پخش آزمایشی شبکۀ جهانی وصال آغاز گردید
Added Date: 4/12/2011 3:52:24 AM
Bookmark and Share              Balatarin

ویژۀ سنی نیوز: پخش آزمایشی شبکۀ جهانی وصال بر روی ماهوارۀ نایل سات فرکانس v11393 آغاز گردید.

تولد شبکه جهانی وصال فارسی را خدمت همه شما تبریک عرض می نماییم به امید اینکه منبری باشد در راستای دعوت و اصلاح .

بزودی شبکه وصال فارسی در ماهواره هاتبرد و گالکسی پخش خواهد شد و  شما  عزيزان را از برنامه های زندۀ این شبکه آگاه خواهیم ساخت.

به اين مناسبت بیانیهای از طرف روابط عمومی این شبکه منتشر شده که نسخه ارسالی به سنی نیوز را در اختیار خوانندگان محترم خود قرار میدهیم:


شبکۀ جهانی وصال

وصال راهی است برای رسیدن به حقیقت

 

الحَمْدُ لِلهِ رَبِّ العَالمِينْ، وَالصَّلاَةُ وَالسَّلاَمُ عَلىَ نَبِينّا مُحَمّدٍ، وَعَلى آلِهِ وَأصْحَابهِ وَمَنْ دَعَا بِدَعْوَتِهِ إلىَ يَوْمِ الدِّيْن.  

المنة لله که شب هجر سر آمد

خورشيد وصال از افق بخت برآمد

بينندگان گرامی:

هر کجا که هستید؛ سلام و درود و رحمت و برکات الله مهربان شامل حالتان باد!.

الله متعال در قرآن کریم می فرماید:

(كُنْتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللَّهِآل عمران: ١١٠

«شما بهترین امتی هستید که برای نفع مردم پدید آمده‏اید؛ امر به معروف و نهی از منکر میکنید و به الله ایمان دارید».

برادران و خواهران عزیز رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم فرموده اند:

«بلغوا عنی و لو آية»                                              (صحیح بخاری حدیث شماره 3461)

[هر آنچه از من آموختید] را بدیگران بیاموزانید، و لو اینکه یک آیه باشد».

و همچنین الله جل جلاله در قرآن کریم فرموده است:

(ادْعُ إِلَى سَبِيلِ رَبِّكَ بِالْحِكْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِي هِيَ أَحْسَن) النحل: ١٢٥

«با حکمت و پند نیکو به راه پروردگارت دعوت کن و به بهترین روش با آنان گفتگو نما».

وصال پیام وصلی است بین بندگان و پروردگارشان به دور از سلطه قهریه و جبروت كاذب مستبدان و دیکتاتوران و جاه طلبانی که می خواهند تمام امور دین و دینا را با منطق زور و فشار و تقلید کورکورانه بر مردم تحمیل کنند.

وصال آمده تا به همه بگوید: بین بندگان و آفریدگارشان هیچ واسطه ای نیست، و الله متعال از رگ گردن نیز به بندگانش نزدیکتر است..

وصال آمده تا قرآن را از اسارت و زنجير طلسم آخوندهاي دين فروش رهایی داده و به آغوش ملتها باز گرداند.

وصال آمده تا تابشی نوين و فريادي صادق از قرآن و حقايق قرآنى را در دسترس مؤمنان و تمام حق جويان قرار دهد.

وصال آمده تا پرده از چهرۀ ننگين دين فروشان سودجو برکشد، و دین الله را که همان ندای فطرت سعادتمندانه بشریت است به مردم تقدیم دارد.

وصال آمده تا حلقۀ وصلی باشد بین مؤمنان و تمام حق جويانى كه در طلب حق مي تپند, تا از منبر آن، حق بگویند، و حق بشنوند، و با حق خالص و بي شائبه آشنا گردند.

وصال آمده تا کدورتها، كينه ها، حسادتها، و دشمنیهایی که مدعیان دروغین اسلام ناب و پیروی از اهل بیت پیامبر گرامی صلی الله علیه و آله و سلم  به نام دين در بین ملتها کاشته را ریشه کن نمايد، و فضايي از محبت و اخوت و برادری و برابري و همزیستی مسالمت آمیز را در ميان آحاد جامعه بوجود آورد.

وصال ارمغان محبت و برادری است. وصال رسوا کنندۀ كينه جويان و سودجوياني است که با آتش آز و طمع خویش جامعه را بسوی پرتگاه جهل و ناداني و هلاکت سوق می دهند.

وصال آمده تا پیام الله ذوالجلال را به همه ابلاغ کند که: «لا إکراه فی الدین» (البقرة 256)  هیچ اجبار و اکراهی در پذیرش دین الله نیست.

وصال آمده تا بگوید: آزادی عقیده و باورها حق مسلم همۀ انسانهاست. آمده تا بگوید: پروردگارت را بشناس، او را آنچنان که خواسته عبادت کن، و در پرتو اوامر و دستورات او بُوستان محبت و عشق و گلستان شادابی و مهر براي همه جامعه باش.

وصال انعکاس دهنده حقیقت و پژواک صدای قرآن و طنین پر آوازۀ محبت و برادری است.

شبکه جهاني وصال منبری است آزاد برای اندیشمندان موحد و حقیقت گو، و برای جویندگان حقیقت و پویندگان سعادت.

 شبکه جهانی وصال دو مسئولیت مهم و آشکار دارد.

اول: توحید خالص و یکتاپرستی ناب و شفاف به دور از هرگونه شرک و بدعت و قطار واسطه ها و وسیله ها، همان توحیدی که پیام آشکار قرآن کریم و دعوت تمام پیامبران الهی و مقصود اصلی  آفرینش, و تنها سبب نجات و سعادت انسان در جهان است. ما آمده ایم که اين توحيد صریح و آشکار را با حکمت و موعظه حسنه به انسانهای تشنۀ توحید و سعادت و حقیقت برسانیم.

دوم: دام تزویر جعل کاران و دروغ پردازان و تاجران دین را به کمک شما شناسایی و رسوا نماییم؛ کسانی که مال و ناموس و دین و دنیای مردم را به بهانه های دروغ و واهی از مردم سلب می کنند و آرامش و سرور قلبی مسلمانان را به غم و اندوه تبدیل می نمایند و جامعه را به سوی هلاکت و بدبختی دائمی و ابدی سوق می دهند.

ناگفته نماند که رسیدن به وحدت حقیقی امت اسلامی در پرتو قرآن کریم و سنت صحیح رسول گرامی صلی الله علیه وآله وسلم از مهمترین اهداف شبکۀ جهانی وصال است.

دستان عجز و ناتوانی خویش را به درگاه پروردگار عالم دراز کرده از آن ذات اقدس تمنا داریم ما را در راه حق یاری دهد، و از گناهان و لغزشها مصون دارد.

روابط عمومى شبکۀ جهانی وصال

info@wesalfarsi.tv

 ****

افتتاح شبكه وصال فارسي و اشک شوق اهل سنت

Reader Count
7324

Bookmark and Share              Balatarin
 
Wednesday 18 May 2011 07:05:26 GMT
کرمانشاه 
سلام به کوری چشم بت پرستان و مرده پرستان
Saturday 14 May 2011 12:05:16 GMT
سونیا 
سلام و جواب به مجتبی و یی
عزیزان اکثر قاتلهای جمهوری شیعه ایران که به جوانها در زندان تجاوز میکنند به نام مهدی و حسین و امامان متوسل میشن بعد تجاوز میکنند مذهب شیعه که همان مرده پرستی است و قبور پرستی عاقبتش را به جنایت در زندانها و کشتن مردم ایران و سوریه داد
تازه اکثر این اقایون (قبر پرست شیعه)مادر هایشان صیغه بوده و حتی پدرشان معلوم نیست و در زندانها به مردم ایران تجاوز میکنند اسلام به این دلیل آمد شخصیت پرستی( مسیح پرستی و بت پرستی )و شرک به خدا نماند جالبه این اسلام انگلیسی)شیعه) همان راه شخصیت پرستها رو میره و کاری به اصل یکتا پرستی(الله) نداره نمیدونم چرا شما شیعه ها دوست دارید بنده ادمهای زنده(ولایت) و یا مرده (قبور انسانهای خوب) باشید
اسلام آمد خدا رو معرفی کنه یا ادمها رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آدمهای خوب که شما مرده انها را میپرستید خودشون یکتا پرست بودن ما نیومدم به این دنیا گه مداح انسانها باشیم اومدیم عاشق پروردگاری باشیم که اونقدر کامله که احتیاج به واسطه نداره و سخنان ما رو هر چقدر اشتباه داشته باشیم میشنوه و خدا بی نیازه و او کافیه واسه دین ..در ضمن عزیزان به جای اینکه مقلد باشید اونهم مقلد ادمها(ملاها) کافی است یکتا پرست باشید چون شما آزاد آفریده شده اید نه مپل میمون مقلد... در ضمن مقلد بودن یعنی به شعور شما توهین کردن اما سنی و یکتا پرست بودن یعنی خدا به جای تقلید به ما میگه به عقل خودت و تدبیر خودت رجوع کن نه اینکه بنده دیگران باشی آزاد باش و الله را پرستش کن زنده باد عشق پروردگار
Saturday 7 May 2011 08:05:15 GMT
علی 
انشاالله مشت محکمی باشه بر دهان شبکه های رافضیان پوچ گرا و خرافه پرست
Wednesday 4 May 2011 05:05:35 GMT
پائیز  
مشخصه که بعد از بررسی نشر خواهید کرد چون نمیتونید با واقیعت روبروم بشید شما وقتی تور وز روشن میلاد باکرامت مولای متقیان علی را در کعبه امامتش را در غدیر و باوفا بودنش برای رسول را رد میکنید چطور میتوانید شهادت زهرا سلام الله علیها بپذیرید اگر دین داری و آزاده هستید نظرات مار ا هم بنویسید نشر کنید تا ببینیم این دری وری هاکه شما ودوست دارانتان میگویند موثر خواهد بود یا مواردی که محبت رسول و اهل بیتش بر میگردد به خدای احد قسم اگر دست میتوانستید و شرم نمیکردید شهادت حسین فرزند رسول خدار ا هم در کربلا رد میکردید و او کافر به دین میشمردید همانطور که رهبران قدیم شما یعنی یزید و معویه چنین کردند به امید آنروزی که مهدی فاطمه با ندای یا لثارات الحسین یک یک قاتلان زهرا را رهروانشان را به سزای اعمالشان برساند آنوقت شما را میبینیم که از انکار علی و فرزندانش که شایستگان درگاه باریتعالی هستند چگونه پشیمان میشوید اگر قدرت دارید با پخش نظراتی مثل نظر من در سایت آزادگی خود را نشان دهید نه بندگی یهود را لعن الله علی اعداءرسول الله و اولاده و اهل بیته و لعن الله علی قاتلیهم. اللهم عجل لولیک الفرج للانتقام امه زهرا من قاتله اللهم انصر اسلام والمسلیمن به حرمه رسول ص و اولاده
Wednesday 4 May 2011 03:05:57 GMT
عثمان (عمری)  
سپاس خدای را که یکتا و بی همتاست و جزء او کسی قابل ستایش و پرستیش نیست .
چشمان ما بشدت تمام انتظار چنین چاینلی بود که حقایق را از باطل جدا و رهسپار زباله دان تاریخ گرداند و امیدوارم این شبکه مصدر چنین خدماتی باشد.
موفقیت شما عین ارزوهای درونیم خواهد بود، خداوند با شما باشد
Friday 29 April 2011 06:04:37 GMT
حاج مصطفی 
تسلیت یا تهنیت
چندی پیش سالگرد شهادت حضرت فاطمه(البته به روایت شیعه) بود.که تونستند وقیحانه سال1372هـ ش از تو تقویم وفات رو به شهادت تغییر نام بدن.موندم تسلیت بگم به این شهادت یا تهنیت بگم به این وقاحت...!!!
Saturday 23 April 2011 04:04:07 GMT
سعیدی تهران  
سلام بنده وقتی شبکه های فدک و سلام و اهل بیت را میبینم . افسوس می خورم که هیچ کافر و بی دین و صهیو نیستی اینگونه علیه اسلام و خانواده واطافیان پیامبر توهین و افترا نبسته است . واز مظلومیت مسلمانان اهل سنت حسرت می خوردم که آزادانه نمی توانیم عقید هامان را ابراز کنیم ولی خداوند این مژده را یه ما داد و کمی خوشحال شدیم تا دراین منبر ما هم بتوانیم بدور از سفسطه بازان ملعون گفتار خودرا برای بینندگان ابراز داریم /
Wednesday 20 April 2011 04:04:37 GMT
islam 
بذار به اين روافض بكم كه اكر ميخواهيد از لحاظ قدرت و تعداد حرف بزنيد كه ميكي افغانستان بيشترشون كافر شدن يا جند نفر در عربستان يا هر جاي ديكر دين سنت را رها كرده و كافر شدند اينم رو بدون اهل سنت 70% ميانه رو هستند اكر تمام اهل سنت تندرو بودن كه الان روافضي وجود نداشتند فقط متاسفانه يا خوشبختانه اهل سنت مثل هند يا خيلي از كشورهاي ديكر اهل سنتي ميانه رو هستند و اينقدر كه اهل سنت رافضي و كافر ميشند جندين برابر رافضي و شيعه و كافر مسلمان ميشوند و اكر بنا به قدرت نماي باشد كه فقط اهل سنت هند بر تمام روافض شيعه جها كافي هستش و از شبكه اهل شيطان كه مجريش شيطان ياري هستش كه اون اصلا انسان نيست جه برسه به رافضي اون اكه باش برسه خانواده و اهل طويله خودش هم رحم نميكنه اون بدبخت مادر و بدر خودشو نميشناسه او يك بيمار رواني و عغده اي هستش شايد هم از اون بجه صيغه هي سربازان امام زمان باشه
Wednesday 20 April 2011 03:04:47 GMT
یی 
آقای ایرانی آزاد!
من نا امید نیستم اما واقعیت گرا هستم، همیشه باید وقایع تلخ جامعه را متوجه بود.
عزیز دل! ما در افغانستان هزاران مبارز طالب و مجاهد درایم اما چیلنج می دهم که صدتا دکتور اهل سنت نداریم و بیشتر آنها که در جامعه ی اسلامیه مدینه یا اسلام آباد درس می خوانند موفق به دراسات علیا نمی شوند.
جامعه ی اسلام اباد که فعلا شرایط را سخت کرده برای پذیرش در مرحله ی ماجستیر و یا حتی پولی هم نمی توانند درس بخوانند.
در حالی که روافض شاید بیش از هزار ماجستیر و دکتور در افغانستان داشته باشند.
اما اینکه می گوئید ما امکانات کم داریم کاملا اشتباه است. امکانات ما از روافض خیلی بیشتر است ما غمخوار اهل سنت کم داریم.
به فکر با سواد کردن نسل جدید باشید و بس. نسل جدید سنی در افغانستان بیشتر نصوار می فروشند.
آگاه باشید
Wednesday 20 April 2011 07:04:18 GMT
ع ب 
مجتبی .دلت را به این شبکه خوش نکن اين شبكه مورد قبول هيج يك از مراجعه تقليد شيعه نيست حتى شماره حساب ان در ايران مسدود شده است و اين صيغه زاده مجريش هم يك فرد رواني است كه هيج شناحتي از اسلام ندارد و اين كريه هاي و اشك تمساحي كه براي اهل بيت ميريزد فقط بخاطر جباول كردن بول شماهاست و اين اسلام كه ميخاد به شماياد بدهد فقط بايد فش به شاكرادن بيامبر بياموزي و اين هم كفاره كناهاني است كه شما ال سبا موجب فتنه ان شده ايد و تا روز قيامت صدقه ثواب براي شاكران بيامبر و زيادي كناهان شما ميشود كجاي قران و اسلام فش و سزا ياد مومنين ميدهد مجتبى نبايد مثل اوايل اسلام بكويي من تابع دين ابا و اجداد خودم هستم بايد در مورد دين خودت تحقيق نمايي ايا بيامبران مردم را به توحيد دعوت ميدادند يا به قبر برستي ايا حسينه ها در مذهب شيعه بر رنكتر هستند يا مساجد الله ايا شاكردان بيامبر بر سر امامت با هم مشكل داشتند يا با هم و كنار هم به اسلام مردم را دعوت مينمودند و با امبراطور ايران به مقابله اتش برستان در يك صف قرار كرفتند مجتبى ايا يك نفر كه هيج از اصول دين نميداند بكويد من شيع يا سني هستم هيج فرقي نميكند اما برادر شما برو هدايت يافتكان شيعه را كه همه يك روز بزركترين مهرهاي شيعه بودند به توفيق الله و تحقيق به دين بيامبر سنت و سلف و دوستي با اهل بيت و شاكردان بيامبر بي بردند كه از شرك وبدعت دست كشيدند و به توحيد الله ايمان اوردند
Monday 18 April 2011 08:04:53 GMT
جواب ایرانی آزاد به یی و مجتبی 
به اولی یعنی "یی" باید بگم که ناامید نباش اینهمه و شاید هم دلیلش اینکه تحت تاثیر تبلیغات حکومت آخوندی هستی و یا اینکه اطلاعات کافی از دین شیعه و تناقضها و دروغ پردازیهای بزرگانشون نداری !!! در ضمن ما چه در داخل و چه در خارج متخصصینی توانا داریم اما امکانات مالی و امنیتی نیست . ان شاالله مردم افغانستان و تاجیکستان هم بیدار میشن اندوهگین نباش ماه پشت ابر نخواهد ماند.
به مجتبی هم بگم که شما که اساس دینتون بر تقیه و دروغ هست هیچ توقعی ازت نداریم اما یه نگاهی به این برگه بی مهر و امضا و اسمت بنداز تا بفهمی که دوستان رافضی سعودی و بحرینیت سرت کلاه گذاشتن.
Monday 18 April 2011 09:04:58 GMT
خاکی 
دوست عزیز مدیر این شبکه دکتر عبدالرحیم ملازاده است.
Monday 18 April 2011 06:04:09 GMT
عارف 
با عرض تبريك اما به ان برادراني كه از نور گله داشتند بايدبگويم متاسفانه شبكه نور از لحاظ مالي به شدت در مضيقه بود و با حداقل امكاناتي كه داشت خيلي خوب توانست در پاسخگويي به دكانداران دين موفق شود از طرفي منش معتدل و مودبانه اين شبكه نيز در آشنايي بسياري از هموطنان شيعي ما با منهج صحيح اهل سنت موثر بوده و هست جا دارد ضمن ارزوي موفقيت وصال از شبكه مردمي و كار امد نور حمايت مالي بيشتري شودتا اين شبكه ها باعث شناخت واقعي اسلام بدون افراط و تفريط و خرافات و شركيات شوند چون در دنياي امروز گروهي كه رسانه ندارد از ديگران عقب مي افتد
Monday 18 April 2011 01:04:15 GMT
مجتبی 
سلام
بنده خداها سنی در کشورهای عربی دارن شیعه میشن اگه وصال عربی میتونست کاری کنه که سنیهاشون شیعه نمیشدن
اینم مدرک
شیعه شدن جوانان در عربستان و ترس ال سعود
http://www.tarooti.net/upfiles/APt56551.jpg
http://www.tarooti.net/upfiles/bSP56551.jpg
اگه مردی نشون بده
بشین شبکه اهل بیت را نگاه کن همه چیز میاد دستت
Sunday 17 April 2011 11:04:23 GMT
مهدی 

«و ما علینا الا البلاغ المبین»
Sunday 17 April 2011 11:04:38 GMT
جوان 
الله أکبر
Saturday 16 April 2011 08:04:47 GMT
yassen_uae 
اميدوارم دراين كارخيرخداوندبشت وبناهتان باشد.
ازمديرمحترم اين شبكه خواهشمنديم كه ازجناب عبدالرحيم ملازاده دراين شبكه دعوت نمايند.
Friday 15 April 2011 08:04:18 GMT
یی 
عزیزان خواب برده سلام
باز هم خدا را شکر که از خواب بیدار شدید.
آیا این وصال می تواند در مقابل هزاران (نه صدها) تلویزیون، سایت انترنتی و ماهواره ی شیعه مقابله کند؟؟؟
دیگر اینکه
بعد از اینکه افغانستان و عراق را از دست دادید و شیعه ها در این دو کشور قدرت یافتند و حتی عرب ها را تهدید می کنند شما باید در وصالتان به حسرت افغانستان مرثیه سرائی و روضه خوانی کنید!
آفرین به شما انسان های خفته
و یا شاید هم با حوادث بحرین که از شاهرگ هم به حرمین نزدیک تر است بیدار شدید؟؟؟
حالا چه برنامه ای دارید؟
با کدام انسانهای درس خوانده و با کدام دکترها و فوق لیسانس ها؟؟
یا با همان بچه های که دیپلم دارند و ادای شیخ ها را در می آورند و صرف نام چند کتاب را شنیده اند و از مطالب ماهیت آن سر در نمی آورند می خواهید آیة الله های قم و نجف را شکست دهید؟؟؟
آفرین به شما
با کدام درس خوانده های تان؟؟؟
Friday 15 April 2011 04:04:42 GMT
چنگزی 
این شبکه ای وهابی اموزش انتحاری هم پخش میکند؟
Friday 15 April 2011 02:04:12 GMT
الله اكبر خداوند حفظتان كند
فقط اميد وارم مثل نور نباشد اميد وارم چيزي به نام محافظ كاري در ان نبينيم انشا الله
انشا الله كه بدون پرده حرف ميزند واز مجاهدين اشكارادفاع ميكند انشاالله عقايد توحيدي وجهادي را محوراصلي خود قرار ميدهدانشا الله ...
Wednesday 13 April 2011 10:04:07 GMT
علی محمدی 
فرکانس شبکه چیست؟ از کدام ماهواره پخش می شود ؟
Wednesday 13 April 2011 08:04:48 GMT
Hafez 
دست اندرکاران ومسئولین محترم شبکه :مبارک باد بر شما این پیروزی بزرگ ، از خوای متعال برایتان طلب استقامت وبردباری میکنیم. تنها خواهش ما دانشجویان افغانی این است که به افغانستان توجه ویزه ای داشته باشید که از هر جای دیگر جهان اسلام بیشتر در بدعات وخرافات رفته ایم.انشاءالله که مصداق این آیه مبارکه خواهید بود:((والذین یصلون ما امرالله به ان یوصل ویخشون ربهم ویخافون سوءالحساب))
Tuesday 12 April 2011 04:04:44 GMT
جعفر محمدی  
ماشاالله تبارک الله چشم همه مسلمانان جهان با افتتاح این کانال مبارک روشن باد الله تعالی توفیق بیشتر به شما نصیب کند به امید رسوایی روافض ملعون و پیروزی اهل سنت در تمام جهان