ،‌و لقد أمره رسول الله بالصلاة و هو حيّ».[5]

« همانا أبوبكر شايسته ترين مردم به آن (يعني خلافت) مي بينيم ؛ زيرا او يار غارپيامبر و همدمش بوده و ما مي دانيم كه برايش سنِّي است (و از همة ما بزرگتر و ريش سفيدتر است ) و رسول خدا نيز به او أمر كرد كه امام جماعت مردم شود، در حالي كه خود زنده بود »..

- زماني كه مردم با أبوبكر بيعت كردند ،‌أبوسفيان نزد علي(رض) رفت و به او گفت:

« دليلي ندارد كه امر زمامداري مسلمانان ، به دست كوچكترين طايفة قريش (تيْم ،‌طايفة أبوبكر) بيفتد! ‌به خدا سوگند ! اگر بخواهي با او مقابله نمايي شهر را عليه او از سواران مسلّح و مردان جنگي پر مي كنم!‌ اي أبوالحسن ! دستت را بده تا با تو بيعت كنم!»..

علي (رض) چنين جواب فرمود که:« تو نسبت به اسلام سابقة ماجرا جويي داري، ‌و از اين پيشنهاد نيز ، جز فتنه انگيزي هدف ديگري نداري‌! ‌ما به سواره وپيادة تو احتياجي نداريم و اگر أبوبكر را شايستة اين كار نمي ديديم ، او را در اين امر آزاد نمي گذاشتيم».[6]

زماني كه أبوبكر(رض) ، عمر(رض) را به خلافت بعد از خود پيشنهاد كرد ، گروهي اعتراض كردند؛ كه علي (رض) در ‌آن هنگام به طلحه (رض) فرمود: « اگر أبوبكر كسي غيراز عمر را به خلافت برگزيند ، ما راضي نمي شويم و ازاو اطاعت نمي كنيم ».[7]

اينگونه سخنان –يعني اينكه حضرت علي (رض) ‌خلفا را شايسته ترين مردم براي خلافت دانسته – بارها و بارها از زبان او گفته شده و در كتب شيعه نيز ، ثبت شده است.

همانگونه که طوسي از جعفربن محمّد و او از پدرش روايت مي كند كه :

« مردي از قريش نزد اميرالمؤمنين – عليه السلام- آمد و گفت : از تو شنيدم كه چند لحظه پيش در خطبه ات گفتي : پروردگارا ! ما را اصلاح فرما به آنچه خلفاي راشدين را نسبت به آن اصلاح فرمودي ! منظورت چه كساني هستند ؟ فرمود:

« حبيباي ، و عمّاك أبوبكر و عمر ، إماما الهدي ، و شيخا الإسلام ، و رجلا قريش ، و المقتدي بهما بعد رسول الله(ص) ، من اقتدي بهما عصم، و من اتبع آثارهما هدي إلي صراط المستقيم ».[8]

« دوستان و برادران محبوبم ، عموهايت أبوبكر و عمر، دو امام هدايت، دو بزرگوار اسلام، دو راد مرد قريش ، دو نفري كه بعد از رسول خدا (ص) مردم به آنها اقتدا كردند ، و هر كس به آنها پيرویكرد، (از گمراهي و تفرقه ) مصون و محفوظ ماند و هر كس راه و رسم ايشان را در ييش گرفت ، به راه راست هدايت گرديد»..

و باز در همان كتاب –از «احتجاج» طبرسي روايت كرده كه حضرت علي فرمود:

« ما با پيامبر (ص) بر روي كوه حراء بوديم كه کوه به يک باره لرزيد ، رسول خدا فرمود : سرِ جايت باش اي كوه ! زيرا كسي غير از پيامبر وصديق (أبوبكر) و شهيد (عمر) بر روي تو نيست »!![9]

- علم الهدي نبز چنين روايت مي كند : « علي – عليه السلام- در خطبه اش فرمود : بهترين امّت بعد از پيامبرشان ، أبوبكر و عمر است» و در بعضي روايات آمده است كه اين جمله را زماني فرمود كه ديد مردي به أبوبكر وعمر دشنام و ناسزا مي گويد او را نزد خود خواند و مجازات نمود ومورد عتاب قرارش داد !».[10]

يا در توصيف عمر (رض) مي فرمايد:

- « لله درّ عمر ! فقد قوم الأود و داوي العمد و أقام السنة و خلف الفتنة ذهب النقي الثوب قليل العيب أصاب خيرها و سبق شرها أدي إلي طاعته و اتقاه بحقه».[11]

«خوشا به سعادت عمر كه كجي ها را راست نمود و معايب را درمان كرد و سنّت پيامبر را بر پاداشت و فتنه وتبهكاريها راپشت سر گذاشت ودر زمانش فتنه اي رخ نداد. پاك وكم عيب از دنيا رفت و از شرّ آن در امان ماند. طاعت خدا را به جاي آورد و آنچنانكه سزاوار بود از خدا ترسيد و پرهيزگاري نمود »..

يا در جايي ديگر ، باز هم در توصيف عمر (رض) مي فرمايد:

« و وليهم وال فأقام و استقام حتي ضرب الدين بجرانه ». [12]

« و عمر بعد از أبوبكر فرمانرواي مردم شد (وبه خلافت نشست ) ، پس (امر خلافت واحكام الهي را ) به پا داشت و (برآن) ايستادگي نمود ( واز مسيرش خارج نشد ) تا اين كه دين قرار گرفت »..

و درپاسخ مشورت عمر (رض) مبني بر رفتنش به جنگ روميان ، او را از رفتن منع مي كند و مرجع و ياور و پناهگاه مسلمانانش مي داند :

« إنك متي تسر إلي العدو بنفسك فتلقهم فتنكب لا تكن للمسلمين كانفه دون أقصي بلادهم ليس بعدك مرجع يرجعون إليه ، فابعث إليهم رجلا محاربا... فإن أظهره الله فذاك ما تحب و إن تكن الأخري كنت ردءا للناس و مثابة للمسلمين ». [13]

« همانا اگر خودت شخصاً به جنگ دشمن ( يعني روميان ) بروي وشكست بخوري ، براي مسلمانان در دورترين نقاط سرزمينشان پناهي نمي ماند و پس از تو هم ، هيچ مرجعي نيست كه (مشكلات واختلافات مردم ) به سويش ارجاع داده شوند، پس خود درمدينه بمان و ( به جاي خود ) مرد جنگ آزموده اي بفرست و به فرماندهي بگمار و خودت از نظر نظامي به آنها خط بده ! پس اگر خداوند، مسلمانان را پيروز گردانيد ، خواسته ات برآورده شده واگر طور ديگری شد ، خودت پناه مردم و مرجع مسلمانان خواهي بود».

بار ديگر ، در مشورتش با عمر (رض) از رفتنش به جنگ با ايرانيان جلوگيري مي كند و طي سخناني ، او را قيّم وسرپرست مسلمانان ، عامل وحدت ايشان ، قطب آسياب و مركز ثقل حكومت اسلامي مي خواند:

« إن هذا الأمر لم يكن نصره و لا خذلانه بكثرة و لا بقلة و هو دين الله الذي أظهره و جنده الذي أعده و أمده حتي بلغ ما بلغ و طلع حيثما طلع و نحن علي مولود من الله و الله منجز وعده وناصر جنده و مكان القيم بالأمر مكان النظام من الخزر يجمعه و يضمه ...فكن قطبا واستدر الرحي بالعرب ، واصلهم دونك نار الحرب ، فإنك إن شخصت من هذه الأرض انتقضت عليك العرب من أطرافها و أقطارها ...إن الأعاجم إن ينظروا إليك غدا يقولوا : هذا أصل العرب ، فإذا اقتطعموه استرحتم... و إنما كنا نقاتل بالنصر و المعونة».[14]

« پيروزي وشكست اين امر ، (از همان ابتدا) به انبوهي و كمي (لشگر) نبوده است و اين دين خداست كه آن را (تا كنون) پيروزي داده و لشگر خداست كه آنها را مهيّا ساخته وكمك فرموده تا آن كه به مرتبه اي كه بايد برسد ، رسيده ودرخشيده تا جايي كه بايد بدرخشد ، و ما در انتظار وعده ی خداونديم و خداوند به وعده ی خود وفا كرده و لشگرش را ياري فرموده است ، و جايگاه قيّم امور و زمامدار مسلمانان (كه تو هستي) مانند رشتة مهره است كه آنرا گرد مي آورد و به هم پيوند مي دهد ! پس اگر رشته پاره شود ، مهره ها از هم جدا شده و پراكنده مي شوند ، به گونه اي كه ديگر جمع نخواهند شد ! ( يعني اگر تو كه خليفه هستي كشته شوي ، مسلمانان همه پراكنده و متفرّق مي شوند ). اگر چه امروز تعداد اعراب ( نسبت به ايرانيان ) اندك است ، امّا به سبب دين اسلام بسيارند، و به جهت اجتماع ويكپارچگي ( كه نفاق ودو رويي در آن راه ندارد ) غلبه دارند. پس تو همانند قطب وميخ آسياب ( ساكن و برقرار ) باش! و آسياب (جنگ) را بوسيلة عرب بگردان و آنان را به آتش جنگ در آورده و خود به جنگ نرو ؛ زيرا اگر تو از زمين ( يعني مدينه ) بيرون بروي ، عرب از اطراف و نواحي آن ( فرصت را غنيمت شمرده و ) عهد با تو را شكسته و فساد وتبهكاري به بار مي آورند تا جايي كه حفظ و نگهباني از مرزها كه در پشت سر گذاشته اي ، نزد تو از رفتن به جنگ ( با ايرانيان ) مهمتر مي گردد و ايرانيها تو را ببينند مي گويند : اين امام و پيشواي عرب است ( كه جز او، پيشواي ديگري ندارند ) ، پس اگر او را بكشيد ، استراحت خواهيد كرد و آسوده مي شويد ! و اين انديشه ، حرص و طمعشان را بر كشتن ونابود كردن تو ، سخت تر وزيادتر مي گرداند ، وامّا آنچه تو راجع به آمدن ايرانيها به جنگ مسلمانان يادآوري نمودي ، پس خداوند سبحان از آمدنشان بيشتر از تو كراهت دارد و او تواناتر است به برطرف كردن آنچه را كه از آن كراهت دارد ( و به آن راضي نيست ) و امّا آنچه راجع به كثرت و زيادي تعداد ايشان ذكر كردي ، ( آن هم باكي نيست ؛ زيرا ) پيش از اين ( در زمان پيامبر ) به بسياري لشگر ، جنگ نمي كرديم ، بلكه به كمك و ياري خداوند متعال مي جنگيديم »..

علي (رض) ، هرگز با روش وسيرت عمر (رض) مخالفت نكرده است ؛ چنانچه دينوري مورخ شيعي روايت مي كند:

« زماني كه علي – عليه السلام – به كوفه آمد ، مردم به او گفتند : اي اميرالمؤمنين ! آيا در قصر منزل مي كني ؟! فرمود: خير! من هيچ احتياجي به كاخ وقصر ندارم ؛ زيرا عمربن خطاب ، آن را دوست نداشت ، امّا در يك خانة فراخ وجادار ، منزل مي كنم . سپس به مسجد اعظم كوفه رفت و دو ركعت نماز گزارد و آنگاه در منزل دلخواهش فرود آمد ».[15]

زماني كه به خلافت رسيد ، و گروهي در بارة فدك با او سخن گفتند ، فرمود:

« إني لأستحيي من الله أن أردّ شيئا منع منه أبوبكر و أمضاه عمر!».[16]

« به راستي من از خدا شرم مي كنم كه چيزي را برگردانم كه أبوبكر از آن منع كرد و عمر نيز همان كار را اجرا وقطعي نمود !»..

روايت شده: « زماني كه عمر غسل داده شد و كفن گرديد ، علي – عليه السلام – وارد شد و بر جنازه اش ايستاد وفرمود:

« ما علي الأرض أحد أحب إليّ أن ألقي الله بصحيفته من هذا المسجي بين أظهركم ».[17]

«هيچ كس بر روي زمين در بين شما ، به اندازة اين مكفون ( يعني عمر (رض)) برايم دوست داشتني تر نيست كه (دوست دارم ) خدا را با نامة اعمال ( نيك ) اش ملاقات كند »..

اين روايت در كتب اهل سنّت نيز آمده است؛ چنانكه حاكم در « المستدرك » خود، ذهبي در «التلخيص » خود، امام احمد در «مسند» خود ، إبن سعد در«طبقات» خود ، و مثل آن را بخاري و مسلم در «صحيح» شان آورده اند..

از علي و فرزندانش حسن وحسين – رضي الله عنهم – روايت كرده اند كه پيامبر (ص) فرموده است:

« إن أبابكر مني بمنزله السمع و إن عمر مني بمنزله البصر وإن عثمان بمنزله فؤاد ».[18]

« همانا أبوبكر برايم ، به منزله ي گوشهايم، عمر به منزله ي چشمانم، وعثمان به منزله ي قلب و عقل من است»..

علي (رض) طي سخنانش با عثمان (رض) – زماني كه مردم از او خواستند تا نزد عثمان برود – ايمان وقرابت و مصاحبتش را با پيامبر (ص) ياد آوري مي كند و ضمن اينكه از رفتار أبوبكر وعمر ، اظهار رضايت كامل مي كند ، و اعمال نيكشان را برايش ياد آور مي شود ، مي گويد : علم وشناخت تو همچون علم وشناخت ماست . سبقت تو در اسلام همچون سبقت ماست :

« فدخل عليه فقال : إن الناس ورائي و قد استفسروني بينك و بينهم ، والله ما أدري ما أقول لك ! ما أعرف شيئا تجهله ، و لا أدلك علي أمر لاتعرفه ، إنك لتعلم ما نعلم . ما سبقنا إلي شيء فنخبرك عنه ، و لا خلونا بشيء فنبلغكه ، و قد رأيت كما رأينا ، و سمعت كما سمعنا ، و صحبت رسول الله (ص) كما صحبنا ، و ما إبن أبي قحافه و لا إبن خطاب بأولي بالعمل منك ، و أنت أقرب إلي رسول الله (ص) وشيجة رحم منها و قد نلت من صهره ما لم ينالا. فالله الله في نفسك ! فإنك والله ما تبصر من عمي ،‌و لا تعلم من جهل ».[19]

« پس علي بر عثمان وارد شد و گفت : مردم پشت سر من هستند و مرا بين خود وتو سفير قرار داده اند . سوگند به خدا ! نمي دانم به تو چه بگويم ! مطلبي را كه تو از آن بي اطّلاع باشي ، سراغ ندارم . تو آنچه را كه ما مي دانيم ميداني . ما به چيزي سبقت وپيشي نگرفته ايم كه تو را از آن آگاه سازيم ، و چيزي را در پنهان نيافته ايم كه آن را به تو ابلاغ كنيم و همانگونه كه ما ديديم ، تو هم ديده اي و همانگونه كه ما شنيديم ، تو هم شنيده اي ، و همانگونه كه ما مصاحب و همنشين پيامبر (ص) بوديم تو نيز بودي . فرزند أبو قحافه (أبوبكر) و فرزند خطاب (عمر) در انجام كارهاي نيك از تو سزاوارتر نبودند ( چرا آنها در امر خلافت موفّق تر از تو در آمدند ؟!). تو بر رسول خدا (ص) از نظر پيوندخويشاوندي از آن دو نزديكتري . تو از لحاظ دامادي پيامبر (ص) ، به مر حله اي رسيده اي كه آن دو نرسيدند (تو دو بار داماد او شدي) ؛ تو را به خدا رحم كن ! به جان خودت رحم كن ! قسم به خدا ! تو نياز به راهنمايي و تعليم نداري ( و همه چيز را خوب مي داني ) »..

وباز در ستايش عثمان (رض) مي فرمايد : « اگر ولايتي را كه بر عهده ي عثمان گذاشته شد ، بر عهده ي من نيز گذاشته مي شد ، با مصاحف همان كار را مي كردم كه عثمان كرد».[20]
منابع:

[1] الغارات ثقفي كوفي ، ج 1 ، ص 306و 307 _ مستدرك نهج البلاغه ، شيخ كاشف الغطاء ، چاپ لبنان، ص 119و 120 – منار الهدي ، علي بحراني ، ص 373 – ناسخ التواريخ ، ميرزا تقي خان سپهر ، ج 3 ، ص 532- همچنين با كمي تفاوت نامة 62، نهج البلاغه شرح فيض الإسلام .. سيّد بن طاووس ، در كتاب خود « كشف المحجّه » و شيخ كليني نيز در « الرسائل » موضوع را با اين عبارت آورده اند:« و كان عمر مرضي السيره من الناس عند الناس؛ عملکردعمر ،از نظر عموم مردم ، پسنديده و موجب رضايت بود»..

[2] الغارات، ج1، ص 210 – ناسخ التواريخ ، ميرزا تقي سپهر ، ج3، ص241 ، چاپ ايران- الدرجات الرفيعه ، سيّد علي خان شوشتري ، ص336- إبن أبي الحديد شيعي در شرح نهج البلاغه و نيز شيخ مجلسي در مجمع البحار خود ، با كمي تفاوت : « أميرين صالحين عملا بالكتاب و السنه و أحسنا السيره و لم يعدوا السنه ثم توفاهما الله عز وجل رضي الله عنهما » آورده اند .. و در وقعه الصفين ، ص201 چنين آمده است : « أحسنا السيره و عدلا في الأمه ؛ « آن دو رفتار نيكو داشته و در بين امّت ، به عدالت رفتار كردند »..

[3] شرح نهج البلاغه ، إبن ميثم بحراني، جزء31، ص488 ، چاپ ايران – در وقعه الصفين با اين تفاوت آمده است : « و إن المصاب بهما لجرح في الإسلام شديد رحمهما الله و جزاهما بأحسن الجزاء »..( وقعه الصفين ، نصر إبن مزاحم ، ص 89) ..

[4] شرح نهج البلاغه ، ميثم بحراني ، ص 400.

[5] شرح نهج البلاغه ،‌إبن أبي الحديد ، ج1 ،ص332.

[6] همان، ج1، ص130- كتاب الشافي ، علم الهدي، ص428- وقعه الصفين، نصربن مزاحم، ص91- حماسة حسيني، مرتضي مطهري، ج3، ص124و125.. و عبارت آن: « لا حاجه لنا إلي خيلك و رجلك ، لولا أنا رأينا أبابكر لها أهلا لما تركناه » و در روايتي ديگر آمده:« لا والله لا أريد أن تملأها عليه خيلا و رجلا و لو لا أننا رأينا أبابكر لذلك أهلا ما خليناه و إياه ». سيّدبن طاووس نيز – از علماي معروف شيعه – در كتاب خود «كشف المحجه » روايتي را از زبان خود علي(رض) نقل مي كند كه حاكي از اين است: « گروهي پس از وفات رسول خدا (ص) نزد علي آمدند و اظهار پشتيباني و ياري از او كردند و خواستند تا علي براي به دست گرفتن زمام امور، تلاش كند وبا ديگران به مخالفت برخيزد ، ولي او از اين كار خودداري نمود».

[7] روضه الصفا ، ميرخواند ، از تواريخ شيعه به زبان فارسي ، ص 206.

[8] تلخيص الشافي ، طوسي ، ج2، ص428.

[9] همان مأخذ ..و متن آن : فقال له : قر! فإنه ليس عليك إلا نبي و صديق و شهيد !

[10] كتاب الشافي ، علم الهدي ، چاپ با تلخيص ، ص428.

[11] نهج البلاغه ، شرح فيض الإسلام ، جزء 4 ، كلام 219- شرح إبن أبي الحديد ، ج3 ، ص92 ، جزء 12- شرح أبن ميثم بحراني ، ج4، ص96و97 – شرح صبحي صالح ، ص350 – شرح محمّد عبده ، ج2 ص322- شرح فارسي ج4 ، ص712- الدره النجفيه ، دنبلي و علي نقي ، ص257.. در بعضي نسخ « لله بلاد فلان » آمده است..

[12] نهج البلاغه ، شرح فيض ، جزء 6 ، كلام 459- شرح إبن أبي الحديد ، ص 519 – شرح صبحي صالح ،ص 557- شرح عبده ، ج4 ، ص107- شرح إبن ميثم ،ج5 ،ص463- الدره النجفيه ، ص 394.

[13] نهج البلاغه ، شرح فيض ، كلام 134- شرح صبحي صالح ص193- شرح إبن أبي الحديد، ج2 ، جزء 8 ، ص369و370.

[14] نهج البلاغه ، شرح فيض ، جزء3 كلام146- شرح صبحي صالح ، ص203و204.

[15] الأخبارالطوال ، أحمد بن داود دينوري ،ص152.

[16] الشافي في الإمامه، سيّد مرتضي علم الهدي ، ص213 – شرح نهج البلاغه ، إبن أبي الحديد ، ج4، ص 82.

[17] الشافي ، علم الهدي ، ص 171 – تلخيص الشافي ، طوسي ، ج2 ، ص428، چاپ ايران – معاني الأخبار ، إبن بابويه ، چاپ ايران ، ص117- شرح نهج البلاغه ، إبن أبي الحديد ، ج3، ص147.

[18] عيون أخبار الرضا ، إبن بابويه قمي ، چاپ تهران، ج1، ص 313- معاني الأخبار ، ص110، چاپ ايران – تفسير امام حسن عسگري.

[19] نهج البلاغه، شرح فيض الإسلام ، كلام 164- شرح صبحي صالح ، ص234.

[20] البرهان، بحراني ، ج1 ص240.




Sunday 17 July 2011 07:07:23 GMT
لطفا به اطلاع آقاي دكتر ملا زاده... 
در برنامه ديشب 25 تير ماه خبري راجع به احمد جباري وكيل الدوله ولايتمدار شهرستان بستك و بندر لنگه خبري پخش شد كه بلافاصله شخصي با موبايل آقاي دكتر تماس گرفت و آن را تكذيب كرد...جهت اطلاع جناب دكتر ملازاده خبر مربوط كاملا صحيح مي باشد و احمد جباري از مزدوران بسيجي سيستم است كه با عوامفريبي و گرفتن رانتهاي قدرت و حكومت توانست مردم را فريب دهد و جاي پا و نفوذ بسيج و سپاه را براي تصرف منابع طبيعي منطقه باز كند و در منطقه بذر اختلاف را بپاشد تا از آمدن نمايندگان حقيقي اهل سنت به همين مجلس فرمايشي جلوگيري كند...به عنوان نمونه اين فرد شيعه شده در جريانات انتخابات با ان كه مي دانست اجماع اهل سنت بر كانديداي سبزهاست اما بعد از انتخابات با كمال وقاحت در تمامي تومارهايي كه عليه جنبش مردمي ايران بود ودر حمايت از خامنه اي و راهپيماييهاي ضد مردمي سانديس خوران در مجلس وبيرون ان حضور فعال داشته و براي پيگيري اين موضوع به آرشيو روزنامه هاي صبح ساحل و ساير دروغپردازهاي ولايت مراجعه كنيدمانند كيهان و ايران مراجعه كنيد...لطفا به اطلاع اقاي دكتر ملا زاده برسانيد...با سرچ در گوگل مي توانيد به سخن ذپراكنيهاي جباري دست يابيد
Saturday 16 July 2011 06:07:36 GMT
بشنو از قزويني چون اعتراف مي كند 
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌قزوینی با بیان اینکه امروز دو خطر جدی پیش روی مهدویت است، افزود: فرقه‌های ضاله با تمام توان شبهاتی را طراحی و در رسانه‌های صوتی و تصویری و سایبری منتشر می‌کنند تا بتوانند مردم به ویژه جوانان را نسبت به مهدویت بدبین کنند.

وی استکبار جهانی به رهبری آمریکا را نخستین خطر پیش روی مهدویت برشمرد و تصریح کرد: طبق سخن متفکران غربی امروز تنها تمدنی که سیاستمداران آمریکایی بر روی آن تمرکز می‌کنند، تمدن اسلامی است.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: آمریکا از تمدن اسلامی به رهبری کشورهای عربی احساس خطر زیادی نمی‌کند، زیرا با تهدید و یا با تدبیر می‌تواند این تمدن‌ها را زیر سلطه پرچم خود ببرد.

وی اضافه کرد: متفکران غربی معتقدند که تنها تمدن و فرهنگی که خطر جدی برای آمریکاست و باید فکری برای آن اندیشید، فرهنگ و تمدن اسلامی به رهبری جمهوری اسلامی با رویکرد فرهنگ 12 امام است.

به گفته وی مادامی که پرچم سرخ که نشان‌دهنده شهادت‌طلبی و پرچم سبز نشان‌دهنده انتظار در دست شیعیان است، آمریکا حسرت سروری خواهد داشت.

رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) افزود: فرهنگ شهادت‌طلبی، جوانان را برای یک زندگی و رسیدن به جامعه‌ای ایده‌آل تشویق و در وجود آنها استکبارستیزی و آمریکاستیزی را تقویت می‌کند.

وی تصریح کرد: استکبار در ادامه تلاش خود برای به انحراف کشاندن جوانان کشور، ملاهای دنیاپرست و آخوندهای خرافه‌پرست را برای انتشار انحرافات میان این گروه تشویق و ترغیب می‌کند.

وی اشاعه فرهنگ انتظار در جامعه را مورد توجه قرار داد و گفت: منجی جهان روزی خواهد آمد و بساط ستمگری و استبداد را بهم خواهد زد و حکومت عدل الهی ایجاد خواهد کرد.


وی با اشاره به تلاش بیهوده استکبار برای جدایی مسلمانان از مهدویت گفت: آنها با انواع حیله، توطئه، شبیخون‍زدن‌ها و اجیرکردن افکار مسموم و آلوده درصدد اجرای طرح‌های انحرافی خود هستند.

رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی‌عصر(عج) اضافه کرد: برخی اپوزیسیون‌ها و ورشکستگان سیاسی با تشویق آمریکا مخالفت صریح خود را با فرهنگ مهدویت اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: "اکبر گنجی" یکی از این افراد است که با وجود سوابق فرهنگی و اطلاعاتی و خدماتی که در ایران داشته و روزی سنگ مذهب را به سینه می‌زد، امروز به گونه‌ای از مهدویت صحبت می‌کند و مهدویت را مبحثی دروغ می‌پندارد و آن را زیرسئوال می‌برد که چنین حرف‌ها را حتی از دشمنان هم نشنیده بودیم که از او شنیدیم.

وی با بیان اینکه احساس خطری از سوی استکبار پیرامون مهدویت نداریم، افزود: چهره استکبار به خوبی در نزد مسلمانان شناخته شده و آنها جایی در جامعه شیعی ندارند و هر جبهه‌ای که در برابر مهدویت قرار بگیرند، جوانان نسبت به فرهنگ مهدویت محکم‌تر می‌شوند.

به گفته حجت‌الاسلام حسینی‌قزوینی امروز فرهنگ اهل بیت(ع) در دل و جان مردم نفوذ کرده است و این مسئله برای وهابیت قابل تحمل نیست.

وی تصریح کرد: وهابیت به عنوان ابزار دست استکبار جهانی، دومین خطر پیش روی فرهنگ مهدویت است و امروز وهابیت ارتباط تنگاتنگ با صهیونیزم دارد و همواره از جانب آنها حمایت می‌شود.

این استاد حوزه علمیه افزود: چهره واقعی وهابیت رو شده است و دنیا متوجه شده است که دست وهابیون در دست صهیونیسم بین‌الملل است.

رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) با بیان اینکه در عصر حاضر اقدامات وهابیت علیه شیعه در طول تاریخ بی‌سابقه است، افزود: وهابیت شبانه‌روز علیه شیعه و مهدویت سم‌پاشی می‌کند، به طوری که بیش از چهار هزار سایت در فضای سایبری و300 ماهواره برای شبهه‌افکنی در خصوص مهدویت در اختیار وهابیت است.

وی اظهار داشت: وهابیت از نقطه‌نظر نقد و دفاع علمی از فرقه و روش خود به اندازه‌ای ضعیف است که کارشناسان و حتی جوانان ایرانی به راحتی این گروه را در فضای اینترنت و رسانه به چالش می‌کشند و وهابیون تنها به طرح میلیون‌ها تهمت و سخنان ضددین و سنت علیه شیعه و مهدویت بسنده می‌کنند.

به گفته وی وهابیت از نظر سرمایه علمی در رتبه زیرصفر قرار دارد و اگر جوان دانشجو، الفبای فرهنگ شیعه را به خوبی فراگیرد، از عهده بالاترین مقام علمی و مذهبی وهابیت برمی‌آید.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: هیچ برنامه‌ای از رسانه‌های جهان پخش نمی‌شود مگر اینکه در آنها اعتراض و نقدی نسبت به موضوع مهدویت باشد.

وی با اشاره به حمایت گسترده کشور عربستان از فرقه ضاله وهابیت، گفت: 33 درصد کل درآمد عربستان در اختیار فرقه ضاله وهابیت است.به گفته وی همه ادیان در انتظار آمدن فردی به امر الهی، اسلامگر جهانی، مصلح کل که بساط ستم و ستم‌خواهی را برخواهد چید و عدل و عدالت را جایگزین آن خواهد کرد، هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌قزوینی با بیان اینکه موعودگرایی در نیم قرن اخیر با یک رویکرد ویژه‌ای در عرصه سیاست جهانی مطرح شده است، افزود: حتی برخی مرتازان هندی نیز پیش‌بینی کرده‌اند که در آینده‌ای نه چندان دور فردی در خاورمیانه از کشور عربستان ظهور خواهد کرد که مجهز به مدرن‌ترین تجهیزات نظامی روز دنیاست و ابرقدرت‌های شرق و غرب را در هم خواهد کوبید.

نكته:احساس خطري از ناحيه استكبار(امريكا) ندارندچون در طول تاريخ دست روافض در دست صليبيون بوده و منبع اثبات موعودشان پسشگوييهاي مرتازان هندو ي بت پرست است و با اين منبع
بر تمامي علماي به قول خودشان وهابي در استدلال پيروز مي شوند و 3 كانال سني فارسي زبان و 4 سايت معادل300 كانال و 4000 سايت بردوششان سنگسني مي كند چون جوابي در برابر استدلالهاي محكم آنها ندارندو در برابر سرمايه زير صفر وهابيت هم جوابي ندارند كه بدهند
Friday 8 July 2011 12:07:40 GMT
كنعان 
توجه... توجه... توجه...

عارضم خدمت شما همنظران و مجريان گرامي...

به خاطر همين شبكه اين روزها در منطقه ي اهل سنت و عرب عسلويه هرچي ديش و ريسيور هست را دارن برميدارند

نميدانستم اينقدر از اهل سنت ترس دارن

تازه فهميدم كه اين مذهب شيعه به اجبار مستقر هست و خيلي ها همين كه حقايق رو ميفهمند بلا فاصله سني ميشوند

چون كه حدودا 3 ماه پيش يك شيرازي به اختيار خود در همين منتطقه سني شد

اميدوارم حقايق اين شبكه به گوش تمامي ايرانيان عزيز برسد...

خدا نگهدارتون
Tuesday 28 June 2011 04:06:59 GMT
islam 
به علي
اكه همون علي هستي كه براي من بيام كذاشتي من منتظر شما هستم لطفا بيايد در صفحه (كشور شيران شده فاحشه خانه)
بذار بدون تعصب با هم بحث كنيم
Sunday 26 June 2011 05:06:56 GMT
علی 
برادران اهل سنت، چشم بسته بدنیا آمده اند و خیلی هاشان تا آخر عمر نمی دانند که چیزی به نام روشنایی وجود دارد. عده زیادی از آنها هم می دانند چشم برای دیدن آفریده شده، ولی می گویند پدران ما چشم بسته زندگی کردند ماهم مثل آنها زندگی می کنیم. یا اینکه خودشان دوست ندارند که روشنایی ها را ببینند.هر چه پیروان اهل بیت فریاد می زنند که: جماعت! چشمانتان را باز کنید تا نورحقیقت را ببینید، متاسفانه گوش نمی کنند. لذا آنها همیشه در شب هستند. و حالا خوشحالند که یک شبکه وصال افتتاح شده که اعلام کند: پیروان اهل بیت دروغ می گویند و اصلا روز وجود ندارد. هرچه هست شب است و سیاهی است و تاریکی و هر کس بگوید روز است دروغ گفته و رافضی و کافر است و مشرک.
Thursday 16 June 2011 04:06:01 GMT
janjal_Baloch 
واجھین براس دکتر ملازادہ سلام! شمئ تی وی برنامہ باز وش انت،من بلوچے ان چہ مشرکی بلوچستانء گون وتی زھگان،بلے اپسوزی گپ اے شنت کے منی و بازین دگے بلوچے کے بارسی (گجری) نزانئن،اگان پروگامے اولء یاکے احرء نیم گنٹّا بلوستانے حال و احوالان بدئیت شمئی باز منّت وار بئین و پہ مئی زھگان ھم باز وش بیت ،اللہ شمئی پشت و پناہ بات ،امیت منی اے نمدی ء بوانئت،
Wednesday 15 June 2011 07:06:22 GMT
احمد 
با سلام ... مذهب حقه ي اهل سنت تنها مذهبي است كه يك تريبون آزاد به زبون فارسي براي ابراز عقايد و دفاع از عقايد خودش ندارد ... به همين خاطر رژيم ديكتاتور خامنه اي به خودش اجازه داده تا شديدترين محدوديت ها و شديدترين تهاجم فرهنگي رو عليه اهل سنت ايران تحميل كنه و به بهانه وحدت البته به اين معنا كه رعايت آن فقط وظيفه اهل سنت است ولي خودشون ميتونن هر توهيني رو تو رسانه ها به بزرگان اهل سنت بكنن هر غلطي ميكنن ولي اهل سنت مظلوم هيچ دفاعي ندارن ... تا اين حد كه شبكه تلويزيون استاني كه همه شون اهل سنت هستند چه دليلي داره مذهب باطله ي اونها را ترويج كنه و علنا توهين به مقدسات اهل سنت كنه .... اميدوارم اين شبكه عزيز وصال تداوم داشته باشه و توسط عوامل رژيم مثل رنگارنگ بسته نشه . خدايا شكر خدايا شكر .... خطاب به شيعيان : حرفي از وحدت شيعه و سني نزنيد كه حالم ازش به هم ميخوره
Friday 10 June 2011 08:06:52 GMT
محمد امین 
شبکه اهلبیت ماهیت واقعی شیعه رافضی رابا بی ادبی و بی فرهنگی نشان میدهدومنعکس کننده فر هنگ رافضی است . تلوزیون وصال باید با فرهنگ سازی و متانت وعبرت از بی ادبان ازدیانت فرهنگ متانت و ادب اهل سنت به بهترین وجه نمایندگی کند . انشا الله موفق باشید.
شیعه یعنی شرک ولعن و تفرقه
خوب میداند ز علم سفسطه
شیعه یعنی گفته های این و آن
قال صادق گفتن و حدس و گمان
شیعه یعنی بوسه بر آهن زدن
بر نفاق و تفرقه دامن زدن
شیعه یعنی لعن اصحاب رسول
لعن و نفرین رابداندازاصول
Thursday 9 June 2011 03:06:23 GMT
عبدالله 
فرکانس شبکه وصال روی هاتبرد 11411-27500 میباشد
Sunday 5 June 2011 01:06:23 GMT
ع ب 
از روزي كه شبكه وصال اهل سنت و سلف امد و مردم به حقيقت بروردكار و بيامبر و اهل بيت و اصحاب بي بردند بروردكاري كه نه محتاج واسطه و بي نياز از هرجي قادر و توانا است
بيامبري كه معصوم از هركناهي و بيامبري كه اصحاب را همجون ستاركان و شاكردان نمونه اي كه خودش معلم انها بوده است با وجود شبكه وصال دولت صفوي طاقت نياورد و منافع و كنج هاي باد اورده خود را در خطر ديدند همه اخوندهاي خبيث از بالاي در ديوار مردم بالا رفتند و ماهوارها را جمع اوري نمودند
Friday 3 June 2011 08:06:05 GMT
شریف 
دست کسانی که برای این شبکه زحمت میکشند را می بوسم.
امیدوارم این شبکه حقیقت وعدالت عمری (رضی الله عنه)را زنده کند.
Saturday 7 May 2011 12:05:36 GMT
حامد 
با سلام ضمن تبريك به مناسبت افتتاح شبكه جهاني وصال به اطلاع مي رسانم امروز شبنه روزي است كه خامنه بدنام فاطمه رابه شهادت مي رسانه تا راه را براي جو سازي و خالي كردن عقده سبائيت بر سر مسلمانان جهان خالي كنه . ما از بي ادبيهاي كه اين فرقه در حق دختر رسولخدا مرتكب ميشه به خدا شكايت مي كنيم
Wednesday 4 May 2011 04:05:01 GMT
عثمان (عمری) 
واقعآ اشک شادی از خود لطفی دارد، امیدوارم این اشک های شادمانی همگان بدور چشمان ما از بابت فعالیت های این شبکه که زاینده ی امید ها و آرزو های ماست حلقه زنان باشد و نخشکد.
خدا و دعای ما با شماست
Tuesday 26 April 2011 07:04:47 GMT
محمد یاسر 
الله اکبر الله اکبر الله اکبر.بارک الله به شما امیدوارم که خداتوفیقتان دهد وروز به روز در راه اشاعه دین حق الله وجدایی حق از باطل موفق تر وپیروزمند باشید.فرکانس؟ ومن الله التوفیق
Tuesday 26 April 2011 07:04:11 GMT
محمد یاسر 
الله اکبر الله اکبر الله اکبر.بارک الله به شما امیدوارم که خداتوفیقتان دهد وروز به روز در راه اشاعه دین حق الله وجدایی حق از باطل موفق تر وپیروزمند باشید.فرکانس؟ ومن الله التوفیق
Tuesday 26 April 2011 10:04:15 GMT
بوعمر  
فركانس وصال فعلا در نايلسات 11393 عمودي وصال فارسي
Sunday 24 April 2011 04:04:51 GMT
عبد الله  
فرکانس را اگر کسی بلده برام بگه چون ما د رزاهدان به دنبالش می گیردیم
دوستان لطف کنن برای آگاهی دیگران اول اطلاع رسانی کنند بعد احساسات خود را بروز دهند و ابراز احساسات نمایند الله اکبر
Sunday 24 April 2011 08:04:31 GMT
محمد جاسک 
سلام علیکم

امیدوام این شبکه مثل شبکه نور بی نور نباشد
Friday 22 April 2011 07:04:54 GMT
مكران 
درود و سلام خداوند بر شما و دست اندر كاران مخلص شبكه وصال و شبكه نور. زنده باد برادران عرب و سني ما و همچنين درود بر شيعيان راستين و همه مسلمانان جهان.
Friday 22 April 2011 06:04:51 GMT
فرشاد 
شیعه نشو که شیعه بودن حرام است
شیعه را منطق ودلیل کـــدام است
لعن ونفرین بهترین منطق ودلیل اوست
کینه ودشمنی با همه داردقابیل اوست
Wednesday 20 April 2011 05:04:04 GMT
ع ب  
لطفا اكر ميشود فركانس راديوي داشته باشيد بهتر خواهد بود جون همه مردم ايران نميتوانند براي خودشان ماهواره يا از ترس اين حكومت ايران نميتونند دش تهيه نمايند اميدوارم با صداي كرمتان مهمان هر خانه مومني باشيد
Tuesday 19 April 2011 06:04:06 GMT
دادخواه 
س ایا اجداد ما قانع گشتند ومذهب خود را تغییردادند مذهب شیعه را قبول کردند ومذهب اهلسنت را رها کردند
ج تاریخ گواه است که شاه اسماعیل صفوی لعنت الله علیه جوی خون براه انداخت تا مذهب تشیع را بر اجداد ما تحمیل کرد نه بر زن وکودک رحم کرد ونه بر پیر وجوان عار وننگ باد برما که اسماعیل صفوی چنین ظلم وستم براجداد ما کرد وما هنوز مذهب تحمیلی او را بپذیریم
مذهب حافظ وسعدی و فردوسی ومولوی وغزالی وابوعلی سینا و ابو ریحان بیرونی ودیگر بزرگان نامدار را رها کنیم ومذهب قزلباشان بیسواد وخون اشام صفوی را بپذیریم
Tuesday 19 April 2011 09:04:44 GMT
به hasan و salman 
باز هم دورغ پشت دروغ _ واقعا انسان باید خل باشه که شبکه های رسمی ایران رو راستگو بدونه _ به خدا قسم خودتون هم میدونید که اساس و ریشه دین شیعه صفوی بر اساس دروغ و تقیه هستش . یه نگاهی بندازین به جامعه شرک و خرافات زده ایران عزیزمون پس از این انقلاب لعنتی چه بدبختیهایی که سرش در نیومده و همش به اسم اسلام و اهل بیت در حالی که اونها از این روافض بیزارن.
تو بحرین هم شیعه های تندرو نوکر ایران خواستن انقلاب بکنن که ناکام موندند و تا حالا 6 سرباز بحرینی و 4 شهروند سنی از جمله یک پیرمرد 75 ساله و یک دختر 15 ساله بدست شیعه کشته شدن و از اونطرف حکومت هم 20 نفر از تندروها رو کشته حالا اگه حکومت ولایت فقیه بود چکار می کرد؟!!
Monday 18 April 2011 08:04:54 GMT
دادخواه 
اقای حسن بنظر من حق با قران است که درباره ان صحابه ای که شما انان را لعن میکنید قران فرموده :محَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاء بَيْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُكَّعًا سُجَّدًا يَبْتَغُونَ فَضْلًا مِّنَ اللَّهِ وَرِضْوَانًا سِيمَاهُمْ فِي وُجُوهِهِم مِّنْ أَثَرِ السُّجُودِ ذَلِكَ مَثَلُهُمْ فِي التَّوْرَاةِ وَمَثَلُهُمْ فِي الْإِنجِيلِ كَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوَى عَلَى سُوقِهِ يُعْجِبُ الزُّرَّاعَ لِيَغِيظَ بِهِمُ الْكُفَّارَ وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ مِنْهُم مَّغْفِرَةً وَأَجْرًا عَظِيمًا ﴿ 29 ﴾ جزء 26

محمد (ص) فرستاده خداست; و كسانى كه با او هستند در برابر كفار سرسخت و شديد، و در ميان خود مهربانند; پيوسته آنها را در حال ركوع و سجود مى‏بينى در حالى كه همواره فضل خدا و رضاى او را مى‏طلبند; نشانه آنها در صورتشان از اثر سجده نمايان است; اين توصيف آنان در تورات و توصيف آنان در انجيل است، همانند زراعتى كه جوانه‏هاى خود را خارج ساخته، سپس به تقويت آن پرداخته تا محكم شده و بر پاى خود ايستاده است و بقدرى نمو و رشد كرده كه زارعان را به شگفتى وامى‏دارد; اين براى آن است كه كافران را به خشم آورد (ولى) كسانى از آنها را كه ايمان آورده و كارهاى شايسته‏انجام داده‏اند، خداوند وعده آمرزش و اجر عظيمى داده است. (29)
خداوند تعالی از ایشان راضی گشته است، چنان که می‌فرماید لَقَدْ رَضِيَ اللَّهُ عَنِ الْمُؤْمِنِينَ إِذْ يُبَايِعُونَكَ تَحْتَ الشَّجَرَةِ فَعَلِمَ مَا فِي قُلُوبِهِمْ فَأَنزَلَ السَّكِينَةَ عَلَيْهِمْ وَأَثَابَهُمْ فَتْحًا قَرِيبًا «18. (الفتح: 18).
«خداوند از مؤمنان ـ هنگامى كه در زير آن درخت (بيعه‌الرضوان‌ كه‌ در حديبيه‌ انجام‌ گرفت) با تو بيعت كردند ـ راضى و خشنود شد; خدا آنچه را در درون دلهايشان (از ايمان و صداقت) نهفته بود مى‏دانست; از اين رو آرامش را بر دلهايشان نازل كرد و پيروزى نزديكى (يعنى فتح‌ خيبر) بعنوان پاداش نصيب آنها فرمود».
شما خیلی خوب میدانید که حق باکسیت ولی لجاجت میکنید شما مصداق این ایه شریفه هستید که میفرماید:اولئک کالانعام بل هم اضل واُ‌ولئک هم الغافلون
Monday 18 April 2011 07:04:27 GMT
دادخواه 
اقای سلمان واقعا ناانصافی اینهمه اشک برای 12نفر بحرینی میریزی چرا برای دهها سوری که روزانه شهید میشوند اشک نمیریزی اگر بحرینیها هرغلطی را که بخواهند بکنندنباید جیزی به انها بگویند برای اینکه شیعه هستند
چرا شما یک کلمه از صدها شهدای سوریا نمیگویید برای اینکه دولت سوریه شیعه است شما شیعیان چرا اینقدر ناانصاف ونژادپرست هستید
از ناحیه حقوق انسان نگاه کنید مردم سوریه که شهید میشوند انها هم انسان هستند نکند شما هم مثل یهودیها معتقدید که شیعیان شعب الله المختار هستند هرکاری را که دلشان بخواهد ازادند شما خود را مسلمان میدانید خداوند عدالت را دوست دارد.
Monday 18 April 2011 07:04:14 GMT
علی 
دمتون گرم برای افشای حقایق کثیف شیعیان چنین رسانه ای لازم است کارتونو ادامه بدید با قدرت هم ادامه بدید ما اهل سنت ایران تا آخر خط در دفاع از حقوقمون خواهیم ایستاد
Monday 18 April 2011 03:04:22 GMT
عمربن خطاب 
فرکانس ؟
Monday 18 April 2011 12:04:06 GMT
hasan 
واقعابراتون متاسفم.خودتان می دونیدحق باکیست.ولی بازلجاجت می کنید.واقعا این ایه قران مصداق خوبیست
برای شما:اولئک کالانعام بل هم اضل واُ‌ولئک هم الغافلون
Monday 18 April 2011 09:04:25 GMT
salman 
اشک بریزید بر اجساد در خیابانها مانده مسلمانان در بحرین اشک بریزید بر دسته عزادار صدیقه شهیده که به خاک و خون کشده شد اشک بریزید بر اتحاد رهبرانتان با کفار یهودی و امریکایی
دیدید عاقبت ماهیت وهابیت روشن شد
لعنت خداوند بر وهابیان و متحدان انها
Monday 18 April 2011 02:04:39 GMT
یکتاپرست 
ستایش پروردگارعالمیان که بندگی مخصوص ذات مقدس اوست.
سلام.لطفاآدرس راهم ذکرکنید.برادران سنی نیوز توجه کنید باشه؟
Monday 18 April 2011 02:04:01 GMT
عبدالله 
خداوند به عمر شما بيفزايد
Sunday 17 April 2011 06:04:49 GMT
سني 
از همكي دعات وكارمندان اين شبكه مبارك تشكر مي كنم واميدوارم كه تمام مسائل ديني وسياسي اهل سنت در اين شبكه مطرح شود تا جهانيان مظلوميت اهل سنت را ببيند وشيعيان مذهب حق را بشناسند
Sunday 17 April 2011 05:04:54 GMT
احمد آزادی  
سلام بر همه دست اندرکاران و سربازان عرصه فرهنگ و رسانه . بنده حقیر نیز بعنوان یکی از اهل سنت بلوچ ایران که مقیم خارج از میهن عزیز هستم . وقتی خبر راه اندازی این شبکه را شنیدم اشک شوق در چشمانم جاری شد ودر دل از قادر توانا تقاضا نمودم که به همه توفیق دهد تا در راه اعتلای این شبکه و گسترش فرهنگ راستین اسلام موفق باشند . از صمیم قلب تولد این رسانه توحیدی را خدمت همه مسلمین بویژه اهل سنت فارسی زبان تبریک و تهنیت عرض می کنم . خدا یاور ومددگارتان باشد .
Sunday 17 April 2011 04:04:20 GMT
متین 
مبارک است و جای تقدیر بسیار ، به شرطی که ان شاء الله این شبکه تلویزیونی در خدمت اسلام ومسلمین و روشنگری اسلامی و بدور از تعصبات فرقه ای و پشت سر گذاشتن شیعه گری و سنی گری و گامی بسوی توحید و آزادی باشد که ریشه حل تمام مشکلات بشر است، باشد . و من الله التوفیق
عبور از شيعه گرى و سنى گرى و وصول به اسلام اجتهادى
http://samaa.org/ferqegari_wa_islam_ejtehadi.htm
Sunday 17 April 2011 02:04:52 GMT
فردین افغان 
خداوند همه اهلسنت را از دست روافض حفظ کند ... آمین....
Sunday 17 April 2011 11:04:21 GMT
داعی الی الله 
« وَ مَا عَلَيْنَا إِلَّا الْبَلَاغُ الْمُبِينُ »

« و بر (عهده ی) ما جز رساندن (پیام) آشکار نیست».

ز فراق این حقیقت همه گیتی تار گشته***به وصال من توانم که رسم به روشنایی
Sunday 17 April 2011 10:04:06 GMT
جوان 
الله أکبر
Sunday 17 April 2011 05:04:05 GMT
ع ب  
امین امین . تنها جيزي كه از دست بنده ... برمياد دعاي عاجزانه بود كه نزد الله دعا كردم . شكر بار الله امروز يك ارزوي ديرينه را به تمام مسلمانان هديده كردي تا در قلب هر مومني فقط جاي تو باشد اي كه نام تو در قلب هر مومني و به ارزوي وصال تو مي تبد اميدوارم با اين شبكه فقط و فقط مقصود رضاي الله باشد امين امين
 
Name:
Comment Body: 
 
      
 
 
 
 
Unsubscribe
Subscribe