امام دروغگو!..+ عكس
Added Date: 3/21/2011 4:18:39 PM
Bookmark and Share              Balatarin

ویژۀ سنی نیوز: شاه رفت و خمینی آمد!

تو دنیا جار زدیم: دیو رفت و فرشته درآمد.

گفتند: ما خادمان ملتیم!..

کشتند و خورند و بردند و دریدند!..

باز به خیابون رفتیم و به سر و صورتمان زدیم و جار زدیم: مهدی بیا... مهدی بیا.. جانمان به لب رسیده!

مهدی نیامد هیچ، اینها پر رو تر شدند! به ریشمان خندیدند و به ریش مهدی هم رحم نکردند!..

گفتند: این کشور امام زمان است! خودش اداره میکند و فرمان دست خودش است.

شاخ درآوردیم؛ مادر بزرگهای بیسوادمان میگفتند: امام زمان عدالت میآورد. آزادی میبخشد، رفاه و آسایش تقسیم میکند...

فهمیدیم این یکی تقلبی است: بیکاری، فساد و فحشا، فقر و ناداری، نابرابری، ویرانگی، کشت و کشتار، استبداد و دیکتاتوریت، از برکات این امام زمان و نائبش است!

نسل جدید خبر ندارد چه گفتند. تنها از چهره سیاه روز مینالد! برای این نسل بگذارید یک برگه از برگههای تلخ تاریخ سیاهمان را هدیه دهم!

جوانان میهن عزیزم!

ببینید چه گفتند... سپس بنگرید چه کردند؟!

آنگاه بگوئید: دو صد رحمت بر چوپان دروغگو!..

براي نمايش حجم اصلي بر روي عكس كليك نماييد

 

 

Reader Count
8553

Bookmark and Share              Balatarin
 
Thursday 13 February 2014 05:02:43 GMT
محمد  
فقط حیدر امیر المومنین است
با سلام خدمت شما مگر رییس هر کشوری بد کرد تمام آن ملت بد هستند اگر این طور باشد اول از همه ال سعود گیر است یا دولت مصر و بحرین یا حکومت آمریکا شما هم بیخودی زور نزنید به یاری خدا تا چند وقت دیگه هیچ وهابی روی زمین باقی نمیمونه و شعار شیعه روی زمین گسترش پیدا میکنه شما با یک دونه آقای قزوینی یا علمای دیگه نمیتونید بحث کنید بعد اومدین بیخودی شعار میدین
Wednesday 18 September 2013 07:09:37 GMT
110 
از فیوضات حضرات منجمله مجاهدین خلق و شیخ موسی و دیگر ... بهره مند شدیم.
امام خمینی ز منظر علمای اهل تسنن بسیار برگزیده هستند شما حالا حالا ها دست پا بزنید
Thursday 11 July 2013 08:07:52 GMT
جعفر 
عمر خودش بارها گفته بود اگر علی ع نبود عمر هلاک میشدو شیعه به این انسان والا{علی ع} افتخار می کند
Sunday 24 July 2011 12:07:23 GMT
محمد 
آره من گرگم در لباس گوسفند میخورمتون..
برید بابا خمینی خمینی مملکت را به منجلاب فساد و تباهی و فقر وفحشا کشوندید
اون(خمینی) شیطان که در لباس اولیا که مرد و رفت
ولی الان امثال شما مال و ناموس ملت را به تاراج برده اید
خجالت بکشید
دارید از چی دفاع میکنید
از ایران فلاکت زده
حرفی ندارید واسه گفتن میگید که ما این ایران فضاحت را با هیچی عوض نمکیکنیم
این حرف که چند تا احمق میزنید
Wednesday 20 July 2011 03:07:43 GMT
kanivam 
ملتي ايران لايقت همين حكومت رو داره.بي جلسومه تر از مردم ايران نديدم.
Saturday 7 May 2011 12:05:09 GMT
جعفر 
خواهشا واسه دستیابی به ایران تلاش نکنید.ماذره ای از خاک ایران رو هم به شما نخواهیم داد.اصلا ایران افتضاح"ما این افتضاح رو با تمام دنیای شما عوض نمیکنیم.جانم فدای امام خمینی که به تنهایی باهمتون روبرو شد اما شما هیچ غلطی نتونستید بکنید.اگر بود به حرفش عمل میکرد.کساییکه توی ایران مشکل دارن مشکل از ایران نیست ازخودشونه که دوست دارن ناموسشون در خدمت یه مشت بی غیرت مثل شما باشه
Sunday 10 April 2011 09:04:00 GMT
رامين 
سلام دوست عزيز!مرسي ازمطالب ارزنده وحقايق انكارناپذيركه نوشتيد.دمتان گرم ازسايتتون هميشه ديدن خواهم كرد.موفق ومويدباشيد
ازاينكه به ايميلم فرستادين ممنونم اينجوري بهتره آخه سايتونامردافيلتركردن
Saturday 9 April 2011 03:04:28 GMT
فانی 
آقایون رافضی آیا شما متن روزنامه های خودتون که از گفتار شیاطین خودتون نقل قول شده هم را انکار میکنید اینها که اخبار نیست که بگویید کسی دروغ یا تحریف نموده این عین مطالبی است که ابو جهل و ابولهب های زمان گفته اند و در آرشیو رسانه ای خودتون هم موجود است حالا اگر اراجیف گفته اند و مغلطه کاری کرده اند چرا دیگران را متهم میکنید و بد وبیراه میگویید یا با این هیاهویتان میخواهید جلو آشکار شدن حقایق و بر ملا شدن اصالتون را بگیرید ؟ متاسفم برای تمام شما متعصبین میمون صفت
Monday 28 March 2011 06:03:58 GMT
islam 
متاسفانه شما با دروغ بيوند خورديد و كور شديد و حرف حق را نميشنويد و شيطان به يارايه شما مياد واسه نشنيدن حرف حق حسن بيرجندي
Sunday 27 March 2011 11:03:50 GMT
حسین بیرجندی  
خبراي دروغتون به درد خودتون ميخوره
Thursday 24 March 2011 06:03:48 GMT
بهتر است بدانيد كفار خلق
ما مسلمانان بجز با برادران دينيمان هيچ دوستي نمي گيريم و از ديد گاه ما شما با خميني(لعنت الله عليه) هيچ فرقي نداريد پس بيهوده دست و پا نزنيد
فقاتلوا اولياء الشيطان ان كيدالشيطان كان ضعيفا
Wednesday 23 March 2011 07:03:38 GMT
islam 
ببخشید حذب مجاهدين خلق جاي شما اينجا نيست جون شما هم دارين جوري ديكه با مردم بازي ميكنيد شما هم از اونها ديكتانور تر و وحشي تر هستيد كه با بمبارانتان ملتي را به خاك و خون كشييديد و با بيكانكاني مثل امريكا و يه مشت استعماركر نشستيد كه شما رو ريس جمهور خوند تا حركتي تو ايران صورت ميكيره ميكين از طرف هواداران ريس جمهور مردم يعني مريم رجوي خيلي مسخرست اين ظلم ها بايان مي يابد جه شما بخوايد جه نه شما هم مثل امثال خميني كه مردم را با اسلام دروغين نابود كردين شما همه تون رسوا خواهيد شد مردم به خيابون ميريزند به خاطر اينكه تو راي كيري تقلب شده و از موسي همايت ميكنند شما ميكيد اينها با بيانيه مريم رجوي به خيابون اومدن خيلي مسخره هستين
Wednesday 23 March 2011 10:03:57 GMT
مجاهدین خلق ایران 
به دنبال اظهارات ضدونقیض کارگزاران حکومتی درباره سفر اسفندیار رحیم مشاعی، رئیس‌دفتر پاسدار احمدی‌نژاد، روز شنبه اعلام شد که سفر وی به نیویورک لغو شده است. ظهر روز شنبه معاون اطلاع‌رسانی دفتر پاسدار احمدی‌نژاد دلیل لغو سفر مشایی را تغییر در برنامه دبیرکل سازمان ملل دانست. اما خبرگزاری حکومتی مهر اعلام کرد سفر مشایی به‌دلیل مخالفتهای صورت گرفته لغو شده است.
بنا‌به این گزارش، در اواسط اسفندماه برخی منابع خبری خارجی به‌نقل از یک مقام ارشد آمریکایی در وزارت‌خارجه این کشور خبر دادند که یک هیأت سیاسی دولت ایران برای سفر به نیویورک تقاضای ویزا کرده است.
هر چند که این مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا از افشای نام اعضای این هیأت خودداری کرد اما منابع خبری گمانه‌زنی کردند که احتمالاً افراد تقاضاکننده شامل مشاورین و اعضای دفتر ریاست‌جمهوری و احتمالاً اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر احمدی‌نژاد هستند.
در همان زمان برخی رسانه‌ها به‌نقل از منابع آگاه در واشنگتن اعلام کردند که ممکن است هیأت ایرانی در کنار شرکت در این مراسم، نسبت به انجام ملاقات‌ با مقامات آمریکایی به‌منظور بهبودی روابط میان دو کشور تمایل نشان دهند.

با گذشت چند ساعت از انتشار این اخبار هیچ مرجع رسمی آن را تأیید نکرد تا این‌که در روز ۱۷اسفند رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امور خارجه این خبر را تأیید کرد.
وی گفت: متاسفانه چون محل مجمع عمومی سازمان ملل در آمریکاست، هر اجلاسی که بنا است در این سازمان برگزار شود، باید به ناچار از این کشور ویزا گرفت و این‌که هیات‌های ما برای شرکت در اجلاس‌های بین‌المللی سازمان ملل از آمریکا ویزا دریافت می‌کنند، در چارچوبهای تعریف شده موازین بین‌المللی است.
هم‌چنین او در ادامه، توضیحاتی درباره اهداف هیأت ایرانی از انجام این سفر داد که می‌شود از آن به پاسخ به گمانه‌زنی‌های موجود تعبیر کرد.
مهمان‌پرست گفت: هرازچندگاهی شاهد تفسیرها و اظهارنظرهایی هدفدار هستیم که رفت‌وآمدهای هیأت‌های ایرانی برای حضور فعال در مجامع عمومی سازمان ملل را به نوعی مرتبط با سایر مسائل می‌داند و ابهامی که شاید پشت سر این سفرها قرار گرفته است.

وی با یادآوری این نکته که اجلاس زمین سازمان ملل همزمان با عید نوروز برگزار خواهد شد، سفر هیأت ایرانی به نیویورک را طبیعی ارزیابی کرد و گفت: نوروز و تاریخ آن متعلق به کشورمان و همه کشورهای منطقه است و بنابراین نباید از این سفرهای عادی که برای حضور در اجلاس‌های سازمان ملل صورت گیرد تفسیر دیگری داشت.

در ۲۱اسفندماه معاون سیاسی دفتر احمدی‌نژاد با بیان این‌که اسفندیار رحیم مشایی ۲۷اسفندماه امسال برای شرکت در جشن نوروز ایرانیان مقیم آمریکا به این کشور سفر فرهنگی می‌کند، گفت که این سفر در جهت تامین و تقویت اهداف و منافع ملی است.
محمدجعفر بهداد درباره برنامه مشایی در این سفر گفت: رئیس دفتر رئیس‌جمهور در سفر 3روزه خود در جشن نوروز ایرانیان مقیم آمریکا شرکت و با بان کی‌مون دبیرکل سازمان ملل نیز دیدار خواهد کرد.
معاون سیاسی دفتر احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: این سفر به‌دعوت سازمان ملل‌متحد صورت می‌گیرد و دبیرکل سازمان ملل نیز در یکی از برنامه‌ها حضور خواهد یافت.
وی برخی ادعاها در خصوص این‌که مشایی در سفر خود به آمریکا می‌خواهد با مقامات سیاسی آمریکا ملاقات کند را کذب دانست و گفت: هدف رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور از این سفر دیدار با ایرانیان است.

یک روز پس از انتشار این خبر، رحیم مشایی ضمن اعلام اهدافش از سفر به آمریکا گفت که این سفر هنوز قطعی نشده است. وی با بیان این‌که امسال در سازمان ملل توسط ایران و چند کشور دیگر مراسمی به‌مناسبت نوروز برگزار خواهد شد، از شرکت در این مراسم که ایران نیز به آن دعوت شده، به‌عنوان دلیل سفر خود به آمریکا در ۲۷اسفند، نام برد.
با این حال روز شنبه در حالی که انتظار می‌رفت مشایی عازم نیویورک شود، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر احمدی‌نژاد اعلام کرد که با توجه به تغییرات ایجاد شده در برنامه‌های دبیرکل سازمان ملل متحد، سفر آقای رحیم مشایی به نیویورک به زمان دیگری موکول شد.

محمدحسن صالحی مرام روز شنبه در گفتگو با ایرنا، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: جشن نوروز ایرانیان مقیم آمریکا برقرار است و با حضور نماینده دایم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل و نمایندگان دبیرخانه شورای عالی ایرانیان برگزار خواهد شد.

با وجود این‌که صالحی مدام دلیل لغو سفر مشایی را تغییر در برنامه دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد، اما خبرگزاری مهر روایت دیگری از دلیل لغو این سفر ارائه کرد.
این خبرگزاری نوشت: در پی مخالفتهای صورت گرفته با سفر اسفندیار رحیم مشایی مشاور و مسئول دفتر رئیس‌جمهور به آمریکا که قرار بود در ایام عید نوروز و برای شرکت در جشن ایرانیان مقیم آمریکا انجام شود، این سفر لغو شد.
Wednesday 23 March 2011 10:03:23 GMT
مجاهدین خلق ایران 
ولی‌فقیه ارتجاع در آغاز سال نو به شکاف و اختلاف درمان‌ناپذیر در باندهای حکومتی اذعان کرد و هشدار داد اختلافات‌شان را علنی نکنند و در پنهان بر سر وکله یکدیگر بکوبند.

خامنه‌ای که در میان جمعی از مزدوران و ایادی دست چین شده در مشهد سخنرانی می‌کرد، گفت:
یکی از نقشه‌های بزرگ دشمنان (نظام) ایجاد تفرقه و شکاف در داخل بوده است که به بهانه قومیت و مذهب و گرایش‌های سیاسی و جناح‌بندیها و به بهانه‌های گوناگون دیگر پیگیری می‌کنند.
ولی‌فقیه ارتجاع خطاب به باندهای دیکتاتوری آخوندی افزود: «مسئولان اگر از همدیگر گلایه دارند... سعی کنند این گلایه‌ها را در معرض افکار عمومی مطرح نکنند چرا که این کار ضربه به اتحاد ملی است و من به مسئولان کشور به‌طور جد در این زمینه تذکر و هشدار می‌دهم.

خامنه‌ای گفت: ممکن است گلایه‌هایی که به وجود می‌آید‌ به حق هم باشد، اما نباید آن را در عرصه افکار عمومی بیاورند و ذهن و دل مردم را ناراحت و آنها را مأیوس کنند بلکه باید بین خودشان موضوعات را حل کنند.

خامنه‌ای هم‌چنین نسبت به پیام اوباما رئیس‌جمهور آمریکا به مردم ایران به‌مناسبت سال جدید و نوروز، واکنش نشان داد و گفت:

«... رئیس‌جمهور آمریکا پیام داده که ما مدافع ملت ایرانیم. اوباما گفته است مردمی که در میدان آزادی جمع شدند شبیه مردم مصر در میدان تحریر هستند. بله مردمی که در میدان آزادی هر سال ۲۲بهمن جمع می‌شوند شبیه آنها هستند چون شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند».

ولی‌فقیه طلسم‌شکسته ارتجاع سپس در واکنش به تصمیم جامعه جهانی برای برقراری منطقه پرواز ممنوع در لیبی جهت حفاظت از مردم و محکومیت دخالتهای رژیم در کشورهای منطقه به سوزوگداز پرداخت...
Wednesday 23 March 2011 10:03:36 GMT
مجاهدین خلق ایران 
آخوند محمدرضا زائری که رسانه‌های حکومتی از او به‌عنوان کارشناس مسائل فرهنگی نام می‌برند، در مطلبی با عنوان «بهاریه» که روز یکشنبه در رسانه‌های حکومتی منتشر شده، و بن‌بست مرگبار رژیم را برملا می‌کند، نوشت: آن‌که تقوی ندارد برهنه می‌ماند که لباس است تقوی. و امروز کدام‌مان می‌توانیم ادعای تقوی کنیم؟ در برگ‌ریزان دینداری و پاییز اخلاق چه جامه‌ای از تقوی بر خویش باقی گذاشته‌ایم؟ چه می‌توانستیم بکنیم و نکرده‌ایم؟ دروغ نگفته‌ایم؟ غیبت نکرده‌ایم؟ آبروی مؤمنان را نریخته‌ایم؟ از مال مردم نخورده‌ایم؟ تهمت نزده‌ایم؟ ظلم نکرده‌ایم؟ چه می‌توانستیم بکنیم که نکرده‌ایم؟ یادش به خیر آن روزها که حرفهایمان را خود جدی می‌گرفتیم و دیگران آنها را باور داشتند!

سايت پارسینه رژيمـ ۲۹ اسفند ۸۹: حجت‌الاسلام محمدرضا زائری در بهاریه‌ای تأمل برانگیز که در ویژه‌نامهٔ نوروزی نشریهٔ پنجره منتشر شده است، به نکاتی مهم و شنیدنی در آستانهٔ بهار طبیعت اشاره کرده است. پایگاه خبری تحلیلی پارسینه ضمن شادباش ایام بهار، مخاطبان خود را به خواندن این متن دعوت می‌کند:
سالها بهاریه نوشتیم با چاشنی گل و لبخند و شکوفه. ولی امسال که دوستان پنجره بهاریه خواستند، هرچه کردم پاییزه و زمستانیه شد! ببخشید دیگر، آسمان خاطرمان ابری است و زمین خاطره‌هایمان خشک... و دعا کنید به تابش خورشید و بارش باران همه دوباره بهاری شویم...

فبدت لهما سوءاتهما...
بهار بیداری شرق رسیده است و بر شاخه‌های سیاست و اجتماع شکوفه‌های سپید انتظار می‌کشد. خاک زمین و تاک زمان سرمست برگ‌رویان نوروز آگاهی‌اند و بر فرش زندگی سبزینهٔ طراوت می‌روید. خاورمیانه کهن جامعه کهنهٔ استعمار و استحمار از تن می‌تکاند و پیراهن تازه استقلال می‌پوشد. و در این عید بهاری دریغ و افسوس که ما رو به آینده نداریم!

در پشت سر حیرت عالمی را برانگیخته‌ایم و در پیش‌رو حسرت خویش را بر می‌فروزیم. از دور به همت سرمایه دیروز امام و شهیدان‌مان بیداری می‌گستریم و از نزدیک حرمت رهبر و رهبری را نگه نمی‌داریم.
دریغ و افسوس که ما خود در این خاک بیداری‌زا، چشم بر آسمان بسته‌ایم و در منزلگاهی که خود انقلاب‌آفرین بوده است، از جامه نو بی‌بهره‌ایم و در این سردروز آخرالزمان برهنه در پیش‌روی تندباد گمراهی و ضلالت مانده‌ایم.
بهار آمده است و ما برهنه‌ایم، عید آمده است و ما لختیم. هیچ‌کدام بر قامت دیگری جامه‌ای باقی نگذاشتیم. هرچه تن‌پوش برهم دریده‌ایم و هرچه حرمت از هم شکسته‌ایم. بزرگ و کوچک، پیر و جوان، ریز و درشت، چپ و راست، سبز و سپید...

با هم آن کرده‌ایم که هیچ‌یک نمی‌تواند به پیشواز بهار روانه شود. آن‌قدر بر جامه‌های آبرو و اعتبار هم چنگ کشیده‌ایم و چنان پرده حرمت‌های هم را دریده‌ایم که هیچ‌کس روی استقبال از بهار را ندارد. نه جوانان‌مان جوانی و کوچکی کرده‌اند به خدمت و حرمت و نه پیران‌مان پیری و بزرگی کرده‌اند به تحمل و محبت.
گیاه ممنوع اختلاف و فتنه را در کام رفتار و گفتار نهاده‌ایم و از امر پروردگار به اعتدال و استقامت سر گردانده‌ایم. و آن‌چه نباید شده است، فبدت لهما سوءاتهما... آن‌چه می‌توانستیم از هم بپوشانیم دیگر پنهان نیست. اینک زشتی‌های‌مان، عورت‌هایمان آشکار شده است و بی‌جامه و برهنه دست و پا می‌زنیم برای یافتن برگی به پوشاندن برهنگی!

برگ‌ها را از درخت ارزشها و مقدسات می‌کنیم، از شجره‌النبوه، از درخت ولایتی که اصلها ثابت و فرعها فی السماء. وقتی خود جامه نداریم، از قداست‌ها هزینه می‌کنیم برای جبران ناتوانی‌های خویش، از گنج باورهای مردم می‌دزدیم برای جبران دست‌های خالی، برهنه‌ایم و برای حفظ آبرو و حرمت‌های ریخته به برگ‌ها آویخته‌ایم.
و برگ مال تو نیست، عاریت است. برگ را به خود می‌چسبانی برای پوشاندن زشتی‌هایت و خود را به ارزشها می‌چسبانی برای جبران دست‌ خالی از ارزشها.

و لباس‌ التقوی ذلک خیر...
و آن‌که تقوی ندارد برهنه می‌ماند که لباس است تقوی. و امروز کدام‌مان می‌توانیم ادعا تقوی کنیم؟ در برگ‌ریزان دینداری و پاییز اخلاق چه جامه‌ای از تقوی بر خویش باقی گذاشته‌ایم؟ چه می‌توانستیم بکنیم و نکرده‌ایم؟
دروغ نگفته‌ایم؟ غیبت نکرده‌ایم؟ آبروی مؤمنان را نریخته‌ایم؟ از مال مردم نخورده‌ایم؟ تهمت نزده‌ایم؟ ظلم نکرده‌ایم؟ چه می‌توانستیم بکنیم که نکرده‌ایم؟
یادش به خیر آن روزها که حرفهایمان را خود جدی می‌گرفتیم و دیگران آنها را باور داشتند!
راستی همین دروغ نبود که می‌گفتیم کلید خانه بدیهاست؟ همین نبود که مؤمن می‌شد مشروب بخورد و دزدی بکند و به توبه‌ای امید رحمت داشته باشد، اما نمی‌شد دروغ بگوید؟

راستی همین غیبت نبود که اشد من الزنا بود و خوردن گوشت برادر و خواهر مسلمان بود و هرکسی تنها با شهادت به توحید و رسالت حرمت اسلام پیدا می‌کرد و از آن مصون می‌ماند؟
راستی آبروی مؤمن نبود که از حرمت کعبه بیشتر بود و با تعرض به آن عرش خدا می‌لرزید؟
و راستی همراهی و همدلی همگان با پیشوا و راهبر جماعت مسلمین نبود که از نماز مهم‌تر بود و از روزه واجب‌تر بود از حج ضروری‌تر؟

یادش به خیر آن قصه‌های دلنشین که آخرش خوش بود و آن داستانهای دل‌انگیز که پایانش زیبا بود. یادش به خیر آن... تاریخ که گمشدگان و سرگشتگان دوردست‌ها را به راه می‌رساند و امروز خود بیش از هر کسی محتاج شنیدن و خواندن‌شان هستیم.
یادش به خیر آن اسطوره‌ها که در لیبی و مصر و الجزایر و بحرین و تونس، جماعت مرده را زنده می‌کند و ما خود امروز در خاک اسطوره‌ها فراموش‌شان کرده‌ایم.
یادش به خیر آن جامه‌های تقوی که برهنگان نیویورک و لندن و هامبورگ را پوشاند و امروز در تهران و قم و اصفهان و مشهد و شیراز از آن بی‌بهره‌ایم.

سلام بر ربیع الأنام، بهار جان و جهان، بهار زندگی‌آفرین و حیات‌گستر که گام حضورش را دور می‌بینند و نزدیک می‌خواهیم. سلام بر بهاری که در راه است.
آری بهار در راه است و بوی آمدنش کوچه‌های انتظار را معطر ساخته و اضطراب رسیدنش چشم جاده‌ها را بی‌خواب کرده است.
وای بر ما که ربیع‌الأنام، بهار جان و جهانیان در راه است و مابرهنه و پریشان در پی برگی هستیم به پوشاندن عورت‌هایمان... شرم‌مان که عید آمده است و ما لختیم!
Wednesday 23 March 2011 09:03:29 GMT
شیخ موسی 
جناب آقای یاور چنگزی از هزاریستان حهت راهنمائی به اطلاع می رسانم چنگیز خان درحدود800سال قبل مرده وشمشیر ایشان مفقودشده است .اما جای نگرانی نیست زیرا هم اکنون درکشور ما تعدادی از نواده های اوزندگی می کنند که به مراتب از پدربزرگشان سفاکتروخونریزتروحشی ترهی باشندوطبق شایعات علاوه برشمشیرتجاوز هم میکنند.درصورت تمایل به قم مراجعه فرمائید.
Tuesday 22 March 2011 09:03:38 GMT
lslam 
سلام بر شیطان بزرك ياور جنكيزي از هزاريستان شما شيطان صفت بست تو از حكام ايراني جه ميدوني يكيش عروسي با خواهرش مجاز كرده يكيش با دخترش زنا كرده شما هم فرزندان همون حرومزاده هستين شما خواهر و مادر خودتون هم نميشناسين اسلام كه تمام دنيا ميشناسن كه جي هستش حتي بزركترين دانشمندان دنيا اسلام رو قبول دارن ولي يك مشت با بتي زرتشت قبول ندارن جون اسلام به انها خواهر و مادر رو شناسوند واسه همين شما ناراحت هستين درسته بجه شيطان
Tuesday 22 March 2011 08:03:13 GMT
امید 
دوست عزیر یاور چنگزی از هزاریستان شما برو اول نوشتن یاد بگیر بعد بیا اینجا شعر بگو
Tuesday 22 March 2011 06:03:02 GMT
ع ب  
دين شيعه رافضي يعني تقيه همان دروغ از اين دم بريده ها هر جه بكوييد كم كفته ايد اينها ملت را مشغول خرافات خود كرده اند و از ملت بي سواد سواري ميكيرند بله اين همان عذاب الهي است كه به انان نازل شده است حتي عقل خود را به كار نميبرند كه امام زمان كيست حتى در قران و نهج البلاغه حتى امامان هيج صحبتي ازش نكردند و بيش از صد فرقه شيعه كه در دنيا هست هر يكي يك نظريه به اين امام زمان دارند ايا امام زمان دين ديكري مي اورد ايا اون الله را برستش ميكند يا قبر برستي را انتحاب ميكند ايا اون توسل به الله و عبادتش ميشود يا اون دنبال واسطه ميشود ايا اون مثل اخوندهاي قارون صفت از خمس بول مردم شكم بزرك ميكند يا خروس صفت ميشود هر لحظه يكي را صيغه ميكند اكر اينطور باشد اون مخالف قران و سنت و امامان و راه روش انها است
Monday 21 March 2011 07:03:35 GMT
شیخ موسی 
یعنی می خواهید بگوئید شما ملاهای سنی ازاوبهترید؟اوفتوامیدادبه جوازتفخیذ با دختران شیرخواره وشمافتوامی دهید به جواز اسید پاشی به صورت دخترکان دانش آموز.او حزب الله وانصار المهدی وسپاه قدس درست می کردشما طالبان وسپاه صحابه وجندالله.اوبه مکه ومدینه بمب می فرستاد شمابه حرم علی ابن موسی الرضا وسامرا.شاگردان اودرکرکوک وفلوجه وبعقوبه ورمادی مردم بی گناه را قتل عام میکنندشاگردان شمادرکربلا ونجف وقطیف وبحرین وشهرک صدربغداد.شمافتوامی دهید به کفراو واومعتقد بودبه کفرشما .ومن هم فتوامی دهم که مرده شوی هردویتان را ببرد.
Monday 21 March 2011 04:03:47 GMT
یاور چنگزی از هزاریستان 
نوروز باستان را و رویش دوباره ای طبیعت را خودت تمام خوانندگان( نادان نیوز) در ایران و اوغانستان و تمام ملل جاهل و قرون وستائی اعراب بی فرهنگ سوسمار خور و بیابانگرد تبریک میگیم امیدوارم مغرهای پوسیده و افکاری مخشوش و بیمار تان به نور شمشر ابر مرد خرد مردانگی و شجاعت چنگیز کبیر ان مرد مردان روشن گردد