صفحۀ دفاع از أم المؤمنین عائشه صدیقه رضی الله عنها
Added Date: 9/16/2010 6:17:12 PM
Bookmark and Share              Balatarin

(إِنَّ الَّذِينَ يُؤْذُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِي الدُّنْيَا وَالْآَخِرَةِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَابًا مُهِينًا)

«بي‌گمان‌ كساني‌ كه‌ الله و پيامبرش‌ را مي‌رنجانند، الله آنان‌ را در دنيا و آخرت‌ لعنت‌ كرده‌ و برايشان‌ عذابي‌ خواركننده‌ آماده‌ كرده‌است‌» 57 احزاب

 

صفحۀ دفاع از  أم المؤمنین عائشه صدیقه رضی الله عنها

بیانیه ی دفاع از أم المؤمنین صدیقة بنت صدیق

‌مادر مؤمنان عایشه رضی الله عنها را بشناسید

كنفرانس دفاع از ام المؤمنين عایشه صدیقه+فیلم

ناموس پیامبر، ناموس تو هم هست...مسلمان!

اهانت به قرآن و مادر مؤمنان را محكوم مي كنيم

شناخت دین آخوند های رافضی- شعر

حفظ حرمت ازواج مطهرات - شعر

نوارهایی در دفاع از صدیقه بنت صدیق رضی الله عنها

غم مخور مادر من - شعر

نامه ی تشکر به شیخ یاسر الحبیب

برای مادر مظلومم عایشه رضی الله عنها

هزاران مسلمان دختران خود را عایشه نامیدند

توهین به ام المؤمنين عایشه صدیقه و حضرت عثمان

تراژدی وحدت

در محضرمادر بزرگوار مان حضرت ُامُّ المومنین

حرمت ازواج مطهرات، حرمت رسول صلی الله علیه وآله وسلم است

 جامعه‌ی روحانیت شهرستان مهاباد افترا بر ام‌ّالمؤمنین عائشه‌(رض) را محکوم کرد

 

 

مولانا نعمت الله توحیدی رحمه الله

 

Reader Count
7499

Bookmark and Share              Balatarin
 
Saturday 24 March 2012 08:03:32 GMT
امیراحمد کارگر 
باعرض سلام وادب و احترام
خیلی ببخشید ها وقتی صحاح سته خودتون پر از جسارت به ام المومنینتون چرا داد و فریادش سر ما میزنید؟؟؟؟
Wednesday 21 March 2012 07:03:29 GMT
شيعه بي تعصب 
من اصلا از سني نيوز توقع نداشتم!
حداقل توي اين سايتتون چندين بخش با عنوان عايشه ام المؤمنين نگاشته شده است و از ساير همسران پيامبر خبري نيست.
با اين حال :
اگه همه همسران پيامبر مادر مؤمنان باشند، پس :
1- چرا سني هابيشتر اين صفت را براي عايشه بكار مي برند؟
2- چرا حرفي سخني از حضرت خديجه (س) نيست ؟ ايشان كه قطعا بيش از ساير همسران براي اسلام خدمت كرده اند و همچنين شخص شريف پيامبر اكرم(ص)!
سنی نیوز: با سلام، اگر این سایت بیشتر صفت مادر مومنان را به عایشه نسبت می دهد بخاطر اینکه دوستان شیعه به عایشه توهین می کنند و به او تهمت می زنند، ولی سایر همسران پیامبر( منحای حفصه) بخصوص خدیجه رضی الله عنها مورد احترام هر دو مذهب می باشند. ضمنا ما مُنکر فضایل حضرت خدیجه نیستیم و می دانیم که بیشتر از همه همسران پیامبر برای اسلام و پیامبر زحمت کشیدند و مادر فرزندان پیامبر صلی الله علیه و سلم بود.
Thursday 15 March 2012 06:03:55 GMT
شيعه بي تعصب 
يه سؤال:
چرا شما سني ها عايشه را ام المؤمنين خطاب مي كنيد و ساير همسران پيامبر را نه؟!
خداوند همه همسران را مادر مؤمنان فرموده است.
لطفا دلايل خود را شرح دهيد.
سنی نیوز: با سلام، با احترامی که به شما قائلیم باید بگوییم که ادعای شما دروغ محض است، زیرا ما اهل سنت همه ی همسران پیامبر اسلام صلی الله علیه و سلم را مادر مومنان می خوانیم.
Wednesday 14 March 2012 05:03:21 GMT
شيعه ام المومنين حضرت زهرا (س) 
با سلام
پاسخ به سؤالات سيد اسماعيل
1- دليل اينكه در كشورهاي شيعه نشين نزاع و خونريزي وجود داره اينه كه متأسفانه اكثر اين كشوران به دست افرادي اداره ميشن كه ذاتا با شيعه مشكل دارن و جناياتي هم كه رخ مي دهد بيشتر عليه شيعه است كه گل سرسبد اين كشورها عربستان هست كه به دست وهابيون اداره ميشود و دلايل ديگر كه ديگر نيازي به بحث ندارد.
اما سؤال دوم (لطفا به دل نگيرين و واقع بين باشيد)
برادر من دليل اينكه شيعه غريب به نظر مي رسد (حداقل از لحاظ شمارش) خفقان حاكم بر جوامع است كه همانگونه كه گفتم با شيعه مشكل دارن. مثلا اخيرا در بروكسل امام جماعت مسجدي كه شيعه بود را به شهادت رسوندند. شما ببين نفوذ شيعه ها در جوامع بيشتره يا سني ها و وهابي ها؟!
دقيقا همان اتفاقاتي كه پس از شهادت پيامبر اكرم (ص) رخ داد. ايشان چه فرموده بودند و چي شد!!!!!!!
در اون زمان طرفدار علي (ع) زياد بود يا ابوبكر و عمر؟!
اما منم يه سؤال اساسي دارم:
در طول اين چند سال الحمدلله با چند سني از ايران و ساير جوامع آشنايي پيدا كردم. به خداوندي خدا بيشتر اين افراد اعتقاداتي داشتند كه اصلا با همديگر جور نبودن. مثلا فردي مي گفت در طول تاريخ فردي مغرورتر از علي وجود نداشته؟!!!!!!!!!!!!!
و خيلي اختلافات فاحش ديگه بين حرفاشون.
خداوكيلي در بين شيعه يان كسي رو سراغ دارين كه حرفاشون با همديگر جور درنياد!!!!!
من خيلي دوست دارو با دوستان بحث كنم.
منتظر جوابام هستم.
موفق باشيد
Sunday 11 March 2012 03:03:21 GMT
محسن بنده خدا و غلام حلقه بگوش علی... 
سلام به همه چه سنی چه شیعه چه بی دین
دوستان اگاه باشید و هوشیار
این دسیسه دشمنان دین اسلام است بیایید تا انها را بشناسیم و خود را مسخره خاص و عام دشمنان نکنیم
این صحبت ها همه فته انگیزی هایی است در برابر دین اسلام هر کس به کسی بی عفتی بکند او یک خائن به دین اسلام است
البته دسیسه های زیادی در دین اسلام کرده اند در این شکی نیست این را بدانید هر کس فهشی و ناسزایی بگوید که به رسول اکرم (ص)و یا به اهل بیت انها برسد ان شخص از دین خارج شده است و کافر شده پس هر چه سریعتر توبه کند و خود را از اتش جهنم رهایی بخشد باشد که خداوند تبارک و تعالی توبه نادمان را میپذیرد
واما بعد
اقایان اهل تسنن برادران و خواهران گرامی که اینقدر به شیعیان فهاشی میکنید ایا تا به حال به کتب صحاح صته خود مراجعه کرده اید ببینید از کجا این صحبتهایی که خون شما را بجوش می اورد در امده است؟
برادران کمی فکر کنید بعد هر چه میخواهید بگویید
سلمان رشدی لعنت الله الیه از چه کتبی این اراجیف را برای خودش در اورد و دین مبین اسلام را زیر سوال برد ایا تا به حال به این فکر کرده اید ؟
اصلا ما شیعیان حیدر کرار خدای نا کرده کافر
ایا ما انسان نیستیم ؟
ایا ما بنده خدا نیستیم ؟
ایا ما حقی در این دنیا نداریم ؟
عزیزان کمی بیشتر فکر کنید نگذارید که اینگونه دشمنان دین اسلام کاری کنند که ما به جان یک دیگر بیفتیم و انها از این کار ما لذت ببرند و خوشان خوشانشان بشود اگر نمیخواهید دل رسول اکرم (ص) به درد بیاید از این گونه سخن گفتن بپرهیزیم و کلاه خودمان را قاضی کنیم و بیشتر تأمل کنیم
این دشمنان دین اسلام 1400 سال است دارند با دین ناب محمدی (ص)مبارزه میکنند ایا موفق شده اند که دین اسلام را نابود کنند
حالا که کمی مشکلات مردم بیشتر شده و مردم فهیم تر شده اند و عصر ارتباتات است فعالیت خودشان را بیشتر کرده و مسلمانان را به جان هم دیگر میاندازند
باشد که خداوند تبارک و تعالی همه ما مسلمانان را عاقبت بخیر بگرداند
Friday 9 March 2012 08:03:03 GMT
محمد هادی 
در جواب سید اسماعیل:
{{من هیچگاه به خودم اجازه نمیدهم که لقب ام المومنین را از عائشه بردارم}}

جواب اول: سوال شمارو با سوالی پاسخ میدهم: چرا در بین تمام شهرهای سنی نشین ایران فقط عده ای اندک باهم مشکل دارند و بقیه حتی با یکدیگر ازدواج میکنند؟

جواب دوم:
ملاک اقلیت و اکثریت نیست؛ اگر ملاک اکثریت بود پس حق با مسیحیت است زیرا اکثریت جهان است. و قران نیز درباره اکثریت گروه ها تعابیر زیادی داشته: اکثرهم لا یعقلون لا یعلمون لا ...
جواب صدها سوال دیگه:..............
(پنبه تعصب را از گوشتان دربیاورید تا جواب ها را بشنوید)

و اما درباره اتهام توهین به ام المومنین عائشه باید بگویم که لعنت بر کسی که به ایشان تهمت بزند؛سخنانی که توسط شبکه ولایت مطرح شده، روخوانی از کتب معتبری است که سند انرا بنی امیه ساخته اند و این تهمتها را حدیث سازان اموی ساخته اند.

Thursday 1 March 2012 12:03:27 GMT
سیداسماعیل 
2سوال از متعصب های شیعه
چرادربین 53 تا 56 کشورمسلمان فقط درکشورهایی که شیعه وجود داره اختلاف ونزاع وخونریزی وجود داره؟
2-اگه علی رضی الله عنه شیعه بود چرا بعد1400سال نسلش از165میلیون نفربیشترنشده؟وصدها سوال بی جواب دیگه
Thursday 22 December 2011 09:12:06 GMT
Ahmad Agha Hashemi  
bedon shak wa shubha en fard zendeq ast wa margash rawaa mebashad .
Monday 12 December 2011 09:12:22 GMT
فاروق 
با سلام خدمت تمام برادران و خواهران
به خدا که ما اهل سنت وضعمان در ایران بدتر از فلسطینیها است چون حداعقل صهونیستها ادعای دینی ندارند و تمام دنیا میداند که فلسطین اشغال شده است
حال آنکه رژیم آخوندی صفویه با ادعای اسلام هر روز بیشتر از دیروز دارد به اهالی ایران خصوصا اهل سنت توهین میکند از دوستان شیعه موافق با عقیده توهین به ام المومنین عایشه میپرسم شما را به هر چه که میپرستید اگر این چرندیات صحت داشت پس(با استغفار از این گفته)خداوند عالم نیست!چون در قرآن با صراحت فرموده همسران پیامبر مادر مومنین هستند و حتی در سوره نور از آن تهمت عظیم که به ام المومنین عایشه زده بودند ایشان را مبرا فرمودند.
حال ای آنهائی که باز هم بعد از این سخنان صریح الله نسبت به ایشان همان افک را طرح میکنید و تنها به این هم بسنده نمیکنید و اتهامهای جدیدی نیز بعد از 1400سال مطرح میکنید بدانید که هر کس به حتی یک آیه از سخنان الله متعال را رد کند یا در آن شک کند از دایره اسلام خارج است.
پس ای کسانیکه تا به حال نا دانسته بسان طوطی حرفهای این بیشرمهای نامسلمان را تکرار میکردید و به آن باور داشتید قبل از اینکه در توبه به رویتان بسته شود و مرگ بسراغتان بیاید از درگاه خدا طلب مغفرت کنید
اگر مسلمانید که عایشه نیز مادرتان است پس توهین به ایشان مثل توهین به مادر خودتان است.
بدانید که اینهائی که این افکار را ترویج میدهند بازماندگان همان منافقان عصر پیامبرند و پیرو شاه اسماعیل صفوی ملعون.
هیچ گاه ممکن نیست که یک آیه از محکمات در طول زمان تغییر کند مگر در مذهب روافض.
ولی به خدا من نسبت رافضی را به عموم شیعه نمیدهم مگر به آنها که عامدا و آگاهانه این چرندیات را تکرار کنند.
به زودی و خیلی زودتر از آنچه فکرش را میکنیم در محظر خداوند حاظر میشویم و بنا به فرموده الله متعال در آنچه که در آن اختلاف میکنید قضاوت خواهند فرمود.
پس وای بر کذابان
Monday 28 November 2011 05:11:38 GMT
شیعه از خوزستان 
بوی نقاق را در بین شیعه و سنی دارم حس می کنم . مراقب باشید .
Friday 25 November 2011 04:11:03 GMT
میرزا - از ایران 
با سلام :
دوستان چرا شما اینهمه به شیعیان پر و بال میدهید آنها به مادران خودشان رحم نمی کنند توقع دارید از همسرا عفیفه حضرت رسول حمایت کنند . اتفاقا توهین به حضرت ام المونین لازمه منفور تر شدن شیعیان است و گناهی است بر انبوه گناهان آنان ولی از کسی که نمی داند گناه چیست ودهانش بوی لجن میدهد بیشتر از این نباید توقع داشته باشید .چرا توقع دارید فرقه ای که اساسش بر فوش و ناسزا و توهین و افترا نهاده شده است از قرآن و سنت پیروی کند؟ آنها مگر پیروه علی یا دیگربزرگان خودشانند ؟ آنها اعقاب عبدالله سبا یهودی نژاد پرست اند و از یهودیان توقع احترام به مسلمان زیاده خواهی است بگذارید همچنان الذین یحبون ان تشیع الفاحشه باشند . دوزخ را چه کسانی بایید پر کند ؟
Wednesday 27 July 2011 07:07:48 GMT
کانی 
عالی بود .جزاکم الله خیرا
Monday 25 April 2011 03:04:51 GMT
احمد صیام روؤفی 
سلام به همه دوستان، عایشه صدیقه خانم رسو الله ص. و مادر تمام مومنان است، کسی که به ایشان توهین کند این از جمله ی گناهان کبیره است، آنهاییکه این کار را می کنند چگونه به چهره ی زیبای رسول ص در قیامت نگاه می کنند، چه توقع دارند که به ناموس رسول الله ص زبان درازی کنند، چه حقی دارند؟ خدای من! مگر اینها چقدر از تعالیم قرآن دور هستند که چنین می کنند...

تا قیامت می کند قرآن ندا // ای گروه جهل را من رهنما...
Wednesday 20 April 2011 03:04:07 GMT
isalm 
با سلام اقاياني كه روافض را با ما برادر ميدانند
خير انان برادر ما نيستند انها منافقين اند انها نه قرانشان نه دينشان نه لقشان نه بيامبرشان و نه امامنشان و نه قبله يعني خانه كعبه شان و هيجي از انها با ما شباهت ندارد كجاي اينها مسلمانند اي شيعه رافضي نه شما از قران جيزي ميدانيد نه از حديث شما روافض سوره تحريم را جطور تفسير ميكنيد
اكر بكيد زنان بيامبر نوح و لوط منافق بودن بله ولي ايا ميشود كه زن اخرين فرستاده خدا كه ما از ايشان درس ميكيريم ايا درست است كه جنين توهيني به ايشان كنيم ايا شما از بيامبر لوط و نوح بيروي ميكنيد يا از بيامبر مكر بيامبر ما در كرفتن زن تاكيد نكردن ايا ميشود كه براي خودشان....... ولي شما روافض هيجي نميدانيد خدا شما را هدايت نكند جون شما لايق هدايت نداريد ما تمام حديثهايمان را از بيامبر ميكيريم و الكوي ما بيامبر است ولي الكوي شما امامن است كه شما درجه امامان را حتي معاذالله از بيامبر هم با تر ميبريد
الله شما را لعنت كند و شما را نيامورزد
امين يا رب العالمين
Saturday 8 January 2011 02:01:02 GMT
به جواب همون ملعون شیعه 
شما نه نتها از نظر چشمی کوری بلکه از نظر عقلی هم کاملا کور هستید اگر یه کم از عقل خودت استفاده کنی(البته اگه عقل داشته باشی)نمی ری تقلید از آخوندای منحوستون نمی کنی حالا بیا جواب بده چرا لال شدی ای کافر مشرک!
Saturday 20 November 2010 09:11:22 GMT
احسان 
من در تعجبم که چرا از روافض توقع داریم تا بپذیرن که عائشه صدیقه مادر مومنین است مشکل این نیست اینها در تمام اصول و فروع دین با مسلمین مخالفند حتی در نبوت رسول اکرم اینها اشکال وارد میکنند
وقتی به خدا شریک میگیرن ائمه اهل بیت رو از انبیاء الهی بر تر میدانند و و و
Wednesday 27 October 2010 08:10:25 GMT
سجاد 
به شیعه ام المومنیین حضرت زهرا رض

خداوند متعال اسم شیعه را برای امتهای گذشته می پسندد که میفرماید وان من شیعته لابراهیم
اما برای امت محمد ص شیعه بودن را نمی پسندد ومی فرماید:انعام : إِنَّ الَّذِينَ فَرَّقُواْ دِينَهُمْ وَكَانُواْ شِيَعًا لَّسْتَ مِنْهُمْ فِي شَيْءٍ إِنَّمَا أَمْرُهُمْ إِلَى اللّهِ ثُمَّ يُنَبِّئُهُم بِمَا كَانُواْ يَفْعَلُونَ ﴿ 159 ﴾ جزء 8 کسانى که دین خود را پراکنده ساختند و فرقه فرقه شدند، تو هيچ گونه رابطه‏اى با آنها ندارى! سر و كار آنها تنها با خداست; سپس خدا آنها را از آنچه انجام مى‏دادند، با خبر مى‏كند. (159)
در ایه اول : تعریف وتمجید شیعه است که متعلق به امم گذشته است
در ایه دوم مذمت ونکوهش شیعه است که متعلق به امت رسول الله ص است
خداوند صراحتا میفرماید که تو ای محمد ص هیچ رابطه ای با شیعیان نداری یعنی از انها نیستی یعنی از انها بیزاری
اولا دوست عزیز تو اسمی را برخود گذشتی که خداوند متعال ان را برای امت محمد ص نمی پسندد به محمد ص میگوید تو از شیعیان نیستی وتو از انها بیزاری شیعه در قران معنی حزب وفرقه را میدهد که محمد ص برای تمام بشریت مبعوث گشته نه برای یک حزب یا یک فرقه یا یک گروه
خداوند متعال شیعه بودن را از انبیا وامتهای گذشته پذیرفته به این خاطر که ان انبیا برای یک فرقه وگروه مخصوصی مبعوث گشته اند نه برای تمام بشریت
ثانیا : خود را چرا شیعه حضرت فاطمه الزهرا نامیده ای مگر اسلام را حضرت فاطمه الزهرا بنیاد کرده یا محمد ص هر حزب وهر گروه را برای بنیانگذار ان حزب وگروه نام گذاری میکنند یا به اسمی که بنیانگذار ان حزب وگروه او را نام گذاری کرده نام گذاری میکنند مگر اینکه کسی از ان گروه پیدا شود که رای او با رای بنیانگذار ان گروه مخالف باشد .
یعنی ما اینطور نتیجه میگیریم که حضرت فاطمه یا حضرت علی رض با رسول الله رای مخالفی داشته اند وشما رای حضرت فاطمه رض یا رای حضرت علی رض بیشتر میپسندید از رای حضرت محمد ص
برای همین میگویید شیعه علی شیعه فاطمه الزهرا و نمیگویید شیعه محمد ص
وثالثا : خداوند فرموده همسران پیامبر مادران شما مومنانند نفرموده دحتران پیامبر مادر شما مومنانند واگر زنی مادر کسی باشد دختر ان زن دیگر مادر نخواهد گشت اینگونه توهیچ منطقی عرف نیست خداوند همسران پیامبر را مادر نامیده شما چرا ناراحتید وحسادت می ورزید.
رابعا : اشتباه میکنی شما نمی توانید زنان حضرت نوح و حضرت لوط ع را مثال بیاوید زیرا در مذهب انها شاید نکاح با کافر ومشرک جایز بوده ولی در مذهب اسلام نکاح با مشرک وکافر نکاح جایز نیست بنص صریح قران میفرماید:فَإِنْ عَلِمْتُمُوهُنَّ مُؤْمِنَاتٍ فَلَا تَرْجِعُوهُنَّ إِلَى الْكُفَّارِ لَا هُنَّ حِلٌّ لَّهُمْ وَلَا هُمْ يَحِلُّونَ لَهُنَّ( ممتحنه)اگر آنان را باایمان تشخیص دادید، دیگر ایشان را به سوى کافران بازنگردانید :نه آن زنان بر ایشان (کافران )حلالند و نه آن[ مردان ]بر این زنان (مسلمان )حلال اند .
خامسا : من کجا گفتم که قبل از بعثت دین نبوده من گفتم که قبل از بعثت دین وایمان مطرح نبوده ( یعنی زنان حضرت نوح ع وحضرت لوط ع زمانی کافر شدند که حضرت نوح ع وحضرت لوط ع به پیامبری مبعوث گشتند زنان نوح ع ولوط ع بعثت ورسالت انها را قبول نداشتند برای همین کافر گشتند ) بیزحمت اگر مشکل بینایی داری عینک بزن وبعد بخوان که اشتباه نباشی
سادسا : این مثالی بود که من اوردم من نمیگویم زمان حضرت نوح ع وحضرت لوط مذهب اسلام بوده باید اینقدر میفهمیدی
سابعا : بنص همین ایه که ذکر کردم مسلمان نمی تواند با کافر یا مرتد ازدواج کند واگر کسی مسلمان بود ومرتد شد زن او طلاق میشود باید ان زن از مرد مرتد جدا گردد.
ثامنا : ایه دلالت بر عموم دارد که برکسی احتصاص نیافته است .
تاسعا : اگر قبول داری که همسران پیامبر مادر مومنانند کجا ایه گفته همسران پیامبر مادران شما مومنانند الا عایشه مادر شما نیست از این چه کفری بزرگتر که ایات خداوندی را مطابق به خواسته هایتان تفسیر به رای میکنید .
زنان پیامبر هم انسان بوده اند کدامین انسان است که هیچ گاه اشتباه نکند من تو شاید روزی چند بار با همسر خود اختلاف میکنیم پس زنان خود را سب ولعن کنیم وبدگویی انها را بکنیم اگر اختلافات انها با پیامبر خدا اختلاف بزرگی میبود پس چرا خداوند امر نکرد تا انها را طلاق بدهد زیرا انها دیگر ارزش پیامبر را نداشتند
بلکه پیامبر در ایام بیماری از خانه تمام همسران خود با اجازه انها خانه عایشه رض را اختیار کرد ورسول الله برسینه عایشه رض وفات یافت
عاشرا : اگر حضرت ابوبکر صدیق رض منافق بود ودشمن پیامبر بود چگونه بخاطر رسول الله ص سیلی بر دختر خود میزند چرا از دختر خود دفاع نمیکند پس شما بی انصافان جاهل چرا بدگویی ان بزرگوار را میکنید چرا او را کافر و مرتد مینامید ایا کمی روز قیامت را در نظر نمی اورید نمیدانید که باید روزی پاسخگویی اینهمه کذب وافترا خود باشید.
کاشکه میتونستی به تمام سوالاتم پاسخ میگفتی که بعد جوابش را میدادم و انان را نیمه تمام نمیگذاشتی .
بیچاره ها وقت تان را ضایع نکنید واقعا اگر جواب دارید فقط یک ایه از قران برای حقانیت مذهبتان بیاورید که روی ان بحث کنیم .


Tuesday 26 October 2010 10:10:52 GMT
شیعه ام المومنین حضرت زهرا(س) 
اولا: طبق ترجمه ای که خود در سوره نور مطرح کردین چنین بدست میاد که اعوذ بالله حضرات نوح و لوط(علیهما السلام) ناپاک اند(زنان ناپاک برای مردان ناپاک)
دوما: اینکه می گین قبل بعثت دبن نبوده هم توهین به پیامبران است. چرا که کلمه دین به معنای اعتقاد به وجود خداوند است.(دین برابر پوچ گرایان است) و اینکه می گویید دینی وجود نداشته کفر است.
ثالثا: تو زمان نوح و لوط(علیهماالسلام) اصلا اسلامی وجود نداشته که شما از اون دم می زنید
رابعا: کجا مومن بودن شرط ازدواج با یک مسلمونه؟
خامسا: اون نص صریح قرآن که می گین مسلمونایی همچون من و شما رو می گه که حق و باطل رو نمی فهمیم نه پیغمبرو که حبیب الله است. وگرنه مخاطب آیه خود پیغمبر می بود.
سادسا: همسران پیامبر مادران ما هستند اما نه عایشه که عالمان سنی خود روایت کرده اند که: ابوبکر بهش به خاطر بی احترامی به پیامبر سیلی زد.
فکر کنم اینا واسه این سنی افراطیمون کافی باشن.
ضمنا باز متذکر میشم که در بحثا تعصب و بی خیال.

Thursday 21 October 2010 03:10:00 GMT
سجاد 
سلام درود برپیروان حق باد
خداوند متعال میفرماید:سوره نور : الْخَبِيثَاتُ لِلْخَبِيثِينَ وَالْخَبِيثُونَ لِلْخَبِيثَاتِ وَالطَّيِّبَاتُ لِلطَّيِّبِينَ وَالطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّبَاتِ أُوْلَئِكَ مُبَرَّؤُونَ مِمَّا يَقُولُونَ لَهُم مَّغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ كَرِيمٌ ﴿ 26 ﴾ زنان ناپاك از آن مردان ناپاكند، و مردان ناپاك نيز به زنان ناپاك تعلق دارند; و زنان پاك از آن مردان پاك، و مردان پاك از آن زنان پاكند! اينان از نسبتهاى ناروايى كه (ناپاكان) به آنان مى‏دهند مبرا هستند; و براى آنان آمرزش (الهى) و روزى پرارزشى است! جزء 18
بنا بر این ایه حضرات شیعه رسول اکرم ص را در کدام گروه میدانند حضرت عایشه و حضرت حفصه رضی الله عنهم بدون چون وچرا در همان گروه هستند.
از اینکه انها از روی جهل یا از روی عناد زنان حضرت نوح ع وحضرت لوط ع را مثال می اورند باید بگویم
اولا : حضرت نوح ع وحضرت لوط ع شاید قبل از بعثت با ان زنان ازدواج کرده بودند که دین وایمان مطرح نبوده.
ثانیا:این حقیقت دارد که زنان حضرت نوح ع وحضرت لوط ع کافر بوده اند ولی هرگز بدکاره نبوده اند که زن هیچ پیامبری بد کاره نبوده امکان ندارد که پیامبر که مردم را به تقوا وپاکی میخواند او خود در خانه زن ناپاک وبدکاره داشته باشد
این امکان دارد مردی با زن غیر مسلمان ازدواج کند وبه او بگوید شما ختیار دارید که مسلمان بشوی یا نه ولی هرگز این امکان ندارد که به او بگوید تو اختیار داری که بدکاره بشوی یا نه مگر یک انسان دیوث و بیشرف اگر چنین بگوید.
ثالثا : کسانی که بر حضرت نوح ع ولوط ع ایمان اوردند عدد قلیلی بودند بعضی پیروان حضرت نوح را 30 تا 35 نفرمیگویند که بیشتر انان مرد بودند اگر ازدواج در زمان انها فقط با مومنات میبود شاید کسانی از ان مومنان برای همیشه بدون از زن باقی میماندند واین برای انها بسیار مشکل وغیر قابل تحمل میشد.
رابعا : بنص صریح قران ازدواج مسلمان با کافر ومشرک جایز نیست رسول اکرم ص که بنا بر مذهب شیعه او عالم الغیب بوده چگونه با دختر کافر یا مشرک یا منافق ازدواج میکند وچنین ازدواجی شرعا هم جایز نیست .
خامسا : خداوند در باره همسران پیامبر میفرماید وازواجه امهاتهم همسران پیامبر مادر شما مومنان هستند پس چرا خداوند متعال در باره همسران حضرت نوح ع وحضرت لوط ع چنین چیزی را نمیفرماید وهمسر هیچ یک از پیامبران را جز همسران رسول اکرم ص را شرف مادر بودن نمیدهد.
سادسا : اگر شما بگویید منظور از این ایه این است که با همسران پیامبر ازدواج نکنید چرا با همسران پیامبر ازدواج نکنید سبب چیست ایا این خود این معنی را نمیدهد یعنی ان زنانی که لیاقت این را داشتند که همسر پیامبر شوند وخداوند متعال انها را برای پیامبر خویش اختیار نمود دیگر هیچ مردی جز رسول اکرم ص لیاقت همسر بودن انها را ندارد واین هم شرفی بزرگتر است برای همسران رسول اکرم ص
سابعا : خداوند میفرماید: همسران پیامبر مادران مومنانند ما منظور ایه را به خداوند واگذار میکنیم ولیکن لفظ ایه همین است که همسران پیامبر مادر مومنان اند چطور شیعه خود را مومن میدانند وهمسران پیامبر را به مادری قبول ندارند یعنی قسمتی از ایه را میپذیرند و قسمت دیگر ایه را انکار میکنند.
ثامنا: شیعه وسنی حدیثی از رسول الله اورده نقل میکنند که فرموده اذاجائكم من ترضون خلقه ودینه فزوجوه یعنی هرگاه کسی که اخلاق ودینش مورد رضایت شماست به خواستگاری امدهمسرش دهید
سبحان الله رسول اکرم ص ملاک ازدواج را دین و اخلاق میداند ایا نعوذ بالله خود همسری را اختیار میکند که نه دین داشته است ونه اخلاق
اگر خود شما همین الان پیش یک اخوند بروید بگویید حاجی اقا من میخوام ازدواج کنم همسری را که میخواهم انتخاب کنم باید چه صفاتی را داشته باشد لابد به شما نمی گوید که دختر نجیب وخدا ترس و نماز خوان و....باشد چگونه بریک مسلمان معمولی لازم میباشد که چنین اوصافی را برای همسراینده خود در نظر بگیرد ورسول اکرم ص خود ناشیانه ازدواج میکند.
تاسعا : قران کریم خطاب به همسران پیامبر میفرماید:
احزاب : يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُل لِّأَزْوَاجِكَ إِن كُنتُنَّ تُرِدْنَ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا وَزِينَتَهَا فَتَعَالَيْنَ أُمَتِّعْكُنَّ وَأُسَرِّحْكُنَّ سَرَاحًا جَمِيلًا ﴿ 28 ﴾ جزء 21 اى پیامبر، به همسرانت بگو> :اگر خواهان زندگى دنیا و زینت آنید، بیایید تا مهرتان را بدهم و[ خوش و ]خرم شما را رها کنم.

احزاب : وَإِن كُنتُنَّ تُرِدْنَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالدَّارَ الْآخِرَةَ فَإِنَّ اللَّهَ أَعَدَّ لِلْمُحْسِنَاتِ مِنكُنَّ أَجْرًا عَظِيمًا ﴿ 29 ﴾ جزء 21 و اگر خواستار خدا و فرستاده وى و سراى آخرتید، پس به راستى خدا براى نیکوکاران شما پاداش بزرگى آماده گردانیده است.
اگر همسران پیامبر خواهان زینتهای زندگی دنیا بودند پس چرا چنین طلاقی صورت نگرفت ایا انها توانسته اند العیاذبالله خدا ورسول راگول بزنند یا نه اینکه زندگی اخرت را اختیارکردند که مستحق پاداشی باشند که خدا به انها وعده داده است
عاشرا : اگر زنان پیامبر خوب بودند پس شما شیعیان صفوی چرا بدگویی انها را میکنید واگر بد بودند چگونه پیامبر ص حاضر میشود که با زن بد معاشرت کند مثنوی رح میفرماید
ذره ذره کاندرین ارض وسماءاست --
جنس خود را همچو کاه و کهربااست --
ناریان مرناریان را جاذبند --
نوریان مر نوریان را طالبند --
اهل باطل باطلان را میکشند --
اهل حق از اهل حق هم سر خوشند --
طیبات امد زبهر طیبین --
للخبثات الخبیثون بالیقین--
موفق باشید
Wednesday 20 October 2010 12:10:08 GMT
شیعه ام المومنین حضرت زهرا(س) 
کاش که یه کم دست از تعصب برمی داشتید و دنبال حق واقعی بودین نه حقی که خودتون ازش دم می زنید.
سوره تحریم بهترین گواه واسه ما بچه شیعه هاست.
عاقبت زنان پیامبران نوح و لوط(علیهما السلام) برا خیلی ها آشکاره
Wednesday 20 October 2010 07:10:47 GMT
ميثم  
سلام انصاف ايجاب مي كرد كه فتواي اخير ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله العظمي خامنه اي در مورد حرمت توهين به بزرگان اهل تسنن و از جمله عايشه را در ايم مطلب مي آورديد.
Friday 15 October 2010 08:10:17 GMT
محمدامين 
السلام عليكم ورحمة الله
اين قوم كه نمي دانند قرآن چيست چگونه بر آنها دليل از قرآن بياوريم وبگوييم مادرمان عايشه رضي الله عنها كيست؟
هر كدام از اين بچه شيعه ها كه نظر داده اند ناقل قول بزرگترهاي خود بوده اند بدون آنكه بدانند كه چه خبر است؟
جرات قبول حق را ندارند هرچند آن حق آشكار هم باشد. باور كنيد در تقليد چنان چشم وگوش بسته اند كه اگر شيخشان بگويد( نعوذ بالله) خدايي وجود ندارد مي گويند حتما اين جناب چيزي مي داند و مي گويد وسريع تقلبد مبكنند
تا زمانيكه اين طرز فكر هست احتجاج به قرآن براي اين قوم هم بيهوده است
Tuesday 12 October 2010 06:10:41 GMT
ناجی کرد 
در جواب جناب "ابن الزهرا" باید عرض کنم که اگر مقصود از "ام المومنین" نامیدن حضرت عایشه (رضی الله عنها) تنها "حرمت ازدواج" آن ها با دیگران است پس این صفت برای حضرت ابوبکر (رض) که پدر حضرت عایشه بوده اند و محمد ابن ابی بکر که برادر حضرت عایشه بوده اند چه می شود؟ یعنی حضرت عایشه مادر آن ها هست یا نه؟
اگر هست پس سخن شما باطل است چون قبل از بیان حرمت مادر مومنین بودن حضرت عایشه، ازدواج ایشان به دلائل نسبی با برادر و پدر خود حرام بوده است.
این تناقض فکری در تشیع که شما نمونه ی کوچکی از آن هستید نشانه ی چیست؟
آن که نداند و نداند که نداند ...
اگر هم بگویید که نخیر مادر آنان نیست این سوال پیش می آید که آیا ما سخنان شما را باور کنیم یا سخنان قرآن را که بدون هیچ تبصره ای این صفت را بر زنان پیامبر نهاده است؟ چرا قرآن نفرمود که بر مومنین غیر نسبی؟ چه نیازی بود که بگوید مادر مومنان؟ چرا نگفت که ازدواج با آنان حرام است؟ چرا هیچ تبصره ای از "مومنین" جدا نکرد؟ اگر هم منفعلانه بگویید که حضرت ابوبکر (رضی الله عنه) از مومنین نیست (معاذنا الله) پس تکلیف برادر حضرت عایشه، محمد ابن ابی بکر که از یاران حضرت علی (رض) هم بوده اند چه می شود؟ آیا حاضرید ایشان را هم غیر مومن بنامید؟
الغریق یتشبث بکل حشیش
و من الله توفیق
Monday 11 October 2010 05:10:44 GMT
ابن الزهرا 
اينکه به عايشه گفته شده ام المومنين به اين جهت است: تا اينکه خدا در قالب اين حرف حرمت ازدواج با آنان را بيان کند همانطور که حرام است با مادرتان ازدواج کنيد اما خوب بودن مادر مومنان به عمل آنان بستکي دارد وصرف ام المومنين بودن دليل بر خوب بودن شخص نيست همانطور که مادر خيلي از مومنان انسان هاي خوبي نبودند
خدا در قرآن هم خوب بودن همسران پيامبر را در عمل آنان ميداند نه فقط ام المومنين بودن
Saturday 9 October 2010 04:10:10 GMT
شیعه امیرالمومنین 
برای عایشه همین ننگ بس که جلوی امیرالمومنین علی(ع)(همو که پیامبر او را به منزله هارون برای موسی خطاب کرد) ایستاد و جنگید.
Thursday 7 October 2010 11:10:22 GMT
خفه شو .. بتمرگ .. خدا زبانت را... 
إن الروافض شر من وطئ الحصي من کل إنس ناطق أو جان

شيعيان رافضي بدترين فرقه از فرق منتسب به قبله و خبيث ترينشان و دروغگوترينشان و جاهل ترينشان نسبت به معقول و منقول هستند. جميع بزرگان دين بر اين سخن تأکيد کرده اند و شهرت اقوالشان در اين باره از ذکرآن کفايت مي کند.

اما سخن آگاه ترين شخص درباره آنها و نابودکننده ترين باطلشان و شديدترين رسواکننده عقائد و ريشه کن کننده چرندياتشان، يعني شيخ الاسلام ابن تيميه (درفتاوي28/479) براي ما کافي است آنجا که مي گويد:
«براي همين اين فرقه دروغگوترين فرقه اين امت هستند و در فرق منتسب به قبله هيچ فرقه اي ازآنها دروغگوتر نيست و هيچ کس بيشتر از آنها کذب را تصديق نکرده و صدق را تکذيب نکرده است».



و مي گويد(58/481): «آنقدر کذب و افتراء که درکتب آنها درباره پيامبر صلي الله عليه وسلم و صحابه و نزديکانش ديده ايم، در تورات و انجيل اهل کتاب به آن اندازه دروغ نيافتيم».

و براي خفت و شرمساري روافض همين بس که هيچگاه دشمن به دارالاسلام حمله ورنشده مگر اينکه روافض با او عليه اهل اسلام متحد شده اند، وتاريخ قديم و جديد بر اين مساله شاهد است.
از ابن علقمي رافضي که مغول را براي نابودي خلافت در بغداد ياري کرد گرفته و مانندش نصيرالدين بلکه نصيرالشرک طوسي..
ابن اثير در تاريخش (الکامل) ذکر کرده که اين عبيديان (شيعيان حاکم بر مصر در قرن چهارم و پنجم) بودند که صليبيان را به سوي بلاد شام دعوت کردند و به آنها وعده پيروزي بر خلافت سني در بغداد را دادند.

پس از آن هنگامي که لشکر دولت عثماني، وین، پايتخت امپراطوري اتريش (ابرقدرت اروپا درآن زمان) را به محاصره درآورده بودند و مشغول تلاش براي فتح آن شهر بودند، دولت صفوي از اين مساله سوء استفاده کرد و به عراق حمله کرد و اهل سنت و علماء و مساجدشان را به ويراني کشيد..که موجب شد ارتش سليمان القانوني از پايتخت امپراطوري اروپا عقب نشيني کند..و اين آخرين نقطه اي بود که عثماني ها در اروپا به آن رسيدند و خیانت روافض مانع پيشروي شد..خیانتی که در هر زمان و مکان تکرار مي شود..

و امروز نیز جرائم و جنایتهایشان در حق برادران اهل سنتمان در عراق را می بینیم، جنایتهایی که در آن فرقی میان جوان و پیر و زن و کودک قائل نیستند، نه حرمتی را نگاه می دارند و نه در حق مومنان عهد و پیمان و رابطه خویشاوندی را رعایت می کنند..
و قبل از اينان برادران روافضشان در افغانستان پا به پاي پيمان شمالي و سرورشان آمريکاي صليبي ضد برادران مجاهدمان در آنجا ايستادند.
اما در ايران راه عبور مجاهدين را بستند تا شيطان بزرگشان (امريکا) را ازخود راضي کنند، در حالي که براي فريب مردم آمريکا را شيطان مي نامند!! اگرنه چرا امروز زندانهایشان پر از برادران مجاهدمان از گوشه گوشه ی دنیاست فقط به این گناه که اهل سنت هستند؟؟..

اینها جدای از جنایتهایشان در حق اهل سنت در ایران است . تمامی اینها بخشی از بغض و کینه آنها در قبال اهل سنت را روشن می شازد .. و آنچه در سینه مخفی دارند بسی بزرگتر است..
و خيانت روافض به اهل سنت و ايستادنشان در کنار دشمنان اهل سنت و ياري دادنشان عليه آنها امري مشهور درتاريخ مي باشد که خود روافض نيز نمي توانند آن را منکر شوند، چرا منکر آن شوند در حالي که به آن افتخار مي کنند.

اگر خواستي به کتاب "حکومت اسلامي" تأليف خميني مراجعه کن و ببين که چگونه خميني در صفحه 128 نصيرالشرک طوسي را ستايش کرده و بر فقدانش حسرت ميیخورد تا آنجا که می گوید: «مردم احساس خسران و ضرر مي کنند!! به خاطر فقدان خواجه نصير الدين طوسي و امثالش که خدمات بزرگي به اسلام کردند!!».

و اين طوسي کسي است که ابن قيم در کتاب اغاثة اللهفان (1/287) در مورد وی مي گويد: «و وقتي نوبت به نصيرالشرک و الکفر، ملحد و وزيرملحدان، نصير طوسي، وزيرهلاکو، رسيد دلش را نسبت به پيروان پيامبر واهل دينش خنک کرد:آنها را از دم تيغ گذراند تا دل برادران ملحدش را خنک کند و خودش نيز دلش خنک شود، خليفه و قضات و فقهاء و محدثين را کشت و فلاسفه و منجمان (جادوگران که با توجه به وضعيت ستارگان ادعای غيب گويي مي کردند!!) و دهريون و ساحران را باقي گذارد و اوقاف مدارس و مساجد و خانقاه ها را در اختيار آنان گذارد و آنها را دوستان و خواص خود قرار داد و در کتبش به دفاع از عقيده قدمت عالم و بطلان معاد و انکار صفات پروردگار پرداخت».

ديدي؟؟ اين است خدمات بزرگي که خميني به خاطر آنها او را مي ستايد!!
و لابد اين است خدمات بزرگي که آن را براي اسلام و مسلمين آرزو مي کنند و درهر زمان به دنبالش هستند!! و براي همين، مجرمانشان در عراق و افغانستان و ايران به اهل سنت اين خدمات بزرگ را ارائه مي دهند!!

و بدين خاطر شيخ الاسلام ابن تيميه در "الفتاوي" بعداز اينکه تکفير اهل اسلام توسط روافض را ذکر مي کند، مي گويد: «و بدين خاطر است که آنها کفار را عليه جمهور مسلمين ياري مي دهند؛ مغول را عليه جمهور مسلمانان ياري دادند و يکي از عوامل اصلي حمله چنگيزخان به بلاد اسلام و نيز آمدن هلاکو به بلاد عراق بودند..و بدين خاطر است که آنها را مي بينيم که مغول و اروپا را عليه مسلمين ياري دادند و از پيروزي اسلام بسيار غمگين مي گردند و نيز وقتي مسلمين ساحل درياي مديترانه -عکه و..- را فتح کردند، همه مردم ديدند که چگونه به ياري نصاري شتافتند و آنها را بر مسلمين ترجيح دادند، و همه اينها که ذکر کردم گوشه اي از جنايت هايشان است و گرنه مسئله از اين بزرگتر است...آنها يهود و نصاري و مشرکين را به دوستي گرفته و عليه مسلمين ياري مي دهند و اين خصلت منافقين است..».

...تا آنجا که مي گويد: «روافض، مغول و دولتشان را دوست دارند، چون با آنها عزتي را به دست مي آورند که با دولت مسلمين آن عزت را ندارند و روافض همکار و يار و ياور مشرکين و يهود و نصاري در جنگ با مسلمين هستند، و آنها عامل اصلي ورود مغول به سرزمين مشرق در خراسان و عراق و شام بودند و بزرگترين کمک و يار آنها در تصرف بلاد اسلام و قتل مسلمين و اسارت نواميسشان بودند، و قصه ابن علقمي و امثالش با خليفه و قضيه آنها با حاکم حلب مشهور بوده و عموم مردم مي دانند.
و نيز در جنگهايي که بين مسلمين و نصاري در سواحل شام درگرفت، آگاهان مي دانند که روافض همراه نصاري عليه مسلمين بودند و وقتي که مغول ها آمدند آنها را درتصرف بلاد مسلمين ياري دادند.. و هنگامي که مسلمين بر نصاري ومشرکين چيره مي شدند اين خاري در گلوي روافض بود و هنگامي که مشرکين و نصاري بر مسلمين پيروز مي گشتند اين عيد و شادي روافض مي شد». [به اختصار از الفتاوي(28/478 و 488 و527)].

امروز چقدر شبيه ديروز است.. .امروزه جنايتهاي روافض و همکاری آنها با صليبيان اشغالگر در عراق و افغانستان و ايستادنشان پا به پاي سکولارها و بي دينها و مرتدين در سائر بلاد مسلمين واضح و جلی است و هيچ کسي از آن بي خبر نيست و براي همين هر کس که از حالشان با خبر باشد و حکم امثالشان را بداند از قتال امثال اين محاربين و دفاع ازاهل سنت در برابر جنايت هايشان، نهي و منع و انکار نمي کند.
و هر کس که امروز از حمله زشت وشنیع شيعه به ام المؤمنين عائشه صديقه طاهره دختر صديق، خبر داشته باشد، خواهد دانست که کساني که حرمت اين مادر پاک و طاهره را رعايت نمي کنند بديهي است که امثال آن جنايتهايي را که ذکر شد در حق اولاد و دوستداران و مدافعانش مرتکب شوند.

اين روافض نه عقل دارند و نه دين، چرا که اگر دين داشتند، دينشان آنها را ار کفر و دشنام پاکترين خلق باز مي داشت و اگر عقل داشتند آن را به کار انداخته و تفکر مي کردند که خداوند متعال نعلين (کفشهای) رسول الله صلي الله عليه وسلم را پاک کرد! جبرئيل را در حالي که پيامبر در نماز بود به سوي او فرستاد تا فقط او را متوجه کند که در نعلينش (کفشهایش) نجاست وجود دارد، پس پيامبر کفشهایش را از پا درآورد؛ خداوند متعال نگذاشت که ايشان نعلين نجسي را در مدت زمان کوتاهي بپوشد!!

اي عاقلان! آيا فکر مي کنيد که خداوند متعال بگذارد او در همسری زني بماند که آن چنان صفات دروغيني را داشته باشدکه دشمنان خدا به او نسبت مي دهند ؟ و بگذارد که آن حضرت در تمام عمرش به او محبت کند تا اينکه در حالي فوت کند که سر مبارکشان ميان سينه و گردن او باشد؟!؟
عقلتان کجاست اي انجاس (خبیثان)..آيا در ميان شما مرد فهميده اي نيست!؟
مذهبتان منحرف است، نه بر اساس نقل است و نه عقل...

کلاغتان در لندن، با حمايت نصاراي انگليس و قوانينش که طعنه به دين اسلام را مجاز می داند، قارقارکرد و به آبروي کسي طعنه زد که او (کلاغتان) و تمام هم کيشانش به اندازه بندي در نعلينش، نمي ارزند.
مادرمان ام المؤمنين طاهره مطهره صديقه دختر صديق، از فراز هفت آسمان تبرئه شده است.. تمامی پدران و مادران فداي او باد..

هيچ شک و ترديدي نيست که مسئوليت اين کار فقط به دوش اين کلاغ نيست؛ بلکه علاوه بر او کساني که از او محافظت مي کنند و آزادي اين ناسزاگويي را براي او تضمين کرده اند و همکيشان منحرفش که او را تأييد کرده و کساني که آنها را ستايش کرده اند و خود را فرزند روحيشان ناميده اند - هر کس که باشد- و به فرزندخواندگي روحي خود براي پست ترين خلق افتخار مي کنند و مورد عاق بهترين و صادقترين و نيکوکارترين و پاکترين مادران قرار می گیرند، در اين جرم شريکند.
همه اينان اگر سکوت کنند و از او اعلان بيزاري نکنند، در اين جرم و تبعاتش، شريکند.

و آنها در حقيقت تنها به ام المؤمنين رضي الله عنها طعنه نمی زنند، بلکه از اين تجاوزکرده و به همسرش يعني رسول الله صلي الله عليه وسلم طعنه مي زنند چرا که تهمت به ام المؤمنين و رضايت به آن، طعنه به رسول الله صلي الله عليه وسلم مي باشد، زيرا خداوند متعال مي فرمايد:
(الْخَبِيثَاتُ لِلْخَبِيثِينَ وَالْخَبِيثُونَ لِلْخَبِيثَاتِ وَالطَّيِّبَاتُ لِلطَّيِّبِينَ وَالطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّبَاتِ أُوْلَئِكَ مُبَرَّؤُونَ مِمَّا يَقُولُونَ لَهُم مَّغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ كَرِيمٌ) نور 26
«زنان ناپاك، از آنِ مردان ناپاكند، و مردان ناپاك، از آنِ زنان ناپاكند، و زنان پاك، متعلّق به مردان پاكند، و مردان پاك، متعلّق به زنان پاكند. ( پس چگونه تهمت مي‌زنيد به عائشه عفيفه رزين، همسر محمّد امين، فرستاده ربّ‌العالمين‌ ؟ ! ) آنان از نسبتهاي ناموسي ناروائي كه بدانان داده مي‌شود مبرّا و منزّه هستند ، ( و به همين دليل ) ايشان از مغفرت الهي برخوردارند و داراي روزي ارزشمندند ( كه بهشت جاويدان و نعمتهاي غيرقابل تصوّر آن است ). ‏»

ابن کثير مي گويد: « خداوند متعال عائشه را همسر رسول الله صلي الله عليه وسلم قرار نداد مگر به خاطر اينکه او پاک بود، چون او پاکتر از هر پاکي درميان بشراست، واگر خبيث بود شرعاً و تقديراً شايسته پيامبر نبود، وبراي همين خداوند متعال مي فرمايد: (أُوْلَئِكَ مُبَرَّؤُونَ مِمَّا يَقُولُونَ: آنان از نسبتهاي ناموسي ناروائي كه بدانان داده مي‌شود مبرّا و منزّه هستند) يعني تهمتهايي که اهل بهتان و عداوت مي گويند».

و براي همين ابن عباس بين آيه(لَوْلَا جَاؤُوا عَلَيْهِ بِأَرْبَعَةِ شُهَدَاء فَإِذْ لَمْ يَأْتُوا بِالشُّهَدَاء: چرا نمي‌بايست آنان موظّف شوند چهار شاهد را حاضر بياورند تا بر سخن ايشان گواهي دهند ؟) و آيه ( إِنَّ الَّذِينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ الْغَافِلَاتِ الْمُؤْمِنَاتِ لُعِنُوا فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ ‏: ‏كساني كه زنان پاكدامن بي‌خبر ايماندار را به زنا متّهم مي‌سازند، در دنيا و آخرت از رحمت خدا دور و عذاب عظيمي‌دارند) فرق قائل مي شود، و درباره آيه دوم مي گويد: «اين آيه مخصوصاً در شأن عائشه و همسران پيامبر صلي الله عليه وسلم مي باشد چرا که مبهم است و ذکر توبه درآن نيامده درحالي که کسي که زن مؤمني را تهمت زند خدا براي او راه توبه قرار داده است».

پس اين آيه فقط درباره کسي است که به عائشه و امهات المؤمنين رضي الله عنهن تهمت زند چرا که تهمت آنها طعنه و عيب جويي از پيامبر صلي الله عليه وسلم است، «تهمت زدن به زن اذيت شوهر اوست و نيز اذيت فرزندش چرا که با تهمت زدن به زنش در واقع شوهرش را به ديوثي متهم کرده است، اگر زن کسي زنا کند شوهرش به سختي ناراحت مي شود..واي بسا شرمساري و ذلتي که با تهمت به زن کسي براي شوهرش پيش مي آيد بيشتر است از وقتي که خود او متهم شود». [الصارم المسلول علي الشاتم الرسول تأليف ابن تيميه).

***

درخاتمه حديثي را ذکر مي کنم که عبدالله بن عمر از رسول الله صلي الله عليه وسلم روايت مي کند که فرمودند: ( ثلاثةٌ قد حَرّمَ اللهُ - تَبَارَكَ وَتَعَالَى - عليهم الجنةَ : مُدْمِنُ الخمر ، والعاقّ ، والدّيّوثُ الذي يُقِرُّ في أَهْلِهِ الخُبْثَ: خداوند متعال بهشت را بر سه کس حرام کرده است: معتاد به شراب، و عاق شده ی والدين، و ديوثي که بر بداري خانواده اش سکوت مي کند) (روايت احمد و نسائي).
بترسيد از اين تهديد عظيم؛ چرا که هر کس که بر طعنه روافض به مادر پاکش سکوت کند، دو خصلت از تهديد مذکور در حديث را جمع کرده است: عاق والدين و ديوثي.

عاق والدين: هيچ عقوقي بدتر از عاق ام المؤمنين شدن نيست، کسي که دو حرمت و دو حق را دارد: حرمت زنان مسلمين و حرمت امهات المؤمنين. و حرمت شوهرش صلوات الله عليه و سلامه مؤکد است و طعن به همسرش طعنه به اوست و بدين خاطر دفاع از ايشان و ناموسش حق اوست اما عاق خبيث سخن ديگري غير ازآنکه در قرآن درباره او گفته شده مي گويد و نه تنها بر تهمت زنندگان اف نمي گويد بلکه به دشمنان و تهمت زنندگانش مي گويد که بشتابيد!! نفرين بر او باد... نفرين بر او باد..
و براي شخص منتسب به اسلام هيچ ديوثيتي بدتر از اين نيست که بر بدکاري (تهمت روافض به آبروي) مادرش سکوت کند، صادقترين و پاکترين مادران، و اين ديوثيت آنجاست که کساني را که به ناموسش طعنه مي زنند را در آغوش گرفته و ببوسد و او را ستايش کند و به دوستي بگيرد و از او بيزاري نجسته و به طعنه زدنش اعتراض ننمايد.

هان! نفرينش باد و نابود باد آنکه دشنامش دهد، فرينش باد و نابود باد آنکه عاق او شود.
امام مالک فرمود: «هر کس ابوبکر را ناسزاگفت شلاق بايد بخورد و هر کس عائشه را دشنام داد بايد کشته شود، پرسيده شد؟چرا؟فرمود: هرکس به او تهمت زند با قرآن مخالفت کرده است». (الصارم المسلول).
قاضي ابويعلي مي گويد: «هر کس عائشه را تهمتي زند که خداوند متعال او را ازآن تبرئه کرده است کافر مي شود و دراين حکم اختلافي بين علماء نيست».

و امام مالک مي گويد: «زیرا خداوند متعال مي فرمايد:(‏ يَعِظُكُمُ اللَّهُ أَن تَعُودُوا لِمِثْلِهِ أَبَداً إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ ‏:‏ خداوند نصيحتتان مي‌كند، اين كه اگر مؤمنيد، نكند هرگز چنين كاري را تكرار كنيد ) (نور/17) پس هر کس تکرارکردکافرمي شود.‏» [الشفا تأليف قاضي عياض].
ابن حزم مي گويد: «قول مالک صحيح است، اين کار ارتداد کاملي است و تکذيب خداوند متعال در تبرئه ايشان مي باشد». (المحلي).
ابن کثيرمي گويد: «علماء رحمهم الله اجماع دارند که هر آن کس که او را بعد از اين آيه دشنام داده و تهمت زند،کافر مي شود چون معاند با قرآن است». (تفسيراين کثير).

و صلي الله عليه و سلم علي نبينا محمد و علي آله و ازواجه و اصحابه اجمعين


به قلم: شیخ ابومحمد مقدسی فک الله اسره
ترجمه: محمد عمر ابراهيمی
منبع: توحید و جهاد
Tuesday 21 September 2010 08:09:32 GMT
شیعه ای از کویت 
هنوز فتنه عاشورا یوم فرح و سرور را فراموش نکردیم که این فتنه از راه رسید
از اختلاف بین شیعه سنی هیچکس نفع نمی برد الا امریکا و دوستانش
پس ما باید بیشتر از قبل با هم متحد شویم