نماز جمعه نظامی در تایباد!
Added Date: 1/28/2011 3:16:48 PM
Bookmark and Share              Balatarin

ویژۀ سنی نیوز: بنا به گزارش منابع خاص سنی نیوز از مشهد امروز جمعه 8/ بهمن /89، آخوند حکومتی با محافظت هزاران نیروی ضد شورش  امام جمعه تایباد شد!

گزارشهای واصله از تایباد طی روزهای گذشته بر این اشاره داشت که  اکیپهای نظامی از شهرهای مختلف استان خراسان به این شهر اعزام شدند، و امروز جمعه در این شهر حکومت نظامی بر پا بود و حرکت مردم به شدت زیر نظر نیروهای اطلاعات بود. نیروهای امنیتی با لباسهای نظامی و شخصی از صبح زود در خیابانهای منتهی به مسجد جامع مستقر شده ومردم را تهدید می‌کردند درصورت هر نوع اعتراضی آنها را به گلوله خواهند بست!

تعداد نیروهای دولتی در مسجد به مراتب بیشتر از نمازگزارانی بود که برای ادای عبادت آمده بودند. در نمازجمعه امروز ابتدا یکی ازعلمای شهرستان سخنرانی نموده، مردم را به آرامش دعوت کرد، سپس نماینده ولی فقیه در اموراهل سنت خراسان با کمال وقاحت حکم جائرانه مولوی توکلی آخوند حکومتی را بخورد مردمی که بطور مداوم "لا إله إلا الله "، و استغفار می‌گفتند، داد. پس از آن مردم با وجود ممانعت نیروهای انتظامی با فریادهای مرگ بر منافق و الله اکبر و گریه کنان آرام آرام مسجد را ترک نمودند. در نهایت آخوند حکومتی مجبور شد بر مأموران دولتی نماز جمعه برگزار کند.

در این فضای گریه و زاری تیغ بران نظام نتوانست آه و ناله و غم را در سینه‌های مردم خفه کند. و برای اولین بار در تاریخ این شهر مردم اشک ریزان به خانه‌های خود رفته، و هر چند نفر در یک خانه نماز جمعه برگذار کردند. بنا به گزارشهای رسیده از این شهر، تعدادی از علماء و اندیشمندان خراسان به صراحت اعلام کرده‌اند که پشت سر امام حکومتی نماز جایز نیست و فریضه جمعه از مردم ساقط نمی‌شود.

این حرکت ظالمانه دفتر ولی فقیه باعث بیداری مردم منطقه شده، انعکاس بسیار خوبی در تفکر بسیاری از جوانان خراسانی که در خواب غفلت بسر می‌بردند شد.

تحلیگران امیدوارند این حرکاتی که پرده از چهره نظام دیکتاتوری برکشیده باعث شود نهضتها و تشکلات مردمی در جامعه بیشتر رشد کرده، جنبشهایی مردمی چون تونس و مصر در بین ملت ما بیدار شده، کاخ طاغوتیان را سرنگون سازند.

Reader Count
4972

Bookmark and Share              Balatarin
 
Thursday 17 February 2011 06:02:37 GMT
عاشق عمر  
خدا لعنت كند حكومتى كه عاشقان راستين اسلام را دارد براى راضى نكه داشتن كفار زجر وشكنجه ميدهد فقط يك دعا دارم - خدايا مانند اصحاب فيل اين حكومت ملعون را ازبين ببر
Sunday 13 February 2011 10:02:25 GMT
ابوطاها 
اینها همه نقشه است تا مردم را نسبت به علما بی اعتماد کنند و بین مردم و علما اختلاف ایجاد کنند تا اتحاد مردم سست شود آن وقت هر کاری که دلشان می خواهد با اهل سنت می کنند رهبر تفرقه افکنان هم نماینده مجلس است که با تقلب هفتاد هزار رای به مجلس راه یافت
Saturday 12 February 2011 03:02:32 GMT
ابوطاها 
هدف فقط ایجاد اختلاف بین اهل سنت است و با این کار میخواهند رابطه بین مردم و علما را تضعیف و مردم را نسبت به علما بی اعتماد کنند
Wednesday 9 February 2011 06:02:04 GMT
مهره سوخته 
تا جندسال بيش بعد از وفات مولانا محمد سعيد فاضلي (رح) وجايكزني مولوي محمد موحدبه امام جمه تايباد توسط حكومت ودادن حكم امام جمعكي توسط نماينده ولايت فقي وهمايت دولت از امام جمعه ودر خدمت بودن ايشان به دولت تا صحبتهاي ايشان در مدينه منوره طبق cdهاي موجودو التزام به ولايت مطلقه فقي توسط ايشان ايا هيج كس از خود سؤال نكرد جه اتفاقي افتاد اين مهره كاملا دولتي به يك دفعه كنار زده شد ايا باعث خيلي تعجب نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Friday 4 February 2011 02:02:14 GMT
علی تواضعی از استهبان فارس 
بنظر من باید هر چی وهابی و طالبان هست باید از بین برد . چون آنان دشمن مسلمین هستند . من حاضر بدست خودم هزاران وهابی را قتل عام کنم
Wednesday 2 February 2011 06:02:16 GMT
جابر از تايباد  
خيلي خوب است تا ديروز مولوي توكلي بود وامروز مولوي توكلي بد شد وخواندن نماز هم پشت سرش منع مي كنيد ظاهراخيلي منافع شما به خطر افتاده است مردم عزتمند تايباد متوجه باشيد دين خودتان را به دست اين ها واگذار ننمائيد خوتان قضاوت كنيد تا ديروز اين بنده خدا آخوند درباري نبود چظور طي اين چند روز اين آقا درباري شد شما نبوديد كه قبلا پشت سراين بنده خدا نماز مي خوانديد پس چرا ؟
Wednesday 2 February 2011 06:02:17 GMT
ياسر از تايباد  
يك بام ودو هوا كه نمي شود چطور تا قبل از اين جابجايي جناب مولوي توكلي خوب بود پشت سرش همه اينهايي كه الان ساز مخالفت مي زنند نماز مي خواندند ولي حالا ايشان درباري شد شما را به خدا اگر ايمان داريد درست قضاوت نمائيد اينقدر بخاطر منافع شخصي خودتان واهداف خودتان اين مردم رابه بي راهه هدايت نكنيد مردم شريف تايباد خدارا درنظر بگيريد وخودتان راگنهكار نكنيد اگر از نظرات خودتان مطمئن هستيد اين مطالب را نشر نمائيد تا انظرات بعدي خودم را براي شما بنويسم نترسيد وفكر نكيند كه مردم فريب اين قضاوت هاي شما را مي خورند .
Wednesday 2 February 2011 05:02:41 GMT
محمد بشر دوست 
سلام بر مردم خوب تایباد صبر نموده وخالصانه دعا نمایید که انشاالله اسلام پیروز است ورژیم پست وپلید نابود است وانشاالله بعد از تونس ومصر نوبت ایران است چون این خبیث ها بخود هم رحم نمی کنند مگر چند وقت پیش ازتهران یاد تان رفته واگر پیروزی اسلام ومسلمانان رامیخواهید نیم شب بلند شده وخالصانه خدا رابخوانید واین عمل را یکماه ادامه دهید بعدا امتحان کنید والسلام محمد از افغانستان
Tuesday 1 February 2011 10:02:19 GMT
اسلام  
بنده هم با ابوطاها موافقم دولت می خواهد مردم را نسبت به علما بی اعتماد کند ولی ما مردم باید قدر علمای خود را بدانیم من هم مولانا علی بائی را روز جمعه در مسجد جامع احناف ندیدم ایشان شخصیتی میانه رو و مردمی هستند که دولتی ها نیز روی حرف ایشان حساب میکنند و به ایشان احترام خاصی قائل هستند افسوس که ما قدردان علما نیستیم
Monday 31 January 2011 06:01:27 GMT
ابوطاها  
آقای عثمان رجب علی زاده عزیز شما فکر می کنید که اگر مردم پشت سر مولوی توکلی نماز نخوانند دولت مولوی فاضلی را بر می گرداندو اگر علما پشت سر مولوی توکلی نماز خواندند کافرکه نشدند چندین مرتبه در غیاب مولوی فاضلی مولوی توکلی امامت جمعه شهررا بر عهده داشته است ولی من مولوی علی بائی (امام جمعه مشهدریزه)را در میان علماء ندیدم خواهش میکنم به علماءتهمت نزنید که دولت نیز از این موضوع سوء استفاده می کند (برعکس اتحاد و انسجام و ابهت مسجد جامع احناف که شکسته شده با عدم حضور مردم در نماز جمعه ویران میشود )
Saturday 29 January 2011 08:01:45 GMT
Hamza 
این وسط دریغ از انعکاس این خبر مهم در رسانه های فارسی زبان..یک عکس یا کلیپ ناقابل هم از تایباد بیرون درز نکرد تا همه یقین کنند رژیم چقدر ست وترسو است.
تایبادی ها باید مثل تونسی ها استقامت نشان دهند..مولانا فاضلی که نمی تونه به شما دستور جهاد بده این شما هستید که پشت سرش بایستید و نظام را مجبور به عقب نشینی کنید حتی اگر خونی ریخته شود و شهیدی تحویل دهید..
Saturday 29 January 2011 07:01:08 GMT
عثمان رجب علي زاده 
واقعا باعث تعجب است تا هفته پيش تمام علماي منطقه تايباد با هم متحد بودن كه از مولوي فاضلي همايت كنند وبه هيج عنوان پشت سر امام جمعه تحميلي نماز نخوانند اما اين هفته همه اين علماء از كوچكشان تا بز رگشان پشت سر امام جمعه حكومتي جديد نماز خواندن آيا واقعا ما اهل سنت به كه اعتماد كنيم اين از علماء مان !!! اي مردم غيور تايباد بايد خودمان به صورت خودچوش وارد عمل شويم ونگزاريم دينمان را بفروشند. ازجمله علماي كه پشت سر امام جمعه درباري جديد مولوي توكلي نماز خواندند :1-مولوي نورمحمدي 2- مولوي حيدري 3- مولوي علي بائي 4- مولوي مظفر 5- مولوي شيخ جامي 6-مولوي مطهري فر7-مولوي نعمتي 8- مولوي ادهم 9-مولوي شكوري .ديگر علماء............
Friday 28 January 2011 07:01:35 GMT
ابوطاها 
اعتقاد بنده این است که برداشتن مولوی فاضلی از امامت جمعه کار صحیحی نبود ولی باید این را قبول کنیم که امام جمعه باید بخاطر حفظ امنیت و وحدت جامعه ملاحظاتی را بنمایدو مدبرانه مدیریت نماید که بیخود و بی جهت جامعه ای را بی سرپرست نکند و زمام امور بدست نا اهلان بیفتد به نظر شماآیابی ملاحظه گیهای مولوی فاضلی بهانه بدست آقایان نداد؟
Friday 28 January 2011 06:01:46 GMT
از تايباد 
امام جمعه درباري رويت سياه نزد خدا و خلق خدا كه امروز روي دشمن را سفيد كردي
Friday 28 January 2011 05:01:16 GMT
خداپرست 
خوشبختانه آخوند های صفوی هرگاه خواسته اند تا بر علیه اهل سنت مکری کنن این مکرشان به ضرر خودشان تمام شده وجوانان اهل سنت بیش از پیش بیدار میشوند
Friday 28 January 2011 05:01:16 GMT
يحيي از سوريه 
نمي دانم به جه قاعده اي استدلال كرديد كه نماز خواندن بشت سر امام جمعه جديد جايز نيست وكدام مفتي بوده كه فتواي تحريم داده؟؟؟ مردم اهل سنت خراسان حنفي هستند ودر مذهب احناف نماز حتى بشت سر فاسق جايز هست جه برسد به عالمي كه سالهاي مديدي استاد در حوزهاي علميه بوده است وقال الله وقال رسول تعليم مي داده است.ازشما خواهشمندم با احساسات مردم بازي نكنيد وحرف حق را بكوييد
(اعدلو هو اقرب للتقوى).
Friday 28 January 2011 05:01:13 GMT
عبدالرحمان 
برادران با نکرار مجدد خواهشم و یاداوری اینکه عزت مال الله است که پشت سر این اخوندهای وابسته به رزیم نماز نخونیم ودست به دست هم وحدت را در بین خودمان برقرار کنیم تا دشمن را به اذن الله به لرزه داوریم ما کم نیستیم یک ملیارد اهل سنتیم
اما در پایان که خواسته ای دیگر داشتم جاهلانی می ایند اینجا یا به اهل سنت فوش می دهند یا تهمت نعوذباالله حرام زادگی را می زنند ما پیرو پیامبر واصحاب باوفیشیم شما مقابله به مثل نکنید و هیچ فوشی ندهید خواهش میکنم چون فوش دادن جزء عمل امت رسول الله نیست بگذارید مخالفین فوش بدهند این نهایت عجزشان را می رساند جزء این چکار کنند بگذارید خودشان از عملشان پشیمان بشوند و ایه ی قران هرگاه با جاهلین روبرو شدید بگویید سلام چون ما باید اسوه باشیم نه فوش بدهیم از برادران سنی نیوز تقاضا دارم مخالفین هرچه فوش می دهند بگذارید تا اگر شخصی امد ببیند که ادب را اینها از چه کسی یاد گرفتند برادران هیچ وقت مقابله به مثل نکنید نه در اینجا بلکه در هر کجا خواهش میکنم چون در قیامت برای یک یک گناه به اندازه ی یک خردل هم حساب باید پس بدهیم و فوش دادن از نشانه های منافقینه پس پرهیز کنید از مقابله به مثل می بخشید زیاد نوشتم التماس دعای خیر دارم شاید یکی بخاطر رفتار خوبمان هدایت شود وشاید اگر رفتار بد کنیم یکی گمراه شود پی همان بهتر که اخلاق خوب داشته باشیم پیامبرمان بر او اشغال می ریختند فوشش می دانند اما با رفتاری ملایم رفتار می کرد وهمان رفتارش بود که همه در گردش جمع بودند پس پیرو پیامبر باشیم
Friday 28 January 2011 04:01:16 GMT
عبدالرحمان 
برای برادرانی که نحوی خواندن نماز جمعه را نمی دانند لازمه ابتدا خطبه ای به هر زبانی که داری ایراد کنید و بنشینید وسپس برای خطبه ی دوم بازهم ادامه خطبه اول را بگویید به زبان خودتان چه کرد یا فارس یالر یا ترک هستید فقط به زبان خودتان در هرموردی دوست دارید خطبه بگویید حتی اگر چیزی بلد نیستید قران را بیاورید ویک سوره اش را بخوانید و معنی کنید و درکنارش تفسیرش را از کتب بخوانید که بهترین کاره دیگر خطبه به زبان عربی نیاز ندارد بعد از دو خطبه بلند شوید و نیت خواندن دو رکعت نماز جمعه را بکنید و بخوانید همینه نماز جمعه پس خواهش می کنم نه بخاطر حرف من یا کسی دیگه بخاطر الله پشت سر این شیادان نماز نخوانید شمارا به خدا نروید بگذارید اسلام عزیز تر بشود هرکس با نظر من موافقه یا مخالفه در اینجا نظر خودش را بگوید البته این فتوای علمای تایباد هم هست وگذشته از این ما از خواندن نماز پشت سر منافق وکافر کاملانهی شدیم ونمازمان باطله یعنی هیچی نکردیم و اون کسانی که می ایند ومی گویند ما اهل سنت هستیم ولی بخاطر حکومت پشت اهل سنت را خالی می کنند منافق اند منافق لطفا نظراتتان را بنویسید باتشکر
Friday 28 January 2011 04:01:34 GMT
بت شکن 
جوانان تایباد باید مقاومت کنید. مقاومت مقاومت مقاومت
اجازه ندهید اهریمن بر شما غلبه پیدا کند.
اگر کم بیاورید اینا دست بردار نخواهند شد. امروز امام جمعه تان را می برند و یک مزدور سرتان سوار می کنند. فردا در خانه هایتان را می زنند و دخترانتان را به جنده خانه های روسپیگری متعه آخوندها می برند..
بهای آزادی قطره ی خون بیشتر نیست..
Friday 28 January 2011 03:01:19 GMT
عبدالرحمان 
برادرانم در تایباد ودر سراسر ایران در پشت سر ملاهای وابسته به حکومت نماز نخوانید به هیچ وجه اگر شده هر کس با خانواده اش ولو اینکه سه نفر باشد جایز نماز بخواند واین قول نزد اهل علم ارجع تر است به هیچ وجه پشت سرشان نماز نخوانید وگوش به حرف انسانهای بدعتی هم ندهید که گناهه به جهنم می روید و... اینها اباطیلی است که شیطان بر زبانشان جاری می کند نماز جمعه ساقط نمی شود ولی هیچ اجباری نیست به مسجدی که پیش نمازش مشرکه و از حکومت دفاع می کنه بر علیه اهل سنت بروید در خانه بمانید و نمازتان را با جماعت بخوانید من خواهش می کنم از مردم که این کار را انجام بدهند ونگذارند به کفار عزت داده شود عزت مال الله ورسول و مومنان است خصوصا برادرانم در تایباد اگر این را می خوانید در تایباد تبلیغ کنید و به گوش سایر برادران برسانید که پشت سر این امام نماز نخوانند این این وابستگان به رزیم ائمه الکفرند
Friday 28 January 2011 03:01:02 GMT
ابوطارق 
با سلام، اگر فرصت نموديد به سايت رسمي اهل سنت ايران "سني آنلاين" و يا "سايت دانشجويان اهل سنت ايران" نيز سري زده و خطبه هاي جمعه امروز و هفته هاي گذشته را - که مرتبط با حوادث اخير تايباد و اهل سنت ايران مي باشد- و توفيق حاصل نکرديد در سايت جهت اطلاع هموطنان عزيز قرار دهيد.
خيرخواهانه تلقي کنيد!!
باتشکر.
Friday 28 January 2011 03:01:39 GMT
محمد  
با سلام نگران نباشيدغير از دعا چاره اي نداريم مگر مردم مظلوم و موحد تر بت جام 10سال است پشت سر امام جمعه بي دين لائيك بي سواد متكبر كه تا 20سال رقبل كروات و ريش تراشيده و عياش بو دنبال شرب خمر به يك شبه به اصطلاح ملا شد وخود رااز نوادگان حضرت شيخ اسلام احمد جامي معرفي و مدعي خواجه بودن و قاضي شرع بودن ميباشد در منزل هر يك از بزرگان شهر تربت جام عكسهاي اين فاسق كه قبل از انقلاب كانديداي مجلس شوراي ملي آن زمان كه رقابت باسيد كلال كلالي داشت ودر آن زمان هواداران خود را با مشروب و ترياك پذيرائي ميكرد موجود است واين زمان تعغير موضع داده وعليه علما بزرگ اسلام لب به ياوه گويي ميگشايد بله موحدان اين انسان خبيث را بشناسيد شرف الدين جامي مزدور بي كفايت . دعا كنيد الله ربالعزت مردم تربت جام را امامي متقي ورباني عنايت فرمايد اللهم ةمين
 
Name:
Comment Body: