دیدار با مولانا محمد عبدالستار تونسوی
Added Date: 11/1/2010 11:16:12 PM
Bookmark and Share              Balatarin

سنی نیوز: نماینده ارسالی سایت عقیده به پاکستان امروز جمعه 7 آبان 1389 ش، با حضرت علامه مولانا محمد عبدالستار تونسوی (مدظله العالی) ملاقات نمودند. در این ملاقات که افرادی از مشتاقان شیخ و طلبه علم حضور داشتند، با تقدیم برخی کتابهای علمی به حضرت مولانا از تلاشهای ایشان برای بثمر رساندن نهال توحید در پاکستان تجلیل به عمل آمد.

مولانا محمد عبدالستار تونسوي از فارغ‌التحصيلان دانشگاه ديوبند اسلامي در سال 1946 ميلادي است که بنابر توصیه استاد بزگوارش حضرت مولانا حسین احمد مدنی بعد از فراغت از تحصیل در دارالعلوم دیوبند، به شهر لکهنو رفت و  از محضر امام اهلسنت و الجماعت مولانا عبدالشکور فاروقی لکهنوی کسب فیض نمود و در خدمت امام اهلسنت هند به تحقیق و مطالعه در مورد فرقه ساختگی شیعه پرداخت و در این موضوع به تخصص دست یافت.

اما باز هم عطش علمی اش سیراب نشد و برای تحقیق بیشتر راهی  نجف و كربلا و تهران شد و به تحقیق و مطالعه فرقه شیعه ادامه داد و در دروس علمای بزرگ شیعه شرکت کرد و به كتاب‌هایی كه در لکهنو دسترسي نداشت، دسترسي حاصل كرد و پس از سالها تحقیق و جستجو و مطالعه به كشورش پاكستان بازگشت. و برای آگاه ساختن مسلمانان از خطر تشیع سازمان اهلسنت پاکستان را تشکیل داد و به پرده کشیدن از چهره واقعی شیعه و اعتقادات پوچ و باطل و چه بسا اندیشه ها و باورهای کفرزای شیعه پرداخت وبا تلاشهای شبانهروزیشان تعداد بسیار زیادی از پیروان تشیع، به توحید بازگشته، از افکار و اندیشه ها و باورهای مشرکانه خود دست کشیدند.

مولانا عبدالستار با تعداد زیادی از علمای بزرگ فرقه شیعه مناظره كرده است. و همیشه مناظرات ایشان حقیقت شیعه و چهره ننگ و سودجویانه علمای آنان را برملا ساخته است، و از این روست که تیغ خون آشام صفویت از دیر زمانی است که در پی به شهادت رساندن ایشان است، ولی به شکرانه حق تا کنون چنین فرصتی را بدست نیاوردهاند!

تشیع پاکستان پس از روی کار آمدن انقلاب خمینی در ایران، خود را زیر چتر رهبریت ایران قرار داده، با تشکیل گروهکهایی مسلحانه چون "سپاه محمد" روش ترور و تصفیه جسدی علمای اهل سنت را اختیار کرده است. و صدها عالم و دانشمند موحد طی سه دهه گذشته توسط این خفاشان خون آشام جام شهادت نوشیدهاند.

مولانا عبدالستار تونسوی از جمله افرادی است که در لیست سیاه ددان خونخوار قرار گرفته است. ایشان در کنار دهها سخنرانی و مناظره نویسنده برخی رسائل علمی چون:

ـ رساله حقیقت ماتم.

ـ رساله شان صدیق اکبر

ـ رساله شان حضرت فاروق اعظم.

ـ رساله شان عثمان ذی النورین.

ـ رساله شان حیدر کرار

ـ رساله جنازة الرسول (صلی الله علیه وسلم)

ـ حقیقت فقه جعفریه.

ـ ازالة الشک عن مسئلة فدک.

می باشند. دو تا از رسالهای ایشان با عناوین "بطلان عقائد شیعه"، و "مناظره تاریخی تحریف قرآن نزد شیعه" به فارسی برگردانده شده است.

رساله مناظره ایشان که به فارسی ترجمه شده، حکایت مناظره ای است که در سال 1956 میلادی بوقوع پیوسته است. این مناظره علمی در منطقه سرگانه ملتان صورت گرفت، در این منطقه قوم سرگانه که اکثریت آن مسلمان هستند زندگی می کنند و تعدای از زمین داران این قوم شیعه هستند و به خاطر روابط فامیلی بین اهل سنت و شیعیان احیانا بحث و مناظره صورت میگرفت. برخی از شیعیان متعصب و افراطی از اهل سنت خواستند علمای خود را برای مناظره دعوت دهند و آنان هم علمای خود را دعوت خواهند داد. اهل سنت به پیشنهاد لبیک گفتند. و نمایندگانی از هر دو گروه همراه با سید گلاب شاه از علمای شیعه ساکن ملتان به خدمت مولانا محمد علی جالندهری دبیر کل مجلس تحفظ ختم نبوت آمده و از ایشان تقاضا کردند یکی از علمای اهلسنت را برای مناظره با علمای شیعه اعزام نمایند و با پذیرفتن مولانا محمدعلی شرائط مناظره تصویب شده و دو ماه پس از آن در تاریخ 13 اکتبر 1956 میلادی علمای فریقین در منطقه سرگانه حاضر شده و تا سه روز مناظره بین فریقین در سه موضوع برگزار شد. و در نهایت مناظره در حالیکه بسیاری از شیعیان منطقه به مذهب اهل سنت و جماعت گرویده، از شرکیات و بدعات و خرافات خود دست کشیدند پایان یافت. در این مناظره اسامی زیر از سوی اهل سنت شرکت داشتند:

مناظر: مولانا عبدالستار تونسوی
مدیر: مولانا الله یارخان
معاون: علامه سید احمد شاه بخاری
مولانا محمد علی جالندهری و مولانا لال حسین هم در این جلسه حضور داشتند.
سرپرست: حاجی مهر شوق محمد سرگانه
 و از سوی اهل تشیع:
مناظر: شیخ علامه محمد اسماعیل رئیس دارالتبلیغ گوجره
مدیر: شیخ امیر محمد قریشی
معاون: سید ضمیر الحسن، سید گلاب شاه ملتانی، شیخ مشتاق احمد، شیخ سیف الله جعفری، شیخ غلام محمد محمودی
سرپرست: حق نواز سرگانه
و موضوع مناظره: تحریف قرآن نزد فرقه شیعه

در این مناظره مولانا تونسوی با صراحت اعلام داشت که:

من در این مناظره با جرات کامل اعلام می کنم تمام علمای شیعه تا قیامت نمی توانند یک روایت صحیح از امامان معصوم ارائه دهند که آن روایت با صراحت بر عدم تحریف قرآن دلالت کند.

این مناظره تاریخی با استدلالهای غیر قابل انکار ثابت ساخت مصادر و کتابهای شیعه قرآن؛ کلام پاک خداوند را تحریف شده میدانند، و پیروان نا آگاه شیعه که کورکورانه از آخوندهای مکار صفویت پیروی میکنند، نا دانسته خود را طعمه گمراهی ساختهاند. پس از این مناظره تعداد بسیار زیادی از شیعیانی که در جلسات مناظره ها شرکت داشتند، به مذهب اهل سنت؛ مذهب توحید و قرآن وسنت پیامبر اکرم (صلی الله علیه وسلم ) گرویدند.

منبع: سایت کتابخانه عقیده

 

Reader Count
5079

Bookmark and Share              Balatarin
 
Thursday 25 November 2010 10:11:35 GMT
ابو محسن 
تاجایی که من شیعه که فراوان با اهل سنت مرواده داشته ام می دانم شیعه وسنی موحد اند کتاب اسمانی همه قران است وخاتم انبیین را همه بدون چون و چراقبول دارند چرا بجای توجه به یک ایه از ایات الهی که همه موحدین را به اتفاق دعوت می فرمایید توجه نمی شود و جهت گیریها عمومن حول محور تفرقه است ایا این شیوه ضدیت با کلام حضرت حق نیست اگر قرار بود این اختلاف نظرها بااهانت ویا جدلهای غیرفنی یا حتی در کانونهای علمی وتخصصی نتیجه ای داشته باشد امروز این همه تو سری خور در جوامع انسانی وخصوصن اسلامی وجود نداشت توسعه این جدلها در فضای مجازی وغیر مجازی نتیجه ای جز زمینه سازی برای گسترده تر شدن دامنه بهر برداری رندان بشرسوزنخواهد داشت پس بیایید دست بدست هم بدهیم وازاتلاف نیرو وتوان خود بر علیه همدیگر خودداری کنیم اگر مایلیم در احیا انسانیت سهیم باشیم امامان شیعه نوادگان رسول خدا هستند وامامان اهل سنت علماودانشمندان تربیت شده مکتب فرزندان رسول خدا ما بکجا می رویم؟
Thursday 18 November 2010 07:11:58 GMT
عثمان 
سلام دروغ به این بزرگی !!!!!!!!!!!!!!!
Monday 15 November 2010 12:11:09 GMT
حسین  
عقيده به جواز استفاده از زنان اشخاص ديگر [دادن موقتي ناموس خود به ديگران]
اینو تو بطلان عقاید نوشته
Sunday 14 November 2010 07:11:33 GMT
ابويوسف به شهرام  
سلام شهرام جان . برادر حقيقت اين است كه ما در برابر اينها مسئول هستيم و روز قيامت پاسخگو هستيم اكثر عوام شيعه از حقيقت اگاه نيستند و فكر ميكنند بر حق هستند لذا مابايد انهارا اگاه كنيم
من از توهين انها ناراحت نيستم ولي كاش بقدر توهين به حقيقت هم مي انديشيدند
Sunday 14 November 2010 06:11:22 GMT
ابويوسف به شيعه 
باسلام.
دوست عزيز قبول اصول دين شما امامت را شامل نميشود اما سوال من بي پاسخ ماند اگر امامت از اصول دين نيست پس چرا از نبوت {كه از اصول دين است } بالاتر است???
ميگويي امامت از نبوت بالاتر است اما امام از نبي بالاتر نيست اين مثل اين مي ماند كه من بگويم وزارت از مديريت بالاتر است اما وزير از مدير بالاتر نيست ايا شما به عقل من نخواهيد خنديد?
من سوال را جوري ديگر طرح ميكنم , طبق نظر شيعه فقط 5 پيامبر اولوالعزم به مقام امامت رسيده اند انهم بعد از كلي مشقت ولي بقيه پيامبران به اين مقام نرسيده اند ولي ائمه مادرزادي امام بوده اند حالا سوال اين است كه ايا امامان از پيامبران غير امام بالاتر هستند يا خير??? سوال واضح است جوابش يك كلمه است , بله يا خير?????
دوست عزيز من سالهاست كه باسايتهاي شما ارتباط دارم و معمولا هم نظر ميدهم كه اكثرا هم نظرهاي منو نشر نميكنند وعلتش رو هم نميدونم شايد خودت هم متوجه شده باشي كه من اهل توهين كردن نيستم اخرين نظر حذف شده من هم مربوط به 12-11-2010 در سايت ....نيوز در رابطه با مطلبي راجع به حضرت عايشه بود كه علت درج نشدن ان شايد حرف حقي بود كه جواب نداشت.
از شما هم متشكرم كه اين بار از بد و بيراه گفتتن انصراف دادين
Sunday 14 November 2010 06:11:32 GMT
محمد جان سلام 
حرف شما در ظاهر درست است. ولی برادر این سخن متوجه شیعه است. یعنی ای شیعیانی که امامانتان را معصوم می دانید از همین امامان معصوم ـ به ادعای شما ـ یک روایت صحیح بیاورید. بله حرف شما درست است، شاید بهتر بود نگارنده اسلوب را عوض می کرد تا مایه ابهام برای خواننده ای که در موضوع نیست نشود.
سعیدی ـ تهران
Friday 12 November 2010 01:11:54 GMT
از شیعه به ابو یوسف 
عزیزم اصول دین ما توحید نبوت و معاد هست و اصول مذهب ما شیعیان اینها به علاوه امامت و عدل هستند من گفتم امامت از نبوت بالاتر است نگفتم امام از نبی در ضمن امامتی که گفتم از نبوت بالاتر است با ان امامی که تو میگویی فرق میکند از نظر ما پیامبر فقط مفام نبوت ندارد بلکه مقام امامت نیز دارد در ضمن شیعه معتقد است که پیامبر اشرف مخلوقات است و بعد از او امامان قرار دارند برای انکه بدانی چرا امامت را که ما به پیامبران هم نسبت میدهیم از نبوت بالاتر است به سایتهای ما سر بزن تا بدانی من تا اینجا فهمیدهام که شما بسیار سطحی به عقاید ما مینگری و لابد وقتی ما از امامان خودمان در خواست شفا میکنیم شما فکر میکنید منظورمان این است که انها مارا شفا میدهند نه خدا اما جوابهای شما در سایتهای ما موجود است که با احادیث موجود در کتابهای مورد قبول شما عقاید خود را اثبات کرده ایم امیدوارم سانسور نکنید
Friday 12 November 2010 08:11:27 GMT
شهرام 
سلام به برادرم ابویوسف
برادر اینان یک مشت اخوندک سوپرماکت فیضه قم هستند.نه یک شیعه عادی!اوخوددرجواب خود مانده است به همین خاطرفحاشی می کند.فقط باید به شیعه بگویم که مقام امامت ازاین دوبزرگوار(حضرت ابراهیم وحضرت محمد(ص) )ازنظرشما بالاتر است.زیرااین پیامبران بعدازنبوت امام شدنداماامامان شمامادرزادامام بودند!!!!!!!!یعنی بایداز این دوستمون شیعه تشکرکنیم که این عزیزان رالااقل امام دانستند!!!!حال با این توصیفات ایانبایدگفت شیعه جدید یک دین جدیداست؟حال شیعه خود انصاف ده اگرتوبه نکنی توکافری یاما؟
Thursday 11 November 2010 06:11:04 GMT
محمد 
در این مناظره مولانا تونسوی با صراحت اعلام داشت که:
من در این مناظره با جرات کامل اعلام می کنم تمام علمای شیعه تا قیامت نمی توانند یک روایت صحیح از امامان معصوم ارائه دهند که آن روایت با صراحت بر عدم تحریف قرآن دلالت کند.

بہ نوشتہ فوق توجہ فرمایید کہ مولانا تونسوی امامان را معصوم میدانند، مگر نہ اینست کہ در دین اسلام بہ جز حضرت رسول کسی دیگر معصوم نیست؟
بہ اینگونہ اشتباھات قلمی توجہ شود کہ موجب اغتشاش فکری و عقیدتی میگردد۔
Wednesday 10 November 2010 08:11:02 GMT
ابويوسف به شيعه 
باسلام مجدد خدمت شما
دوست عزيز انتظار اين حرفهارا از شما نداشتم مگر من به شما چه توهيني كردم كه اينطوري بنده رو مورد لطف قرار دادي همين عكس العمل برادران شيعه باعث ميشود من در تبعيت شيعه از ائمه شك داشته باشم اخر كدام امام اينگونه مخالفانش رو مرده در جهل و كافر خطاب مي كند?
گفته هاي شما با هم تعارض دارد يكبار ميگي امامت از اصول دين نيست و اينجا گفتي امامت از نبوت {كه از اصول دين است } بالاتر است ! اخه اين چه امامتي است كه اصل دين نيست اما از اصل دين بالاتر است? اين گفته شبيه ادعاي مسيحيت است كه ميگويد خدا سه تا است و در عين حال يكي است!
در ضمن من نگفتم كه علماي بزرگوار مراجع تقليد شيعه نيستند ولي بايد بدوني كه اصول دين چيزي نيست كه ابديت بشود يعني در گذشته يك شكلي داشته باشد امروز شكلي ديگر وفردا نيز شكلي جديد بخود بگيرد اصول دين غير قابل تغيير است
در مورد اون شيعه مناظر هم من حرف بدي نزدم از شما خواستم گفته هاي بي مثال ايشان را همينجا بزاريد شايد ما هم روشن شديم من واقعا بررسي كردم اما چيزي نيافتم ولي اگر منظور شما كمال حيدري است بايد بگويم بد نيست ايشان را در يوتيوب سرچ كنيد تا كمي با ايشان اشنا شويد البته اگر به زبان عربي تسلط داريد ايشان قران را تحريف ميكنند بقيه چيزها بماند.
اميدوارم اين بار بنده را با توهين مورد نوازش قرار ندهي
منتظر پاسخ شما هستم
Tuesday 9 November 2010 07:11:09 GMT
از شیعه به ابویوسف 
این علمای جدید که میگویی مراجع ما هستند روضه خوان نیستند که حرف انها حرف شیعه نباشد در مورد اهمیت ان هم بله بسیار مهم است در ضمن مقام امامت فقط به امامان ما اطلاق نمیشود ما حضرت محمد و حضرت ابراهیم را هم دارای مقام امامت میدانیم وبرای همین میگوییم مقام امامت از نبوت بالاتر است این امامت با ان امامت مورد نظر فرق میکند یکم به سایت های شیعه سر بزن تا در جهل نمیری بنده خدا در ضمن برادر من یک سرهم این مطلب را در اینترنت جست و جو کن تا ببینی چطور برای پاسخگویی به یک روحانی شیعه جایزه گذاشتهاند و ما شیعیان اینقدر به خود مطمئن هستیم که مناظرات را در سایتهای خود میگذاریم شما چرا این کار را نمیکنید برو سایت ولی عصر و ببین چطور مناظرات را گذاشته اما شما چه که حتی میترسید مناظرات را در سایتهایتان بگذارید از چه میترسید ما حتی فایل صوتی مناظرات را هم در سایتهایمان میگذاریم شما چطور از چه میترسید فقط بلدید حکم شیعه کشی صادر کنید کافرها میدانم سانسور میکنید ولی گفتم تا بفهمید در مقابل منطق شیعه هیچی نیستید
Saturday 6 November 2010 07:11:29 GMT
ابويوسف به شيعه 
با سلام خدمت شما
اينكه گفتي امامت از اصول دين نيست تعارض دارد با متون ديني شما وقت كردي يه سر به متون ديني خود مثل اصول كافي ابواب الامامه و نيز ديگر كتب معتبر كلامي مثل الامامه و احقاق الحق، غيره بزن بله بعضي از علماي جديد شما نظرشان اين است كه امامت از اصول مذهب است نه دين ولي بفرض قبول ايا اين مسئله از اهميت امامت ميكاهد? اميدوارم پاسخش را بدهي.
اما اينكه گفتي يكي از علماي شما بياناتي داشته كه براي پاسخ ان جايزه گذاشته اند به نظر من يك خورده غلو نمودي چون واقعا چنين چيزي امكان پزير نيست يعني اصلا در مذهب شيعه چنين تواني نيست كه طرف مقابل را لاجواب كند حالا اهلسنت جاي خود دارد شما فعلا جواب زيدي ها , اسماعيليها, بابي ها , بهائي ها و ده ها فرقه ديگر كه خود از شيعه منشعب شده و هركدام اصول دين يا بقول شما اصول مذهب خود را دارد بدهيد تا بعد نوبت به اهلسنت برسد. اما اگر واقعا فكر ميكني چنين چيزي وجود دارد و يك شيعه مبارز ميطلبد و كسي يافت نميشود لطف نموده بيانات اورا در همين سايت قرار دهيد بنده به شما قول ميدهم كه خودم {با اينكه فقط يك دانشجوي علوم انساني هستم ونه ايت الله و حجه الاسلام } جواب ايشان را ميدهم تا شمارا هم از نگراني به در اورم
عزت زياد
Saturday 6 November 2010 02:11:04 GMT
شهرام 
اصل دین در ایین شیعه
فوحید امامت ایااین در دین شماموجود نمی باشداگر باور نداری ازمراجعه خودتان سئوال کن!درضمن شما امامت رابالاترازنبوت میدانید.ماحرفی درمقابل هجویات نداریم شماخود راتافته جدابافته می دانید.
Saturday 6 November 2010 06:11:29 GMT
شیعه 
شهرام جان اولا امامت اصل دین ما نیست واصل مذهب ماست دوما خودت میگویی در این سایت خواسته شده بیاییم وامامت را ثابت کنیم که اثبات ان در سایت ولی عصر هست واز منابع شماها هم اثبات شده این فرق میکند با اینکه یک شیعه حرف خود را بزند و چون شما عاجز در پاسخگویی هستید برای پاسخگویی به ان جایزه تعیین کنید عقلت را بکار بیانداز در ضمن برادر یا خواهر با اسم مستعار سنی به شیعه اقای قزوینی نمام مناظراتی را که با شیوخ شما داشتند را در سایت ولی عصر داشته اند شما چرا این مناظرات را در سایت هایتان نمیگذارید از چی میترسید میترسید حقایق رو شود خودت هم میدانی شیعه استدلالش را از قران و منابع اهل سنت بیان میکند شما چرا دلایل خود را از منابع شیعه نمیگید وفقط به منابع خودتان رجوع میکنید تعصب شما سنی هاست که باعث گمراهی شما شده است میدانم سانسور میکنید ولی شما هیچ حرفی در مقابل شیعیان ندارید.
Saturday 6 November 2010 09:11:18 GMT
حسن 
از این توهین ها که به صحابه می بندید به الله پناه می برم. ما سنی ها جواب توهین و فحش را با توهین و فحش پاسخ نمی دیم.شما ها قلب های ما(شیعه و سنی) را خدشه دار می کنید. انشا الله خدا وند هم دلهای کثیفتون را هم خدشه دار کند.
Friday 5 November 2010 09:11:01 GMT
جواب 
از جه اینگونه پریشانی کدام مولوی منظورته.مردک خمینی امام امتت در نجف دریک حمام مورد لطف یکی از اهالی صلواتاباد سنندج قرار گرفت .پست فترت القاب خود رابر مامی بندید.من اهل فحاشی نیستم امادر موردتوابای ندارم.شهرام
Friday 5 November 2010 09:11:15 GMT
سنی به شیعه 
این اخوندکتان(قزوینی مکار) کدوم گوری پنهان شده که شیخ حیدری بیاد باهاش مناظره کنه. مگر نشنیدی که شیخ حیدری(حفظه الله) تمام شروط این اخوندکو پذیرفته. ولی این طور نیست که میپندارید شماها هیج دلی قانع کننده برای مناظره ندارید و همه شما ها خوب میدونید و برای همین هم ماتتون زده و قایم شدی از ترس رسوایتون.
امیدوارم همه دشمنان اسلام در همین دنیا روسیا شوندو سنی و شیعه هم در اغوش هم شوند
امین
Thursday 4 November 2010 08:11:07 GMT
خار چشم اهل تسنن نه اهل سنت... 
هزار هزار از اين مولوي هاي سگ صفتتان در طول تاريخ مقهور و شكست خورده ي يك عالم شيعه شده اند. با رجوع به تاريخ به شكست هاي مفتضانه تان پي خواهيد برد. افتضاح و سيه روزي شما همين بس كه دنباله‌روي آشغالهايي مثل عمر و ابوبكر و عثمان و معاويه هستيد.
تاريخ را منصفانه مطالعه كنيد. به شراب خواري و زنازادگي و فاحشه گي مادرانشان پي خواهيد برد...
خود عبدالحميد كه مولوي اول شماست چندين بار به جرم ابنه بودن متهم شد و به شهادت مولوي هاي اهل سنت صحه گذاشته شد اما به دلايلي و رفقايي كه در ميان حكومت داشت، حكم اعدامش ملغي گشت. از خودش بپرسيد كه در محراب مدرسه ي پاكستان بر او چه گذشت. اگر راست بگويد (كه مي دانم نمي گويد) حتما از خاطرات استادش براي شما بيشتر از گذشته خواهد گفت.
اميدوارم...
Wednesday 3 November 2010 08:11:06 GMT
شهرام 
شیعه جان سلام
جوش نخور ما شما را شکست نمی دهیم.بلکه خود شماشماراکفایت است.فراموش نکن نه در کشورهای عربی بلکه در همین سایت استاد حیدری مبلغی را برای اثبات امامت که اصل دینتان می باشدجایزه گذاشت.تا بلکه شمااثبات نمایید.اما دریغ از پاسخ.این را چه می گی!
Wednesday 3 November 2010 11:11:21 GMT
عمرافغان 
خداوندطول عمروصحت وسلامت نصیبشان بدارد.درصورت امکان اګررساله هایشانرانشرکنیدخیلی خوب خواهدشد.موفق وسرفرازباشید!!!!
Tuesday 2 November 2010 07:11:10 GMT
شیعه 
شما سنی ها یکی از علمای ما را در مناظره شکست بدهید زهی خیال باطل دوستان به سایت ها سر بزنید تا عکسی که در یکی از کشورهای عربی نصب شده و برای کسی که پاسخ یکی از روحانیون شیعه رابدهد که افکار پوسیده و متحجر اهل سنت را به چالش کشیده جایزه نقدی در نظر گرفته اند را ببینید شما را چه به مناظره شما فقط تکفیر بلدید جیره خواران امریکا میدانم سانسور میکنید ولی بدانید حق و خدا با ما محبین اهل بیت است نه شما دشمنان خدا.
Tuesday 2 November 2010 02:11:51 GMT
رحمانی 
خدا حفظش کند
 
Name:
Comment Body: