دشمنی نظام خمینی با مسجد!
Added Date: 4/5/2011 12:54:19 PM
Bookmark and Share              Balatarin

د. محسن نیشاپوری

ویژۀ سنی نیوز: مسجد نمادی است ملموس از اسلام، و بقول مفکر فرانسوی مسلمان "روجیه گارودی"؛ مسجد آینه اسلام است!

مذهب شیعه صفویه همواره در تلاش بوده با تغییراتی هر چند جزئی رموز و نمادهای دین مبین اسلام را شکلی دیگر بدهد تا شخصیت دینی خود را از سایر مسلمانان بگونهای جدا سازد. در نظام ولایت فقیه مسجد روز بروز کمرنگتر و در مقابل "حسینیهها" و "مهدیهها" پررنگتر میشوند!!.. چرا که مسجد نمادی است از توحید و یکتاپرستی؛ جایگاهی برای سر سجده گذاردن در مقابل پروردگار یکتا، مرکزی که وجود فیزیکی آن داد میزند کسی را جز خداوند نپرستید و از کسی جز پروردگار مدد و یاری مجوئید.

این پیام کاملا با روح تشیع صفوی که بر پایه خرافات و قبرپرستی بنا شده است در تضاد است. از اینرو این مذهب ساختگی بسوی "حسینیه" به جایی که در آن به سر و صورت خود میزنی و در غم حادثه کربلا شب و روز گریه و زاری میکنی، و "مهدیه" مرکزی که شب و روز در آن خودت را با خیالات بیرون پریدن "مهدی" افسانهای از سوراخی در سامراء یا قم مشغول میداری... دعوت میکند.

مسجد در اسلام ناب محمدی که بخاطر شناخته شدن از مکاتب و مذاهب ساختگی از آن به "اهل سنت" ـ پیروان راه و روش پیامبر اکرم (صلی الله علیه وسلم) ـ یاد میشوند، جایگاه و منزلتی کاملا متفاوت دارد.

نظام ولایت فقیه طی سه دهه گذشته با برنامههای گوناگونی با مساجد اهل سنت که مراکزی برای نشر توحید و یکتاپرستیاند در ستیز بوده است. از جمله روشهایی که این نظام در از بین بردن مساجد اهل سنت به اجرا درآورده است عبارتند از:

  1. ویران کردن مساجد و از بین بردن آنها به بهانههای واهی!
  2. اگر مسجدی از بخت قضا کنار مؤسسه، یا ادارهای حکومتی بوده، با گسترش فضای آن اداره مسجد را به اسارت دولت درآورده، به یک کانون نشر خرافات و بدعت در داخل آن مؤسسه تبدیل کرده، مردم را از ادای نماز در آن باز داشتهاند.
  3. دهها مسجد تاریخی اهل سنت که از میراث نیاکان این سرزمین و شاهدی گویا بر تاریخ ایمان در میهن عزیزمان است را به موزه و آثار باستانی تبدیل کرده، مردم را از نمازگذاردن در آن منع کردهاند!
  4. در شهرهایی که همه مساجد ویران شد، و تنها یکی یا دو مسجد بیشتر نمانده خطیبانی شیعه در لباس تقیه یا افرادی اجیر را بر مسجد گماشتهاند تا با حرکتهای غیر اخلاقی، وفحش و ناسزاگویی به مردم آنها را از مسجد برانند، و با فراری دادن مسلمانان از خانه خدا آنرا عملا به یک مرکز حکومتی خاموش تبدیل سازند!

پس از درک این سیاستهای ضد انسانی و توحید ستیزی نظام ولایت فقیه، براحتی میتوانی هضم کنی چرا در تهران با وجود داشتن بزرگترین تجمع اهل سنت ( یک و نیم ملیون) حتی یک مسجد وجود ندارد؟! چرا در اصفهان شهر یار پیامبر اکرم ـ صلی الله علیه وسلم ـ؛ سلمان فارسی ـ رضی الله عنه ـ یک مسجد وجود ندارد؟! چرا در یزد، و کرمان و مشهد ... مؤمنان اهل سنت از داشتن مساجد محرومند؟! چرا در شهرهایی چون شیراز و بیرجند با آمار بالای اهل سنت جز یک مسجد اسیر سیاستهای ضد قرآنی نظام بچشم نمیخورد!

اگر به نقش مسجد در اسلام و اهمیت آن برای مسلمانان موحد در شهرهای بزرگی که جمعیت آنها کم است توجه کنیم راز این دشمنی نظام ولایت فقیه با مساجد و منارهها و منبرهای دعوت به توحید و قرآن شناسی را در خواهیم یافت.

  1. در جامعههایی که مسلمانان موحد در اقلیتند، مسجد در واقع شناسنامه آنهاست. در محیط مسجد با همدیگر آشنا میشوند، و از صحن آن روابط اجتماعی بین افراد محکمتر میشود، و این باعث میشود در جامعه بزرگ ذوب نگردند و بتوانند همدیگر را بشناسند و ایمان خود و نسلهای آینده را حفظ کنند.
  2. از مسجد نسلهای آینده روح پدران و نیاکان خود را به ارث میگیرند و در زیر سقف آن با مبادی و پایههای نمادین دین خود آشنا میشوند، و با شخصیت دینی خود انس گرفته در برابر موجهای انحراف جامعه استقامت میکنند. و اینچنین است که درخت توحید همچنان ریشه در زمین دوانده ثابت قدم میماند.
  3. در محیط ایمانی مسجد؛ بزرگ و کوچک، زن و مرد، پند و موعظه و اندرزهای امام یا دعوتگران مؤمن را میشنوند، و قلبها برای محبت و دوستی با خدایشان به تپش میافتد، و گمراهان براه میآیند، خاملان تنبل در عبادت و پایبندی به دین کوشاتر میشوند. و همچنین مسجد برای مؤمنان پایبند چون کارخانه تولید برق است که هر گاه ایمانشان ضعیف شود آنها را شارج میکند...
  4. مسجد شهرهای بزرگ اقشار و طوائف مختلف اهل سنت کشور را به همدیگر معرفی میکند. و یک مؤمن موحد وقتی درمییابد چهار سوی میهن عزیزمان پر است از مؤمنان صادق و خداپرستانی که جز خدا کسی را نمیشناسند و از بدعتها و خرافات و قبرپرستیها بدورند، احساس غرور و عزت ایمانی بدو دست میدهد، و با همت و جوانمردی بیشتری چرخ زندگیش را بجلو میراند.
  5. مسجد در شهرهای بزرگ میتواند مأوایی باشد برای شیعیانی که راه از چاه تشخیص میدهند، تا از فشارهای جامعه خرافاتی خود را در فضای ملکوتی توحید تسکین بخشند. فضایی که در آن الوهیت و خدایی از آن پروردگار یکتاست نه از آن آخوند و امام زاده!
  6. مسجد در شهرهای بزرگ منارهای است برای دعوت به توحید، و مرکزی که هر صاحب شبههای در آن جواب خود را از زبان قرآن میگیرد. یک مسجد موحد در تهران میتواند انقلاب ودگرگونی بیمانندی را در این شهر پر دود و آلوده به خرافات و دین ستیزی بر پا کند.

نظام پوچ و بیاساس ولایت فقیه با درک این واقعیتها در تلاش است هر طور شده نور خدا را خاموش کند؛

«يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّـهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّـهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ» ﴿الصف/٨﴾

{می خواهند نور خدا را با دهانهایشان خاموش کنند در حالی که خدا کامل کننده نور خود است، گرچه کافران خوش نداشته باشند}

عجب ابلهند و نادان آخوندهایی که با عظمت و قدرت و شوکت و جبروت الهی دست و پنجه نرم میکنند، و خود را به هلاکت میاندازند!

نتیجه جنگ با مسجد:

از آنجا که ولایت فقیه با دید "حسینیه و مهدیه یا قبر و روضه" به مسجد در جامعه اهل سنت نگاه میکند گمان میبرد میتواند با ویران و یا تعطیل کردن مسجد مردم را از خداوند و توحید دور سازد!

در نزد اهل سنت همه زمین خدا مسجد است. پیامبر اکرم (صلی الله علیه وسلم) میفرمایند: "جعلت لی الأرض مسجدا و طهورا" ـ همه زمین خدا برای من مسجد است و پاک ـ.

تنها اهمیت مسجد همان جانب نمادی آن را داراست که به برخی از آن اشاره رفت. ولی اگر اهریمن مسجد را به اسارت گرفت آیا موحدان خدایشان را گم خواهند کرد؟!

خداوند در نزد اهل سنت قبر فلان امام زاده نیست که در مسجد زندانی باشد!

موحدان خدا پرست چون از داشتن یک مرکز عبادی محروم شوند، همه خانههای خود را مسجد قرار میدهند. شاید برخی ندانند که تنها در رمضان گذاشته اهل سنت تهران بیش از 30 خانه را برای ادای نماز جماعت مرتب ساختند.

و حافظان قرآن کریم در نماز تراویح قرآن را ختم میکردند. و در بیشتر این خانهها ـ به دلیل ازدحام مؤمنان ـ نماز تراویح دو شیفته برگذار میشد. برخی نماز میخواندند و برخی ساعتها در خیابانهای اطراف منتظر میماندند تا جا برایشان خالی شود. و در برخی خانهها بانوان مسلمان برنامههای عبادی ویژهای از جمله قرآن خوانی، و درس تفسیر و ترجمه قرآن برگذار میکردند!...

آیا این آثاری از همان وعده الهی نیست « وَاللَّـهُ مُتِمُّ نُورِهِ» { خدا کامل کننده نور خود است}

حرکت مسجد ستیزی ولایت فقیه نه تنها نتوانست ریشه توحید را از سرزمین ما برکند، بلکه باعث بیداری و آگاهی اهل سنت شد، و حرکت التزام و پایبندی به دین را سرعت بخشید. و وعده الهی « وَاللَّـهُ مُتِمُّ نُورِهِ» را آشکارا به نمایش گذاشت!..

یک مسجد برای اهل سنت تهران

مساجد مشهد از ظلم ولایت فقیه ناله مي كند؟

اهل سنت تهران از برگزاری نماز عید منع شدند

Reader Count
5383

Bookmark and Share              Balatarin
 
Thursday 25 October 2012 05:10:36 GMT
سجاد 
به مسئولین محترم سایت سنی نیوز
من چندین بار جواب محب علی را مفصل فرستادم ولی همینکه میفرستم یک صفحه ظاهر ابی ظاهر میشود که نوشته شده سنی نیوز امیدوارم مشکل را حل کرده باشید
Thursday 25 October 2012 05:10:40 GMT
سجاد 
با سلام به شما مسئولین سایت سنی نیوز
از بنده خواسته بودید جواب محب علی را بدهم از اعتمادتان نسبت به بنده متشکرم با عرض معذرت من در مسافرت بودم ومدت زیادی بوده نتوانستم به سایت بیایم
Thursday 25 October 2012 04:10:37 GMT
سجاد 
باسلام برمسئولین محترم سایت محبوب ما سنی نیوز از بنده خواسته بودید که جواب محب علی را بدهم از اعتمادتان نسبت به بنده متشکرم ولی با عرض معذرت بنده در مسافرت بودم و مدت زیادی بوده که به سایت محبوب خود نتوانستم که سر بزنم همین چند شب قبل بود که کامنت جناب محب علی را دیدم و در جوابش یک موضوع مفصلی نوشتم ولی وقتی که فرستم فقط یک صفحه ابی ظاهرشد که نوشته شده بود سایت سنی نیوز چند ساعت زحمتم به باد رفت امیدوارم این مشکل را حل کرده باشید والان میخواهم به امید خدا جوابش را در چند کامنت کوتاه بفرستم
Sunday 25 March 2012 05:03:01 GMT
علي 
به islam ..............كه هيچ كتاب بخاري را نخوانده آخه .... تو برو اول كتاب خودت را بخوان گفته كه فرمايشات پيغمبر مانند فرمايشات خداوند است پيغمبر فرموده چهار نفر با خودم جزء اهل بيت هستند و جزء آيه تطهير مي باشند و زنان پيغمبر جزء اهل بيت نيستند و وقتي يكي از همسران پيامبر ام سلمه مي خواست وارد چادر آيه تطهير شود پيامبر نگذاشت چرا بزور مي خواهي اهل بيت را زنان پيغمبر بداني فردا روز قيامت به پيامبر جواب بايد دهي زيرا به حديث پيغمبر اهانت كرده اي اين از آيه تطهير كه تفسيرش را پيامبر بيان فرموده تفسير را بايد از پيامبر شنيد نه از بي سوادهاي مثل تو
من دوست دارم فقط از پاكان اطاعت كنم كه خداوند پاكان را در آيه تطهير قرارداده و هيچكس نمي تواند آنها را ناپاك كند پس حضرت علي جزء پاك ترين شخصيتها است و چون اوالي امر بايد مرد باشد و حاكم بايد مرد باشد پس من بعد از پيغمبر فقط از حضرت علي اطاعت مي كنم نه از خلفاي ديگر
شما كه اصرار داريد زنان پيغمبر از اهل بيت هستند بايد راه آنها را پيروي كني البته چيزهاي ديگري نيز هست نخواستم بنويسم ترسيدم نمايش ندهند برو مطالعه كن
حال به ما مي گويي صفوي تو خودت اموي هستي زيرا در لشگر معاويه و يزيد با آيه تطهير قرآن مي جنگي پس اميدوارم با يزيد با شي و در قيامت عين يزيد و معاويه با تو برخورد شود
آقاي islsm اموي يا عباسي اين ايميل من است سوال داري بپرس يا ايميلت را بگذار تا سوال بپرسم اگر مرد بودي جواب بده و قانع كن كه راه تو درست است zenit.suny@gmail.comاگر مرد نبودي نمي تواني جواب دهي بخودي ادعاي با سوادها را درنيار چون آنقدر سوال دارم كه از خيلي از سايتها تون و حتي شبكه كلمه تون فرستادم يكي شو نتونستن جواب بدن اميدوارم تو مرد باشي و جواب بدهي البته چون به من جسارت كرده بودي اينطوري نوشتم وگرنه هيچوقت به كسي جسارت نمي كنم
با تشكر
Wednesday 21 March 2012 07:03:53 GMT
محب علی دشمن دشمن علی 
این انقلاب از همین مساجدشرو شده بعدشما در تیترمیزنیددشمنی خمینی با مسجد.درپیام هامیخوندم که شیعه هیچی نداره و...ببینین مادینمون روازپیامبرگرفتیم دنباله رو راهشم بودیم.شمابعدپیامبربه کجاکه نرفتید.چراشمااگه خودتون رو برحق میدونین نتونستین جلوی اقای قزوینی برای مثال حاضرشید؟ایاچیزی درجواب کتابشبهای پیشاور دارید؟ایابه این نظر خلیفه واقفیت لولاعلی لهلک العمر؟...درجوابislam.ماقران روتحریف شده میدونیم یا شما که عایشه میگفت.درقران امده که زن میتونه به مردنامحرم سینه بده.گفتننیست گفته اون قسمت که بوده بزخورده.!!پس بااین احوالات بازم مامیگیم؟؟؟برادرعزیزانتظاری که دارم از شمااین کامت رو به نمایش بزارودرجواب سوال هام چیزی اگه داری بنویس.
سنی نیوز: ترجیح می دهیم که آقایان سجاد، شهرام و islam جواب شما را بدهند.
Friday 9 March 2012 08:03:22 GMT
هیچکس 
وقتی نگاه میکنم میبینم اگر بن لادن ان موشکها را به سمت امریکا نمی انداخت الان افغانستان بیچاره این چنین صبح تا شب در ان کشتار نبود


بن لادن براساس مبانی اسلام ان کارها را میکرد


اگر کمی عاقل باشید


که البته نیستید در طمع حوریان بهشتی مغز از سرتان پریده


میفهمید دین از جانب شیطان است نه خدا


و این پیامبران هم پیامبر شیطان اند


اصلا از عقل خودتان مثلا در قران سوره محمد گفته گردن بزنید


کار درستیه چاقو در بیاری ادمیو مثل گوسفند سر ببری


بعد کل دنیا ناراحت میشن

میان میگن این چه کتاب اسمانیه

بعد قران سوزی راه میاندازن


حقیقتش دین اسلام از دین ادمخوراها هم بدتره

حداقلش ادم خورهای وحشی بنا به نیاز غذا ادم رو میخورند


اما اسلام گراها سر میبرند بعد عکس و فیلم میگیرند


عقل این کار وحشی کری رو رد میکنه نمیدونم چرا دیوانه شده اید


همه میدانیم دزدی قتل دروغ و ... بد هستن


دیگه چه نیازی به دین شیطانی و وحشی اسلام هست


شاید یه ساندیس خور بگه امریکا جنایت میکنه ما هم طبق اسلام گردن میزنیم


نکته همینجاست خودتان گفتین امریکا هم جنایتکارند

خوب شما هم جنایت کارید


جالبتر اینجاست


دین اسلام که عقلا با این وحشیگریهاش نشون میده از حانب شیطانه نه خدا

چون تو همین سایت میخونم شیطان اومده


خود کساییکه میگن دینمون اسلامه با هم خون و خون ریزی میکنن

این به اون میگه رافضی نمیدونم صفوی وهابی

بعد هم حکم کفر میدن و کلیپهای سر بریدن


بیاد عاقل بشید


تا حالا از خودتون پرسیدید چرا میگیم دروغ بده


حتی ادمهای کم اعتقادهم میگن دروغ بده


چون


خدا اینو در قلب انسان قرار داده که خوب و بد رو تشخیص میده

حتی بدون نیاز به دین


این عذاب وجدان چیه


تو قران گفته طبق ایه فلان عذاب وجدان بگیرید


نه عذاب وجدان هر چه که هست خدا خودش در ذات ادم قرار داده


و نیازی به دین نداره


واقعا اگر عاقلانه و بدور از تعصب و شهوت نگاه کنیم


میتونیم بفهمیم دین عاقل نیست


این نظرات شخصی من بودن که گفتم دین از جانب شیطانه نه از جانب خدا


حقیقتش دلیلشم دیدن همین کلیپهای سر بریدن بودند

و منو به طور کلی از دین و اسلام و خدا زده کرد و متنفر


اما بعد فکر کردم


گفتم دنیا حتما خدایی داره


اما این دینها نه مال خدا نیست


خدا در فکر من همش مهربانی و رحمته به دور از خشونت


ولی واقعا اگر کسی منو قانع کرد و گفت دین اسلام مال خداست و مال شیطان نیست


نمیدونم کی مقصره که باعث شده من از دین ببرم


خدایا منو راهنمایی کن


حداقل این یک سوالو یکی جواب بده


ما این همه ادعامون میشه پیرو سنت پیغمبریم


اگه پیغمبر رو میشناسیم


حضرت محمد نبی چند زن داشتند فقط تعداد رو بگین


چرا حرف زدن درباره زندگی پیغمبر ممنوعه و تابو و حکم به توهین و کفر میدن


چرا زندگی پیامبر در هاله از ابهامه


ایا شهید شدن یا به مرگ طبیعی


چرا خارجیا میگن حضرت محمد ص چون با حضرت عایشه ازدواج کردن و ایشون نه ساله بودن


حضرت محمد ص میشه بچه باز از دیدگاه روانشناسی اما کسی نیست به خارجیا جواب بده


خوب وقتی ما نمیدونیم پیامبر کی بودن چطور از سنت ناشناخته اش فتوا میگیم



دو حالت داره یا حضرت محمد ص پیغمبر رحمت بودن و هیچکس رو نکشتن و همش مهربونی بودن

که اونوقت من اونو پیغمبر خودم میدونم


یا امکان داره این حرفاییکه درباره اش میگن راست باشه


چهل و پنج تا زن و سربریدن و ....


که اینجور شخصی یه وحشی هوسران بوده و لیقات پیامبری رو نداره



یکی به من بگه خدا کیه پیغمبر کیه?



سنی نیوز: دوست عزیز، مجال به پاسخگویی به سوالات مختلف شما در اینجا وجود ندارد. می توانید به سایتهایی همچون اسلام تکس و یا تالارهای گفتمان مختلف اسلامی مراجعه کنید، و اگر با زبان انگلیسی آشنایی دارید به سایتهای محققین و دعوتگرانی همچون یوسف استیس مراجعه کنید.
موفق باشید.
Thursday 8 March 2012 11:03:41 GMT
islam 
به علي
خوب بيجاره ايه تطهير يعني جه؟ جه كسي اين ايه را تطهير ناميده؟
مكر ايه تطهير خطاب به زنان بيامبر نيست تو بيسواد ميخواي حرفي بزني كه صفوي نيستي ولي صفوي در وجود تو هك شده شما كدام ايه و كدام قران را قبول داريد؟ شايد منظور شما قران همان مصحف فاطمه يا علي باشد؟ جون بيشترين و بزركترين علماي شما قران را تحريف شده ميخوانند
Saturday 3 March 2012 09:03:41 GMT
علي  
شيعه ها فقط به آيه تطهير اكتفا كرده اند و هيچگونه قبر پرستي ندارند و مانند سران شما با امثال بوشها نمي رقصند و شيعه هاي بحرين را نمي كشند تا هيچ كس به دادشان نرسد و شما در ايران نيز جان شيعه را مي گيريد واي برآن روز كه در پيشگاه عدل الهي بپرسند كه به چه گناهي كشته شده اند اگر نظر شما حكومت است تمام حكومتها ظالم هستند و اگر شما و يا من به كرسي حكومت برسيم ظلم خواهيم كرد فقط حكومت از آن خداوند است و و كسي را كه خداوند از همه گناهان پاكش نموده و آن هم آيه تطهير خداوند است كه شما آن را به دار آويخته ايد و تمام و كمال فرزندان آن را به شهادت رسانده ايد اگر به حرف مولوي ها و مفتي هاي بني اميه و آخوندهاي صفوي گوش دهيد كم كم همه مسلمانان تمام مي شوند وجنايتكاران صهيونيسم كه سران اهل سنت نيز از آنها حمايت مي كنند بر عرصه كرسي نشته و بر جهان حكومت خواهند كرد كمي فكر كنيد و بياييدفقط و فقط از آيه تطهير پيروي و اطاعت منيم و بدانيد كه پيروزي روزي به دست آيه تطهير كه همان صراط مستقيم است خواهد افتاد اين وعده الهي است و روزي به تحقق خواهد افتاد
Friday 2 March 2012 08:03:57 GMT
یزدی 
بخدا دلم میخواهد که خون گریه کنم برای ملت مظلوم سوریا اصلا تصور نمیکردم که در دنیا کسانی باشند که تا این حد بیرحم وسنگدل باشند
از روزی که جرم وجنایات بشار را در تلویزونها میبینم فکر نکنم که خیوانات وحشی تا این حد بیرحم باشند که بشار و سگان جیره خوارش هستند و بیرحم تر از همه خامنه ای جنایت کار است که به بشار چراغ سبز داده تا هر جنایتی را که بخواهد انجام بدهد از صدها هزار عمامه بسر در ایران یکی نیست که کمی احساس انسانیت داشته باشد یک اعتراضی به این جنایات بشار کرده باشد لعنت بر همه تان باشد ای بیشرفهای بی وجدان وخون اشام اگر دین ندارید اقلا ازاده باشید
عار وننگ بر شما باد دروغگوهای کثافت مذهب شما مذهب اهل بیت نیست مذهب شما ...........است هزار بار شما بیرحم تر از یهود هستید دشمن شماره یک مسلمین یهودیها نیستند شما صفویان .............هستید بدانید که خداوند انتقام خون مظلومان سوریه را ازشما خواهد گرفت خوار رسوا خواهید شد روزی شما هم به همین سرنوشت گرفتار خواهید ای مردم ازاده شیعه اینها هستند رهبران شما اینها هستند پیشوا و امام شما ایا مایه خجالت نیست که رهبران وپیشوایان مردم چنین اشخاصی باشند که ذره ای حس انسانیت در انها نباشد و از درندگان هم بیرحم تر باشند اینها این جنایات را به اسم اسلام واهلبیت انجام میدهند ایا اهلبیت چنین بوده اند بترسید از خدا از چنین انسانهای ظالم و بیرحم اطاعت نکنید که شما هم در ظلم وستم انها شریک خواهید شد
Wednesday 5 October 2011 10:10:53 GMT
يه بنده خدا 
بنده به مكه مكرمه و مدينه منوره رفتم اونهاهمه مردم را به يهك چشم نگاه مي كنند همه در يك صف نماز مي خوانند بي زحمت هيچ كس ادعاي در تنگنا بودن اهل تشيع عربستان رانكند ؟ديگه بدتر از اهل سنت در ايران كه نيستند؟
ايرانيان چون نمي توانند اونجا قبر پرستي كنند به همين خاطر شايعه پراكني مي كنندولي شيعيان اصل عربستان اين طور نيستند؟
اما در مورد دست بستن: آقايان اين را بدانيد كه شيعيان زيدي دست مي بندند.
Thursday 11 August 2011 06:08:20 GMT
islam 
به كسي كه براي طلاح الدين بيام دادي

خوب علي كرم الله وجهه جرا اين لقب را كرفته؟
ميكويند جون حضرت علي به بت سجده نكرده خوب حضرت ابوبكر هم به بت سجده نكرده
و در جاي امده جون حضرت علي عروت خود يا هيج كس ديكر را نديده؟
ولي اصلش اين است اين يك دعاي خبري است دعاي است . خدايا علي را باكيزه نكه دار از شر توهينهاي كه اشخاصي امثال بن سبا يهودي و ديكر خوارج و دشمنان علي كه راس انها بن سبا يهودي به علي ميزدند افراط ميكردند اين است كه اين لقب را كرفت حالا شما بكيد تا بدانيم؟
.........
Sunday 7 August 2011 05:08:05 GMT
به صلاح الدین 
راستی میدانی چرا به علی علیه السلام،کرم الله وجهه میگویند؟
Wednesday 22 June 2011 07:06:05 GMT
صلاح الدین  
آیا گزاشتن مهر در نماز بدعت نیست ؟ آیا پیامبر خدا مهری داشت که در نماز پیش روی خود قرار داده باشد ؟ آیاپیامبر خدا به خاطر مرگ کسی خودرا با زنجیز و قمه زده است ؟ آیا پیامبر خدا جز سنگ اسود قبری را بوسیده است ؟ آیا علی کرم الله وجه یا دیگر اولیا خدا گفته ان که بر مزار ما آمده و ازما کمک بخواهید ؟ آیا خداوند روز مهشر نمیپرسد که چرا از من کمک نخواستید که همیشه یا علی و یاحسین یا زهرا یا فلان یا فلان میگفتید ؟ آیا خدا وند نگفته است که ادعونی استجب لکم خاص از من بخواهید تا اجابت کنم ؟ پس این قبر پرستی ها برای چیست ؟
Tuesday 21 June 2011 11:06:10 GMT
islam 
به islam يا بهتر بكم روافض

باز با اسم كامنت من بيام دادي يكي از دلايل يهودي بودن روافض توهين به حضرت عمر (رض) هستش به بدر زن بيامبر توهين ميكني به داماد علي (رض) توهين ميكني جرا علي دخترش رت به عمر داد جواب اين را بده تا بفهمم واقعا جيزي ميدوني يا نه؟
Sunday 19 June 2011 05:06:03 GMT
Islam 
وقتی شیعیان مدینه در باغی نماز میخوانند وحتی آنهم هر چند وقت مورد هجوم شیاطین قرار میگیرد،انتظار تاسیس مسجد مختص سنی در ایران ،خنده دار است.اگر دولت ایران غیرت داشت همین تعداد موجود را هم تخریب میکرد تا کانونهای فتنه بر علیه مسلمانان برچیده شود واگر سنی واقعا نماز خوان است ،درخانه اش نماز بخواند،نمازی که بدعت گذارمعروف(عمر)دست بسته خواند،بدرد خودشان میخورد.
Friday 3 June 2011 03:06:08 GMT
محمدچهرزاد 
اللهم انصرالسنة علی البدعة یاربّ العالمین.اللهم اشغل الظالمین بالظالمین وجعلنابرحمتک من بین ایدیهم سالمین.اللهم انانجعلک فی نحورهم ونعوذ بک اللهم من شرورهم.اللهم شتت شملهم وفرّق جمعهم وزلزل اقدامهم وخرب بیوتهم ودمّر دیارهم وجعلهم عبرت لجمیع الظالمین برحمتک یا اکرم الاکرمین ویا ارحم الرّاحمین ویا مجیب دعوة المضطرّین.
Friday 27 May 2011 06:05:29 GMT
جناب بهروز  
برادر عزیز...
دلت بحال شیعیان عرب نسوزد. شیعیان در مکه و مدینه و در همه جای دنیا هر چه که اقلیتهایی بسیار ناچیزند باز هم مسجد دارند و کسی آنها را منع نمی کند. آنچه در سایتهای صفویهای دروغگو می خوانی را باور نکن. عقلت را بکار بگیرو برو خودت ببین. یکی از مساجد بزرگ شهر مدینه منوره را رفسنجانی خودت رفت و افتتاح کرد!!! و شیعیان عرب آنچنان ثروتمند و محترمند که مثل من و شما را می خرند! دلت بحال کشور خودت بسوزد که چهار مارمولک بر آن چیره شده اند و تو را بجان برادرت انداخته اند!!!
Tuesday 24 May 2011 10:05:00 GMT
بهروز 
وقتی در عربستان ودیگر کشورهای سنی نشین، اجازه ساخت مسجد به شیعیان داده شد،شما هم مدعی شوید،در غیر اینصورت ،خفه.
Saturday 21 May 2011 04:05:07 GMT
محمد 
هروقت در مکه ومدینه مساجدشیعیان ساخته واذانشان پخش شد،ادعا کنید.
Wednesday 18 May 2011 06:05:03 GMT
musavi 
حرکت مسجد ستیزی ولایت فقیه نه تنها نتوانست ریشه توحید را از سرزمین ما برکند، بلکه باعث بیداری و آگاهی اهل سنت شد، و حرکت التزام و پایبندی به دین را سرعت بخشید. و وعده الهی « وَاللَّـهُ مُتِمُّ نُورِهِ» را آشکارا به نمایش گذاشت!..

Tuesday 3 May 2011 07:05:25 GMT
محمد 
بامسجد کسی مخالف نیست،بلکه با کانون فتنه که سنیهابنام مسجد برپامیکنند،مخالفند.در مکه ومدینه چند مسجد شیعیان وجود دارد؟!
Tuesday 5 April 2011 04:04:10 GMT
رامين 
سلام بر سايت سني نيوز
من برشما تبريك ميگم
شما الان تو قسم عربی خواننده از غزه دارید من سایت سنی نیوز را به یکی از دوستانم از اهل غزه دادم و اون اخبار سایتتان را همیشه دنبال میکند.
Tuesday 5 April 2011 02:04:35 GMT
دستتان درد نکند 
برادر اگر مسجد زنده شود خود بخود قبرها کور می شوند و دکانداری آخوندها بهم می خورد. پس جنگشان با مسجد خیلی طبیعی است..
بسیار موضوع مهمی بود..